6. jun. 2008

Dere husker vel Magnus Ole?


Den lille krabaten jeg dyrka helt selv med min egen kjærlighet.
Her om dagen var det noen som spurte: "Hvor ER egentlig Magnus Ole nå?"
Jeg har selvfølgelig ikke kasta han i do eller i søpla slik som jeg gjør med Tica. Vi er sammen hver dag!

Apropos nøkler, sykkelnøkler og sykkel.
En blogg lever av kommentarer, og jeg får mistenkelig få kommentarer av den respektløse sorten.
Er det en saklig kommentar om hvor vidt dere synes jeg er urettferdig mot Tica etc. så er det i og for seg greit- jeg tar det kanskje til meg. Men en spesiell kommentar jeg husker, var da jeg fikk en skjennepreken om hvor stygg jeg var syklende. (På Moldedialekt selvfølgelig.) Etter dette har jeg begynt å sykle mer for å irritere flest mulig.
Det jeg prøver å formulere her er at kommentarer som i utgangspunktet skrives for å såre, Gleder meg mer enn de sårer. Klager dere over utseendet og kroppen min, blir det bare flere og mer groteske bilder av meg. Klager dere på mishandlingen av Tica - mishandler jeg henne bare mer.

Jeg må også understreke at henvendelser som går på hva jeg spiste da jeg var 9 kg ikke blir besvart. Det er ikke min oppgave å slanke dere. Spis mine kjære venner!

Og apropos mat.
I dag spiste jeg lasagne for 1. gang på 3 år, siden jeg har funnet en sunn variant. Very nice!

Det jeg indirekte sier, er at jeg elsker alle kommentarer. Slutter dere, slutter jeg.

55 kommentarer:

Lisa sa...

Magnus Ole ser godt ut! Bedre enn Tica, og det er jo forståelig.

Sara sa...

Har sett deg sykle. UTEN å holde hendene på rattet. Imponerende. Før syns jeg du virket ganske sur/bitter som du jo selv sier du er. Nå syns jeg bare du viker snill/ koslig. Jeg så deg smile skjønner du:)

sara sa...

Altså ikke viker, men virker;)

caffelatte.blogg.no sa...

Får jeg være tante til den lille krabaten?

Isen var god. Det sier seg selv når den inneholder belgisk sjokolade. Men det er yoghurtis, så den er ganske myk og kvalmende. Jeg spiste fem skjeer, og la den fra meg.

Det er jo en fordel, da. :)

Anonym sa...

hvor kjøper man sånne? vokser de på ordentlig?:P

anonym sa...

Jeg hadde dødd hvis jeg hadde spist det samme som deg. Hvordan klarer du å være så sunn? :P

Julie sa...

Sunn lasagne?
HVOR?

Anonym sa...

hvordan lasagne er det??

Helene sa...

Det er ein pub her som selger 'Happy Lasange'. Eg vil jo selvfølgelig bere ha den på grunn av positiviteten, men so er det jo ingenting forskjellig frå den vanlige sure lasangen.

Vutarie sa...

magnus ole var nais 8)

Kamilla sa...

så kjekk han var. stygg når du sykla? hva faen? for en kommentar. du er utrolig pen, det er ikke å komme unna. (skal jeg si at du er stygg så du legger ut flere bilder av deg selv eller holder det å si sannheten?)

Mona sa...

prøver å kommentere så ofte jeg er innom, men hender jeg glemmer det!! Magnus Ole har blitt stor!!!

Ida sa...

Hva er det som gjør akkurat den lasagnen sunn?

OLE magnus sa...

Oppkalt etter meg:D Gjør dette meg til en C-kjendis? Minst D.

"Se, der er linniiie!" @trondheimtorg

Anonym sa...

linnea, du er så teit!!!skaff deg ett liv jente!

Jon sa...

Oi, nå fikk jeg lyst på lasagne. Jeg synes du er fin når du sykler!

Anonym sa...

Hvorfor en den lasagnen så sunn?

Linnéa sa...

Sara: Jeg er snill!

Ole Magnus: Han er Absolutt ikke oppkalt etter deg!

Lasagnen er sunn i følge næringsinnholdet. Ok mengde næring og lite fett. Den er fra Top's visst, sånn microgreie.

Jon: Det synes jeg også :)

Egget kjøpes på Narvesen(skjult reklame)

Mari sa...

E du verdens beste Magnus Ole passar? Eg trur eg ville vore ein betre ein, fordi!
Du må foresten passa deg når du sykle, ser andre kommentere å ha sitt deg UTAN hender på rattet! Hallo, tenk kor farlig det er. Eg har sjølv brote armen pga. det (noko eg har klart 5 gongar). Eg snakkar derfor av erfaring.

God bedring!

Kristin sa...

Vel, om det er sånn det fungerer..
Blogg mindre! Skaff deg et liv, jente!

Hanne sa...

haha. digger bloggen din! får meg alltid i godt humør. digger tica-historiene og ironien din. er så digg å slippe å lese om dagens outfit og slikt tull. du er herlig!

Anonym sa...

Du elsker kommentarer, jeg elsker denne bloggen!


så ... takk ;)

Sarah sa...

Sunn lasagne, den var ny! Det så godt ut i alle fall..

V sa...

Ikke lasagne på 3 år? Du er gal. Legg ut oppskrift på den sunne varianten da!

Milla sa...

haha jeg digger bloggen din så hardt;)

Anonym sa...

Skal du på Hove Linnéa?
Hilsen en hardbarka fan fra bergen.

Anonym sa...

Gå alltid i andres begravelser, ellers vil de ikke komme i din.

mvictoria.blogg.no sa...

Jeg har også en liten "Magnus Ole", men min heter Bob Willy! I love him

Linnéa sa...

Mari: No problem, jeg er en kløpper på det der no-hands. Faller jeg så faller jeg :)

Takk for pene ord! Det varmer selvfølgelig.

Jeg vil ytteligere ikke ha døde folk i begravelsen min. Dessuten kommer jeg til å dø først av alle.

Og jeg skal naturligvis på Hove! Hvem skal IKKE?

ANE sa...

Går det ann å sykle stygt? Haha. Skal jeg prøve i morgen!

Nina sa...

Skal kalle kidden min for Magnus Ole! :)

Sykle stygt? Hvordan gjør man det?

B sa...

Åå? Har fått det for meg at dere reiser 11.august, eller noe?

Vi reiser 31.juli og er der til 14. august;>

Angelface sa...

Lasagne.... nam

Prinsesse Iselin sa...

Er du fornøyd me navnet ditt Linnéa? Det er i grunn ganske fint... Bor du i Molde eller Oslo? Iq'en min får det ikke helt logisk...

Anonym sa...

ikke for å rippe opp i denne 9-kg-tiden, men har du noen gang fått noen tilbakefall/ dårlige perioder?

Elin Rebecca sa...

magnus ole er søt. Jeg liker måten du skriver på. og jeg tror ikke på at du er stygg når du sykler!! Jeg har veldig lyst på hove jeg også, men jeg må jobbe på hydro i sommer....

ingeborg sa...

Føler Magnus Ole er hakket mer heldig enn Tica når det gjelder behandligen, gitt :)

Anonym sa...

var du virkelig 9 kilo?? ;o

Anonym sa...

Linnéa : D. Hvor i London kjøpte du de leopard-strømpebuksene dine i rødt og blått? Hvilken butikk,liksom? Ha en god sommer og spis masse is!

Ellen Marite sa...

Ha-ha awardyourblog sier du har moteblogg... Eh ja, saklig. Uansett, gratulerer med krabaten. Du kler morsrollen. Ikke har du drept den heller.

Lillian sa...

Linneeeaa.. ikke klag på kommentarer. Du får jo plenty :p del med deg :D

Anonym sa...

Kooooffø ekje du her i Oslo, kjære?

-Hanne-

Alexandra eikeskog sa...

Må bare si at jeg elsker bloggen din! Skriv om meg i bloggeN DIN!

Alexandra sa...

Å ta deg en øl på en lørdag!

Anonym sa...

"henvendelser som går på hva jeg spiste da jeg var 9 kg ikke blir besvart".. jeg forsto ikke "da jeg var 9 kg"? :b uansett, søt blogg!

Malin sa...

Hehe.. du er artig!:) Bloggen din er genial.. Keep up the good work!:)

- ulykkesbarnet.blogg.no

Anonym sa...

Vet du om de har den sorte bandeaubikinien fra H&M på H&M Roseby? :)

Mariah sa...

jeg vil også ha en dinosaur, vet du hvor de kan kjøpes? :)

Anonym sa...

Du er dum Linnie, skriv mindre, MINDRE, MINDRE! (he he he!) Let me know når det er på tide å gifte bort Magnus Ole.

Ivana sa...

haha Så søt magnus ole er.:)

Linnéa sa...

Iselin: Jeg bor i Molde ;) Er ok fornøyd med navnet mitt, greit å hete noe litt uvanlig.

London-anonym: Jeg husker virkelig ikke, beklager.

Hanne: Fordi du er full :) Ok, jeg kunne selvfølgelig ønske jeg var der!

Ellen Marite: Haha, jeg så det. Jeg blir en smule provosert.

Alexandra: Skrive om deg? Siden jeg vet alt om deg?

Bikini-anonym: Jeg aner ikke, har ikke vært på Roseby på veldig lenge.

Mariah: Narvesen! Go for it!

Siste anonym: Takk for det! Han er gifteklar når jeg er det :) Tolk det som du vil

tica-venn sa...

slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica slutt og mishandle tica

Marianne ! sa...

til tica-venn:
Tica lever. Hva er det man skal klage på da?

Anonym sa...

Hvor er denne kjolen fra? Den var fin

Anonym sa...

spørsmålet er : hvem er tica ?