23. apr. 2008

"Ulykke" er

Da jeg sto på miniski ned fra fjellet på mandag


..Klassen min


Hver gang jeg drikker en drink for mye


Kattene.


Kun én sjokolade igjen


Tica


At mamma tror på teorien om stein og krystaller som kan heale mennesker (steingal)


Særskriving


Sist men ikke minst: at ikke dinosaurfiguren min utvikler seg! Hva gjør jeg galt?

Jøje meg, så mange ting som kan gjøre en ulykkelig i motsetning til lykkelig. Jeg føler jeg kunne ha fortsatt til evig tid, nesten. Men her som i forrige innlegg, hva er "ulykke" for deg? Vi fokuserer på de mest uformelle og tragiske.

Dette er jo bare pinlig dårlig underholdning. Skal jeg bare ha et opphold inntil jeg har noe vettugt å komme med? (Ikke at jeg noen gang har skrevet noe vettugt.)

42 kommentarer:

Best Friend sa...

ulykke for meg er når hårfønern ikke allerede er plugga i når jeg går ut av dusjen

Nøve sa...

Ulykke er når ein er skikkelig sulten og finn ut at det er fisk til middag.

lissis sa...

^eh, jeg skal si deg ulykke, jeg. det er å ikke spise ordentlig mat på en uke, fordi man får vondt av å svelge. jeg hadde spist ti torsker på rappen om jeg hadde hatt muligheten nå.

kine sa...

ulykken er å brekker ryggen på snowboard, måtte stå over mange sesonger selvom man gjerne vil stå. THAT'S LIFE BABY

R a g n h i l d sa...

Ulykke for meg er å jobbe mens alle andre er ute og har det gøy!! Ikke pause - keep on going! ;-)

Benedicte sa...

Mæn, de kattene så skumle ut.

H a n n e sa...

Ulykke for meg er å ha eksamen når det endelig blir vår. Jeg ville heller ha brukt hele vinteren på lesing og eksamen. Ikke våren!

Pause er oppskrytt!

V sa...

Haha. Kanskje dinosauren din liker seg liten?

Victoria sa...

Ulykke er når iPoden er død!

Anonym sa...

skriv om en dag på skolen! er artig å se hvordan andre har det på skolen, uansett hvor kjedeli en måtte føle at skolen er.

Anonym sa...

Det eneste som skjer med dinosauren er at egget blir borte liksom. Hvertfall det som skjedde meg min. (Jeg hadde en for noen måneder siden.) Lame!

irenus sa...

Ikke ha opphold :-|

ulykke er.. matte.

Helene sa...

Gallestein!

hanna sa...

ulykke er hjernerystelse, jeg hadde det for 3uker siden og den henger fortsatt igjen. pause? det er artig å lese bloggen din, jeg synes ikke du burde ta en pause :)

Marit sa...

Haha, jeg ELSKER bildet av kattene, det ser jo ut som de hater deg!
Btw, nei til opphold.

KARI sa...

dinosauren er redd kattene. hvis blikk kunne drepe.

Lillian sa...

Er Tica ulykke? gi henne til meg. Men kattene kan du ha for deg selv..

huilei sa...

Særskriving er døden.

Anonym sa...

Ulykke er når det er herlig pent vær under tentamensuka!

Eirik Andreas sa...

ulykke er når toget til trondheim er utsolgt hver jævla gang, og jeg må sitte på gulvet.

ulykke er om du velger å ta en pause. ilu.

Anonym sa...

Ulykke er om Linnea slutter å blogge!

Elsker bloggen din, fordi du skriver om uvettige ting, og krydrer det med morsomme bilder! Digger bildet av deg i grønnt-dyr-kanskje-skilpadde-drakt, som du hadde i påskekrimmen din. Fantastiske innlegg"

Anonym sa...

bra den fine delen av klassen ikke e med på bilde;:

Anonym sa...

Jeg så deg på plantasjen i dag :)

Miriam sa...

For et lite klasserom det var.

Anonym sa...

Ulykke henger sammen med lykke, og den ene kan ikke eksistere uten den andre.

Anonym sa...

Miniski er jo LYKKE. Eneste talentet jeg har er å stå på én miniski.

Ulykke er når BH-en knirker.

Linnéa sa...

Miniski er IKKE lykke. Jeg er blå nå.
BHen knirker ja, kjent problem!

Hææ? Så du kaktusene mine? Hvem var du?:|

Christine sa...

jeg skriver under på det Kine sa.
fisk er forresten dødsgodt og ja, det ville vært ulykke om du slutta å blogge.

margrethe sa...

IKKE ta et opphold, jeg liker den unytige infoen du kommer med=)

Unrealized Fish sa...

Haha, offentlige skriveleifer er nesten pinlig å finne. Jeg fant ei ei strikkebok i biblioteket en dag, hvor det sto "STIRKK" på bokomslaget x)

Tonje sa...

jeg haaaater når det bare er en sjokolade igjen.
blir deprimert bare av tanken.

Anonym sa...

Ulykke er å stå opp om morgenen når en bare vil sove hele dagen!

Hvor har du kjøpt den lilla kjolen? Var kjempesøt!

HenrikkeSF sa...

ahh, det dinosauregget - det fikk jeg til. Det lå i vann skikkelig lenge, også glemte jeg hele greia. Så plutselig var det blitt DEN svære greia... :-p
også tok jeg den ut av vannet, så krympa den igjen.. så putta jeg den i vann, og nå er den stor igjen:D

Kamilla sa...

ulykke er dårlig vær. og de fem tusen gangene jeg går inn her og det ikke er nytt innlegg.

Linnéa sa...

Kjolen er fra Lindex;)

Henrikke: skal jeg bare knuse det? Hodet har kommet opp!

Elin Rebecca sa...

ulykke er kjærlighetssorg.. og ingen venner. hva skulle man gjort uten?

Lena sa...

Dinosauren kommer ut snart, jeg hadde en sånnen som brukte en evighet på å komme seg ut av egget sitt. Om ikke kan du eventuelt smelle den i veggen.

maia sa...

ulykke er matte, sykdom og dialekt-skriving.
og vinter, svik og kulde.

Anonym sa...

Ulykke er ingen sjokoladebiter igjen og mensen uten beskyttelse i nærheten

Anonym sa...

ikke ta pause, det du skriver er god underholdning.

Men,hallo, for noen ekle katter!

Anonym sa...

haha, jeg så ikke hva du kjøpte, nei :p
Vurderte å gå bort å fortelle deg at bloggen din ruler, men hadde det litt travelt ;p hehe, sorry!

Angelface sa...

Ulykke for meg er å brekke armen på snowboard.