4. mai 2008

Jeg vet at du blir litt skuffa nå mamma, men jeg skal A.l.d.r.i mer i konfirmasjon. Ikke før jeg eventuelt selv en gang skal få barn. Konfirmasjon i seg selv er en grunn til å ikke få barn.

Plassering: sammen med mange mennesker man ikke kjenner.
Drikkeutvalg: Alt annet enn Pepsi Max.

5 timer...

I protest spiste jeg IKKE kake. (..jeg var på fylla i går)



Så, konkurranse! HURRA! (tenker du)
1. Hvor høy er jeg?
2. Hvilken serie ser jeg på nå?
3. Hvilke to festivaler skal jeg på i sommer?
4. Hva er det beste jeg vet?

Vinneren får.. en helg med meg. Eventuelt noe annet som er gratis.

48 kommentarer:

Mor sa...

Det e ikkje fleire konfirmasjona å gå i heller no, før evt Mads, eller kanskje Eirik. (Eller va han i fjor?)

Flink jente, du såg nesten ikke sur ut på bildan.

Lillian sa...

1. Hvor høy er jeg? 1.67?
2. Hvilken serie ser jeg på nå? Dexter?
3. Hvilke to festivaler skal jeg på i sommer? Hove og Øya?
4. Hva er favorittmiddagen min? taco
5. Hva er det beste jeg vet? gule epler og pepsi max? :p

lissis sa...

1. Du var 168, men tror du har krympet til 165.
2. Entourage
3. Hove og Jazzfestivalen
4. Kylling i sur-søt saus, eventuelt kalkunbryst og co fra Fjordland.
5. Sex eller iskrem (men egentlig Lise og Mr. X).

Linnéa sa...

Faen, dere var litt kjappe. Jeg tok bort spørsmål 4.

Jon sa...

1. 2.09
2. Forbrukerinspektørene
3. Lilledal Trekkspill, og Molde-Rave-Maina
4. Mors mad

Anneli sa...

Du skal på hove og se the kooks !!!!!!!! :D:D

H a n n e sa...

1. Høyde..1.66
2. The rescue (lett :p)
3. Hove og øya?
4. Is og pepsi max

Henrikke sa...

1. 1.67 cm høy
2. Entourage
3. Hove og øya
5. Gule eple og pepsi max.

Jeg vil ha en helg med deg!!!

Anonym sa...

MÅ du alltid ha på deg grusom leppestift?

Linnéa sa...

Jeg MÅ ikke, men vil for å irritere deg.

Anonym sa...

God, du er så sykt tynn. Hvordan klarer du det?

siri j. sa...

1. 1.67
2. Dexter og Entourage
3. Hove og Øya
4. Mia, Is, Gule epler og Pepsi Max

Marthe sa...

1. 1.68
2. Dexter?
3. Hove og.. moldejazz?
4. Pepsi max

Haha, misunner deg ikke å være i konfirmasjon etter å ha vært på fylla :/

Stine sa...

1. 166
2. Hotel Cæsar
2. Hove og Jazz festvalen
3. Pepsi Max

dede sa...

Hun er ikke sykt tynn din dust$. bare tynn.

Siri FFFFFF sa...

1- 168 cm
2- Rescue Me
3- Hove, Molde Jazzfestival
4- Pepsi max


:-D Full score der Linnèa?

Anonym sa...

1.69
Rescue me
Hove og moldejazz
Lakerol

Vera sa...

1. 1.69
2. One tree hill
3. Hove og Storåsfestivalen
4. Pepsi max

sa...

så bra blogg:D hahaha.. du skriver morsomt;)

Marit sa...

1. 1.67
2. Vet ikke, men det burde vært Dexter
3. Hove og Molde jazzfestival
4. Pepsi max og gule epler

Du møtte ihvertfall opp?

Maria sa...

1. 1.68
2. Prison Break
3. Hove og Contry-festival på Breim:D
4. Wok med svin
5. Gule epler og pepsi max

Malin sa...

1) 1.66
2) Californication eller Entourage
3) Hove og Raumarock
4) Pepsi Max

Jeg skal i konfirmasjon neste helg, gjett om jeg gleder meg etter at jeg så bildene dine.

Milla sa...

ooo herlig outfit!
hvor er kjolen og skoene fra?

Ivana sa...

Skal vi se..
1.Du er ca 1.68 tror jeg.
2. Du så på The Hills (?)
3. Du skal på Hove og roskilde. (?)
4. Pepsi max og is (?)

Victoria sa...

Hadde det på akkurat samme måte, bare med en dæsj grufulle menstruasjonsplager i tillegg..

Anne-Britt sa...

Ho e lågare enn 1.65, for eg e 1.65 å ho ser så myyykje lågare ut! ;p

Kamilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamilla sa...

1. 240 cm
2. home and away
3. hove og moldejazz
4. meg og is

Amalie sa...

1. 169 cm
2. I gode og onde dager
3. Hove og moldejazz
4. Pepsi max og gule epler

Anonym sa...

1. du er 1.67
2. Heroes
3. Hove og Jazz-festivalen
4. Is? kulinaris

Christine sa...

1. Hvor høy er jeg? 167
2. Hvilken serie ser jeg på nå? McGyver
3. Hvilke to festivaler skal jeg på i sommer? Hove! og der skal du møte meg, også skal du på Moldejazz, hvor du også skal møte meg.
4. Hva er det beste jeg vet? IS!

Silje sa...

1. 1.66
2. CSI: NY
3. Hove og moldejazz
4. Pepsi Max og gule epler

Elise sa...

1. 165 cm
2. Dexter, nip/tuck ?
3. Hove.. og?
4. IS

Taida Celi sa...

Gorgeous girl!

alvab sa...

1. 1.68
2. entourage
3. hove, roskilde
4. Pepsi max

Lisa. sa...

Kjempestilig antrekk! :)
Hvor er strømpisen fra?

gemma sa...

1. Hvor høy er jeg?1.60
2. Hvilken serie ser jeg på nå?frustrerte fruer
3. Hvilke to festivaler skal jeg på i sommer?hove, øya
4. Hva er det beste jeg vet?pepsi max gult epple

Best Friend sa...

1. 1.66
2. Frustrerte fruer, lett
3. hove og tuba tuba, samme som meg
4. blogging<3

Anonym sa...

1. 159
2. the oc
3. hove & roskilde
4. taco?
5. is og pepsimax :D:D

hilsen
evil-icecream.blogspot.com
:D
diggerdæææ_:D

remy sa...

4. Remy

Ellenpellen sa...

1. 168
2. Dexter
3. Hove, Øya, Jazz?
4. Fjorland kylling eller kalkun
5. Gule epler og pepsi max.. lãkerol

Linnéa sa...

RIKTIG SVAR:

1. 166
2. Rescue me (Nice try, Hanne?)
3. Hove og Moldejazz hittil
4. Dette har jeg skrevet før. Jeg har sagt sommer og menn, og is. Pepsi max er dessverre ikke det beste jeg vet, men en avhengighet. Epler også, eller, de er ganske close to det beste jeg vet.

Er det noen som følte at de var veldig nær? eheh..

Anonym sa...

har du ikke bunad?

Linnéa sa...

Bunad sucks

Angelface sa...

1. 1.68
2. Enntourage og Dexter
3. Hove og øya
4. taco
5. Is og pepis maks

Karolin sa...

No you look great darling :)

Monica sa...

1. 1.68-1.70
2. Dexter og Entourage
3. Hove og den der i Molde?
4. Fjordland
5. Pepsi Max og gule epler, tipper jeg også!

mathilde sa...

utrolig pene sko du hadde!