2. mar. 2008

Ting jeg ikke liker

-Når Tica drar all matsøpla utover gulvet
-At jeg har dårlig internettsignal i senga
-Mennesker som står opp tidlig for å henge på kjøpesenteret til det stenger
-Menn som spiller trekkspill + har gulltann
-At jeg ser usmart ut når jeg smiler, heller mer tilbakestående ut
-At jeg ser ut som Mr Bean når jeg står opp
-Alle som har større muskler enn meg, farvel kjære lesere
-At jeg ikke får kjøre hvordan jeg vil i rundkjøringer
-At jeg ikke får tute masse i trafikken
-Barn som kjøper 3oo ulike småting til lørdagsgodt
-At jeg ikke får til å hoppe i hoppeslott (får gummibein og faller)
-Mennesker som kan spise det de vil uten å legge på seg
-At jeg trives alt for godt i mitt eget selskap

Jeg skal aldri bli voksen, jeg.

34 kommentarer:

Anonym sa...

hvordan spiller man gulltann?

H a n n e sa...

Du kan få tuta so masse du vil i trafikken ;) da gjer eg :/

Henrikke sa...

Jeg henger meg på nummer 7,12 og 13.Grrr!

Julie sa...

hahhahah mr bean

Anna sa...

uff du liker ikke mye :P

Arma sa...

Mindre muskler enn deg?
SÅ FLOTT - that's me!

Alexandra sa...

Slenger meg på den med folk som kan spise alt de vil. Og den med Mr. Bean, bare at jeg ser samisk ut.

maia sa...

jeg vil se deg smile! sånn med tenner.

Anonym sa...

dater du mye?
ofte ute på rall?
keen på et pul?

Linnea sa...

Ja =)=)=)=)=)

Kamilla sa...

du har herlig smil da
jeg misliker sterkt forbrenningen til de som kan spise alt de vil uten å legge på seg (eller få dårlig samvittighet). æsj.

Jon sa...

Jeg også trives alt for godt i mitt eget selskap. Må tvinge meg selv til å være sosial.

Fler muskler? Alle har like mange, di ræv

Anonym sa...

DU er så jævla kul !:D

remy sa...

i har begynt å spille trekkspill. tenkte i skulle utkonkurere dem vi har i byen

Anonym sa...

DU ER FET!

Anonym sa...

Hvem er din allebeste venn, Linnea?
Og foressten; du har det fineste navnet jeg vet om.

Linnea sa...

Jon, jeg endra. Så teit av meg.

Er jeg fet? Som i feit? Takk.

mia er min aller beste venn. Og takk for det ! Selv om det er navnet på en blomst. Sært.

Anonym sa...

Nei du er fet som i kul og den morsomste i verden:D
Du har den peneste kroppen. Just tell

Anonym sa...

Jeg trodde egentli Lise var din allerbeste venn jeg :)
det er bare morsomt å hete det samme som en blomst ^^

lissis.blogg.no sa...

jeg og linnea er noe man kaller soulmates, det er hakket over vennskap.

Anonym sa...

det ser ikke ut som om du legger på deg av mat for å si det sånn, du sier at du spiste masse is i fjor, og det er jo kanskje noe av det feteste du kan spise. men du er jo shit tynn, går du ned mer nå så ser du jo anoretisk ut, så hvorfor klager du så mye over vekten og selvtilliten når du veier mindre enn 99% av de som leser bloggen din? er det for å smiske etter komplimenter?

Linnea sa...

Siter meg på at jeg har klaget over selvtillitten og vekta mi, takk.

Irini sa...

Føler meg truffet på 12 og helt enig med deg på 13. Vet ikke om den siste der er så bra da men :/ Vi må begynne å like andre folk og ;)

Eirik Andreas sa...

Hihi, jeg ser ut som en japaner når jeg våkner. Iznogood.

Taida Celi sa...

Ikke jeg heller, Peter Pan is so like our idol

H a n n e sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Jaa, skikkelig smilebilde ;DDD
Åsså kan du være så snill å fortelle oss hvordan du sminker deg å HVILKE sminke du bruker? Du ser alltid så damn fresh ut.

Hei sa...

Jeg trodde du var en av de som kunne spise hva de ville, uten å legge på seg?

*--Christine--* sa...

Irriterende med hunder som liker å dra utover ting altså...
Min har en forkjærlighet for søppelbøtter, vi snakker type bad...

H a n n e sa...

No ha eg add`a deg på sida mi (forgive me?) Men syns eg fortjena et EKTE smiiiile føda! Lika tilbakeståande bilde..LoL

Anna sa...

http://linniiie.blogspot.com/2007_11_01_archive.html
heter hun ene jenta på en av bildene marianne?

Linnea sa...

Hei: Da tok du feil, gitt.
Christine: Enda verre!
Hanne: Jaa, koselig! :¤
Anna: Nei?

Christian Støkkan sa...

Haha, beklager at jeg svarer på et innlegg som du har skrevet for lenge siden, men jeg må bare svare på det du skrev "Mennesker som kan spise det de vil uten å legge på seg." :| Det er faktisk trist, jeg spiser,spiser og spiser, men legger ALDRI på meg, og jeg får høre hele tiden at jeg er så tynn :|, kjipe greier egentlig. Menmen :-D.

Kari sa...

1. Favorittgodteri: sjokolade, spesielt Freia melkesjokolade, smash og toppris.
2. Gossip Girl,Bawwatch, The Hills, The City, 90210: både den gamle og nye serien. går bare i usa og oppdateringsserien av melrose place.
3. Første gangen nå i dag.
4. Jeg spiser en brødskive til frokost.