3. jun. 2008

(...)

I ren latskap orker jeg ikke å finne ut av dette selv. Vil noen hjelpe meg med et svar eller to hver?

1. Hva betyr egentlig plx? Jeg ser logikken med plz, men ikke denne ukjente x-en.

2. Hvor stor er sannsynligheten for at vokalisten i The Kooks blir forelska i meg?

3. Hva betyr imo? Ikke emo, nei.

4. Hvorfor har jeg bestilt Ayia Napa-tur i sommer når jeg vet at jeg kommer til å omkomme i en tragisk ulykke?

5. Hvor mange timer sitter en gjennomsnitts-nordmann på dataen hver dag?

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?

7. Skal man tørke seg forfra eller bakfra?

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet?

9. Hvordan ser Jan Teigen ut naken?

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?




Mia har endelig kommet ut av sitt lune hi på landet, og jeg er i ekstase. (...)

89 kommentarer:

Aina sa...

3. In My Opinion.
6. Først kanel, deretter sukker. har man smørklatt på skal den ligge mellom kanelen og sukkeret.
8. Den siden som ligger opp.
10. Fordi du lagde den.

Sandra Michelle Skipnes sa...

1. Aner ikke

2. Stooor :P

3. Aner ikke

4. Fordi du ønsker å dø på en måte som gjør at alle snakker om deg?

5. Alt for mye

6. Først kanel så sukker. Skal man ha smør skal den ligge midt i.

7. Forfra og bakover. Det lærte jeg på GK helse og sosial.

8. Den siden det ikke er frø på. (Ja, jeg spiser bare fint knekkebrød)

9. Om du finner det ut, la være å fortelle meg det.

10. Only God knows.

hanna sa...

2. Hvor stor er sannsynligheten for at vokalisten i The Kooks blir forelska i meg?
- du er jo veldig artig og pen så sånn sett er den stor ;)

5. Hvor mange timer sitter en gjennomsnitts-nordmann på dataen hver dag?
- sannsynligvis altfor mange - meg inkludert

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?
- kanel, evnt. smør, sukker

7. Skal man tørke seg forfra eller bakfra?
- har det noe å si?

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet?
- på vanlig husmann: den siden som er hvit på toppen.

9. Hvordan ser Jan Teigen ut naken?
- hvorfor planter du slike bilder i hodet mitt?

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?
- for at jeg skal ha en latter i hverdagen ;)

Linn sa...

1. An abbreviation of "plz thx", which is in short for "please, thanks"

Kamilla sa...

Har bare svar på de to siste:

9. Som en 22åring. D.e.i.l.i.g. Er det bare jeg som har sett?

10. Fordi du har en haug med avhengige lesere, du er en kløpper i å være genial, pluss at min daglige liste over blogger jeg sjekker ville vært ukomplett uten.

yngvild sa...

2. Sannsynligheten er der, men hvor stor den er vet jeg ikke.

3. In my opinion, men det ser jeg noen alt har nevnt.

6. Kanel og så sukker.

8. Det lurer jeg også på. Man kan jo alltids variere litt.

9. Jævlig.

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen? Vet ikke, men jeg er glad den gjør det.

Kristina sa...

8. I gamledager sa de at knekkebrødet hadde en rikmannsside og en fattigmannsside. Hvis du var fattig skulle du ha smør på den siden som var jevn, uten hull. Hvis du var rik kunne du smøre på den den siden med hull i, for da gjorde det ikke noe at du måtte bruke ekstra mye smør for å fylle hullene.

jeess. jeg kan mye nyttig.

Marianne ! sa...

2. Skaff deg backstagebillett så skal du se at han synes nok du er fresh.

4. du kommer ikke til å dø, men mest sannsynlig får du kick av å vite at det er et døden-nær sted.

5. 3-4 timer?

6. Kan jo leke smart, men kan man bare ikke gjøre det sånn man liker best selv ?

8. Den siden man synes pålegget smaker best .

9. håhåhå, det skulle vi likt å visst.

10. For at du skal ha noe å lure på.

Marit sa...

1. What noobs say when they cant be bothered or dont know how to say "please". (Hentet fra www.urbandictionary.com)

2. Liten, siden han allerede er min.

3. In my opinion.

4. Fordi tiden før du dør kommer til å være den beste?

5. Forhåpentligvis noe det samme som meg.

6. Sukker først, så kanel.

7. Forfra

8. Den det ikke er frø på.

9. Sannsynligvis ikke særlig bra.

10. Fordi du er en syk, syk person. Heldigvis er det mange av oss som liker det!

H a n n e sa...

1. Platex?

2. 1 av 3,5mill

3. InniMørkesteOmgivelser

4. Du dør ikke! Jeg trenger deg!

5. For mange.

6. Sukker så kanel - selvfølgelig!

7. Du kan velge, men tørker du deg bakfra vil jeg tro du bli sterkt plaget av urinveisinfeksjon.

8.Den minst knudrete - dette faller naturlig.

9. Ganske rynkete.

10. Fordi we love you!

marn sa...

1. det er viktig å skille seg ut

2. flash på hove, så vil jeg si 30%

3. in my opinion

4. for da har du noe å se fram til før du dør, så du kan dø lykkelig

5. inkludert jobb: 5
uten: 2

6. kanel først seff

7. forfra

8. ALDRI den hullete siden

9. søt, men skrukkete. sannsynligvis sovna på en grill så vannet i kroppen hans har fordampa; det forklarer en del

10. oppmerksomhet såklart

Dina Celina sa...

Stusser litt på at nesten alle sier at man skal ta kanel på først!? what? SELVFØLGELIG SUKKER FØRST!

alicia sa...

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?

7. man skal tørke seg bakfra

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet? Hm, e'kke godt å si.

9. Hvordan ser Jan Teigen ut naken? Han har en skrukkete tiss og mye løs hud så og si overalt. Jeg har også hørt at han ikke har rumpe og er like hårete som en katt. Med andre ord = Yummy <3

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen? Bloggen din eksisterer fordi du har et lite tidsfordriv som mange andre av oss, og kanskje fordi du ble inspirert av andre bloggere til å begynne å blogge selv. Den er enda oppe fordi du skriver utrolig bra, og den er interessant for andre å lese.

alicia sa...

glemte å svare på nr. 1 som er først sukker, så kanel.

Mia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anneli sa...

2. Hvor stor er sannsynligheten for at vokalisten i The Kooks blir forelska i meg?
Like stor som at han blir forelska i meg. Eller kanskje litt mer...

3. Hva betyr imo? Ikke emo, nei.
In My Opinion

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?
Fordi jeg skal ha noe å gjøre :) (Klisje..?)

Tonje Renee ♥ sa...

1.Har ikke peiling selv:P

2. Den er såååå stor!

3. no idea!

4. Fordi du overlever!

5. 4 kanskje:P?

6. først kanel, så sukker..

7. gjør hva du føler for:P

8. den siden med hullene smør jeg?:P

9. det vil jeg ikke vite..

10. fordi du lagde den, og for at mange leser?

Julie sa...

2. Sånn ca 1000

4. Fordi du vil dø?

5. 190

6. FØRST sukker, SÅ kanel

8. På kantene

9. Vil jeg helst ikke vite

10. Du er egentlig en 40 år gammel mann i forkledning som lokker til eg tusenvis av lesere, fordi du synes det er opphissende

Klara sa...

Først kanel og så sukker selvfølgelig. Man skal tørke seg forfra pga bakterier, og når det gjelder Jan Teigen så tror jeg han hadde sett ganske slapp ut naken.

THERESE sa...

først sukker, så kanel.

Når skal du til napa? Jeg skal og dit, 10 aug ;p

Kristine sa...

1. Slik jeg har skjønt det kan det komme fra "plz thx", som jo er "please, thanks". Ellernoe.

2. Det er nok ikke umulig

3. "In My Opinion"

4. Fordi Ayia Napa er verdt sjansen.

5. "Norske undersøkelser viser at barn i aldersgruppen 9 - 15 år i gjennomsnitt tilbringer 145 minutter daglig foran data- eller TV-skjermen "

6. Sukker, så kanel

7. Forfra og bakover, ellers får du masse basilusker der du ikke vil ha dem.

8. På den siden det ikke er sånne groper.

9. Som en sviske.

10. Fordi du trenger et tidsfordriv?

Anonym sa...

Plx kommer enkelt og greit av at Z og X ligg attmed hverandre, og i en kombinasjon av stress og frustrasjon klare ofte en stakkars gamer å bomme på dem to knappan. Om du ska bruke det i det muntlige e det også lettere. "pe-ell-sett" mot "plix" liksom.

justiceforhans sa...

at the time i got to the bottom of your comments, i actually forgot what your questions was about.

Linnéa sa...

Dere bare finner på ting. ALLE vet at sukkeret kom før kanelet. Forresten hører ikke smør hjemme på grøt, det hører ikke hjemme på noe.

Terese: 11. aug! Vi sees ! :D

Hans: Det er da man vet at man har stilt interessante spørsmål...

line aurora sa...

2. ta med tica, så blir'n forelska i deg. lett. hørt rykter om at han elsker hundeelskere!
5. sol ute: en time. sky ute: ni timer. kødda. fire.
6. kanel skal da ikke påføres grøt. ersj.
7. kommer litt an på hva man har putta oppi klosettet. eller? man kan kanskje variere, for å beholde spenninga ved å gå på do.
8. ikkeruklesida.

Eirik Andreas sa...

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?
Kanel først. Hvis du tar på sukkeret først smelter det bare, også glemmer du at du allerede har tatt det på, og da sukrer du en gang til. Da blir grøten bare kvalm.

7. Skal man tørke seg forfra eller bakfra?
Rekker du bak hvis du tar det forfra?

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet?
På den siden uten hull, ellers forsvinner smøret nedi alle hullene og da blir det altfor mye smør.

Anonym sa...

Sukkeret skal alltid først. Man spiser grøt med sukker og kanel, ikke grøt med kanel og sukker...

May Lene sa...

1. Aner ikke. Aldri vært helt inni dette dataspråket.

2. Jeg vil tro ganske stor.

3. Som sagt har jeg aldri vært helt inni dette dataspråket...

4. Hvorfor kommer du til å omkomme i en tragisk ulykke?

5. Ikke helt sikkert. 3 kanskje?

6. SUKKER først, så kanel!

7. Forfra

8. Den der det ikke er hull

9. Det vil jeg helst ikke vite

10. Fordi du er en av Norges mest populære bloggere? Hvorfor du opprettet den i utgangspunktet vet jeg ikke, men vil tro det er grunnen til at den fortsatt eksisterer.

oda sa...

kanel først! det sier jo nesten seg selv. men allerførst skal smørøyen komme ja. må se sukkeret glitre over alt annet. ja!

line aurora sa...

jobber i 40 timer til sammen, i motsetning til den vanlige jobbetida på 24 timer. med ei lønn på 5000 pluss pass verdt 1890 blir det en timelønn på 172 kroner, det! heftig. åsså får jeg mat og tak og får være litt sjef. :D og går selvfølgelig ikke glipp av de ti konsertene jeg se. æ kan lik d.

Anonym sa...

Du beviste i alle fall helst sikkert at alle fremmedorda du bruker i innleggene dine har du slått opp i ordbok.. ;]
1) I andre deler av verden uttales ikke "x" som enden i ordet "sex", som her i norge f.eks. Selv om sex utales sex i f.eks statene også. Uansett, med litt velvilje og litt lokal dialekt uttales det da please - plis.
2) Sannsynligheten er null om du ikke gjør noe drastisk med det.
3) Imo betyr i motsetning (til)
4) Usaklig spørsmål. Hvorfor du har bestilt tur til Ayia Napa er en helt annen sak - det er det veste stedet ever
5) I følge en undersøkelse av vg: 1,5 time. Husk at mange ikke bruker PC i det hele tatt.
6) Sukker så kanel. Pga zeylanicum innholdet i kanel kan reagere med melken i grøten.
7)Du skal tørke deg bakfra for å absorbere mest av det du skal tørke, whick is a fact pga. kroppens form på det aktuelle stedet.
8)Man skal smøre knekkebrødet på den siden bildet på pakningen har pålegget på. Media har alltid rett.
9)Jeg har sett han og han trener ikke så han ser ikke topp ut, men er normal nok. Fint du ikke spør om detaljer.
10) Det siste spørsmålet er også usaklig. Bare for å få 10 spm., eller for å få oppmerksomhet rundt bloggen din?

Linnéa sa...

Er det ikke SELVESTE politiet.
Om du prøver deg på omvendt sarkasme når du ikke helt opp kjære venn.

Men det er veldig hyggelig at du har tatt deg tid til å finne fram div. (feile) opplysninger.

ANE sa...

8. På øversiden, den hullete. Ellers blir den jo opp ned

9. Han er prima vare!

10. Fordi du er genial, og jeg har ikke annet å gjøre enn å lese den

Christopher sa...

"Christopher som leksikon er for tiden ute av drift. Vennligst prøv igjen senere..."
Ja, jeg vet jeg skylder deg en sinnsykt bra dessert nå. Du får vende shnasen mot Drammen i sommer og komme innom jobb, så skal jeg jaggu diske opp en himmelsk munnorgiedessert til deg.

line aurora sa...

40 timer er ingenting. :) og jodda, de har lagt det opp sånn at vi kan få være full hver dag, egentlig. den seineste vakta varer til halv tolv, så da har jeg resten av natta til å få i meg alkohol. yesss.

hvis du har på deg lyddempa sko, skal jeg prøve å lurt deg inn i dusjen. lover!

Ivana sa...

1. Jeg har lurt på det samme!

2. Hadde du fått muligheten til å treffe han,så er det stor! Fordi du er en skjønnhet,rett og slett:)

3. Aner ikke!

4.Fordi innerst inne vet du at det kommer til å gå bra og at du kommer til å få en helvettes fin tur med fine minner!

5. Vet ikke,men jeg tipper ganske mange.

6. Sukker og så kanel.

7. Forfra og bakfra har helsesøstren sagt!

8. Jeg spiser på den siden som det er frø på.

9. Helt forferdelig ville jeg tro.

10. Fordi du laget den og vi er så heldige at vi får lese din fine bloggen hver dag! :)

B sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
B sa...

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?
Kun fordi jeg skal ha noe å lese på om nettene:)

Jeg har tenkt over Agia Napa greien selv og. Så der har jeg intet svar. Og ser ut som om du har fått svarene du trenger;>

Jeg er i Agia Napa til 14 august. Wohey. Er det lovelig å spørre om hvilket hotell man skal bo på, eller blir det for stalkerish? ;>

Hawre sa...

Tørk deg bakover! Bakterier vet du.
Og knekkebrødet skal smøres på den jevne siden. Ellers blir så... Øh... ujevnt?

For et fint bilde! Det på benken.

:)

pernille sa...

Først sukker, så kanel. Ellers smelter ikke sukkeret inn i grøten, og du knasprer sukker. Æsj.

Knekkebrødet skal smøres på den siden uten hull! Noe annet er uhørt

Anonym sa...

3. Hva betyr imo? Ikke emo, nei.

In My Opinion

5. Hvor mange timer sitter en gjennomsnitts-nordmann på dataen hver dag?

2-3?

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?

Smør, kanel, sukker

7. Skal man tørke seg forfra eller bakfra?

Forfra

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet?

På "fattigmannsiden"

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?

For at du skal føle deg viktig;P

B sa...

Haha, seriøst? Samme hotell da;p

Lise Marielle sa...

6. Gjør som meg. Bland sukkeret og kanelet i ei skål og deretter strø på. Nam


8. På siden uten de store hullene. Det er kvalmt med smørklumper i hullene.

9. Vet ikke. Vil ikke vite det heller.

10. Fordi du opprettet den ?

linnj.blogg.no sa...

hvis noen skriver "kanel, så sukker" en gang til, blir jeg forbanna. det er jo selvfølgelig sukker først! hvem lærte dere idioter å spise grøt egentlig? og selvfølgelig skal man tørke seg forfra. om du tørker deg bakfra og framover er du bare jævla ekkel. æsjameien.

i<3urblogg, linnea

B sa...

Hehe, seeff;> Vi er 4:p
http://christineen.blogspot.com
http://grensen.blogspot.com
+ en til:)
Hvem reiser du med da?

Liv sa...

6.Først sukker, så kanel.
7. Forfra og bakover. Ellers kan du få urinveisinfeksjon!
8.Den siden uten hull.

carokal sa...

6. Kanel først, deretter sukker! There's no other way!

8. Knekkebrødet skal smøres med hullene ned! Ellers blir de fylt med mye ekle klumper.

10. Fordi du gir et lite lys av mening i våre ellers så meningsløse liv.

Anonym sa...

2. Ganske så stor. Du er pen, morsom osv. så. :)
3.In my opinion.
4. Du vil nyte ferien til det skjer?
5. Aaalt for mye.
6. Først sukker, så kanel også smør?
7. Helsesøster sier bakfra i seksualundervisningen. 0o
8. Det husker jeg de hadde om på hjelpekorpset. Husker ikke hva de kom fram til jeg. :p
9. Æsj. skrukkete?
10. Sikkert av samme grunn som de fleste andre? Fritidsproblemer en hyper kveld ellernoe..

Anonym sa...

..7. som vil si at man liksom tørker seg forfra og framover. :p

Michelle sa...

Morsom blog :) Fine bilder ^^

Forresten, hvordan får du sånn "besøkende" på sida di? Jeg vil legge det til, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det :)

Anonym sa...

seff forfra og bak, med tanke på att bakteriene bak!!!

Anonym sa...

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?
* Kanel, sukker og etter smak og behag en smørklatt :)

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?
* Fordi du ville vise verden at du har rett og at "alt du vet er feil". ;)

Mmmari sa...

jeg blir småprovosert over å se ALLE som sier kanel før sukker... Man må ha sukker først, for å kunne gjemme hvor mye sukker man har tatt under kanelen... HALLO!?

Silje sa...

6. først sukker SÅ kanel.

Anonym sa...

2. Hvis du møter han face2face er nok muligheten stor. Sier ikke mer enn deg jeg ;-)

3. In my opinion.

5. 2-5 t.?

6. Først sukker, så kanel (og evnt smør).

8. På den siden som evnt har på frø eller er "hompete" (kom ikke på noe bedre ord). Altså omvendt av de fleste andre her, men jeg er ganske sikker på at jeg har rett ;-p (Virker litt rart å snu den siden med frøene opp ned, selv om det sikkert er lettere å smøre på den andre siden..)

10. Fordi du skriver morsomt og fengende :)

Lillian sa...

6. sukker først :)

8. den "glatte" siden

10. fordi vi digger deg..

Anonym sa...

SELVFØLGELIG kanel først! Ikke noen annen mulighet ;) Sukker sist! Basta!

Unrealized Fish sa...

Kanel først, og smøret skal på den glatte siden av knekkebrødet.

Camilla sa...

Haha, så bra spørsmål! :)

6. Først kanel, også sukker! :D
8. Den siden det ikke er frø eller hull i! xD
10. Fordi at den er bra! ^^ Rett og slett.

Magnus sa...

1. Vet ikke.
2. Det skjer :D
3. Vet ikke.
4. Fordi det skjer ikke. På Ayia Napa var det 45 grader i fjor. Lykke til!
5. Kanskje 2? Hvor mye sitter du?
6. Sukker, så kanel.
7. Bakfra.
8. Du kan velge :)
9. Det vil du ikke vite.
10. Fordi den gleder mange mennesker :)

miranda maria de vito sa...

1. Det betyr please det også.

2. Blir han kjent med deg kan den vel bli ganske stor.

4. Fordi du egentlig ikke vet.

5. Litt for mye.

6. Først kanel, så sukker.

7. Forfra og bakover, hvis ikke drar du veldig ekle bakterier fra bakdelen og framover :pppp eh

8. På den fineste siden. Opp til deg hva som er finest :p hahah

9. Tenk på noe annet du.

10. Fordi jeg skal ha noe å lese om kveldene.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

vi sitter alt for mye med daten.

Arma sa...

2. 27%

Guri Heli sa...

Man skal alltid tørke seg bakfra. For hvis ikke kan det komme e-coli bakterier i skjeden, noe som kan føre til urinveisinfeksjon osv. Det er bedre med tiss i rompa enn bæsj i tissen :-D hoho

Anonym sa...

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?
Sukker først, så kanel.

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet? Den flate siden!

9. Hvordan ser Jan Teigen ut naken?
Han ser ut slik som han gjør på resten av kroppen, altså ÆSJ!

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen? FOrdi den er nesten like søt som deg!

THERESE sa...

hehe, jeg bomma litt, jeg reiser og den 11. aug! ;)

Elena sa...

1. Hva betyr egentlig plx? Jeg ser logikken med plz, men ikke denne ukjente x-en.

Please, Thanks

2. Hvor stor er sannsynligheten for at vokalisten i The Kooks blir forelska i meg?

Antageligvis ganske liten, men hvem vet?

3. Hva betyr imo? Ikke emo, nei.

Tror det bare er en omgjøring av ordet

4. Hvorfor har jeg bestilt Ayia Napa-tur i sommer når jeg vet at jeg kommer til å omkomme i en tragisk ulykke?

Fordi du har egentlig løst å dra til Ayia Napa?


5. Hvor mange timer sitter en gjennomsnitts-nordmann på dataen hver dag?

Alt for mange

6. I hvilken rekkefølge skal sukker og kanel påføres grøt?

Kanel - Smør - Sukker

7. Skal man tørke seg forfra eller bakfra?

Begge!

8. På hvilken side skal man egentlig smøre på knekkebrødet?

Den som ligger opp!

9. Hvordan ser Jan Teigen ut naken?

Som en rosin tror jeg!

10. Hvorfor eksisterer denne bloggen?

Fordi du hadde lite å gjør en dag, og fordi alle blogg lesere der ute skal få en latter i hverdagen!

Anonym sa...

3. imo betyr i morgen på SMS! :D

6. kanel først så man ser hvor mye sukker man faktisk har på. Dessuten ser retten mer delikat ut ;)

Gud sa...

Grr blir irritert på alle som ikke kan behandle grøten sin riktig, slutt å spis grøt istedetfor å ødelegge den!! Sukkeret skal før kanelen, for den smaker best når den blandes med smøret. Kanelen ødelegger smaken om den taes på først!
Hør på meg, jeg er Gud!

Tiris sa...

1. Ekstra stor nerd.

2. Ganske!

3. emuuuu

4. Skal man først dø så burde det skje der.

5. Minst to!

6. Først kanel også sukker, for sukker er godt og må ta over smaken.

7. Forfta visst ikke kan man få bakterier på plasser man ikke vil ha de.

8. Den flateste

9. Som en gammel, tynn og rynkete mann med gikt.

10. Fordi den gjør dagen min bedre!

Anonym sa...

Først kanel, så sukker.
Forfra.
Den sida uten frø, evt. den glatteste sida (dersom det ikke e frø)

Linda sa...

Sukker først, så kanel. Jeg trodde dette var barnelærdom, så jeg blir faktisk en smule forskrekket når jeg ser hvor mange av leserne dine som gjør feil.

Anonym sa...

1.Plx?

2. STOR! Send et brev til han da vel! ;)

3. Aner ikke..

4. Skal du dø i en tragisk ulykke? :/

5. http://www.ssb.no/samfunnsspeilet/utg/200503/04/index.html

6. Sukker først, så kanel :)

7. Forfra og bakover.

8. Den siden det er frø på! Eller den siden med hull på :)

9. Skinn og bein, tror jeg.. men jeg vet ikke :)

10. Fordi du elsker oss, og vi elsker deg!! :)

Anonym sa...

hvor er kjolen fra?

Anonym sa...

1. Enig, skjønner heller ikke
2. Jeg kan spørre han for deg?
3. In my opinion
4. Fordi du innerst inne ønsker det
5. Minst 5
6. Sukker først
7. Et drag forfra så et bakfra (om du bæsjer)
8. Den siden som faller deg inn
9. Det tør jeg ikke tenke på en gang
10. Sånn erre bare

Kristina sa...

6. Først sukker, så kanel! :)

Angelface sa...

1. An abbreviation of "Plz thx" which is in short for "please, thanks"
2. Stooor ;p
3. In My Opinion
4. Fordi du ikke ønsker å dø på en måte som gjør at alle snakker om deg.
5. Alt for mye
6. Først kanel, deretter sukker. Har man smørklatt på skal den ligge mellom kanelet og sukkeret.
7. Forfra og bakover. Det har jeg lært av mamma når jeg var liten.
8. Den siden som ligger opp.
9. jævlig
10. du lagde den.

linda sa...

først kanel, så sukker ! det vet da alle ?
og man skal alltid smøre på den siden som ikke er ruglete :-)

Ami-nanana sa...

okei, jeg har sett gjennom noen av kommentarene.. og jeg må nesten si at det er litt ekkelt med tanke på at 50% av folket har faktisk skrevet at man tørker seg bakfra også fremover.. Men då bør dere vite at: Du skal aldri overføre avføringsrester til underlivet ditt med tanke på at avføring er skadelig. Så husk folkens, forfra også bak! akkurat det samme som "det er ikke over gata, men nedover veien".
Ja, også skal seff sukkeret påføres først på grøten!

Ida Katrine sa...

Kanel først, sukker etterpå! For å dempe smaken av...bark.

Anonym sa...

It is rather valuable answer

Anonym sa...

Bravo, is simply excellent phrase :)

Anonym sa...

прогон по профилям форумов
прогон сайта по форумам
прогон по каталогам
прогон по каталогам
прогон хрумером
прогон по каталогам
регистрация сайта в каталогах
авторегистрация в каталогах
прогон сайта по форумам
прогон по профилям форумов

Anonym sa...

escort moscow
moscow escort
shanghai escort
shanghai escort
escort shanghai

Anonym sa...

Great news, everyone! Today all of us covetous of needs by reason of some sanctuary of piece and harmony.
Completele the joined is [url=http://thecutestsiteintheworld.com]this[/url] site.

Anonym sa...

Интересная мысль, возьму на заметку.

Anonym sa...

Maybe I`ll be Captain Obvious, but... it's only few days to New Year last, so let's be happy!
Hoho3ho!)

Anonym sa...

Happy New Year[url=http://nfksghjskf.com/],[/url] everyone! :)

Anonym sa...

In the seventh heaven Fresh Year[url=http://pavuyume.tripod.com/] everybody under the sun! :)