27. apr. 2008

Dette er bilder kun for å bevise at jeg har vært sosial.


Dette er det eneste beviset på at jeg er kvinnelig - og kan gjøre 2 ting på en gang.


Dette bildet forteller at jeg er mett enda.

Dette...


Og dette sier noe om min overlegenhet i Vil Du Bli Millionær.
Noen vil kanskje si flaks, jeg vil si kunnskaper.


And someone has got some new flowers!


Velger å ikke si noe om da jeg var ute i går. Man kan si det sånn at jeg vurderer å dra ut i Tr.heim/Ålesund/Bergen eller BODØ neste gang - til fordel for Molde.

Ukens aktivisering(kjempeGØY):
Hva er favorittfilmen din?
Hva er favorittsjokoladen din?
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill? NHG!!

58 kommentarer:

Linda-Mari sa...

Utelivet for 18åringer i Ålesund suger:)

Kamilla sa...

du er søteste.
film: the notebook
sjokolade: new energy
lotto: betalt en som kunne laget en vekkerklokke som ikke gir meg hodepine idet jeg våkner av den.

morris sa...

jeg kosa meg jeg, haha. film: the kite runner. sjokolade: melkesjokolade med daim. REIST og SHOPPA, ah

H a n n e sa...

Go crazy in Bergen :D

1.ehm, kanskje de gamle gode? Top gun ++

2.Plain melkesjokolade, stratos, kinder maxi, smågodt sjokolade med non stop inni, crispo, sport lunch.. Må jeg stoppe?

3. Spander sydentur på mine kjære & nære! Kjøpt hus, bil, båt, betalt studielån, byttet ut garderoben. kjøpt sjokolade? :p

Hilde sa...

FILM: Så en dødsbra for litt siden, men husker ikke hva den heter.
SKJOKOLADE: Melkeskjokolade
LOTTO: Shopping, here i come.

Digger bloggen din :D

ninja sa...

Haha, elsker bloggen din!
Film: the notebook, pearl harbor, mannen som elsket yngve.
sjokolade: alt. ikke med mint eller appelsin. vanlig sjokolde. gjerne nøtter, men absolutt ikke et krav.
lotto: reist og shoppa.

Ellisiv sa...

ahaha. gi beskjed om du drar ut på byen i bodø, så skal jeg være på vakt. De er ganske sado med narkohunder om nettene her, so watch out.

Anonym sa...

Hvor er den gule kjolen fra? ;) pris?:D

Anonym sa...

anbefaler deg å sjekke ut denne bloggen:

WWW.HARRYKRUKKER.BLOGG.NO

LINN sa...

1. Fight Club og Lost in Translation er to av dem.
2. Kinder Maxi, Troika +++
3. Reist og kjøpt meg noe fint

maia sa...

ahahah, dere kuppa butikken for smågodt!
favorittfilm: titanic! always has, always will.
sjokolade: ALT som er søtt og smaker nougat.
lotto: kjøpt meg et eget jetfly og lært å styre det, matet hele verden og kjøpt meg en walk-in-closet for så å fylle det HELT.

Victoria sa...

Film: The Sixth Sense
Sjokolade: Kinder Maxi
Lotte: Cd'er og Vinyl skulle fylt rommet :D Pluss litt klær da ;P

V sa...

Haha tipper jeg hadde eid deg i vil du bli millionær.

1. Aner ikke, er så mange.
2. Melkesjokolade
3. Jeg hadde kjøpt meg hus og bil! Resten hadde jeg spart til unyttig drit. :D

Næd sa...

Film: Lost in Translation
Sjokolade: Kinderegg <3
Lotto: Leilighet på Frogner, bil , reiser, shopping og sikkert kjøpt enda en leilighet for så å leie den ut og tjene mer!

Mona sa...

1) Dirty dancing og the notebook, med den lille havfrue på en god 2plass
2) smash
3) spandert ferietur på gode venner og familie, kjøpt feriehus på Bali, kjøpt meg leilighet og spart resten (kanskje?)

Lillian sa...

Jeg skulle til å si: KOM TIL BERGEN! Men kom på at det er lite bra steder med 18årsgrense, tror jeg.. har aldri vært på noen av stedene, så kaaan jo være bra :P

Annalfabet sa...

Film: Lucky number slevin, forrest gump.
Sjokolade: Melkesjokolade porøs
Lotto: Reist verden rundt i et par måneder, kjøpt meg mange nye, fine klær og en fin bil. Spandert noe flott på mine kjære. :-)

ingeborg sa...

haha, du er nå så søt :)

1. Favorittfilmen er vel the notebook, green mile, the girl next door, shooter, the departed og oveans-filmene. å velge èn blir for dumt

2. å velge en her også blir vel i drøyeste laget for meg. Men kan si såpass som at smash og slik eventyr-melkesjokolade ligger på delt førsteplass. sammen med cuba såklart :)

3. med lottogevinst på 10 mill hadde jeg tatt helt av. jeg hadde flytta i egen leilighet, kjøpt meg massemassemasse klær og sko og dill og dall, og dratt på masse ferier!

duda, Linnèa?

Silje sa...

1.A bronx tale
2.Melksjokolade
3.aner ikke. Flyttet vekk.

Anonym sa...

Hvor er den vaakre gule kjolen fra??

Helene sa...

Mulholland Drive.

Elise sa...

film: clueless, den er morsom.
sjokolade: melkesjokolade, lionking
lotto: shoppet, reist og spart ;)

remy sa...

WE HAD A GOOD TIME!
Se The Goonies <3

Anonym sa...

Hva er din yndlingssjokolade , Linnea? :D

Jon sa...

1: Donnie Darko og Pan's Labyrinth. idk
2: After Eight og Daim
3: Spandert på kollektivtransport for okla

gemma sa...

Ukens aktivisering(kjempeGØY):
Hva er favorittfilmen din? Girl Interrupted
Hva er favorittsjokoladen din? Spiser ikke sjokolade
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill? Reist på shoppingferie

Anonym sa...

Hva er favorittfilmen din? dirty dancing(1 og 2) og legally blond
Hva er favorittsjokoladen din? spiser ikke sjokolade
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill?satt inn i banken, gitt til forskning av kreft medisiner, shoppet, reist

lissis sa...

- Påskekrimmen vår.
- Kinder maxi, Bueno og Snickers. Ikke be meg om å velge en, det er umulig.
- Flyttet til London i en fantastisk leilighet med isbar(hus blir for stort) sammen med deg. Det er en selvfølge at jeg ville brukt en stor del av pengene på klær, vesker og sko.

huilei sa...

Film: Amélie, Donnie Darko, Gone With The Wind
Sjokolade: Daim
Lotto: Bygd meg et svært Mummihus like utenfor Edinburgh og flyttet ditt.

sa...

du skriver utrolig morsomt :D engasjerende også er du kjempe pen :) skal fortsette å lese din blogg i hvert fall:D ..nå som jeg endelig har kommet i gang med blogging selv.. så får jeg trå til litt med kommentarer på andres.. for det er så koseliiiiig:D

Wilde sa...

The Notebook og White Oleander
Freia melkesjokkis
Ææ.. Øøh...Seilbåt.

Miriam sa...

Film: Dirty dancing
Sjokolade: Stratos
Lotto: Shoppingtur til NY, eventuelt flytte dit.

Linnéa sa...

Remy: Ble pastaen vellykket?

Favorittfilm: The Notebook og Fightclub

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg spør om sjokkis, jeg vet det ikke selv engang. Men.. Random melkesjokolade fra smågodtposen is it!

Jeg hadde kjøpt en flat i London, (med isbar ja) sammen med Lise. Walk in closet og kjøpt et par nye sko kanskje. Kanskje.

Kjolen er fra GT, husker ikke pris.

Ida/ missclumpsy. blogg.no sa...

Film: Love Actually! <3
Sjokolade: Melkesjokolade
Lotto: Reist masse, masse!

skypus sa...

film: den fabelaktige amélie fra montmartre.
sjokolade: bæh. bocca?
lotto: REIST VERDEN RUNDT, og shoppa massemassemasse. + gitt penger til søte, fattige barn.

Drea sa...

Kaktusbildet var knallkult. :)

Favorittfilmen min er uten tvil Hair. Jeg elsker Hair.
Favorittsjokoladen min er enten Toblerone, Bounty eller Melkesjokolade!

Masse penger? Vanskelig. Jeg har antagelig brukt det på masse crap, klær, sminke, en bil selv om jeg ikke har kjørt opp, et piano selv om jeg ikke kan spille. Altså, masse ubetydelig. Jeg liker også å tro at jeg hadde sendt masse penger til fattige barn i Afrika.

remy sa...

Den blei fabolous!
Etterpå spilte vi badminton i hagen :)
Dro hjem å sov rundt 10-tida, haha

Henrikke sa...

Søt,ja.Så ut som en alletiders helg.

1. What's eating Gilbert Grape og Titanic
2.Vanlig Freia Melkesjokolade
3.Gone mad.Jeg vet ikke.Hadde vel klikket for alle og enhver.

www.faceturned.blogg.no

Guro sa...

Favorittfilm: E.T. den er så koselig
Favorittsjokolade: Jeg liker ikke sjokolade, men spiser smash fordi det inni er så godt.
Hva jeg hadde gjort med lottogevinst på 10 mill: Reist på en hyggelig tur med mine nærmeste venner, kjøpt meg ny mobil, ny pc og mange fine klær. Resten hadde jeg spart tror jeg. Får nok en del utgifter etterhvert som jeg blir eldre.. Æsj, nå virka jeg liksom som en "se på meg, jeg er fornuftig"-jente.. Men jeg mener det faktisk.

Camilla. sa...

når kommer fortsettelsen på svarene fra spørrerunden?

Hva er favorittfilmen din?
-The Notebook og Dirty Dancing.
Hva er favorittsjokoladen din?
-Stratos
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill?
-Kjøpt sko og en kick ass leilighet på manhatten eller noe slikt

Nøve sa...

Film: Fight Club ftw! <3
Sjokolade: Fruktnøtt.

Eg hadde kjøpt speilreflekskamera, tatt ein crazy shopperunde, gitt ein DEL til u-hjelp, opna min eigen kafè og betalt for utgivelsen av mine eigne bøker. Muahaha.

Arma sa...

Du er så...sjarmerende:)

Favorittfilmen - alt som ikke er "romantisk komedie"
Favorittsjokoladen - Div varianter av Milka
Lottogevinst - KJØPT alex turner

Anonym sa...

haha, herregud. ka du har lagt ut ? hateu


du kan vente d trusselbrev i postkassa ei god stund fremover

-bjartleif

Karoline sa...

Du var ganske så søt og underholdene, så jeg velger å svare, sjoho!
Film: Ameliè og Et kongerike for en lama. Priceless.
Sjokolade: alt med noe inni
Lotto: gone wild.

iElise sa...

sjokolade: orginal melkesjokolade
10 mill: satt av til studier og slikt, satt av til bil, kjøpt meg hus i mexico, reist rundt i hele latin amerika, reist til australia og rundt i asia, kjøpt meg leilighet og ordnet den, shoppet, kost meg og levd livet.

Du er noe for deg selv du ;)

restrup sa...

du er nesten til å spise opp. men jeg skal ikke gjøre det.

film: mean girls. kan ikke noe for det, jeg elsker den.

sjokolade: melkesjokolade vel.

hadde jeg vunnet så mye penger ville jeg kjøpt meg en stor, fin leilighet i stockholm og levde livet der. helt alene. og selvfølgelig brukt alle pengene på meg selv.

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt øredobbene du har på bildene?

Malin sa...

Film: The Notebook, Fight Club og Gjøkeredet (med Jack Nicholson)
Sjokolade: Stratos eller Lion
Lotto: Flytta til London, kjøpt sko, vesker og klær og KJØPT en nattklubb.

Anonym sa...

Herlighet, du er så søt:-)

film: mange
sjokolade: melkesjokolade
lotto: sydentur, ferie, syden, ferie osv.

Anonym sa...

Hva er favorittfilmen din?
- World trade senter
Hva er favorittsjokoladen din?
- Stratos og melkesjokolade
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill?
-Kjøpt en sikkeli stor leilighet i Oslo eller New York(Manhattan) åsså skulle jeg ha kjøpt en sikkeli fin bil å reist til vietnam:D

Amalie sa...

Jeg elsker moten du legger frem ting på og hvordan du kommenterer bildene dine.
Tror jeg må sette av litt tid senere i kveld til å lese meg litt tilbake i denne bloggen. Den er spesiell :)

Lyst til å linke deg til en fersk-uten erfaring-blogger?
vintageous.blogg.no/

Mvh. Amalie

irenus sa...

Hva er favorittfilmen din?
Hva er favorittsjokoladen din?
Hva hadde du gjort med en lottogevinst på 10 mill? NHG!!

- Hm. Pride and Prejudice ++. Har så mange!
- Vanlig melkesjokolade
- Reist mye, shoppet mer. Sagt opp jobben.

Anonym sa...

Kjempekul blogg:) Jeg lurer også på hvor den gule kjolen er fra?:)

Anonym sa...

-Film: Blow
-choc: Center
-10 mill: fått noen\flere jeg misliker snikskutt

Anonym sa...

+ bestukket kjøreskolen til å gå meg lappen uten oppkjøring!

hanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Silje sa...

blodden din er så jævlig bra.
film: the invisible
sjokolade: smæææsh
lottovinner: reist til london og brukt opp alt i oxford street <3

Angelface sa...

Film : Save the last dance
Sjokolade : Twix
Hvis jeg hadde vunnet i lotto vil jeg flytte til Laguna Beach og bo der :)