1. mai 2008

Mor Linnéa

43 kommentarer:

Marit sa...

Hahaha, hører vel med å gratulere en slik begivenhet!
Hva skal barnet hete? :D

Anneli sa...

Vet du ikke at man ikke skal kombinere mamma/baby med alkohol ? haha
Og ja! hva skal den hete?!

mora til berit sa...

gratulerer med dinosauren.
Jeg forblir ivrig leser

Anonym sa...

Haha, gratulerer!

Anonym sa...

HURRA, you did it! Du har laget en ny generasjon av dinosaurer!

Anonym sa...

hva betyr bilde? sjønte det ikke...

Anonym sa...

mor linnéa = mor theresa lizm

Wenche sa...

hahaah, endelig poppet den ut.

Pinton sa...

Haha:)

caffelatte.blogg.no sa...

Den har i hvertfall dine øyne og kroppsform. Gratulerer og lykke til videre med morsrollen :)

V sa...

Hahaahaha der er dinoen!

Linnéa sa...

Anonym som ikke skjønte: Da har du ikke fulgt med, hvilket ikke er min feil.

Vet ikke hva den skal kalles ennå, forslag?

valgfritt sa...

Din-og-min-saurus.

Anonym sa...

Gratulerer, du har fått en dinosaur-baby:) Det er et mirakel!

Dino er et klassisk dinosaurnavn, men jeg foreslår Dina visst det er en jente. Blir spennende å se den vokse opp..

velkommen til verden og lykke til på ferden dinosaur-baby:D

Linn sa...

La den hete Rolf :D

Christine sa...

haha, genialt! jeg vil også ha en sånn, men tror kanskje ikke jeg skal kjøpe noe fra ebay på en stund.
hvilket kjønn er det?

remy sa...

Geir.

Alvilde sa...

Gunnar..

Anonym sa...

grattis! begynn å blogg igjen

julie aida sa...

saurikius von éa

Henrikke sa...

Nommen.Herlige klump i glasset det.;p
Den cideren er god.Du har god smak!

Helene sa...

Nerd <3

H a n n e sa...

Saur-Hanne?

Ivana sa...

Haha. Så søt. Grattis med Dinosauren.

Karoline sa...

Gratulerer med barn..! <3

Anonym sa...

Storfan av Ugur-Eddi!

Anonym sa...

Haha! Kall den Bob Kåre:-)

linn sa...

Eller bare Preben.

Hvor får jeg tak i et slikt egg?

H.G sa...

cider er gay.

R a g n h i l d sa...

Hehe. Nååå, så søtt!

Linnéa sa...

h.g: Cider er SUNT!

Jeg tror eggene kjøpes på Narvesen

Anonym sa...

Kall den : Truls-Bjarne, Arthur, eller Bob-Kåre :)

Anonym sa...

knut eller willy

Ane sa...

olga

restrup sa...

naaaaaaaaaaaaawh <3 <3 <3 <3 <3

Tine sa...

grattis med dinon

Lillian sa...

Gratulerer! :)

Anonym sa...

kall den leiv vidar. 8D
jeg har sånn i larve som jeg har hatt i 3 år. har ikke bytta vann på den en gang. utrolig at alt vannet ikke har fordampet. xD

Maud Angelica sa...

Ruth Nelly hadde jo vært fantastisk navn på den.

Anonym sa...

Jeg foreslår Sado-Kalle=)
Gratulerer forresten=D

hanna sa...

så den klarte endelig å klekke :D

Linnéa sa...

Den fikk navnet Magnus Ole, men takk for fine forslag! Resten av navnene blir etternavnet.

Angelface sa...

Hahaha ;) Gratulerer med dinosauren. Hva skal den hete ?