13. mai 2008

For 5 år siden:
Var jeg 13 år og hadde akkurat byttet barneskole for 3. gang. Jeg var trend whore uten like, og brukte kún Jean Paul-klær. Uten unntak.

For 3 år siden:
Var jeg 15 år og begynte min såkalte ekstremdiett. Hver dag var et mareritt, enda jeg hadde en kjæreste og en håndfull venner.

For 1 år siden:
Hadde jeg og Lise akkurat kommet hjem fra Ayia Napa. Vi var 2 forvirra blondiner uten grenser, og 2 dager etter var det slutt med kjæresten.

Nå:
Ligger jeg ute i sola på verandaen, med alt for høy musikk med tanke på naboene og de spradende menneskene i Storgata. Men jeg greier ikke helt å bry meg.


Om 3 dager:
Skal jeg invitere vennene mine på grillvors her på verandaen. Vil du komme?

Om 2 år:
Bor jeg i London for minst et år. Jeg har naturligvis walk-in closet og eget svømmebasseng av sko.

Hvor er dere om 2 år?

96 kommentarer:

Lillian sa...

JA! Jeg vil komme :)

London ja... tøft. Jeg kommer på besøk :p

Om to år.. er jeg jo ferdig utdanna og i full jobb? huff. orker ikke tanken. vil være evig student !!

Miriam sa...

Om to år bor jeg i USA og kanskje jeg studerer

alexandra sa...

om to år bor jeg i en fin leilighet på grüneløkka sammen med min kjære mathias, forhåpentligvis.

Anonym sa...

Om to år er jeg fortsatt student, om akkurat halvferdig med studiene. (visst jeg ikke
har strøket nok ganger først).. forhåpentligvis kjøpm meg en knøtt-liten leilighet (kun det dyreste området, midt i sentrum er bra nok for meg - jeg er ingen soss, bare kresen) og har forhåpentligvis kjæreste. og jeg vil ha en søt baby, som aldri skriker og griner.. i wish!

Anonym sa...

om to år er jeg død

Ingrid sa...

om to år er jeg russ! :)
men befinner ,eg dessverre fortsatt i norge, i motsetning til andre heldigriser.

Julie sa...

Om to år danser jeg på trøndertun folkehøgskole, og kanskje planlegger å flytte til Paris eller Sør-Frankrike=) eller New York. Eller London. Eller bare bli i Trondheim. Veitafan

Anonym sa...

Innen 2 år er jeg ferdig utdannet, håper jeg å får med meg kjæresten til London, København, Oslo..... Flytte vekk for en periode. Deretter, kjøpe hus i hjembyen min/vår!

MistheName sa...

Om to år er jeg i Australia for å studere, men velger forsatt å ta med klær hjem i helgene for å få vasket de av mor.

Hilsen
MistheName

Anonym sa...

Synes du har hatt et interessant liv hittil. Kanksje det er pga det er forskjellig fra mitt.
Hva mener du med at du og Lise ikke hadde grenser? Could you please tell a bit?
:)

Anonym sa...

Om 2 år er jeg endelig 18 og frii!

julie aida sa...

om 2 år bor jeg i usa håper jeg og dasser rundt i gangstergatene i santa monica

jeg kommer bare om du serverer pepsi max

Janitor sa...

om to år er jeg fremdeles i australia fordi jeg fant ut at jeg uansett ikke kom til å klare bacheloroppgaven. satser istedet på en karriere som pro-surfer.

Aida sa...

Om to år er snart ferdig med russetiden og stresser over hva jeg skal gjøre med livet.

Lizzie sa...

Oxford University or dead caused by a overdose!

Anonym sa...

kan du ikke legge ut bilder fra disse forskjellige tidene? det er så gøy å se på bilder av folk da de var ung og rynkefri ;)

Silje sa...

Om 2 år er jeg forhåpentligvis lykkelig.

Louise sa...

Om to år er jeg faktisk i London as well :) Ganske sikkert!

ingeborg sa...

om to år går jeg iallefall på allmennlinja på stange vgs.. det er en deprimerende tanke i seg selv.

Ida sa...

Om to år er jeg fri og frank etter videregående. Kanskje er jeg i Afrika og hjelper til der, kanskje er jeg å kjører ski i alpene, kanskje studerer jeg medisin, eller mest sannsynlig flytter jeg til en by i nærheten og tar et år med jobbing.

Det er i grunn godt å tenke på hva som skjer om 2 år. For detveit jeg ikke.

Carpe diem!

Monica sa...

I USA på College eller noe lignende :-)

Arma sa...

Om to år er jeg faktisk i Australia!

Jeg trukke du vil ha meg med på grill. Eller VIL du at jeg skal brenne ned huset ditt?:)

Christine sa...

jeg kommer! om 2 år bor jeg enten i London med Hildur eller Australia med kjæresten.

med mindre jeg blir gravid og havner i en bobil i Hokksund.

Linn sa...

bra innlegg! :)
om to år skal jeg sannsynligvis begynne på NTNU i Trondheim :)

Alvilde sa...

Om 2 år sitter jeg hele rommet fullt av lekser fordi da går jeg forsatt på skole.. Eller kanskje jeg har blitt utestengt pga. av min oppførsel og jeg rømmer til New York eller London. Også finner jeg meg en leilighet i en høy gammel bygning uten heis. Og min leilighet skal selvsagt være heeeelt øverst. Slik at det føles som om man har løpt ett maritonnløp når man kommer inn døren.

Anonym sa...

hvorfor ble det slutt med kjæresten?

Linnéa sa...

Synes du har hatt et interessant liv hittil. Kanksje det er pga det er forskjellig fra mitt.
Hva mener du med at du og Lise ikke hadde grenser? Could you please tell a bit?
:)

Bra du tror det.

kan du ikke legge ut bilder fra disse forskjellige tidene? det er så gøy å se på bilder av folk da de var ung og rynkefri ;)

Jeg har ikke rynker vel? Jeg har ikke så mange heller.

Og til dere som skal dø; Jaja.

Stian, sa...

Jeg kommer gjerne.--

Anonym sa...

Haha, lille jenten. Du hermer etter Blondinbella. Hihi, så søtt.

Anette sa...

om 2år har jeg sikkert akkuratt kommet hjem fra et utvekslingsår i USA, og skal begynne på 3vgs på molde allmenn

Anneli sa...

Samme som deg + jeg jobber innen mote og er sammen med en av de i the kooks.. eller har backstagepass til hver konsert. (jeg er rå på å dagdrømme) ehehe

Thomas sa...

Om to år så er jeg nesten ferdig med designstudium i London regner jeg med.

Linnéa sa...

Anonym: Ja, jeg har tatt idéen derifra. Men hun skal ikke krediteres siden hun også har tatt det fra noen andre.

Anonym sa...

går andre året på musikklinja om to år.

Linda sa...

hehe (:
Hat en bra pinsehelg eller ?.

Lisa. sa...

Om to år er jeg skilt og alenemor for fem.


Neida.. Tulla (håper jeg).

Nøve sa...

Om to år bur eg i eigen leilegheit, forhåpentlegvis i Bergen. Forhåpentlegvis studerer eg Kinesisk eller noko anna kult, eller har ein kul jobb.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

i london.

H a n n e sa...

Om to år eg går eg rundt i walk-in closet`e ditt å låne kle. So tar eg meg en dukkert i sko bassenget ditt!

Sounds good?

Å når du e på skulen ligge eg på sofaen, å har sjølsagt middagen klar kvar dag, å rydda. Med meg har eg ungane mine, å mann. Men da e vel ikkje noke minus?

remy sa...

Om 2 år er jeg gift med Linnéa, bor i rennesteinene i Molde og har 2 TJUKKE barn som griner :-)

Trude sa...

om 2 år er jeg akkurat komt hjem fra et år i England og er russ ^^ Skal også en mnd til spania med skolen

kamo90 sa...

Om to år er jeg godt i gang med min utdannelse som mediedesigner i gjøvik.

Jon sa...

Om 2 år håper jeg at jeg har kommet inn på medisin i utlandet, kanskje i Warszawa. Sannsynligivs rømmer jeg tilbake til USA alene, for å kaste bort livet.

Malin sa...

Natt til 17 høres mye bedre ut med grilling enn fjasing med russen as.

Om to år er jeg ferdig utdannet hudpleier og lurer på om jeg vil til London eller værende i Oslo. Så satser jeg på å være lykkelig forelsket og blitt mer teknisk anlagt.

Marlen sa...

Jeg vil gjerne komme! :)

Om to år er jeg kommet til sisteåret i Botn, og bare venter på å bli ferig slik at jeg kan komme meg til Bergen og starte på et nytt og bedre liv. :P

Merethe sa...

Om to år er jeg hos deg å stjeler sko ^^

lissis sa...

om to år er jeg lykkelig,rik og gift med jared, altså bassisten i kings of leon.

H sa...

Om to år besøker jeg deg i London :)

Linnéa sa...

Hanne: Så lenge du..bestiller kinesisk hver dag. :)

Remy: Du fikk meg akkurat til å gråte.

Lise: Ja, vi får se på det. Førstemann til mølla.

Maria sa...

Om to år tar er jeg snart ferdig med studieåret mitt i England, og har klart å opparbeide meg en herlig garderobe, lært meg å gå fint på 10 cm heels, og gruer meg sykt til å flytte tilbake til Norge.

Da jeg var 13 misunte jeg alle som hadde Jean Paul-jakker. Og gikk bare i miss sixty bukser og hvite trainers. Det var dager, det.

Silje sa...

Om to år bor jeg i enten Bergen, Oslo, København eller Toulouse og studerer psykologi. Jeg bor i en liten, koselig leilighet med store vinduer og fin utsikt.

I wish...

Anonym sa...

Psykologistudiet på NTNU:D

Helene sa...

Om 2 år er eg fortsatt i London. Svømmebassenget med sko er i Bergen.

Leonthine sa...

stilig blogg ;]

R a g n h i l d sa...

Om to år er jeg ferdig med læretiden, og skal ut i verden og jobbe som kokk og oppleve mye :-)

iElise sa...

Om to år er jeg i Cuba, studerer spansk og latin amerikansk kultur der før venninen min og jeg skal cruise rundt i latin amerika og leve livet.

annmales sa...

Om to år jobber jeg nok her i byen (Kr.sund) eller ett annet sted i Norge, for å samle inn mest mulig penger til eventuell studie - friår altså.

annmales sa...

OG forhåpentligvis bor med min beste

annafroyen sa...

om 2 år er jeg her i Kongsvinger , bor med mamma og går på skole :/

Yngvild sa...

Om to år er jeg ihvertfall et annet sted enn Risør!

christine landre sa...

om 2 år bor jeg her i den kjedelig byen krsund, bor til mamma og pappa og går 2året på vgs..

johnny sa...

du är mitt paris... =)

Ida sa...

Arti blogginnleg der Linnéa!:p

Om to år er eg ferdig med vgs, og er enten i militæret, på folkehøgskule der eg går på reise,idrett eller mote..Eller so jobbar eg eit halvt år i førveien der eg reiser verda RUNDT! Håpar å ha ein kjæeste innan den tid, har nemleg ALDRI hatt ein:p ?

[ Kristin ] sa...

Jeg elsker at du er så ærlig, også skriver du på en helt utrolig måte som fanger interessen min :)

Om 2 år? - Da er jeg enten i USA, eller er russ. Mer gøy enn det er det ikke.

Anne Cathrine sa...

Om 2 år har jeg tatt med meg bilen og møblene mine og bosatt meg i tr.heim. Hvor jeg studere ett eller annet stort noe. Hva er fremdeles uvisst :p

June sa...

Om to år bor jeg på Bakklandet i Trondheim og leker fotograf. Jepp.

Christine sa...

Om to år bor jeg i Kr.Sand i en koselig leilighet og er nesten ferdig med mitt andre år på journalistikk eller statsvitenskap.

Marthe sa...

Om to år går jeg første året på søm og design linja i Kristiansund. ;)

huilei sa...

Om to år er jeg på vei til å bli ferdig med andre året på bachelorgraden i psykologi ved UCL (University College London)(Som ligger i London, for de som ikke skjønner det.)

Elisabeth sa...

Om to år så bor jeg på en knøttliten støvete leilighet i Oslo sammen med kjæresten, han er musikker og jeg jobber som Fotograf i et moteblad.
:)

Ivana sa...

Fint innlegg:)
Om 2 år bor jeg og kjæresten i mye finere leilighet. Mer enn det tør jeg ikke gjette!

Silje sa...

Om to år er jeg godt i gang med læretiden som mediegrafiker, jeg er også bandfotograf og en fantastisk musiker. Men jeg bor ikke i London, jeg bor i Liverpool.

Ylva sa...

Om to år, er jeg ferdig med vgs, og drar rett til london, får å bo der i ett år eller flere, skal selvfølgelig studere drama:D

Næd sa...

Enten studere til å bli tekstforfatter på Westerdals eller annen morsom skole. Studerer psykologi i Køben. Gjør noe 'kreativt' (film, et eller annet) i London eller kanskje bare er hjemme og jobber ett år og reiser.

Best Friend sa...

haha, får jeg komme på grillinga di?

Kowie sa...

Er fortsatt i Oslo og er midt i russetiden. Tenker over om jeg vil studere i Bergen med 230 regnværsdager eller i Køben

(:

Anonym sa...

når kommer resten av svarene på spørsmålene?

Elin Rebecca sa...

Om to år er jeg i utlandet og studerer til å bli veterinær, I wish. Ender vell opp med noe jeg egentlig ikke gidder å være men må være fordi karakterene ikke strekker til... bah

ida sa...

om to år er jeg fortsatt sperra i molde p

ida sa...

...på videregående, eller kanskje i USA som utvekslingsstudent.

Linnéa sa...

Elin Rebecca: Da har vi et felles problem :)

Anonym: Det var jo ca. 5 spørsmål som var relevante. Dersom du har noe du brenner inne med - give it to me

Karoline sa...

Så utrolig fint bilde!
Jeg vil komme!!!! <3
Elsker grillpartyer..!!

Om 2 år går jeg vel fortsatt på medier og kommunikasjons linja et eller annet sted..!

Nadia Tee sa...

Om to år er jeg jobber jeg for et av de tøffeste bladene, jeg reiser rundt og har photoshots, og er en kjent stylist og fotograf! JEg bor sammen med kjæresten min i det store huset vårt som vi bygger på selv. <3

Mona sa...

Om to år bor jeg ikke lenger i norge, har forhåpentligvis funnet kjærligheten og nyyyyter livet! :)

Mona sa...

Om to år bor jeg ikke lenger i norge, har forhåpentligvis funnet kjærligheten og nyyyyter livet! :)

caffelatte.blogg.no sa...

Da sitter jeg fortsatt og trykker på annonsene dine.

Drømmeyrket.

maria sa...

Nice. Du blir sikkert verande MINST 1 år:)
Eg vil gjedna komma på grillvors, men droppe den for din skyld. Om 2 år er eg enten i Afrika, Nederland, Tyskland, Italia eller Oslo. Eller kanskje Trondheim. Forhåpentligvis gjer eg noko lurt.. Høhø

Anonym sa...

hvorfor ble det slutt mellom deg og kjæresten?

Elise sa...

Jeg kan være sjåfør på grillfesten og kjøre deg fra huset ditt og HELT ned på bussholdeplassen, siden jeg fikk lappen i går. :D

Ane sa...

Jeg og bor i London om to år:p Da har jeg ivertfall bodd der i et år.

heidim.y sa...

om to år går jeg siste året på vgs og er rød russ : ) planlegger også framtiden min kanskje? eller sparer til å bo i australia.
flott blogg!

Princess Silje sa...

Om 2 år befinner også jeg meg kansje i London. Forhåpentligvis. Kansje. :)

Torill sa...

Om to år avslutter jeg mitt andre ar på videregående :/ skulle ønske livet gitt litt fortere :-D

Anonym sa...

om to år går jeg i tiende!!

jojo!!

Triine sa...

om 2 år er jeg kommet halveis i studiene mine til å bli klesdesigner. så får vi da se om jeg slår igjennom

Angelface sa...

london er kul byog bo i :)
om to år er jeg på folkehøgskolen Toneheim som ligger i hamar og etter det studerer jeg i Norge eller i USA....