19. apr. 2008

Hola.
Jeg er i Tr.heim. I går var jeg i bryllup til min mor, før jeg og Beate dro på samfunnet.
Jeg mener det, jeg har lyst til å dø. Det står 4 menn og hopper inne i hodet mitt. Det er helt sykt.

Vi gikk ned for å spise frokost på hotellet i sted, og alt jeg hadde lyst til var å helle i meg 3 mugger vann. Beate insisterte på å ta med en av de to muggene til bordet vårt, men dere: sånt GJØR man bare ikke. Jeg jobber selv på café og klikker totalt om noen tar hele mugga. Med andre ord løp jeg fram og tilbake mellom mugga og bordet vårt. Dagens trim.

Beate har dratt til byen alene, jeg måtte pleie de fire mennene i hodet mitt først. De ble til fem menn da jeg begynte å pusse tennene med elektrisk tannbørste.

I tillegg til dette skal vi ut i kveld også. Ungdommen nå til dags.
Jeg slenger ut noen bilder fra bryllupet, jeg er glad i deg mamma.

NEI, det gjør jeg ikke. Internettkapasiteten på hotellet er så bra skjønner dere.

Jan Thomas-bildet var fra en hårkonferanse jeg dekte for Romsdals Budstikke. Artikkelen ble trykt i dag, så nå må jeg ut og lete etter noen som selger RB i Tr.heim. DET er sært det.
Som om jeg ikke kan få nok av molde liksom.

Tips og råd om utelivet i Tr.heim mottas med takk.

19 kommentarer:

Kristine sa...

I og med at Trondheim kun har to uteplasser for ungdom mellom 18-20, så har du vel bare VIP og Samfundet og velge i mellom. Jeg har ikke vært på VIP siden i fjor, i og med at det suger noe helt sykt mye. Go Samfundet!

Eirik Andreas sa...

mormors har også 18 årsgrense. og tiger tiger noen kvelder. Og metro (homsebar) så klart! ;-)

Anonym sa...

http://rbnett.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=RB&Dato=20080417&Kategori=LOKALNYTT&Lopenr=300343568&Ref=PH&Profile=1122&Params=Itemnr=1

syns i ser d baki der linnéa :-)

Ellenpellen sa...

i å ska ut i trondheim i dag, kanskje vi møtest ;) samfundet og VIP e vel dem eineste du slipp inn på, og dem eineste i slipp inn lovlig på eu. Men e lett å komme se inn på 20 da så :p

remy sa...

asiatiske frisøren på rbnett der. e det mann eller dame?

H a n n e sa...

Drakk du ikke vann mellom hvert glass?

Monica sa...

Gratulerer til mammaen din!! :-)

miranda maria de vito sa...

Vet ikke hvor gammel du er, men ut av kommentarene er du vel rundt 18. Hvis du er under 18 så er Uffa det nermeste du kommer utested med drikke. Innendørs røyking, rockmusikk, selges alkohol i baren til mindreårige. Ikke så dyrt. Men så tror jeg egentlig du er rundt 18 år, så da bør du ikke dra dit når du kan dra på ordentlig utested! Men kos deg, trondheim er den beste byen<3 (Jeg kommer derifra, sånn btw.)

Arma sa...

Jeg er også skikkelig fyllesyk. Faen.

Kamilla sa...

håper moren din hadde en topp dag (og du)

Marthe sa...

Eirik: Tror at mormors har fått 20 nå?

Mirdanda: Trodde at UFFA hadde sluttet å selge drikke, i og med at mindreårige ble tatt? :S
Uansett så drar man ikke på UFFA..

Men ja, som sagt så er VIP og samfunnet de eneste du slipper inn på. Og exit om jeg ikke tar helt feil.

Julie sa...

vi hadde vrengefest i går, og jeg dro på jobb kl 10 i dag... var fortsatt svimmel da jeg kom på jobb

restrup sa...

gratulerer til mor!

line aurora sa...

ikke hør på marthe, hu juger. :) jeg kjenner en som jobber på mormors, så det så. men det er et fint tips. mormors er plassen man sitter på i stedet for på et vorspiel. stenger klokka halv tolv (=tolv), though.

og så drar man så klart på samfundet og ser om man finner line etterpå. he he he. eller, som eirik sa, på metro. metro er heftig!

Pinton sa...

Jeg ville foreslått VIP.. + at går man utom dør så får man fortsatt med seg all utelivet!

Linnea sa...

Remy: Mann. Han var dritsøt!

Hanne: Jo, jeg skjønner ikke hva som har skjedd! Teorien min virka ikke i går....

Takk for tips, det blir nok samfundet

Kristine sa...

VIP er så sykt svettplass. Exit eksisterer ikke, ID åpner i Mai. Mormors har attenårs, men er jo en cafè. Tiger har heller bare 18 års når det er spesielle anledninger. Ligger Uffa på Isak? No, thank you. Takk for dårlig uteliv for mennesker under tyve, og over atten, i Trondheim. :)

emma sa...

mormors ; veldig billig øl
samfundet
3b på tirsdager (vinkveld)
metro

trondheim har et definitivt forbedringspotensiale.

LAURAWS.BLOGG.NO sa...

ETTER Å HA KJEMPET MEG GJENNOM DITT HYSTERISK, UNDERHOLDE OG MERKVERDIGE ARKIVET, HAR JEG ENDELIG FUNNET ÉN SKRIVEFEIL! DET SKRIVES TRYKKET. JEG ELSKER DEG, LINNÉA!!!! HA DET!!!!