11. mai 2008

Stop making sense?

Jeg oppfordrer alle til å gå inn på Josteins blogg og stemme på meg som den mest sugne bloggen.
Selv om jeg mener at det mangler opptil flere bloggere som alternativ. Hele bloggNorge suger, det er ikke spørsmål om hvem som suger mest. Så Jostein: stop making sense. Ja til dårlig underholdning!

Deretter bør dere stemme på meg som den hotteste bloggeren på Ulrikkes blogg - som jeg så definitivt kommer til å vinne. Dette er et realt ego-boost, jeg er allerede 10 meter over bakken.

Dagen jeg slutter å blogge vil være:
1. Når jeg innser at jeg framstår som alt for smart
2. Når jeg finner ut at jeg passer bedre i Vi Menn
3. Når jeg blir blir brannskadd
4. Når jeg begynner å blogge om politikk

Derfor er det store spørsmålet: når har dere tenkt å slutte med blogginga? Kan dere ikke slutte snart? Eller dere som ikke blogger, hvorfor blogger ikke dere? Dere må jo få dere et liv dere også!

Som den sugne/hotte bloggeren jeg er, tar jeg selvfølgelig med bilder av ALT jeg gjør. Jeg blir jo bare penere og penere for hver dag som går.








58 kommentarer:

Feil sa...

Faen, smud outfit på det siste bildet der!

Drea sa...

Enig med Feil, og dessuten så er du veldig pen. :)

Drea.

H a n n e sa...

Hottie!
Ja hvorfor i he... slutter jeg ikke å blogge!

Hilde sa...

Så sykt pen du er : )

Anonym sa...

himla nydelig bilde det siste!! :D

Unrealized Fish sa...

Jeg skal slutte å blogge når jeg har fått meg et liv. hehehe. men. du harn fin kjole!

Arma sa...

jeg slutter å blogge når kongen dør. Da har jeg ingen å blogge for lenger.

Anonym sa...

er du i kr.sund igjen? ;)

Anonym sa...

Du er urrettferdig peen

Camilla sa...

Kjempe fin kjole på det siste bildet;-D hvor har du fått tak i den?:)

Nøve sa...

Eg sluttar å blogge den dagen mamma får seg blogg.

Mam sa...

Koffor har du lagt en kjole i fryseskapet, lille venn?

Anonym sa...

Den rosa kjolen var søt :)
Jeg sletter bloggen min den dagen det blir lenge mellom blogginnleggene mine.

Tonje Bare sa...

Jeg digger bloggen din ;) Keep up the good work! :D

Lillian sa...

du e søt :)

Jeg slutter å blogge når..... ingen gidder lese den?

Anonym sa...

hvor er den sorte kjolen fra?<3

Silje sa...

går det an å stemme på jostein sin blogg som den mest sugne? gidder ikke å gi han flere hits unless jeg får noe ut av det selv

Ylva sa...

OO kul kjole, den svarte altså, sånn vil jeg å ha! Hvor får man kjøpt sånne?

jostein // beautiful stranger sa...

hehehe, silje da.

nei, pollen ble tatt vekk, enkelte var ikke så fornøyd med å være der.

linnea(sorry, jeg får ikke til å lage sånne fancy e-er), du ikke suger, du duger!!

Christine sa...

pretty girrrl.

jostein // beautiful stranger sa...

oi, vent, enda bedre rim;

linnea. sugen er du ei, du duger i massevis for meg!

jeg er btw ikke ironisk/sarkastisk, jeg liker bloggen din.

Linnéa sa...

Ooh, tenks a lot! :)

Mamma: kjolen ligger i fryseskapet av den grunn av at jeg har hørt man kan fjerne talg lettere da. Glemte den da selvfølgelig.

Den sorte kjolen er fra London, men de har noe lignende på HM tror jeg.

Silje: Han tok den bort.

Jostein: Jeg er heller aldri sarkastisk/ironisk :)

Anonym sa...

FYFAEN. du er den peneste jeg vet om.

AudM sa...

Fra deg til meg:
http://audmarlen.blogg.no/1210530657_bitter.html

www.MarieAmanda.com sa...

Hmmmmm... det er viktig å ta bilder av alt man gjør så leserene tror at du har et liv utenom bloggingen, når man egentlig ikke har det.

Anonym sa...

føler du ofte er full, så hvordan føles det egentlig?;D mister du helt kontroll, eller vet du liksom hva du gjør? Og er du dårlig dagen etter??

Anonym sa...

Hvor er den rosa kjolen fra? Den er noe av det nydeligste jeg har sett:)
p.s du er kjempekul og jeg elsker stilen din!! Ha en fortsatt fin kveld:)

Jon sa...

1. Du er dødspen Linnéa
2. JEG vinner lett den pollen før den stenger......

Anonym sa...

Er det en nyklipt Timian som skjuler seg bak solbriller og cæsar-skjorte?

Anonym sa...

hva faen?! har du ødelagt den nydelige TOS buksen?! du altså.

Anonym sa...

Du er sååå peen:D men hvordan er det å høre tuenvis av ganger at du ligner på Tasha i Home and Away? Tar du det som et komplimang?

hilde sa...

You look smashing :-) Og jeg tror ikke du er såå bitter som du skal ha det til, for ihvertfall på bildene virker det som om du er blid hele tiden (:

Nina sa...

Du er p e n, Linnéa!

Anonym sa...

Hvilke sminke-produkter anvender du? Du ser bestandig stunning ut.

Maria sa...

Jeg slutter å blogge når jeg går lei. Eller når jeg begynner å synes at det er skikkelig kult.

Linnéa sa...

Den rosa kjolen er fra GT.

..Ja, det er Timian.

Jon: Du vinner nok ja

Tos-buksa var allerede ødelagt. Bedre med en shorts enn ei hullete bukse.

Tusen takk for komplimenter (selv om jeg føler et par av dere er ironiske) Men for all del - takk :)

Jeg bruker mascara og eyliner.

ingeborg sa...

Jeg kommer til å vurdere å slutte å blogge om mora mi begynner å lese den. Eller når jeg virkelig aldri kommer til å finne noe piss å skrive om :)

Henrikke sa...

Veldig pent bilde det siste av deg.
Jeg er så tapersk at jeg ikke klarer å slutte å blogge.Så det så.

Cærro sa...

Liker bloggen din! Du skriver kjempebra! Det er så mange snusfornuftige bloggere der ute, men du skriver liksom rett fra leveren. Det liker vi.

yngvild sa...

Jeg slutter å blogge når jeg ikke vil mer. You're hot.

Kamilla sa...

der fikk du også reklame ja...
anyways, du kler de søte kjolene der veldig godt.

Emely sa...

Hotteste bloggeren. Uten tvil.

Angelface sa...

jeg vil ikke legge ut alt om livet mitt på en blogg som andre leser. Så derfor synes jeg det er morsomt å lese andres blogg.

jostein // beautiful stranger sa...

hans n og ulrikke lå definitivt best an i suge-poll.

FrkSavne sa...

Denne dama er ganske vitti ;)

Anonym sa...

fan hvorfor sletter du innlegg hele forbana tia?

Merete sa...

Jeg slutter å blogge når jeg ikke gidder mer.
Likte stilen din! De kjolene du har på deg er kjempe fine :) Du er også veldig pen.

Linda sa...

Du er så søt (:
Flott blogg du har (:
Kan du ikke lage enn sånn videoblogg da (: Hadde vært kos <3
Alt bra med deg ?.

Marte Madèleine sa...

ay, du er pretty!
Slutte å blogge? NO WAY, ever

Anonym sa...

U R GORGEOUS

Anonym sa...

Har rett og slett ikke lyst til å blogge, men synes det er fasinerende å lese andres. MEN er det ikke egentlig litt "skummelt" å legge ut så mye om seg selv? Jeg mener, det er mange som leser. Hehehe, men jeg digger bloggen din!

Ingrid sa...

jeg slutter å blogge når livet mitt foregår mer på bloggen enn utenfor. eventuelt når dataen kreperer.

likte kjolen din!

Linnéa sa...

Anonym sa...

fan hvorfor sletter du innlegg hele forbana tia?

Off...

Linda: Takk, men nei - ingen videoblogg.

Anonym: Jeg deler egentlig ikke så mye. Egentlig er bloggen min 10% av meg selv :) jeg har et litt mer verdig liv enn dette.

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TurThea sa...

dødsfin kjole på siste bildet! (vil ha!!)

Anonym sa...

Hmmmm.. Jeg trodde marieamanda skulle komme på toppen av BS sin suge-blogg.. Hennes blogg er virkelig makkverk..
Men det er jo bare min mening..

Lise sa...

Hvem er den ekstremt kjekke fyren til venstre på det øverste bildet??

Anonym sa...

LINN-

du er ikke så pen som duskal ha det til...
Du er frekk, motbydelig og en skittunge.
gleder meg til den dagen du blogger om at du har ingen venner igjen.
du oppfører deg som en fjortis.
GROW UP!