2. apr. 2008

Confession

Ja, hallo...

Dere husker kanskje da denne RAKKERN (Toro) bestod teorien. Jaja, det er flere ..tiår siden, men likevel husker jeg at jeg tenkte: "Lett, jeg hadde ikke trengt å lese engang."


Det lå i ikke planene mine å fortelle dere om det, men jeg fikk ikke et like glatt og pent ark som Toro - for å si det sånn.

Jeg fortalte det til taperlæreren min, and he was like: "Det er flaut det!!" I morgen er jeg hagledesperado på skolen.

Vet dere hvor mange meter man kjører i sekundet med en hastighet på 80 km/t kanskje?
Det gjorde ikke jeg. Når begynte bilteori å bli matematikk?

56 kommentarer:

Julie sa...

22,22222222222222222222222222222222 meter

Men du får det til neste gang vett;)

restrup sa...

neste gang.

eller gjør som meg: ta bussen.

Anonym sa...

Glad jeg er ferdig med den testen der. En gang så fikk jeg 1 feil for mye. 1!!

Lykke til!

Kristina sa...

lykke til neste gang ;)

Elisabeth sa...

Greide det ikke før på andre forsøk jeg heller!:) Nydelig skinnjakke på bilder btw..hvor fra?

marinert sa...

Del på 3,6. Måtte 1 år med fysikk til før eg lærte det.. lykke til når du tar testen igjen, då funkar det veitdu;)

Anonym sa...

Den gule kjolen var kjempefin!
Hvor er den fra? :)

Sonja D sa...

Så der hos deg akkurat no. Eg skal ta teorien om to veker. Bør vel opne teoriboka snart?

Anonym sa...

KJOLEN DIN <3

V sa...

Lykke til neste gang! Satse på du får en bedre prøve da :)

Elin Rebecca sa...

jeg strøk både på moped og bilteori første gang. Mister jeg lappen skal jeg aldri ha den igjen, bilteori SUGER! lykke til, du klarer det nok neste gang :) nice outfit!!

Ellisiv sa...

du har min forståelse. dette er akkurat grunnen til at jeg er 20 og uten lappen.

annafroyen sa...

hahaha vel er jo mange som ikke greier den første gangen:P

Anneli sa...

Ja, lykke til og den kjolen var SØT!:D

Anonym sa...

Ta testen på teoritentamen.no gang på gang helt til du får 1-2 feil..

Monica sa...

Grrr! Jeg hadde to feil for mye :-( Det er vanskelig da!

Lillian sa...

huffa. er ikke barebare den der teoriprøven.
bedre lykke neste gang :P

Drea sa...

Jeg føler meg rimelig teit her jeg sitter. Jeg har ikke begynt å kjørt en gang, og jeg blir nitten i august. På tide å begynne? Ja, jeg tror det. Problemet er at jeg aldri gidder.

Drea.

Elise sa...

De er så slu de som lager spørsmåla, for alle svaralternativene ligner på hverandre og gjør en bare forvirra. Hadde 3 feil for mye jeg, så jeg skal ta den opp igjen om en uke. Æ!

iElise sa...

To ting som kankje får deg til å føle deg bedre. 1: I følge statestikken stryker 85% på første forsøk, så du er ikke alene.
2: Jeg har en kompis som strøk åtte ganger, da han lå på en feil for mye hver gang, og gutten er smart. Tror vi snakker maks uflaks eller noe.
Du klarer den nok neste gang :)

Anne Cathrine sa...

Better luck next time, til og med jeg greide det ;) Jeg har trossalt vraka både en bil og en scooter.

Mona sa...

off da! Lykke til neste gang! :) For et spørsmål forresten, det hadde ikke jeg klart :p

H a n n e sa...

Oh nooo! :p
Eg klarte meg suvereeent.. Men u know, eg e so gammal at eg tok den gamle versjonen :p

H a n n e sa...

ja, seff! Bedre lykke neste gang!
Å ilu2, sjøl om du ikkje bestod ;)

anny sa...

i besto på første besøk. både på scooter teori, bil teori oog oppkjøring. i e et naturtalent :)))))) men ja, enig. koffor ska vi kunne matte for å kjøre bil. eneste grunnen te at i viste det va 22 blablabla, e fordi det stod i boka i leste. LES! og gjør alle oppgavan i oppgaveboka og teoritentamen på internett. det hjelp

toro sa...

altså, klarte du det ikke? herregud...... jeg klarte det!

herlig shoot av meg da:D

Mary Soprano sa...

kor mange feil hadde i igjen? åja, EN! HÆHÆ. kanskje du bør tenke på å hyre me som din personlige hjelpelærer.

Ingunn sa...

det spørs fikk jeg å. æsj!

linnj.blogg.no sa...

Haha, tnå. Det er tøft at du sjekker bloggen min, for du er så fet. Ikke i den forstand at du er tjukk, men at du er rå :) Digger deg, Linnea! Hva skjedde egentlig med arket du står med i hånda? Neste gang, vet du. Neste gang.

Anonym sa...

Mmm, mamma sa alltid "du klarer det på andre forsøk", så "alle gode ting er tre", så "på det fjerde skal det skje". Jeg kødder ikke engang; jeg klarte det faen meg ikke før 5.forsøk. Og jeg vet at jeg ikke er dum. Teorien der er helt på trynet! Lykke til!

Linnea sa...

Ielise: Takk, det hjalp meg litt!

For å være ærlig, så vil jeg helst ikke ha den jævla lappen lenger. Men jeg skal prøve en gang til, kanskje.

Takk for støtte, det var det jeg fiska etter. :)

Kjolen er fra topshop og skinnjakka fra calings.

margrethe sa...

nei, kjipt, sleit så sykt med teorien jeg å. gråt når den var i boks.

Ellenpellen sa...

wææh :p å i som snart e 20 har ikke orka og tatt den der teorien, nemlig fordi man ikke treng lappen i trheim :p men ska nok bli t vår :p

Claes Schalling sa...

Jajamänsan! sen det släpptes har det spelats varmt :D, jag gillar det väldigt mycket faktiskt. Har inte hittat någon låt som slår "She moves in her own way" än.., men har några favoriter som See the sun, Gap, Love it all, One last time.. :) Hur tycker du det verkar?

Jon sa...

Ikke vær skuffet, jeg strøk på teorien første gang. I USA! Det topper listen av alle bunnmål

Tonje sa...

asj, den hadde ikke jeg klart heller.
Hadde jeg visst at vi måtte drive med matte hadde jeg aldri begynt på lappen i utgangspunktet.

Arma sa...

NEINEINEI, du kanke ta LAPPEN? Herregud.

June Helen Helbø sa...

den nye teoriprøven har jeg hørt er noe dritt, glad det var den gamle når jeg tok den:)

Line sa...

Jeg klarte den på 1. forsøk :D
Synes faktisk ikke det var så vanskelig, men gud a meg hvor mye jeg pugga! Leste boka flere ganger, skrev stikkord fra hele boka, og tok den på teoritentamen minst 10 ganger :p

Lykke til neste gang!

Cathrine sa...

Jeg strøk på mopedteorien, og den er simpel... Gruer meg litt til bilteori, for å si det sånn!

Linda-Mari sa...

Er ikke vitsen å lese, bare ta testene på nettet:)

Ida sa...

Det er drøyt å si at mopedteorien er simple uansett ,-)

Ida sa...

simpel*

Ida sa...

simpel*

Kathrine sa...

Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men kunne du ikke ha skrevet om spiseforstyrrelsene du slet med og hvordan du ble frisk? Tror mange hadde satt pris på det, selv om det er litt mer "alvolig" enn de fleste andre innleggene du skriver :) Liker bloggen din !

Anonym sa...

jeg må bare si at jeg leser bloggen din nærmest hver dag, og det er et lyspunkt i min hverdag. Lurte på om du kunne fortelle om da du hadde anoreksi, og hvordan du ble frisk? Jeg sliter med sykdommen selv, og å vite at du har kommet deg så mye gir meg pågangsmot. Ja, dette var bare et spørsmål, om du ikke vil skrive om slikt på bloggen er det selvfølgelig greit.
Du er utrolig morsom forresten! Aldri slutt med bloggingen.

Linnea sa...

Send meg heller en mail på linnea90@gmail.com Ikke alle vil lese om det :)

Christine sa...

jeg blir 21 i år og har ikke tatt trafikalt grunnkurs en gang. det er så stress. men jeg kjørte litt med leiebilen i sommer, pluss litt da jeg bodde i Molde. er lett et naturtalent.

Ingrid sa...

Hei:) Lurer på om det er greit at jeg linker siden din?:) Kul blogg;)

Lisen sa...

Jeg bestod første gangen, ooog jeg leste såvidt. Jeg tok prøva masse på teoritentamen.no, absolutt verdt de 30 kronene. Også så jeg hva jeg fikk feil på,og leste kun på det:)

Rægg sa...

SO enig!!

Emelie sa...

Lykke til neste gang=)

Yngvild sa...

Så kjedelig. Jeg tenker jeg skal ta teorien snart, men jeg må virkelig lese først.

Anonym sa...

22 meter ja... akkurat det spm der strøyk jeg på å gett...

Anonym sa...

Teoritentamen.no fungerer ikke for meg. Klarte å bestå rundt 5-6 ganger på rad. Spørsmålene i den virkelige teoriprøven er helt annerledes. Ikke si at den er lik som teoritentamen.no. Don't. You. Dare. :P

Hanna sa...

22.

Damen fra trafikkskolen sa at det var imponerende, og jeg er bare 15.