16. apr. 2008

Takk for gratulasjoner! Jeg mangler bare én.

Jeg har fått pakke av Olem. Oi, så STOR tenker du.


Men så stor var den egentlig. Og, hold dere fast: jeg fikk et dinosauregg! (ekte)
Når jeg kommer hjem etter helga skal jeg legge det i et glass vann, og innen 48 timer kan det bli en dinosaur! Herregud som jeg gleder meg.


Dette var inni, dersom dere lurte.


Jeg fikk kjole av Mia. Jeg elsker når Mia gir meg ting.


Gjett hvor jeg spiste middag.


Også hadde jeg og Mia.. is på en onsdag! I'm so crazy.


Ellers har jeg fått mms fra Ragnhild og Hanne.
Jaja.


oooog en Alva

Så.. har jeg fått visakort. www.asos.com (bare en snarvei til meg selv)
ilu.

38 kommentarer:

alvab sa...

Hvorfor i helvette nevner du ikke min mms?!

H a n n e sa...

Jeg tar meg drit bra ut i umbro genser INNI øl teltet på rema 1000! Ingenting å si på det.. Hoho!

Anonym sa...

gratulerer ;)
hvor er den kjolen fra ?:)

Monica sa...

Åh, så ut som en kjempefin bursdag :-D

Lillian sa...

for en bra dag.. også IS på en onsdag. DU altså..

Anonym sa...

SUPERspent på dinosauregget. Kylling-versjonen var ihvertfall MEGET underholdene. Forventer bilde-serie.

Ha en fortsatt fin dag <3
Ole m

Marthe sa...

Det så koselig ut! :)

remy sa...

Håpe dinosauren e ekte! OJE

Julie sa...

Så ut som en bra dag=)

Utrolig fin kjole, og sko! Så snill Mia er

Anne Cathrine sa...

Dinosauregg? Er det sånn leketing? :P Synes du bør forklare dette nærmere forresten. Herlig parfyme du fikk, har den jeg også :)

Pinton sa...

Gratulerer med dagen!:)

Marit sa...

Gratulerer så masse! :D

R a g n h i l d sa...

Eg ser ganske psyko ut på bildet, men eg prøvde faktisk bare å smile fint til deg sida du hadde bursdag. Og kako va stygg og sikkert drittekkel, men - poenget var at du hadde fått kaka om du hadde vært her :-)
Håpe du har hatt en fantastisk dag!

Linnea sa...

Tusen takk Ragnhild og Hanne! Synes dere tok dere godt ut, kaka derimot.

Tro meg, dinosauren skal bli godt oppfulgt!

kjolen er fra Lindex. Den er egentlig lilla, da.

Tusen takk for gratulasjoner :¤

Elive sa...

superdag for superjente :D håper du koste deg gløgg ihjel(ikke bokstavelig talt)

V sa...

Jeg vil også ha dinoegg til bursdagen min! Faen heller. Godt du fikk i deg is da!

Petra sa...

Hei! På tidligere blogginnlegg har du hatt på deg en utrolig rå skinnjakke i bikerstil med asymmetrisk glidelås. Hvor er den kjøpt? Det er den råeste skinnjakka jeg noen gang har sett!

Jon sa...

så koselig!

Anonym sa...

hei! gratulerer med dagen på etterskudd. jeg er innom og leser bloggen din jevnlig, er så mye bra! så ut som en fin bursdag, og den parfymen er kjempe godt! bruker den nå selv. herlig:) ha det fint!

Helene sa...

Eg tok meg ein drink eller to eg på bursdagen din. Asso bere for å feira deg liksom.

Tonje sa...

du fikk ikke den siste du manglet, gjorde du vell?
vell, isåfall har vi nok en ting til felles.

Linnea sa...

Petra: den er fra H&M :)

Helene: BRA! Det fortjente du. Skål for meg/oss.

Så flott anonym! Keep it going.

Tonje: Jeg gjorde nok ikke det, nei.

Silje sa...

Du skal få noe av meg også, tenkte bare å vente til litt senere så du ikke glemte meg i mengden :¤

Helene sa...

Skålte for deg og oss mange gonger. Det fortjener vi ;) Og ja; Office! Kjøpte dei finaste pumpsene der på tirsdag.

Eirik Andreas sa...

is på en onsdag? du er sprø.

Anneli sa...

Det bilde av deg i den lilla/blå kjolen var smashing! Du er så pen =)

marinert sa...

Fin kjole og fin is. Såg ut som ein bra dag :)

Benedicte sa...

Stilig kjole!

Linda-Mari sa...

Kjempe fin kjole:)
Blir det til en ekte dinosaur?

Yngvild sa...

Ja, gled deg til dinosauregget klekkes!
Fantastisk fin kjole!

Kamilla sa...

så herlig kjole. sagt det før, men må gjenta meg selv: du er utrolig pen.

Benedicte :D sa...

Utrolig fresh kjole! Du er heldig, du er pen! :)

Anonym sa...

Congrats my friend! :)

Ivana sa...

Herlig kjole du har fått deg<3

Er det greit jeg linker deg?

<3Ivana

Karoline sa...

Så utrolig fin kjole.. Gratulerer med dagen som var:)

Linnea sa...

Thank you! :¤ Klart det

Petra sa...

Takk for raskt svar! Men når ble jakken kjøpt?

Caroline sa...

Den kjolen var knaaallfin.