20. jun. 2008

Agurknytt

Da jeg våknet i dag var jeg uthvilt og glad. Jeg valgte den hvite blomsten i håret framfor den svarte - nettopp fordi jeg var glad. Jeg prøvde å pakke hele klesskapet mitt ned i den lille bagen. Det gikk ikke. Jeg ble litt sur.
Så gikk jeg på den gamle jobben på caféen, og i dag var dagen hvor jeg bestemte meg for at den jobben der er død. Jeg nekter å jobbe der lenger. Sjefen har tatt bort dataen. Eller, internettet. Dataen er da for min del ubrukelig. Kabal tilfredsstiller meg ikke lenger. Uansett er det ikke min feil at internettet er borte, det er HENNES FEIL. Fordi hun bor foran den i stedet for å jobbe. Måtte hun DØ. Til min store forskrekkelse - når jeg kommer på jobb har hun tatt med sin egen data til å sitte på Facebook med.(er hun DUM?) Hun gir med blikket som sier "hey, du gjør alle mine arbeidsoppgaver også, så sitter jeg bare her til jeg er ferdig". Det er slike mennesker som burde ha gått på trygd og sulta ihjel. Jeg knuste til sammen 3 kopper og 2 fat. Nå skal jeg ta masse svarte blomster i håret.

I morgen sier jeg opp. Fordi jeg er så grotekst lei. Men da får jeg jo ikke gratis is lenger! Åh, hva skal jeg gjøre.

Ja, også skal jeg til New York.

41 kommentarer:

Sunniva sa...

haha, dumme mennesker:P

Anonym sa...

Hvor er skjørtet fra ? :)

line aurora sa...

nå hadde du kjempeflaks, for jeg drar om fem(!) minutter. send melding til 90660822 'a, puz.

Aida sa...

åh, så irriterende. Jeg hadde slått til henne.

Når skal du til NY?

Julie sa...

NY<3
Jeg skal dit med folkehøgskolen, men det er sørenmeg ikke før i februar. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge.

Helene sa...

Så søt blogg du har, morsomme innlegg, du får meg til å le :)

Ps: For et kvinnfolk!

Nugget sa...

Hehe, så søt du er! NY er herlig. God tur :)

Kamilla sa...

Elsker NY. Fortell! Skal dit trolig i høst selv.
Jeg kan spandere en is på deg hvis vi noen gang møtes.

linn sa...

Du skal ikke til New York. Nekter jeg å tro.

Næd sa...

HOVEEE. Jeg gleder meg sånn! Vi deler en is, tror ikke de har muffins. I så fall er det sånne ekle, seige Aunt Mapel (eller hva søren de heter) og de er forjævlige. Jeg spiste en scoop med Kulinaris i dag på Akerbrygge, cookies and cream (L) Forøvrig prøver jeg å pakke mens jeg taster og trykker på tastaturet, fin kombinasjon. Jeg har med en hodelykt, må jo lese litt på festival!



Kidding..
Lykke til med pakkingen så ses vi der nede=D Jeg drar i morgen!

Linn Anida sa...

si opp og røsk med deg all isen dine armer kan bære :)

Næd sa...

Nei, jeg drar på søndag. Hva er det jeg tuller med.

ingeborg sa...

Folk er så dumme, sjefer har spesielt en tendens til å være det.

Du får kose deg på Hove da, det blir sikkert knall :) Selv om jeg innerst inne håper på at dere her i Norge seriøst drukner av regn, i og med at jeg drar til Paris i morgen tidlig.

Hilde sa...

haha, for et morsomt innlegg

Marianne ! sa...

Du klarer å irritere deg over en idiotisk sjef som ikke burde blitt spandert blogginnlegg på, i stedet for å skrive i fryd: Jeg skal til NY!! Woho


jeg hater deg. (send meg en gave forresten)

Anonym sa...

ææ, for en stygg bag. men en fin jente da:)

idawulff.com sa...

du skal ikke til new york uten meg.

Lisa. sa...

Haha. Du er glad i molde seg jeg ;p Jeg har like blomster som deg, men jeg bruker bare hvite. Hehe :)

MarianneEmine sa...

Kast ut klærne fra bagen å fyll den med is imorra istedet. Farg håret sort. Freak helt ut over monstersjefen

Arma sa...

hele livet mitt oppi en sekk. nevah gonna happen

B sa...

New York? Når skal du det? Må ærlig innrømme jeg ble litt grønn av misunnelse just nu.

Prinsesse Iselin sa...

eniiig, WHY do fabulous people have to work @ all? husker ei smellfeit jente jeg jobbba me en gang, hu beskylte meg for å stjele fra kassen, så var det hu som stjal og fikk sparken for 2. gang...Får lyst å ta fram hagla rett å slett.. Reis på fylla slik som meg;)

btw NY= great place!!var der når jeg var 15, men da var jeg ikke like fabulous som nå, hvem du skal me?

Anonym sa...

Haha, du minner meg sykt om meg selv! Godt du får det på trykk!

Anonym sa...

Hallo, det var ikke SJEFEN som var lat og har med egen data på jobb, men ei fitte som er fast ansatt i kaféen. Men som heldigvis skal slutte etter sommeren. Men som gjerne kunne dødd for meg også.

Anonym sa...

(l)

Birte sa...

takk. jeg skal dit i morgen. envy me. høres det kjent ut?

Lillian sa...

NEW YORK!? ååååeeh! SJALU!

Amalie sa...

Finn på noe (ONDT!!) mot henne før du sier opp. Du må tross alt sette noen tydlige spor som viser hvem du er ;)

Silje sa...

Jeg elsker at du reklamerer for MFK på Hove!

Lisa sa...

du tar med deg så mye is du kan FØR du sier opp. For da jobber du jo der enda :-)

Emelie sa...

Shit! Da hadde jeg blitt sur! Kos deg i New York da. Har en venninne som er der nå faktisk=)

tft sa...

Haha! Du er herlig Twisted Linnea! Keep it up så kanskje jeg fortsetter å lese bloggen din! :P

Linnéa sa...

Skjørtet er fra HM barn.

Jeg skal ikke til NY før 2009, men jesus. Det viktigste er at jeg skal.

Dere misforstod litt ja. Det er ikke sjefen som er problemet. Han har jeg ikke sett på kanskje 48 år.

Birte: Fu.

Silje: Den skal stå inne i teltet. Vær du trygg. Det var enten den eller trillekofferten.

ANE sa...

Når i 2009? Skal dit da jeg også

Merethee sa...

Is :D

alvab sa...

faen L. du e det eneste lyspunket i har på den forbanna jobben. Kansje du blir med å starte egen cafe? kansje internett cafe?

GOD SOMMER SØTA!

Birte sa...

Modent. Forresten. Jeg har sett The Kooks i konsert, jeg har bodd i London de tre siste årene og jeg skal til New York om 12 timer. Jeg prøver meg igjen. Envy me.

Anonym sa...

you are also a douchebag for deleting my comment.

Katrine sa...

du har en tendens til og finne på usakelige, men artige titler:))

hedda sa...

når drar du ?

Eivor sa...

Tok ho seriøst med se egen pc? Herregud... Visste ikke ho va så dum. Men har både du og Mia slutta? Litt kjip for sjefen at han ikke har arbeidskontrakt med nokken omtrent da. Han burde få tak i nye folk også igrunn... Du har forresten dritbra blogg ;-)