3. apr. 2008

Jeg leser til stadighet om hva dere har kjøpt. Jeg driter i hva dere har kjøpt, jeg har fått ny trenings-tights!


Ellers har jeg en ganske så muskuløs arm


Jeg fikk brev idag- uten frimerke. Den inneholdt lommeboka mi - som jeg mista for et halvt år siden. Det var jo ikke et sekund for sent!
Jeg elsker uansett denne ukjente Andreasen for å ha latt være å ta is-kortet mitt. "Kjøp 10, få en gratis!" Jeg var så lei meg da jeg visste at jeg hadde kjøpt 9, og aldri fikk den ene isen gratis. Jeg hadde lyst til å dø.


Enda bedre: det gamle bankkortet mitt er tilbake! Det har alltid vært drømmen min å vise dette som leg når jeg skal ut på byen for første gang lovlig (om to uker). Tror dere jeg slipper inn?

36 kommentarer:

Unrealized Fish sa...

Åh, dæven, søtt bankkort!

Julie sa...

det legget der er nok sikkert som faen, da kan du komme inn på beats;)

Julie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anneli sa...

Hahaha! men kan du ikke ha mer sånne antrekksposter, siden du ahr så fine klær!:D

marinert sa...

Haha, "takk for lånet"! Han brukte vel bankkortet ditt som id, ikkje så dumt. Treningstights er digg å gå med. Tights generelt egentlig. Herrlich.

toro sa...

YES! jeg er sterkere enn deg!
skal vi bryte?

Elisabeth sa...

Ahaha, herlig bankkort!

Anonym sa...

hadde d blitt stjelt noe fra lommeboken da?

maia sa...

kommer ikke til å skje. da må du nok farge det tilbake!

H a n n e sa...

LETT tapt for deg i håndbak (?) ja..
Å du, bildet; safe vinner på bevisfronten! Å særlig viss du ikkje tar med noken andre kort! ;)

Gje en lyd om tightsen er gudd, eg må ha ny...:s

Lillian sa...

flott ny tights Linnéa :)

Jeg har troen på at du slipper inn. høhø.

Kamilla sa...

pumpa mye i det siste?

Henrikke sa...

Det var en heftig muskel.Og hvor hyggelig er det ikke at du fikk tilbake lommeboken din.Flott at folk har vett på seg til å levere tilbake.

smiley sa...

Ikke mye muskler, bare ben.

Lisa. sa...

Det var litt av en biceps du. Yey!

linnj.blogg.no sa...

Du kommer garantert inn!

Tonje sa...

man skal ikke undervurdere dine armer i hvertfall..

Marlene sa...

me de bicepsene er det jo bare å banke alle som prøver å stoppe deg! ;)

Anonym sa...

Selvsagt spilles du inn!

Jon sa...

Tar tilbake det jeg sa om proteinpulver tidligere. Neida, du er en OKSE.

Linnea sa...

Toro: Tar deg lett..

Hanne: Den er absolutt til å anbefale! Man får lyst til å jogge hele tiden!

Julie: Hahaha, det høres ut som en FET klubb.

Jon: Jeg ER en okse.

Ellers takker jeg for alle fine kommentarer ang. musklene mine. Ja, jeg trener hver dag.

Ellenpellen sa...

nice tights! kor du kjøpte den? sånn vil i å HA!

Mona sa...

oj, hvor gammelt er det bildet? Ligna ikke noe særlig på deg! :) Hvorfor får aldri jeg lommebøker tilbake i posten? Mine er som regel borte for alltid! :p

Mona sa...

oj, hvor gammelt er det bildet? Ligna ikke noe særlig på deg! :) Hvorfor får aldri jeg lommebøker tilbake i posten? Mine er som regel borte for alltid! :p

restrup sa...

jeg har like fine trenings-tights. og nesten like store muskler. gi meg et par uker til.

remy sa...

No føle i me virkelig muskuløs her! :D
Selvtillits boost til 1000!

Christine sa...

jeg trodde først armen var min.

Marthe sa...

Fantastiske muskler. Nesten like store som mine.. :)

Ellers likte jeg bankkortet. No problemo å komme inn på byen med det!

H a n n e sa...

Give me name and store! or else...

elisabeth sa...

haha, i gjette på at du kjem d inn på barAlex med d korte der!

Arma sa...

Nå får han som leverte tilbake lommeboka god karma.

HenrikkeSF sa...

ekke bare barA ho kommer inn på med d der Elay - ho kommer nok inn på vinjs og. haha

Du e søt Linnéa! linke d i, hvis d e greit? :-)

margrethe sa...

haha, ja der lignet du på deg selv...

Ida W sa...

savner deg ikke, stygga.

toppen av ironi.

Eirik Andreas sa...

sånne muskelarmer vil jeg også ha :)

Maren sa...

Jeg har 4 nike treningstightser til salgs :)