22. apr. 2008

Lykke er

Å vite at noen er glad i deg


Å glede seg til noe


Å høre på favorittmusikken sin


Å kunne reise bort

Å lære andre ting


Å være gammel nok til å bestemme selv
Å tenke på noen som ikke vet det
Å ha overskudd av penger

Å treffe nye mennesker

Å kunne kose seg alene (selvutløser på fjellet i går, kult, hæ?)


og sammen med andre


Å le av seg selv


og av andre


og..
Å vite at alle andre enn meg skal ha mattetentamen på fredag

Dette er jo bare noen av mine lykkeutløsere. Flere på lager? Del de med meg! Everybody happy!
Idé fra Kristopher - jeg bare synes det var så fint.

42 kommentarer:

R a g n h i l d sa...

Maksimal lykke for meg er sol, øl, gode venner og pledd på beina rundt et brennende bål med masse gode historier :-)

Victoria sa...

Lykke er tiden sammen med favorittmenneskene mine:D

Tara sa...

Haha, you rock!

Anonym sa...

kan vi se bilde av deg når du hadde brunt/sort hår?

Anonym sa...

Bare lurte på en ting, er du kvinnefiendtlig, eller er det bare humoren din...? :p
Håper du svarer litt seriøst på det her, for jeg begynner å lure ..

ingeborg sa...

Haha, så rett :)

Lykke for meg er å sitte på gresset med venna mine og spise jordbær og is.. DA har jeg det knall!

lilly sa...

røyke gress
kan du ikke ta et bilde av deg selv der du ser høy ut? eller ER høy, jeg vet ikke.

Anonym sa...

Hei. eg elsker bloggen din. Hvor høy er du? Altså cm.

Alice sa...

Lykke er å sykle på tørr asvalt i solskinn en av de første vårdagene!

H a n n e sa...

Lykke er.. gode venner, god helse, god familie, øl, sol, penger... Ja, er masse som gjør meg lykkelig :D

Du? (a)

Nøve sa...

^ rettelse: Lykka er å sitte/ligge på asfalten!

Og å vite at i morgon skal eg ha min siste mattetentamen ever.

Utruleg søtt innlegg btw. <3

Fleurette sa...

aww, for en søt post. har du matte på engelsk??

Anne Cathrine sa...

Lykke er at jeg endelig har fått vite kjønnet :D

Anonym sa...

Lykke er sol, sommer og førstkommende torsdag, for da kommer elsklingen min hjem <3

Linnea, du er en skikkelig stilig ung frøken! ;)

Anonym sa...

Lykke er sol, sommer og førstkommende torsdag, for da kommer elsklingen min hjem <3

Linnea, du er en skikkelig stilig ung frøken! ;)

Anonym sa...

Herlig innlegg! Lykke akkurat nå er sol og sommer og is og noen å dele det hele med.

Lillian sa...

Såå enig!

Lykke er sol
Lykke er utepils
Lykke er venner
Lykke er gutter
Lykke er familie
Lykke er musikk
Lykke er god mat
Lykke er reising

osvosv

;)

linn sa...

Så du er egentlig ganske lykkelig, Linnéa?

Ida W sa...

ååå, jeg er så kjekk i profil! Haka mi er spesielt het.

jeg savner deg skikkelig, finn ut så fort som mulig om dere kan komme hiit i sommer. Jeg dævver.

Anonym sa...

Så bra at du er lykkelig da! =D

H.G sa...

herlig innlegg!

linni sa...

sommer, sol, kald pils og gode venner : )

Linnea sa...

Anonym1: Jeg tror ikke at jeg har det. Bla lenger bakover, det er det eneste jeg har.

Anonym2: Ja, jeg tror egentlig at jeg er litt kvinnefiendtlig.

Lilly: Jeg er høy på livet.

Fleurette: Nei, random bilde.

Linn: Jeg har ikke sagt at jeg er lykkelig. De som ikke er oppfylt har jeg jo ikke tatt med. Det er en del av de også.

Idaw: Ikke klag! Ilu.

Lisa. sa...

Så fint innlegg :) Når har du forresten slettet et innlegg igjen ;p

Arma sa...

lykke er at jeg skal treffe DEG på hove

Elisabeth sa...

Så søtt innlegg:)

Ellisiv sa...

aha. elsker den siste der. er enig i utrolig mye av hva du sier i dette innlegget.

morris sa...

lykke er borat, virkelig, hva skal du ha for tskjorte? its nice!

Anonym sa...

hva heter sangen? The kooks - (?) ;)

marinert sa...

Lykke er å få til ting og å vita at nokon set pris på deg og godtar deg for den du er. Og fysisk utfoldelse! Og musikk. Og reising. Og sol. Og terrengsykling (haha!). Egentlig er det mange grunnar til å vera glad. Jaja. Likte dette innlegget, som alltid:)

KARI sa...

å vite at jeg ikke skal ta en gymprøve i morgen, men heller nyte sol

remy sa...

Lykke er, dagen du fortell om din drømm!

Elin Rebecca sa...

lykke for meg er mine aller beste venner som jeg elsker over alt. En solfylt dag med en utepils sammen med de, det ville vært den ultimat lykke for meg!!

Marianne sa...

Tipper du har det nye albumet/albumene? :D
Lykke er å sette Hove og The Kooks sammen, og oppleve de live. Herlig!

line aurora sa...

TNÅW. :)

lykke er å jogge etter klokka tolv om natta og vedde med seg sjøl om man møter en voldtektsmann eller grevlinger. hade.

Næd sa...

Lykke er konserter og festivaler med venner og søte gutter, da glemmer jeg alt annet.

Julia sa...

Åå, jeg skal også ha mattetentamen på fredag. :(
Men har fri fra skolen i dag da!^^

www.juliaisabellee.blogg.se

Monica sa...

Søt du er :-)

Linnea sa...

Lisa: Jaa, jeg bare sletter litt av og til. :)

Arma: HÅHÅ, som jeg gleder meg! (jeg har fått tak i campingvogn)

Morris: den er IKKE til salgs, under noen omstendigheter.

Anonym: Sangen heter Gap.

Marianne: Klart det! Herregud, ja. Det er faktisk det største som har hendt meg (skal hende). Skal du?

Aida sa...

Lykke er null stress.

Best Friend sa...

hahaha, det siste bildet!

Angelface sa...

Lykke er familien min og vennene min :)