24. apr. 2008

Leave Linnéa alone!

Fri og sol - derfor tenkte jeg å ta med meg ei bok og legge meg på kaia. 10 minutter, og det kommer en neve randoms og slår seg ned. Saken er at jeg leser boka "Hot sex" - derfor er det provoserende å bli forstyrret. Jeg går hjem.


Jeg kommer hjem, og fortsetter på boka på verandaen min hvor det har begynt å vokse ugress.


Plutselig - hoppende fugler. (Dere vet, sånn irriterende hopping)


3 sekunder - katt.


Derfor går jeg på biblioteket for å låne noen filmer. Jeg blir stående i en halvtime.
Jeg tror jeg aldri har sett en bra film som jeg har valgt selv. Aldri.
Har noen sett noen av disse? Er jeg helt på villspor? Hvilken bør jeg ev. helst se? Kanskje jeg bare bør end life?


Takk for alt - mvh. Linnéa

46 kommentarer:

morris sa...

you crack me up so bad! blodsbånd!

lissis sa...

Blodsbånd - Jeg holdt på å kaste opp, men bra handling. Tror ikke det er noe film for deg men.

Marianne sa...

Selvfølgelig skal jeg på konsert!
Jeg får gåsehud av stemmen til Luke Pritchard.
Forresten så bør du se blodsbånd. Selv om det er litt plagsomt at den er på flere språk enn norsk.

kine sa...

haha, såg rimelig konsa ut der du satt ja!

Anonym sa...

Hehe! du er bare så fantastisk rå :D tror jeg elsker deg

marianne sa...

Blodsbånd er knallbra!! :)

Anonym sa...

spør om noe litt privat, men er du jomfru?

Linnéa sa...

Nei, jeg er vær

lilly sa...

jada, tok det på strak arm.....

ingeborg sa...

høres ut som det nesten er litt synd på deg ;)

er vel egentlig mer synd på den som er anonym og spurte om du var jomfru.. den personen må ha for få som forstyrrer seg

Anonym sa...

hvor er kjolen kjøpt? :) liker bloggen din. du er morsom!

Anonym sa...

Hvor er den gule kjolen fra ?
Nydelig :)

V sa...

Haha! Skal ikke være lett å få lest boka nei. Pusen var jo søt der den satt.

Hege sa...

Blodsbånd !

Anonym sa...

men har du hatt sex? (vet du sjønte hva jeg mente)

Anonym sa...

Hællå. Du, jeg hadde satt FRØKTELIG pris på om du kunne slutte å slette innlegg fra arkivene dine, eller fra det jeg vill kalle ei dåse. Jeg blir så irritert og blir snart nødt til å banke deg med et stag.
|:) (smilymedsammengroddeøyenbryn)

Nøve sa...

Blodsbånd er den einaste av dei eg har sett. Den var sånn.. Merkeleg og litt kjedeleg, men sat igjen med kjensla av å ha sett ein bra film etterpå.

Linn sa...

Ikke end life, jeg liker bloggen din såååå godt.

Fin bok btw?

Arma sa...

Skal vi sjååå...
Ingen av dem. Du har dårlig filmsmak:)

Linda-Mari sa...

Liker du ikke å være sammen med folk?:p

H a n n e sa...

Du - er boka bra?
Jeg har den, men har ikke lest den. Enda.

ELISE sa...

åå, der på kaia bruker jeg ALLTID å sitte ! akkurat der(bare ytterst)..sommerminner

margrethe sa...

blodsbånd er helt sykt bra, men fytti for en film, den setter dype støkker i deg.

Linnéa sa...

Boka er knall!
Filmen var så som så. Blodsbånd altså.

Arma: Velkommen etter. Lær meg!

LInda-Mari: Ikke når jeg leser sexbøker :)

Jo, jeg sletter innlegg. Man kommer til et punkt hvor det man engang skrev er dødspinlig å lese igjen. Slik som dette :)

Michelle sa...

Blodsbånd er veldig bra. :) Litt ekkelt til tider, men veldig bra. ^^

Lillian sa...

teach me some moves fra boka da ;p

Anonym sa...

Jeg lurer også på hvorkjolen kommer fra?
Den var helt fantastisk:)!!!

Fleurette sa...

Du må låne The Virgin Suicides på biblioteket. Genial film!

Anonym sa...

Se Magnolia!

Mona sa...

blodsbånd er den eneste av de tre jeg har sett, den var bra! :)
Likte den gule kjolen din!

annafroyen sa...

jeg hater skikkelig når noen kommer og avbryter meg fra lesnga. Hvertfall folk fra klassen , nok med at de bråker i timen men etter skolen er det NOK.

Baharaaa sa...

Hahahaha, du er så morsom ass, hoppende fugler..hehehe

:) sa...

Se andreskorset, syk, rar og skummel film. I like. God helg:)

Anonym sa...

Du har så mange fine kjoler!! & den gule er nydelig :) Fra GT, right?

Anonym sa...

Oh, den katten så skummel ut som står i vinduet og glaner : o

Hvor har du kjøpt hårpynten din på bildet med den gule kjolen?? :)

Sarah sa...

Blodsbånd! Har ikke hørt om de andre engang :P

anny sa...

spør me om filmtips. ingen har sett fleir filma enn me. og i har veldig god filmsmak! har sett filma fra 1940 talet og oppover. nesten værtfall. i e stolt av min filmviten

Anonym sa...

Viss du har tusen treff idag, trur eg at eg står te ansvar for 800 av dei.. Haha, eg ha kjeda meg på jobb! Å du hakje oppdatert.. akk! What to doo? Natt tatt apekatt :#

Hanne

Ivana sa...

Jeg driver å leser hot sex nå jeg og. Jeg ble egentlig litt skuffet av den.
Blodsbånd er faktisk en bra film,synes jeg.Ble veldig overrasket.

Hanna B sa...

Haha.. Du er veldig morsom :) Liker bloggen din, altså :D

Anneli sa...

Elsker de 1001 kjolene du har i de freshe fargene!

Helen sa...

american splendor er bra :)

Unrealized Fish sa...

Herlig med vår! Eventuelt sommer.

Henrikke sa...

Har dessverre ikke sett noen av filmene.
Typisk at man ikke får sitte i fred når man vil.

www.faceturned.blogg.no

Angelface sa...

Blodsbånd er sikkelig ekkel.

Christine sa...

^^ onkelen min skrev manuset til blodsbånd. han har også skrevet "buddy" hvis du ikke har sett den enda