19. mai 2008

Jeg trenger en header

Jeg har kommet til den fasen i livet hvor jeg trenger en header.
Jeg har laget to utkast som dere må "stemme" på. Det er jo tross alt dere som leser - ikke jeg.
I noen tilfeller har jeg også observert at enkelte lager til andre. Jeg vet ikke hvorfor, men det skal jeg ikke legge meg bort i. Antar noen er litt mer kreativ/sær enn meg. Det hadde i såfall vært "kjempegøy".
"Stem" i kommentarfeltet eller send inn "bidrag" til Linnea90@gmail.com
(Headeren må selvfølgelig inneholde et bilde av MEG for å trekke mest mulig folk) (og teksten jeg har på mine to.)

#1

#2

122 kommentarer:

Anonym sa...

#1!!!!!!!!!!!!!!

sa...

hahaha sinnsykt morsom den ene der.. den nummer 1:D ..men veldig pen den nummer 2! Stemmer for nummer 2:D You go girl.. digger bloggen din:) ..digger den faktisk så mye at jeg tok min frihet til å linke siden din (a) ..

Anonym sa...

#2 :)

Anonym sa...

2 ern ;)

Aina sa...

Er ikke de litt små? De må vel være like store som den "header-ruta"?

Aina sa...

Ahaha, så nå at de er større. Jeg stemmer på nr 1. :)

Anonym sa...

nr 1, helt klart!

Bonita sa...

nr 1 :)

Maud Angelica sa...

Nr. 2

Guri Heli sa...

#1 seff :-D

Anonym sa...

#2 :)

Anonym sa...

nr. 2 er penest!
Nr. 1 er galest!

Anonym sa...

#1

Henrikke sa...

Nummer 2.(:

Camilla. sa...

stemmer for #2 :)

Anonym sa...

Nr.2:)

Anonym sa...

# 1

Line. sa...

Stemmer nr 1. Passer mer til din blogg syns jeg. Men nr. 2 var sykt fin :)

Meej sa...

Den første! Bildet forteller jo at alt vi vet er feil:P

Lina sa...

Nr 2 var veldig fin, så stemmer for den.

Frøken Marte sa...

Jeg syns absolutt nr. 2, men jeg føler det ville blitt finere med teksten litt annerledes plassert.. Kan du ikke legge ut bildene uten tekst, slik at jeg vise hva jeg mener? :)

Christine sa...

jeg elsker nummer 1. føler du har fanget personligheten din meget godt der!

sabrinaaa sa...

Nr 1, for den viser til hvor ustabil du egentlig er:p

max sa...

2-ern var genial. Det var så kult når det så ut som om du så ned på bloggen.

Karoline sa...

1! :D

Nøve sa...

Stemmer på 2aren eg. :)

Kristin Maria sa...

Jeg stemmer for nr. 1 :D

Ingrid Kristine sa...

nr 1 var best ; )

Monica sa...

De nederste var nyyyyydelig :-)

Rebecca Helene Tømmervåg sa...

klar vinner er nr.1.

Anonym sa...

#1

Martha sa...

#2

Lizzie sa...

nr1 wow totally
nr2 gorgeous

e sa...

#1

Anonym sa...

1

e sa...

#1 !

#2 var uorginal og standard. boring

Anonym sa...

#2!!

marie sa...

nummer 1, nummer 1, nummer 1, mummer 1!!
hm, bloggen din er egentlig forresten ganske underholdene.

Anneli sa...

# 1 var mest "deg"
# 2 var penest
Jeg vet ikke om jeg hjalp så mye, jeg..

Anonym sa...

#2

Hbullshit sa...

Hahaha fin den nr. 1 !
Men jeg ville gått for nr. 2 :)

Arma sa...

Jeg stemmer på nummer....TRE

Jeanita Helen sa...

Hehe, morsomt. Blir nok header nr 2 som får min stemme!:) søt blogg hadde du også;)

Anonym sa...

#2!!

Anonym sa...

1:)

Irenus sa...

Nr. 1 var sinnsykt rå, men tror alikevell at jeg stemmer på nr.2. Den var nydelig!

H a n n e sa...

Go for nr.7!

Elle send meg et smashing bilde, so ska eg laga et bidrag! LOL

ida sa...

nr 1!

Michelle sa...

Jeg likte to'eren best! :)

Signe sa...

Nr. 1 var morsom, men jeg stemmer for nr. 2. Jeg synes du bør ta skrifta i svart eller eventuelt endre den på en annen måte, slik at den blir tydligere ;)

Kristin sa...

#2 :-D

Fride sa...

#2

vildepilde sa...

#2 ;pp

bekkesverden sa...

#2
:D

Siri sa...

#1. ellers kan enkelte komme til å tro at dette er en seriøs blogg med dagens outfit, lavkalorioppskrifter og solariumsbilder.

Linnéa sa...

takk for gode synspunkter! Fortsett med "stemminga" så teller jeg i morgen - med mindre jeg får noen gode bidrag på mail.

Jon sa...

Begge var perfekte, men #1 var mest passende for denne typen blogg... GAL, liksom.

marte steffensen sa...

#2 !(!!)

V sa...

#2! Diggest! Selvom du var super sexy på bilde 1

hep.blogg.no sa...

#1 er jo hilarous! Men #2 er penest da.

Anonym sa...

#2

Anette sa...

likte begge. men går for nummer 2 :)

Helene sa...

nr. 1!

Ellen Marite sa...

Nr. 1, nr. 1, nr. 1!!! Du er så genial at jeg nesten må le litt.

Anonym sa...

#1 beskriver denne bloggen best! Jeg lo av dette bildet :D

elisabeth sa...

Jeg stemmer på #2:)

Anonym sa...

#1

miranda maria de vito sa...

#2! utrolig fint :)

line aurora sa...

nummer en var deiligst. toern var det noe feil med, med tanke på komposisjonen, haha, nerd, men iallfall, skrifta var litt feil plassert, bare. ellers er jo bildet nydelig. :) såhh, min stemme går til nummer en. twelve points.

AudM sa...

2!
Ellers blir jeg lei meg tror jeg

Helene sa...

Du er galest, ergo Nr. 1.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

jeg synes 1.. eller 2. eller.. begge? heregud kunne du ikke bare laget to stk der den ene var bra og den andre dårlig da? da ville det jo blitt lett for både meg og deg

line aurora sa...

nå er jeg ikke sikker på om det var du eller en wannabe som nettopp kommenterte på bloggen min, men hvis det var du, så ja, gjerne! jeg elsker å trikse med ehrr komposisjoner. :D

line aurora sa...

mailto: lineaurorah@gmail.com :)

Liv Bianca sa...

#1 :)

Elise sa...

Nr 2 :)

ingeborg sa...

Den nederste var kjempefin, men nr 1 viser vel hvordan du er best, hehe :)

Anonym sa...

2

Gunilla sa...

Nr 2 :)
Penpen!

linn sa...

1 passer bloggen best, MEN JEG VIL HA 2.

Eirik Andreas sa...

nr "1" var "finest".

Anonym sa...

#1

Anonym sa...

2

Anonym sa...

2

Anonym sa...

1 - beskriver deg som person.

Anonym sa...

Begge var jo veldig stillig, men nummer 1 er vel den som beskriver deg best. :) En liten tanke er at teksten kommer litt bort, og jeg tenkte med en gang at hvis du skal ha en ny header burde du bruke et av de "modellbildene" som du hadde i et tidligere innlegg. :)

kisses

Anonym sa...

En ting til...

Der hvor skriften skal være burde det være en ganske ren bakgrunn. :)Et forslag er å sjekke innom fghovde.blogspot.com - mester i design, hør om han vil lage en header for deg. :)

linn sa...

Stryk en stemme på 2'ern, jeg ombestemte meg og vil ha 1.

julie aida sa...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Anonym sa...

begge var veldig bra synes jeg. meen, jeg stemmer på nr. 2 :)

hanna sa...

#1 var kulest, men #2 var kjempesøt da :) tror likavel kanskje den første var den jeg likte best ;)

Anonym sa...

Nr 1 var artig, men der bør du flytte litt på teksten :P

Nr 2 var nydelig!

Et vanskelig valg, men som flere sier: Nr 1 er kanskje mer deg? Jeg kjenner deg ikke, men utifra hvordan du skriver etc på bloggen din :)

christine landre sa...

nr 2 var penest, men nr 1 var mest lik deg :D

Serianna sa...

nummer 2. Den e meir rein å lettere og virkelig se på, pluss at den va dødsfin:)

Anonym sa...

2

julie sa...

# 2 var best :) men syns du burde ta bort bloggnavnet ditt. eller flytte det elns : p min mening.

Morradi sa...

LETT! 1! For faan :D

Emelie sa...

Stemmer for nr 2=)

Anonym sa...

2!!!!

Lillian sa...

Begge var tøffe :)
Men likte best #2 :D

Vilde sa...

Haha, nr 1! :-))

Anonym sa...

Likte egentlig ingen av dem, men det må nok bli nr.1 :-)

Anonym sa...

nummer 2

Maria Gina sa...

#2 :)

Anonym sa...

nr 2. likte ikke noen veldig godt egentlig, som nevnt tidligere synes jeg et av disse 'modellbildene' dine er mye finere :) men for all del, du er kjempepen. stå på!

Anonym sa...

# 2

Elise sa...

Stemmer på nummer 1!

Ida sa...

Definitivt nummer 2! Lovely

Mari sa...

Den nedeste

emmely sa...

nr. 2!

MARTHE sa...

Nr. 1 representerer jo bloggen din fra sin beste side, gå for den!

Anonym sa...

helt klart 1, uten tvil.

Anonym sa...

HAHA 1#z

Lisa. sa...

HAHA. Ta nr 1! Da kommer jeg til å le høyt hver gang jeg klikker meg inn hit.

Sarah sa...

Nummer 1, genial!

Anonym sa...

#2...

Anonym sa...

nr. 2 likte jeg best ^^

Anonym sa...

1 var kul. 2 var gørr kjedelig. jeg stemmer for 1;)

Emilie sa...

Ah, vanskelig!

#1 - Hilarious
#2 - Pen

Stemmer nok for #1! :)

Anonym sa...

#2

e sa...

#2, passer til personligheten din OG tittelen på bloggen for faaaaaaaaaaan

Angelface sa...

#1!!!!!