25. mar. 2008

Etterlengtede bilder

Nå har jeg begynt å få spørsmålet/kommandoen:
"FÅ SE HVA DU HAR KJØPT I LONDON DA!" litt for ofte.
Lærer dere aldri at jeg ikke er en sånn blogg?

Men for en gangs skyld kan jeg gjøre et unntak.

Alt er kjøpt i turistbutikken.

Eller, korkåpneren husker jeg egentlig ikke.
Og tyggisen er selvfølgelig taxfree.

Dette er kanskje den fineste t-skjorta jeg har.



Til slutt bare lurer jeg på noe. Dersom du hadde vært eller er hankjønn, hadde du hatt et problem med å våkne opp sammen med meg? Jeg kan jo rappe for deg?
Ikke engang hunden vil dele seng med meg.

38 kommentarer:

THEA sa...

Ja, jeg kunne tenkt meg å våkne sammen med deg. At du rapper er jo klart en bonus ;)

Kamilla sa...

så lenge du rapper...

Eja sa...

Så lenge du ikke hadde rappet :D

Henrikke sa...

Du er meg en fin en og æ digge dæ!

Marthe sa...

Syns du hadde et bedre morratryne enn en hel del andre mennsker har, for å si det sånn..

Ida W sa...

why kill me, sexyborat? :(

HURRA, ENDELIG ET BILDE JEG HAR TATT PÅ BLOGGEN DIN. TROR JEG. har liksåm venta på det hele livet da.

Julie sa...

I like your t-shirt, its nice

Julie sa...

jeg hadde forresten orka å våkne opp med deg, men jeg tror ikke du hadde orka å våkne opp med meg.. det orker jeg såvidt selv

Anonym sa...

hva som stod på den t-skjorta?

Mary Soprano sa...

i savne lighteren min på bildet!

H a n n e sa...

Så lenge du I K K E rapper...

Sexytime!

Anonym sa...

du er deilig

Emelie sa...

Så mye fint da!:D<3 Hadde du det fint??

Eline sa...

Enig med Marthe ! :)

Jon sa...

Give me some rapping. Eller breaking! Det kan du

Anneli sa...

Hahaha

lissis.blogg.no sa...

Du har aldri rappet når du har ligget i samme seng som meg, jævlig dårli gjort. Mens jeg har rappet for deg mange ganger, til og med skrevet rap til deg!

Bitch.

www.MarieAmanda.com sa...

Halla fake blondie, kuttet du deg LITT mer fordi jeg skrev om "deg" i dag? NUSS PÅ TÅA <3

V sa...

Haha genailt :)

Ulrikke sa...

Hotteste teen jeg har sett.

annafroyen sa...

haha den t-skjorta var bra:)

mathilde sa...

Du bodde på samme hotell som meg når jeg var i London:)

Dritfet t-skjorte. Sånn vil jeg og ha;)

morris sa...

herlig t-skjorte!

Charlotte sa...

Du er herlig :)

www.marieamanda.com sa...

Ja, jeg er kjempeheldig, eller hva? HAHA!

Marthe sa...

wæw, gi meg tee'en! me want sexytime. og jeg hadde lett delt seng med deg, vi kunne rappet sammen. det er jeg nemlig veeldig flink til.

Interman sa...

Du ser ut som en dynestjeler, så jeg vet ikke :S

susanne sa...

fin tee! og rapping om morgenen er alltid bra.

Anonym sa...

Rapping er helt klart et stoort pluss! Digga hatte-dingsen.8) Og teen

H a n n e sa...

Eg plukka da opp frå vesko å åt resten! FAKTISK!

Rema 1000 Bergen har THE perfecto! Løp å kjøp!

www.marieamanda.com sa...

Jeg er helt klar for narkotika nå!

Kom til Oslo til helgen så spiller vi inn film med de narkomane som henger utenfor oslo S :D

KOOS

Mathine sa...

du er så rar, at jeg digger der :D

Linnea sa...

Interman: Trodde ikke det var så synlig...

Mathilde: Haha, really? Likte du heisa?

Anonym sa...

lag en videoblogg hvor du rapper !

[ Kristin ] sa...

Du skriver så genialt :D
Hvor i London kjøpte du bilde av my maaan?

Fride sa...

hott tee !

Ane sa...

tee'n var feeet
hvor er den kjøpt?

Anonym sa...

joda, så lenge det skjedde noe kvelden før så... og ikke rapp til emg om morgenen, jeg er morgengretten.