12. jun. 2008

Favoritter

Det hender svært sjelden at jeg blir fascinert av et bilde og lagrer det. Men noen unntak finnes det. Enten de får meg til å le, tenke eller bare et teit bilde jeg har tatt selv. (Jeg er forresten ikke en fotograf, så ikke syt.) Men jeg tenkte å dele de med dere uansett.

#1

#2

#3

#4 - fasiten på ekte sunnmøringer

#5 - Mine to små katter som for øvrig er søsken.

#6 - en smule ivrig kid.

#7


#8 - En dag jeg var ute og gikk tur fikk jeg lyst til å gråte.

#9 - Mitt eget ben, men nok en grunn til å inngå et forhold med meg selv.

#10 - Et potensielt bakgrunnsbilde. Det er pappa. (Neida)


Kommenter gjerne bildene eller del dine med meg. (Linker etc.)

52 kommentarer:

Sondre sa...

fasinert?

*heartagram* sa...

#1 og 3 er fine! ^^ #8 også.. Jeg vokste opp i Molde, så jeg er glad i den byen!

Linnéa sa...

Beklager. Nå skal jeg slå hodet mitt hardt i veggen 36 ganger.

Ingrid sa...

Haha, nummer 6 var bra.

Anonym sa...

lol sondre. Nå synes jeg nesten synd på Linnea! Hun sier hun ikke takler skrivefeil,og så kommer du med den da;p må si meg enig med deg linnea, skrivefeil er grusomt. (Sorry for at jeg ikke skriver navnet ditt riktig) Hvertfall Sondre, det heter FASCINERT !

Linn Anida sa...

Haha, 2 og 7 var bra!

Karoline sa...

Fantastiske bilder..!! <3

KjerstiF sa...

Må nesten bare si lol om nr.7 ;)

Kristina sa...

Jeg likte lommemannen :D haha!

Linnéa sa...

Sondre så innlegget mitt 3 minutt etter det ble publisert. Jeg var for rask, det har jeg innrømt. Men jeg rettet det innen 5 minutter og det er det viktigeste.

Berit sa...

I lo av nr #6
ligna nå på d

Anneli sa...

Den ungen var maad. haha!

Sara sa...

For rask igjen? ViktigEste? ;)

Linnéa sa...

Sara: jeg skulle skrive viktige - men så slang jeg visst på -ste!

Ok, nå føler jeg ingen unnskyldninger hjelper lenger. Uansett, jeg har rett, jeg er best og jeg er vant denne diskusjonen også.

Anonym sa...

Haha. Digga lommemannen!!

Sara sa...

haha;)

Drea sa...

Jeg skjønner godt hvorfor du må slå hodet i veggen 36 ganger. Fasinert? Det er faktisk VANSKELIG for meg å skrive det feil. Det kommer automatisk inn en c der.

Anonym sa...

Hva er dine tanker rundt lommemannen, som gjør at han får plass her?
Jeg for min del er glad for at han er tatt, og glad for at Staff er sparket. De to sammen=garantert skyldig og dårlig team! Dessuten ironisk at Staff, som ble utsatt for overgrep, vil forsvare en overgriper!

Anonym sa...

Hva er dine tanker rundt lommemannen, som gjør at han får plass her?
Jeg for min del er glad for at han er tatt, og glad for at Staff er sparket. De to sammen=garantert skyldig og dårlig team! Dessuten ironisk at Staff, som ble utsatt for overgrep, vil forsvare en overgriper!

Julie sa...

#2: Haha.. jeg har to slike bilder til: http://duperjulie.blogspot.com/2007/03/snn-gr-det-nr-julie-ver-p-prve.html

#7: Og jeg har flere gode eksamenstips hvis det frister:
http://duperjulie.blogspot.com/2007/06/tips-til-en-vellykket-eksamen.html

Anonym sa...

jeg er blitt voldtatt av lommemannen og det gjør meg ondt å se det bildet.

Anonym sa...

hahaha, siste anonym. burn

Anonym sa...

#2 hahaha.

Maria sa...

Jeg har altfor mange bilder jeg vil dele, så jeg får nøye meg med å anbefale denne facebookgruppen: http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=5974008090&view=all

Og dette:
http://farm3.static.flickr.com/2044/2515913722_6cc65bb3da.jpg

Og dette:
http://www.apati.net/wp-content/uploads/sjeldans.jpg

Nå skal jeg gi meg.

Arma sa...

Da jeg leste overskriften, trodde jeg du skulle skrive om meg

Smoothie sa...

Lommemannen og telenor. Lurer på hva telenor tenkte. Tviler på at de tenkte i det hele tatt. Jeg ler hvertfall.

Linnéa sa...

Julie: Hahaha! Jeg ler:D

Lommemann-anonym: Altså, hvor har du vært de siste mnd. mens media har trykt lommemannen på forsida av alle aviser HVER DAG? At jeg legger ut en avisside gjør deg ingenting. Dersom du hadde vært voldtatt av han, er det selvfølgelig trist. Jeg hater selvfølgelig lommemannen.

Maria: Herregud, jeg greide ikke å se noen av de facebildene.

Arma: I would! HVis jeg skulle ha skrevet om mine favorittPERSONER.

Liss sa...

Sienna miller er helt utrolig i Alfie!

Andrea sa...

Du anonym lenger opp her..
Det morsomme er jo at lommemannen og han telenorfyren er veldig like, med capsen og alt:-P

Anonym sa...

Jeg tok ikke lommemann-bildet ditt noe dårlig opp. Jeg håpte bare du hadde en god kommentar om hvorfor du valgte akkurat en slik forside på listen din. Jeg regner med at du som alle andre ikke liker han, håpte bare på en god kommentar.. Thats it. (eks. som egne meninger om hvordan han skulle straffes)

ellaumbrella sa...

Haha. genial den der matteoppgaven med "she's a woman" ;)

Tiril sa...

Likte det første og det med (?) Sienna Miller? Også har du damn nice legs!

Lena sa...

Nr. 7 var riv ruskende gal ( det er mannen som alltid tar feil)

Men jeg skal ikke lage veisperre for humoren i det, den var gøy

Maria sa...

Det er noen virkelig godsaker der inne, blandt alle de groteskt ekle. -Nesten- verdt det;)

Mary Soprano sa...

Så du synes Molde e fin likevel. HYKLER!

Anonym sa...

Nice legs!!

Jannekake sa...

Bilde 3 var kjempefint!

Anonym sa...

kjenner han mongoen :s tror ikke han blir glad om du lar bildet bli på siden din.

Lillian sa...

Mye festlig her :p
Hot pappa! (neida)

Anonym sa...

Hei! http://i32.tinypic.com/nlsniq.jpg Elsker de sølvskoene dine med sort mønster. Hvor er de fra?

Cara sa...

Du er hot.
HVIS du lurte.

Linnéa sa...

Mary: Jeg har da alltid sagt at fjellene i Molde er fin. Du som ikke følger med, din DRITT!

Sko-anonym: Hvor faen har du fått tak i det bildet? Vel, de er fra DNA.

Mary Soprano sa...

det ekke bilde av nokka fjell der du.

Linnéa sa...

Seriøst Mari, ta på d linsan.

Angelface sa...

Nummer 1 og 3 er fine!:)

Frøken Marte sa...

Jeg er klar for et nytt innlegg nå. Du, blant andre, er min eneste underholdning på jobb, uten dere har jeg ingenting å gjøre!

Jeg begynner å ta det personlig.

Christine sa...

hahah, nr 6. freakin' love it!

Mariah sa...

lommemannen må være det mest geniale jeg har sett, HAHA :-p

Anonym sa...

fy fader. du er så jæææææævlig rå!! gleder meg hver gang du legger ut et innlegg. Du virker som en veldig bitter person, som jeg digger :D <3

yngvild sa...

Haha, nr. 6 var dritbra! Og nice legs grrrl.

Jeg kan jo dele noen bildz.
1.http://i108.photobucket.com/albums/n32/Yllabylla/peterpan.jpg?t=1213375567
2.http://www.peakdistrict.org/filming3.jpg
3.http://thecia.com.au/reviews/p/images/pride-and-prejudice-1.jpg

Linda-Mari sa...

Utrolig dårlig bilde av sunnmøringer:p

Linnéa sa...

Linda-Mari: Nei! Det var jo det aller beste!