16. apr. 2008

NÅ har jeg bursdag

Teoretisk sett kunne jeg ha hatt oppkjøring/lappen og greier i dag- hvis vi ser bort i fra den strykinga på teorien OG at det er 3 km kø på trafikkstasjonen.

I stedet skal jeg bare gå og kjøpe 4 kasser øl, til tross for at jeg ikke liker det. Bare for symbolikkens skyld.
Ellers har jeg spart til en voldsom stor tatovering av Kong Harald som mamma alltid har nekta meg å ta. Nå er jeg sjefen!

Vel, jeg ville bare si at jeg har bursdag. Sympatisk som jeg er.

Dette bildet fant jeg forresten i sendte elementer fra lørdagsnatt.Det var ikke bare du som fikk det, Lise.

144 kommentarer:

irenus sa...

Gratulerer med dagen! :-D

synnove sa...

Congrats ;>

Christine sa...

Gratulerer så mye! :D

Hanne Katrine sa...

grattis med dagen! havna inn på bloggen din helt tilfeldig for noen uker siden, og nå klarer jeg ikke slutte å lese. keep up the good work ;)

Mari Karoline sa...

Har allerede sagt det men;
Hopp kjola hej, hurra for dej!;D

Camilla. sa...

gratulerer med dagen og velkommen i 18års-klubben (;

Eira sa...

Gratulerer med dagen :)

line aurora sa...

happy birthday to you, di flintskalla ku. hilsen line, 8 år.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Sendte elementer ja, hihi, jeg fikk det.. neida.. men morsom er du!

Line. sa...

gratulerer med dagen!:)

strike-a-pose sa...

gratulerer med dagen ;D

Elisabeth sa...

Hipp hurra! Gratulerer med dagen:) Hvorfor ikke kjøpe vin istedet?

Marthe sa...

Gratulerer med dagen! :)

Ivana sa...

Gratulerer med dagen:)

kine sa...

fette, i glemte å være den første linnea, MEN gratulerer med dagen ;*

restrup sa...

congratz!

V sa...

Gratulerer med dagen søta. Du må spise masse is i dag!

Malin sa...

Grattulerer med dagen! Jeg hadde heller ikke lappen på 18årsdagen min, men så ble jo jeg ferdig med trafikkalt grunnkurs på mandag... Treig? Nei, hvor kan man få det i fra?

maia sa...

åå, gratulerer med dagen!

Anneli sa...

Gratulerer med dagen!:D

Henrikke sa...

Gratulerer med dagen!

Siri Nesje sa...

gratulerer så masse!

miranda maria de vito sa...

gratulerer med dagen!

Jeanette sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer søta!!

Catharina sa...

gratulerer med dagen :))

christine sa...

Gratulerer med dagen :]

Malin sa...

Gratulerer med dagen! Du ser ut til å ha det jævlig artig på fylla ;>

Miriam sa...

Gratulerer med dagen! :D

Tori sa...

Gratulerer med dagen :D

Wilde sa...

Hurra for deg ^^

Ellen Marite sa...

fette CONGRÆTZ mæ dagen :D :D

Kristine sa...

HURRA for linneà som har bursdag ;-* nu e du liksom VOKSEN!

Anne Cathrine sa...

Gratulere med dagen ;) Hehe, sprang rett på polet når jeg ble 18. Og hver gang jeg var på butikken den første uka kjøpte jeg meg øl selv om jeg ikke liker det.

hege anita sa...

gratz ;-)

Susanne sa...

Gratulerer masse med dagen da!

huilei sa...

Gratulerer så mye med dagen. :)

Ellisiv sa...

gratulerer med dagen!

Eirik Andreas sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting!
Si meg så, hva vil du mere?
GRATULERE!
(nei jeg skrev ikke hele teksten. copypaste, thankyou)
Nå fikk du bursdagssang også! Hurra for deg! :-)

Arma sa...

Jeg skrev gratulerer med dagen på facebook, men du kan få her også.
Eru klar?






Gratulerer.

Anonym sa...

gratulerer med dagen! hvor har du kjøpt de øredobbene du har på deg to poster under?

MARTE sa...

GRATULERER MED DAGEN!

emilie sa...

Happy Birthday! Happy, Happy Birthday!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Hvilken rase er Tica?

Drea sa...

Grattis! :) OG; øl er GODT! Namnam.

Emma. sa...

Gratulerer med dagen :-)

Linda sa...

Heeei (:
Gratulerer så mye med dagen (:

Yngvild sa...

Gratulerer så mye;D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Hvilken rase er Tica?

Linda-Mari sa...

GRATULERER MED DAGEN:D

ida sa...

gratulerer med dagen! :D

Elisabeth sa...

Grattis med dagen:) du får kose deg!

Kathy sa...

Gratulerer med dagen! :)
Huske ikke navnet på hotellet, men skal spørr mamma seinere i dag ;)

Marit sa...

gratulere med dagen :)

matilde rødseth sa...

Gratulere med dagen :)

Silje sa...

gratulere med dagen

Andrè sa...

Gratulere med dagen :)

Katrine :) sa...

Gratulerer med dagen ;p

pernille sa...

gratulerer :)

LENE sa...

Gratulerer med dagen :))

Hep sa...

Gralla med dagen! Du kan sende de fire kassene øl til meg hvis du ikke har lyst på dem selv ;)

Julie sa...

håhå du er så søt=)

gratulerer med dagen<3

carokal sa...

Gratulerer med dagen :)

Cathrine sa...

GRATULERER :D

Anonym sa...

grattis!

Anonym sa...

Gratulerer :-) Kos deg!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :-)

elisabeth sa...

grats :-)

Helene sa...

Gratulera so mykje med dagen :)

Hans N sa...

Gratulerer utrolig mye med dagen.

Hilsen
Hans N - Alle leser den!

Anonym sa...

happy birthday

Simen sa...

Gratulerer med dagen :D Ha en KJEMPE dag :)

Ingrid sa...

Gratulerer med dagen:D

Anonym sa...

Go, go, go, go, go, go, go linnÉa- its your birthday
we gonna party like its your birthday
We gonna zip bacardy like its your birthday

Linnea sa...

NÅH, takk!<3 Jeg blir kjempeglad for hver eneste kommentar :)

Tica er en Bedlington Terrier

Anonym sa...

Gratulerer!;D

Maren sa...

Gratulerer med dagen :)

Ida/ missclumpsy.blogg.no sa...

GRATULERER!! ;D

sndraa sa...

Gratulerer med dagen <:o) !

meg sa...

Gratulerer med dagen ;D

Unrealized Fish sa...

Gratulerer med dagen :)

Eline sa...

Gratulere med dagen ! :)

Nøve sa...

Gratulera med dagen! :)

Anonym sa...

gratulerer med dagen! ;--D

Caroline sa...

Grææætz. :) Drikk øl som søren. I know I would.

Lisa. sa...

Nå skulle jeg til å si feliz navidad eller noe sånt, men jeg tror jeg dropper det.. Gratulerer med dagen!!! :D

Monica sa...

Gratulerer snuppis ;)

Anonym sa...

gratulerer med dagen kjære ;¤ kos fra din søte nabo..guess who!

kamo90 sa...

Grattis!

Lillian sa...

Filler at jeg er så sein med å gratulere.. Men...

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday dear Linnéa
Happy Birthday toooooo you!

Grattis med dagen søta :)

*--Christine--* sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
*--Christine--* sa...

Grattulerer så mye med dagen! :D

Helene sa...

Gratulerer med dagen :D

Ellenpellen sa...

Gratulerer :D

mmariel sa...

Hahhaah, fantastisk bilde. Hurra for deg, bursdagsbarnet :)

Merete sa...

Grattla med dagen ;)

MARTHE sa...

Gratulerer! :-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye,Linnéa!:)

Sarah sa...

Gratulerer med dagen din heliggris! :) Jeg vil også være atten.

SiljeAndrea sa...

Gratulerer med dagen : )

R a g n h i l d sa...

Hepp hepp!! :-) Ha ein fin dag!!

Karin sa...

Grattis! Kos deg :)

Anonym sa...

gratulerer gratulerer! og fortsett for guds skyld å blogge, tror vi er mange som leser den hver dag! Ha en knall attenårsdag :-)

Elise sa...

gratulerer med dagen ! :D

H a n n e sa...

Gratulera med dagen pus :¤ Eg kjem sterkt tebake seinare ;)

kos!

margrethe sa...

gratulerer med dagen, det å like øl kommer sikkert etterhvert.

Kristina sa...

Gratulerer med dagen din;-)
Herlig bilde

marinert sa...

Grattttttulerrrrrer! Når du kjem til den fjerde kassen er det fare for at du faktisk likar smaken av øl.... ellers, ha ein fin dag og feir med måte ;)

Michelle sa...

Gratulerer så mye med dagen. :)

Næd sa...

Grattis !

Anonym sa...

du er den søteste!! grabba :D

Inger-Johanne sa...

Gratulerer med dagen!(:

susanne sa...

gratulerer med dagen :D

Torill sa...

Gratulerer så mye med dagen :)

Kamilla sa...

vil du ha gave?

Ida W sa...

Jeg tenkte jeg skulle skille meg ut litt. derfor sier jeg:

gratulerer med dagen! :D

I går så jeg på Facebook at "tomorrow" har Linnèa bursdag, og jeg tenkte jeg skulle skryte på meg at jeg hadde snappet det opp i en eller annen anledning, og husket det helt av meg selv. Så jeg skrev en mail til deg og tegnet en bursdagskake i paint som jeg skulle sende deg nøyaktig klokka ett på tolv i går, bare for å være helt først. Internettet i resepsjonen er så balle at den kaka kommer du aldri til å få.

men. Gratulerer med dagen, kjære (L)

emilie sa...

Happy Birthday! Happy, Happy Birthday!!

Hanne sa...

Gratulerer med dagen! Du kan gjerne sende de kassene med øl til meg,hvis du trenger å bli kvitt de.

Christine sa...

gratulerer deg her og jeg gamla! håper dagen har vært bra!

Camilla sa...

grattis;D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :D

Anonym sa...

GRATTIS!

Agnes Martine sa...

Gratulerer med dagen!

Sarah sa...

oi. mange kommentarer. Uansett, Gratulerer! Kos deg i Trondheim! (var dit du skulle?)

Anonym sa...

gratulerer med dagen. du er søt!

Mona sa...

Grattis med dagen! :)

B sa...

Gratulerer med dagen:) Kose deg!

Anne-Britt sa...

Congratz! ;D

heeech sa...

ja må hun leve, ja må hun leve, ja må hun leve ut i hundrede år. Javisst skal hun lve, javisst skal hun leve, javisst skal hun leve ut i hundrede år!

Linnea sa...

Takktakktakk!<3 ilu!

Sarah: Ja, det stemmer. Og takk for det, det skal jeg nok ;¤

Martine sa...

Gratulerer med dagen! Til din opplysning har du bursdag på samme dag som pave Benedikt XVI. :)

marysoprano sa...

GURI. lisjepio he blitt voxn!

thea sa...

gratulerer med dagen!:-)

Cecilie sa...

gratulerer med dagen! :)

annmales sa...

Litt sent ute, men gratulerer med dagen :D

Anonym sa...

grattis

rina sa...

gratulerer så mye! :D

Elisabeth sa...

Gratulerer med dagen :)

Ylva sa...

Gratulerer så mye med dagen:)
dato søsken også jo, ikke dårlig:D

KARI sa...

GRA tulerer med dagen !

Sunniva sa...

grattis med dagen:)

cammie sa...

GRATTIS med overstått!!

Jannekake sa...

Gratulerer med overstått :)

Anonym sa...

Grattis. :-D