30. jun. 2008

Del 2

Hei fettfjes! Nå er jeg tilbake i helvete. Jeg formelig løp hjem for å treffe Dell. Nå skal jeg hore rundt på internett i mange dager, jeg har aldri hatt ei så lang datapause før. Det er ikke bra for meg.

For å beskrive Hove, vil jeg trekke et par konklusjoner og fortelle om ting jeg har lært- før enda et nytt bilderas kommer:
-Øl er billigere en cider, og det er det en grunn til.
-Det finnes alt for mange kjekke (eldre) menn i Norge.
-Ikke reis på festival uten minst et klesplagg av ull. (Takk Mia)
-Ikke kritiser andre åpenlyst
-Ikke dusj etter 6
-Ta med mange mobiltelefoner
-Å gå rundt med ullpledd er fint.
-Lei et hus neste gang.



Jeg og Mari besøkte dusjen en sen natt, og Mari reiv med seg alle klæra for å gjøre de våte. Så lo vi.

Solnedgangen/oppgangen på Tromøya er noe av det mest vanvittige man kan se.

Si fra hvis noen vet hvem han er!

Og han.

Tre helter på ei snor! Oh lord, lykke.

Mia festrøyker (fy) sammen med ilderen hun fant.

Tissing i skogen, med publikum.



Det var vel sånn ca. her jeg blotta meg. Jada, bare dra i kjolen og bhen min.

Da jeg fant Mari sammen med en random



Hvilke støvler er egentlig finest?










Som dere ser har jeg ikke så mye å aktivisere dere med, jeg vil bare vise dere Hove. Bare gni det inn på dere fettfjes som ikke var der!
Og forresten, jeg har mest sannsynlig lagt meg ut 30 - 40 kg.

47 kommentarer:

sirdøl sa...

ha ha, han gutten i gråhettegenser på slutten er jo Joackim fra Sirdal. Snakka du mye med han?

Linnéa sa...

Han kjente jeg fra før :)

Elisabeth sa...

Aye, det er ikke jeg som var på festival og ikke dusja skikkelig. Fettfjes!

Men det sier jeg bare fordi jeg er misunnelig.

linnj.blogg.no sa...

Jeg kan trøste meg med at jeg har lukta godt den siste uka. Men det er bare en teit unnskyldning til å ikke være missunnelig.

Lillian sa...

Takk for at du gjorde meg enda mer sjalu! :p

Kristina sa...

heh. Vi fant faktisk en dusj som kosta 100 kroner, men til gjengjeld fikk vi dusje i en og en halv time ! utrolig deilig. Var det forresten deg som hadde indianerhatten?! :P

Jannekake sa...

Dusjen nede mot hovedscenen var nesten alltid ledig, og helt ren. Fant den seff ikke før midt i uken, men.. Herlig. ^^ DER VAR DET TIL OG MED DOPAPIR! Jeg var i himmelen.

Anne Cathrine sa...

Selv om jeg er supermisunnelig, trøster jeg meg med at jeg sov i en seng og har brukt mitt eget toalett den siste uka :p Men next year er jeg på hove!

line aurora sa...

vel. det med han og kjæresten er en innvikla greie, visstnok. de var sammen i fire år, men så dro han til canada. nå var de nesten sammen igjen, og så dukka jeg opp. haha ouch. så nå er han usikker og vi har prata sammen i noen timer på telefonen etter at jeg kom hjem og sendt meldinger ca hver halvtime. AW. er litt glad, jeg. :)

og du bør fikse deg selv med han mobilbildegutten. han var heit, altså. dere hadde passa perrfect!

remy sa...

Hei Linnéa!

Hadde du det gøy på Hovefestival?

Mvh.

Remy

Arma sa...

ekke rart folk blir sjalu. du møtte jo tross alt helten din - MEG

Anonym sa...

fettfjes? lært deg et nytt ord eller. og btw, "vokalisten i the kooks" har et navn. og nei, han er ikke keen på deg. Luke Pritchard heter han, jeg hadde antatt at du visste det. fettfjes.

Linnéa sa...

Remy: Ja, takk det hadde jeg ! Hadde du det fint på Stryn?

Arma: Jeg er nesten sjalu på meg selv, så ille er det.

Anonym: Fettfjes er et sitert uttrykk fra Radioresepsjonen, så kom ikke her og lek Mensa-medlem. For øvrig har jeg ikke nevnt Luke, jeg har nevnt vokalisten i MGMT. Ha en fin kveld, les litt bedre neste gang.

Linnéa sa...

Og ja Kristina, det var meg :)

Janne: Du må ikke fortelle meg sånt..NÅ.

Line Aurora: Da vet du hva som skjer:) Vet i alle fall jeg.

Eirik Andreas sa...

jeg tror du har lagt på deg 40 kg med pupper. minst.

Anonym sa...

hvor har du kjøpt gull øredobbene dine? :-)

Frøken Marte sa...

Hvem sin ilder var det? Lite praktisk å ha en slik med seg, ville jeg tro.

Mona sa...

jeg oooog vil på festival!!!

Anonym sa...

Hvor er de hvite solbrillene fra på det fjerde øverste bilde og de svarte på det sjette nederste bilde ? : ))

Anonym sa...

For å være helt ærlig så ligner han gutten som tar bilde med mobilen sin på Leif André Enevoldsen fra Bryne.. Kanskje det er han? :)) Lykke til (:

Elisabeth sa...

Hei! Jeg veit ikke om du husker meg, men jeg tusla forbi teltet ditt en av de første dagene på Hove. Vi prata litt om blogging osv! Du ba meg legge beskjed å minne deg på det! Så her er den!

Hove var fantastisk, jeg satt på skuldrene til noen under The Kooks jeg og, men husker faen ikke hvem...?

Elisabeth fra Kongsberg som kjenner Arma litt!:D

Elisabeth sa...

Jo, men det var ikke noe særlig stress inne på campen:) drakk ikk på festivalommrådet! hehe, så det gikk knirkefritt!! Jeg koste meg masse, er virkelig den beste opplevelsen jeg har hatt på evigheter! Jeg planlegger allerede neste års reise, og gleder meg massee!!

Camilla sa...

Hove var jævlig fett =D Tror eg så deg også ;) hehe

Anonym sa...

hvor er de svarte pilotbrillene dine fra??

Jeanita Helen sa...

Morsomme bilder:) Både på del 1 og del 2 :D

xoxo sa...

Lange datapauser er GRUUUUSOMT!!!! Skjønner deg godt!

Elisabeth sa...

Skulle si det samme som anonym over her, at han som tar mobilbilde ser ut som Leif André Enevoldsen :)

Sirdøl sa...

når ble du kjent med han i grå hettegenser? :)

Linnéa sa...

Elisabeth: Ja, han vet jeg hvem er. Jeg tenkte på han under!

Sirdøl: Et par mnd. siden. How come?

sirdøl sa...

ren nysgjerrighet

Christopher sa...

Godt du er tilbake.
Møte med Knut Nærum er ikke verst =D
Ser ut til at du hadde det like fett som jeg hadde hatt hvis det hadde blitt tur på meg. Går faen meg glipp av Roksilde også, og det irriterer meg egentlig grenseløst. Rett og slett.
Så: ja, vist faen er jeg misunnelig på deg, og fettfjes kan du være selv, kjære =P

Anonym sa...

hvem er han på bilde nr 5?hmm,husker du om han snakket som han vær fra østlanet? i såfall ligner det veldig veldig på en jeg vet hvem er, som sikkert var på Hove :)

Anonym sa...

ja, sjekket facebook, det var han jeg trodde :) han er fra Fredrikstad!

Anonym sa...

http://www.facebook.com/profile.php?id=611820191&hiq=einar%2Cruud

Maria sa...

Hove var fantastisk :D Jeg hilste på deg i handlegata en kveld, og du sa jeg skulle skrive en kommentar i bloggen din, for å minne deg på det..:P Jeg linker til deg i bloggen min forresten..håper det er greit.

tuttifrutti sa...

jeg er så inni helvette sjalu. Men 30-40 kilo, du. Minst 50, spør du meg, etter bildene å dømme!

tuttifrutti sa...

så nå skal jeg høre på sigur ros og være emo.

Ordaz sa...

herregud, va det hu jenten som gjekk rondt me den rottå av ein ilder!? euuw. men då va me nesten naboer tror eg.

Anonym sa...

hvooor er de svarte pilotbrillene fra?? :)

Linnéa sa...

Haha, så gøy at dere visste hvem det var! Men nå ble jeg bare flau, da.

Christopher: Vi tar det neste år! Eller, Øya? Det er jo litt fint har jeg hørt.

Maria: Så koselig at du huska det! Jaja, kjempehyggelig=)

Tuttifrutti: veide meg i dag - 60 kg var det.

Ordaz: nei, herregud! Vi bare mishandla den.

De sorte solbrillene er fra Glitter.

Inga sa...

Oisann, der stakk hodet mitt fram på bildet over gutta i Radioresepsjonen. Det ser ut som at jeg gråter, sikkert av latter :) Soloppgangen var fantastisk!

Natte sa...

Jeg så deg på Bunkern den ene kvelden på Hove. Må si du er god på dansegulvet ;)

Einar sa...

Haha. Så gøy å bli etterlyst i en blogg. Synd jeg ikke så det før nesten et år etterpå!

Clara sa...

Den misfornøyde megga med hvite solbriller på et av konsertbildene er meg! :)

Kine sa...

Herre, her sitter jeg å leser i arkivet ditt og brått finner jeg ett bilde av Einar :D Så tenkte jeg at: ååh, jeg håper ingen har funnet ut hvem det er og fortalt deg det. Så kan jeg komme med gledelige nyheter nesten to år etter! Men så hadde noen funnet det ut alt :( B U M M E R.

Anonym sa...

vegna ekki:)

Gunnar sa...

Mæn, sugde at noen allerede hadde kjent igjen Einar, skulle jeg tipse og stå i her :(