13. jun. 2008

Jeg blir aldri våt

Jeg er en kinomotstander. Jeg er verken fan av kalde kinosaler, baconsnacks eller det at folk ler av ting som ikke er morsomt. Jeg mener, hvem ler av tine-reklamen med "No milk today"-sangen ENDA?!
Uansett, mine venner bestemte seg for å dra på Sex and the city AKKURAT den dagen hvor jeg måtte jobbe (tusen takk.) Derfor dro jeg og mamma i går i stedet, noe som er et pluss for meg. Hun betaler, samtidig som hun passer på å holde for øynene mine under alle sex-scenene.
Etterpå hadde vi photoshoot. (Nesten.)

Men det jeg egentlig skulle snakke om er støvler. Jeg er nemlig en støvle-motstander også. Jeg blir jo ikke våt på beina, bare alle andre. Derfor trenger jeg ikke - mener jeg. Men etter press fra flere hold ga jeg etter og kjøpte meg støvler til Hove. Her er jeg iført mine nye støvler. Saken er at disse er for fine for meg. Derfor har jeg tilbrakt timer med nål, tråd og blomster fra Europris.

Og dette er resultatet. Jeg føler meg litt som en design og håndverk-elev.
Men jeg sier bare NÅDE den som hermer. Dette er en originalitet det lyser Linnéa av. Så dersom jeg ser noen på Hove med noe som minner om dette skal jeg personlig rive av hvert eneste plastikkblad.

Ja takk til skryt! Drit i at beina mine ser deformerte ut.

74 kommentarer:

Jannekake sa...

Shit, det var jo faktisk utrolig fint! :)

I fjor bodde jeg nærmest i støvler på Hove, så det er veldig greit å ha. Fikk noen jævlige gnagsår, men det må man nesten bare leve med. ^^

ANE sa...

De ble jo faktisk kule. Flink du er:)

Camilla. sa...

de ble jo stilige :) hvordan kom du på at du skulle ha blomster på?

Line sa...

Du har talent! De ble skikkelig kule;)
Hvor har du kjøpt støvlene forresten?=)

Julie sa...

HAHHHA jævli bra
Ikke værst med blomsterkasse på leggen

linni sa...

søte støvler :- D

Arma sa...

du og jeg og vi to (på hove)

FlowerPower sa...

OOOOH YEAH!! Haha! Eg er allerede på veg til Europris. Tør eg? Get ready to rumble på Hove ;)

Anonym sa...

Er buksa fra BikBok?

Tine sa...

cutie!

Anonym sa...

Sko-anonym: Hvor faen har du fått tak i det bildet? Vel, de er fra DNA.

Klipte ut fra et bilde du har i bloggen ;D

hanna sa...

haha sinnsykt fete støvler :D

Drea sa...

Haha, så bra. Orginalt og stilig. Jeg liker ikke støvler jeg heller. Jeg har aldri helt falt for den der støvelmoten. Trodde faktisk aldri jeg skulle si at et par støvler var KULE.

Joachim sa...

I blei våt av bilde av mordi

caffelatte.blogg.no sa...

Gjett om! Betyr det at det er sikkert at du kommer? :D

Elsker støvlene dine!

Maria sa...

Morsom idé, de ble kule!
Jeg holder meg nok til å kjøpe de samme stygge grønne fra europris, for etter Roskilde i fjor innså jeg at jeg er litt vel bruk-og-kast på ting dekket med gjørme. Når det er, du vet, ARBEID i å få dem rene nok til gjenbruk. Jeg kastet teltet óg.

TFT sa...

Syns de var söte, men absolutt ikke noe å gå ute blandt folk med! :P Syns du skal stå på ditt og ikke bli presset til å gjöre noe du ikke vil... ;)

Anonym sa...

Hvor er den stripete longsleeven fra?

yngvild sa...

Coolness.

Anneli sa...

Nå skal jeg rett hjem og sy! neida, men det var veldig søtt og jeg skulle ønske jeg hadde kommet med ideen:)

Dollsie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dollsie sa...

du og blomsterfinn ;p

Lillian sa...

Haha! Fantastisk kreativt ;p

lissis sa...

FINE? De var alt annet enn det, kjære.

Anja sa...

Deilige støvler :D I samme slengen lurer jeg på om du vil stille opp til et intervju via mail (haha) for en sak jeg skal skrive om blogging for lokalavis mi, Rana Blad. Så ikke at mailadressen din sto noen steder, så jeg måtte bare spørre her. Håper du vil! :D

Rikke sa...

naa skal jeg male stovlene mine hvit og svart og finne frem naal og traa :) Saa naar jeg ser deg paa Hove skal jeg smile fint og si at du hermer etter meg.. i wish, min sommer innebaerer jobb jobb og jobb.

Anonym sa...

tviler på at du kommer til å bli så veldig sur/irritert på Hove. :)

Nugget sa...

Du gjør meget lurt å ha med støvler ja. Sannsynligvis vil du takke de som presset. Har aldri vært så skitten som jeg var på Hove i fjor. Ikke at det nødvendigvis er negativt...Coolpoints for orginalt design ;)

Mona sa...

dritfine!! lager du et par til meg også? Jeg finnes ikke kreativ! :p

H a n n e sa...

Eg ler av tine reklamen, bitsj! Da e kjempe morsomt!! Kjøpt støvla uten meg? HÆ? Pøh! Da va ikkje fint ;)

Hedda sa...

Jeg så sex and the city i dag.. Og syns den var kjempebra!

Filmen holdt på å bli ødelagt av en hel rad med kaklende fjortisjenter, though. De prata under hele filmen og på slutten kunne jeg ikke dy meg og bad de om å holde kjeft. Det var faen meg verdt å bli hata av alle de små plasticsene etterpå. Tror jeg fikk meg mange nye venner av de som selv ikke turte å si ifra.

Måtte bare få det ut, for er litt stolt av meg selv nå. Da passa det bra å komme hjem til et nytt innlegg av deg, som handlet om SAC!
Takk:)

tuttifrutti sa...

haha, hott :D

Linnéa sa...

Støvlene er fra økonomisko selvfølgelig, det er ikke et skopar jeg setter høyt opp på prioriteringslisten!

Buksa er fra Lindex faktisk. Tskjorta fra GAP.

Anonym: Det stemmer, kommer nok ikke til å være så veldig bitter på Hove. I og med at jeg skal være full hele uka, og jeg alltid ler høylytt når jeg er full :)

Nugget: Det skal ikke bli så dårlig vær i år som i fjor, da blir jeg LEI MEG.

Mona: Vel, da skal jeg ha timesbetalt! Har også hull på fingeren. Så jeg må ha ny finger også.

Hanne: Du er tragisk kjære, vet du det? Og jo, de er dritfine.

Hedda: Åh, kan vi gå på kino sammen neste gang? Vi kunne ha blitt det perfekte team, utskjelling av 13åringer er hobbyen min!

CAMILLA sa...

Hoi, du får meg til å like støvler enda mindre. Though, din blogg - herlig.

Mia Marcinko sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mari sa...

haha, du er no litt løyen du! Altso, du kjem nokk til å få ha støvlane dine i fred tenkjer eg;) dei var jo søte men, du er faktisk 18 år linnea:p

Vutarie sa...

haha, nais :D jeg har bare sånne vanlig hvite, som fremdeles er skitne fra hove i fjor jeg.

Kamilla sa...

Du har vært flink, får håpe blomstene holder seg nogenlunde fine i løpet av festivalen også. De røde buksene var heite på'ræ!

Nina sa...

DU er kreativ Linnea! Vakkert! At det er mulig! Helt fantastisk.

Var det nok skryt?

Men sånn seriøst, det var kult! :)

kristina sa...

æsj, utrolig stygge sko. Fargen og blomstene på toppen, gjør at du ser harry ut.

Kine sa...

Oppfinnsomt :)

Anonym sa...

er du hjulbeint? Sånn at føttene ikke går sammen på en måte? :-)

line aurora sa...

skal plukke blomsten(e) din(e) på hove, jeg. øhøhø.

julie aida sa...

jeg syns du skal skrive 'jeg blir aldri våt' på støvlene også

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Matilda sa...

haha. så herlige:)

Anonym sa...

"er du hjulbeint? Sånn at føttene ikke går sammen på en måte? :-)"

Gidd å vær så frekk. Skal du absolutt komme med noe sånt, så ikke ha smiletegn bak, det ser bare teit ut ":):):)"

Støvlene var kule og orginale, ikke noe jeg ville gått med, men du klarer sikkert å få det til å se bra ut.

B sa...

Hehe, det var søtt. Vurdert å medbringe de til napa kanskje?;>

ane sa...

så vi vet hva du skal ha for hunden din.. hva skal du ha for moren din?

Anonym sa...

Har du noen gode parfyyyyyyyyyyyyme tisp til sommeren? Ser ut som du lukter godt.

LINA ;-) sa...

Herlig.

Karianne sa...

Kule de ble! hehe.

Jeanette sa...

Det ble kjempe fint! Stilig :)

Anonym sa...

hvor er bagen ifra?

V sa...

Haha! Kanskje jeg skal lage en bod på Hove som jeg selger helt like støvler? Så kan jeg sitte å fnise mens du hamrer løs på kjente og ukjente. Yessir :D

Linda sa...

Støvler er jo kult (: men jeg har med en ku på jeg da (: haha.. syns du var søte i dem jeg da (:

christine landre sa...

aw, søte støvler!

Marianne ! sa...

Må si jeg er overraska over de optimistiske støvlene. Tenkte kanskje du kom til å ha emo-stuff på de, men der tok jeg feil gitt. Sweet, eller på godt norsk, svett.

Ine sa...

Kan ikke du lage videblogg?

Anonym sa...

anonym: det var ikke meningen å være frekk, var bare et spørsmål. Og er det egentlig noe galt i å være julbeint uansett?

:):):)

Anonym sa...

du passa til å hete angelica!!

Karoline sa...

sykt kule støvler..! moren din er søt..!<3

Anonym sa...

Take it easy, det blir lite herming av de støvla gitt. Gir deg det gyldne bringebær ( hadde skoa vært film vel og merke)

litt mere mat og beina vil ta seg opp i fasong!

Anonym sa...

Shit du har mange lesere!!

Anonym sa...

mor di

Ivana sa...

så koselig. Åssen var filmen? Jeg har ikke fått sett den enda:(

Veldig kule støvler ;)

margrethe sa...

dødskult, veldig deg.

ingeborg sa...

Jeg trodde ikke jeg skulle si dette om et par støvler, men de der var nesten på grensa til å bli kule

Linnéa sa...

Jeg er ikke hjulbeint. Men jeg skjønner tvilen, jeg står noe hemma på bildet.

Line Aurora: BlomstEN får du lov til, men ikke blomstENE. høhøhø.

Julie Aida: Det kommer jeg til å gjøre etter en neve alkohol =)

B: Seff! Skal bare ha med de til Napa, så kan jeg gå naken hele ferien kun iført de.

Ane: mamma er ikke til salgs :)

Parfymeanonym: aner ikke, jeg lukter godt hele året.

Bagen er fra HM.

V: Det hadde du ikke orka, siden det tok ca. 2 timer :)

Ine: Videoblogg? Nei, jeg har ikke noe å snakke om. Hadde blitt uinteressant.

Ivana: Filmen var kjempefin! Anbefales til alle jenter:)

3. siste anonym: Ikke klag på beina mine er du snill, de er fine.

Anonym sa...

De fleste tynne folk er jo "hjulbeinte" da (altså at bena ikke går sammen). Poenget mitt er at man trenger ikke å være hjulbeint selv om bena ikke går sammen;p
hurra, fornuftig innlegg.

Christina sa...

genialt!

Camilla:) sa...

Så kult det ble:D

Linda Kristin sa...

Haha, jeg ler av "no milk today" reklamen ennå ;-)

Maria sa...

du kommer til å ha de fineste støvlene på hove!