29. jun. 2008

Hove, del 1

I natt lå jeg i ei seng (sammen med Ida selvfølgelig.) Den bløte dyna kan ikke beskrives med ord. Når jeg kommer hjem tror jeg at jeg skal brenne soveposen min. I tillegg spiste jeg mat med MASSE sprøytemidler. Økologisk mat er noe dritt, og jeg overdriver ikke når jeg sier at det smaker gress. Nå er Ida ute i hagen og setter opp partytelt til i kveld. Jeg trodde jeg skulle være lei av alkohol etter over 70 liter på ei uke - men tydeligvis ikke.

I stedet for å fortelle om alt, bare kommenterer jeg noen av bildene. Dette er bare noen bilder - og selvfølgelig mest av meg selv. Det er jo det dere vil ha!



Tolv timer tog. DET var gøy det. Men det var masse fine elver og fjell å se. Jeg tror jeg så Nilen.




Deretter stod vi 2 timer i kø. Det var OGSÅ kjempegøy. Mia satt opp teltet mens jeg var i veien(og full.)








Is og Radioresepsjonen nesten hver dag.







Linseprinsen og Tjukken!



Frokost på Siri og Beate





Hvorfor jeg faktisk gikk med alle de teite plaggene mine er en gåte. Men oppmerksomhet fikk jeg.





Nei, dette var ikke venner av oss.

Så traff jeg Line Aurora! For et søtt vesen! Og ja, jeg kjøpte light sticks. Nå begynner jeg å skjønne hvor alle tusenlappene mine ble av.

Jeg var naturligvis på kjendisjakt, og traff Matias Tellez. Lykke!

Enda mer lykke: ARMA! En av de bedre personlighetene jeg har møtt.

Sjokk.

Problemet er bare at jeg ikke husker hvem som intervjua meg. Kan være det samme, jeg sa mye dumt.

Ja, jeg hadde gått tom for klær. Jeg har for øvrig bare et par sko igjen av de 5 jeg hadde med meg.





Sommerfugl-mannen!



Det var faktisk det verste jeg har smakt.



The Teenagers

Utedoene var en historie for seg selv. Jeg tissa som sagt i skogen, eller så dro vi til byen.

Hadde jeg bare visst at vokalisten i MGMT var så heit. Da...


Ida sin data er en smule cp, så flere bilder kommer når JEG kommer hjem. Nå skal jeg rense neglene mine for møkk, og se om jeg har noen hele plagg igjen å ha på meg.

44 kommentarer:

Julie sa...

nei nå savner jeg hove

H a n n e sa...

Kos dere ikveld :)

Mari sa...

Gu so kjekkt. Eg kunne ønska eg var der, men NEI!! Bra at du har hatt det bra då, har høyrt om andre som ikkje fekk ein like vellykka opplevelse på Hove. Kos deg ikveld, og pass på leveren din;)

Arma sa...

hvor mye kosta de lightsticksa? Det var det full diskusjon om i leieren (bokstavelig talt)

Anonym sa...

Så gøy! :)
De skoene du har på det første bildet, hvor er de kjøpt?

Lillian sa...

Så morsomt ut :)
Jeg så deg forresten på et bilde på facebook som ei jeg jobba med hadde lagt ut. festlig :p

Jannekake sa...

Savner Hove jeg også :/

Henrikke sa...

Jeg ville også på Hove,men men.Kanskje neste år.Ser ut som turen ble så vellykket som den kunne bli.Og du er tøff!

Fin skjørt du har.Det hvite.Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?

Feil sa...

Jeg har også sovet i sengen til Ida, og det var helt pain å stå opp igjen!

Anonym sa...

hvor har du kjøpt gull øredobbbene dine? :)

B sa...

Haha, du er så søt! :) Så ut som du har kost deg i alle fall.
Mathias Tellez faktisk, haha. Kjempekjendis;p

Anne Cathrine sa...

Herlige bilder, festivalivet virker møkkete, men herlig ;)

Lissie sa...

Jeg digger alle de kule antrekkene du hadde. Og, jeg er så sjalu for at du møtte Matias Tellez!

Sarah sa...

ææsj, utedoene var så ekle! Ellers savner jeg Hove, for det meste :)
Tror jeg så deg på Flekken..

Anonym sa...

hahah;JEG SÅ AT DU OG IDA SENDTE INN ETT BILDE MED FUCKYOU FINGER TIL "CHILL" I GÅR, DER MARIE AMANDA ER PROGRAMLEDER. JEG LO

Prinsesse Iselin sa...

you look so HOT!!! ;)

Mona sa...

Såg ut så någen festlige dager! :) Digget indiander hodeplagget ditt!

Anonym sa...

HVilken mascara bruker du!??!?!

Cassie Casserole sa...

For et herlig skjørt du hadde!
LUKE (L)

Lene sa...

Feteste bildene på lenge. Du er jo så SØT! ;-) Kjipern det med skoa da. Og dårlig doer.

Fint du har hatt det bra, men nydelig at du blogger igjen.

Kristina sa...

Oj, du har det hvite skjørtet jeg er ute etter! Da kan du kanskje fortelle meg hvilken størrelse du har, og hvor høy du er. Lena skal kanskje kjøpe det til meg, men så vet jeg ikke hva som kommer til å passe.

velkommen hjem forresten!

elisabeth sa...

Det var Aftenposten som intervjuet deg! Så deg i avisen :)

Anonym sa...

så fine bilder av deg! du er veldig pen når du smiler. :)

ingerpuus sa...

Hove så kjempekult ut, meen det er bra at du blogger igjen! :)

Anonym sa...

Hvor er jeansshortsen på det 7. siste bildet fra? Er det lenge siden du kjøpte den? :) Og skoene på det første bildet? Hehe.

Anonym sa...

Morsomme bilder! Bare lurer på hvor du har kjøpt buksen du har på bildet med Matias Tellez?

Anja sa...

Great to have you back. Du kler festival-livet! Vil du forresten at jeg skal ta bilde av artikkelen og sende det til deg, slik at du kan fortelle leserne dine at du har blitt kjendis i Mo i Rana?

Vutarie sa...

jeg så deg :D

Inga sa...

Jeg så deg på Band of Horses, søteste indianerhodeplagget jeg har sett i mitt liv :D Ha ha. Ser ut som du har hatt det fint, jeg hadde det ihvertfall fantastisk! Jeg gikk også på do i skogen, doene var GRUSOMME. Hørte den ene hadde veltet imens noen var der inne. Det var sikkert deilig.

Næd sa...

ÅÅåh. Jeg savner alt allerede. Kos å møte deg, frøken.

Anonym sa...

hvor har du kjøpt de rutete småskoene? elsket de. btw, herlig blogg!

Lisa. sa...

Virker som om du har hatt det veldig kjekt! Fikk lyst på festival nå, jeg :)

Maren sa...

oh, jeg savner hove :|
Matias Tellez er overnaturlig heit, og jeg er redd han la merke til min alt for tydlge glo'ing og fasinasjon for ham.

Ivana sa...

Jeg er så misunnelig på deg!
Faen å bitter jeg er som ikke fikk dratt:(
Synes du var nydelig på bildene jeg søta.
Og herlige antrekk <3

Luna sa...

haha, så kul du er :D

ingvild sa...

Festivalliv!




http://www.ingvilt.com

ingeborg sa...

Høres ut som du har hatt det nokså bra, gitt :)

line aurora sa...

det var innmari koselig å møte deg! selv om at det ble litt veeel tøysete på grunn av hu småsprø maribæra di. haha aw. du får si fra neste gang du er i trondheim. :)

thea sa...

oh, så gøy!

Linnéa sa...

Arma: Hahaha. Hvilke? Mia sine? Jævla dyre isåfall.

Apropos klær: Sandaler fra Vila, skjørtet er fra HM barn - i str. 148 (13 år?) kristina. Også er jeg 167cm.
Skjortsen er ei gammel tigerbukse som jeg tor meg friheten til å klippe i.
Også bruker jeg den røde og hvite mascaraen, som man bare kan dra av.
Den brune buksa er fra GT.

Line Aurora: Takk det samme! Du er evig søt:)

Inga: hahaha, det må ha vært fint. Jeg hadde sikkert saksøkt Hove hadde det vært meg.

Takk for øvrige kommentarer! It's good to be back

Anonym sa...

hvor har du kjøpt gull øredobbene?
:)

Linnéa sa...

Åja, sorry. Gt.

Anonym sa...

Finnes det en str 148? Eller mente du 158? Eller kanskje 146?

Det var iallefall veldig pent på deg:)

Linnéa sa...

Husker ikke tallet, men det var 12-13 år. Høres kanskje teit ut, men man har det jo tross alt på midja.