22. mai 2008

I fix!

Jeg kunne ha kommet opp i spansk. Da hadde det heller vært å foretrekke å svømme Stillehavet på tvers.

Jeg kunne ha kommet opp i næringslivøkonomi. Da ville jeg heller ha blitt soldat i Irak.

Jeg kunne ha kommet opp i rettslære. DA ville jeg heller ha spist sopp fra underlivet til Mette Marit.

Men jeg kom opp i engelsk - I fix! Jeg pleier som regel å sutre, men nå skal jeg finne noen å kjøpe en gave til. Eventuelt til meg selv.

Øverflødig - men jeg måtte bare dele. Ellers har jeg skada kneet i en brutal treningsulykke. Null problem, jeg får bare halte - I fix!

52 kommentarer:

H a n n e sa...

You fix :D
Så bra at du kom opp i det du ville - GRATULERER!

Prinsesse Iselin sa...

du er ganske rå.. jeg og sånn btw

Lizzie sa...

jeg kom oxå opp i engelsk=)

LilleMy sa...

Så bra at noen er heldige med trekkinga si:) Jeg kom opp i MATTE! Og ikke nok med det, men da også R1! :S

Anne Cathrine sa...

Nice med engelsk! Jeg kom også opp i det :)

Sarah sa...

Så bra!
Jeg har ikke kommet opp i noe, enn så lenge :)

Arma sa...

Jes, inglisj iss veri naijs

Kamilla sa...

lykke til! kom opp i engelsk selv.

Miriam sa...

Jeg kom opp i spansk:/ Står også i fare for å komme opp i rettslære muntlig! Skal bare overleve nynorsk først. Står jeg nynorsken skal jeg spise nynorsk ordboka

Lillian sa...

You fix :D Lykke til!

Monica sa...

Hahahah, du er søt :-D "I fix".. Vi kom ikke opp i noe i dag, men kan komme opp i norsk. Det gjør jo forsåvidt ikke noe.

Anonym sa...

Spist sopp i fra underlivet til Mette-Marit! Hhahahahaha.

Hanne sa...

Hihi, bra det ble engelsk da. Vi slapp unna i dag, men er stygt redd for matte muntlig!

Jeanita Helen sa...

You fix:P hehe.. Bra du kom opp i noe du ønsket. Du får ha lykke til:)

Anonym sa...

Kjøpt toppen fra klisjebarnet?;)

remy sa...

Gave til me. You fix!

Helene sa...

Ferdig med eksamen i går! Sommarferie på meg. Denne tanken var ganske fristande i går, men akkurat no veit eg ikkje ka eg skal finna på uten å gå innom TopShop og bruka masse penger eg ikkje har.

Nathalie sa...

Lucky you..Jeg kommer mest sannsynlig opp i Spansk eller økonomi muntlig jeg.. Det er ille det ! kunne ikke blitt verre :/

anny sa...

i og :D happyhappy

Silje sa...

Du kan kjøpe gave til meg som var så uheldig å komme opp i mate. I cry.

Silje sa...

eller evt. matte

B sa...

Du er fin! Rett og slett;>
Jeg linker deg forresten, håper det går fint:)

Anonym sa...

Hvor ble det av annonsen? Og hva skjer med at hu Kamilla kommenterer ALLE innleggene dine? Jeg trur du har en beundrer.

Yngvild sa...

Jeg kom og opp i engelsk. I fix too!

June sa...

Gratulerer! Bra det er flere som er fornøyde med hva de kom opp i. ^^

R a g n h i l d sa...

Jeg kom ikke opp :-D

FRIEND OF LAGERFELD sa...

så 'stygg' topp du hadde på deg. hvor er den kjøpt?

Anonym sa...

Du, kan jeg spørre deg hvilket hotell du bodde på i London? Mener å huske at du skrev at du betalte 200-300 kr. per natt, stemmer det? Er desperat, skal til London om noen uker, men er uten hotell!

Anders sa...

Herlig! Kom opp i Samfunnskunnskap A med Ailin. Delvis død, men overlever sikkert til tross for at jeg sendte ut et par "Takk for alt"meldinger.

Ida ser litt trist ut på bildet forresten =p

Tonje sa...

ja, det er jo noen som har det.
Glad på dine vegne da, kjære:)

Anonym sa...

Lykke til, selv kom jeg ikke opp i skriftlig:) Håper bare at det går samme vei når det gjelder muntlig..

ingeborg sa...

Tror nok jeg også ville helst kommet opp i engelsk da! Du får ha lykke til, you fix vettu :D

ANE sa...

Kom opp i det jeg og:) Ikke at jeg har noen andre skriftlige fag men..

Maria sa...

Jeg har hørt det er usedvanelig givende og hyggelig å kjøpe gaver til meg. Just so you know.

Gratulerer:D

Liv Bianca sa...

jeg kom også opp i engelsk :D:D
HURRA for oss!
we fix!

Anneli sa...

Du er så søt:)

Linnéa sa...

Tank u tank u! I fix!

Jeg fixer og gaver til alle, bare send meg adr!

Annonsen min er straks tilbake. At Kamilla kommenterer er da bare koselig - skam deg.

Toppen min er fra London, ergo jeg har Ikke kjøpt den av Ulrikke.

Anders: Du er jo HELDIG! 6er lett.
Ida burde glise som ei sol, spør du meg. Jeg har jo matteeksamen på tirsdag i tillegg. DET er "takk for alt" det.

Kristin Vicious sa...

You fix - I don't.
BIOLOGI, for faen :(

Eja sa...

Jeg kunne også ha kommet opp i spansk, men kom opp i engelsk :D

line aurora sa...

eg vil nytta høvet til å ønskje deg lukke til. :) alt ordner seg for snille piker osv. du må ha vært snill i det siste. bra jobba!

Anne-Gunn sa...

Lykke til! Glad du slapp Mette-Marit!

Yngvild sa...

Forresten, du hadde helt rett når det gjaldt det nye The Kooks-albumet. The er amazing!

Pepsi Max sa...

http://www.aftenposten.no/kul_und/article2441416.ece

Griske moldensere. En uting...

hjartesmil sa...

lykke til :)

Linnéa sa...

Pepsi max: 150 lesere...vedkommende burde ha vært skutt.

Marianne ! sa...

you lucky bastard!
Engelsk er.. enkelt
Tysk er ikke enkelt. Ser ut som jeg må spise sopp fra underlivet til Haakon.

Nikolai sa...

Haha, jeg kan forsåvidt være enig med deg i dine konklusjoner!

Maria sa...

Jeg kom også opp i engelsk:D Gleder meg faktisk til eksamen nå!

Lykke til:)

Malin sa...

Haha, du er så gullig. Jeg kom ikke opp i noe enda, men større sjanse for at jeg kommer opp muntlig. Og medieeksamen skal jeg jo ha uansett.. blah. "Enklere vei til studiekompetanse" var kanskje litt feil da jeg valgte linje.

Anonym sa...

du e så pen! :)
kor e buksa fra?

Linda sa...

Gratulerer med å ha kommet opp i noe fixable, da! :-)

Lurer på det samme som personen over: Hvor er buksen fra?

Linnéa sa...

Thank you! Den er fra H&M