25. jun. 2008

skitten Linnéa

Endelig update fra Linnèa! Hvis det er et eller annet dere vil ha bilder eller referat fra på Hove, skriv i kommentarfeltet! Så skal jeg formidle det videre til henne, og kanskje dere er maad heldige.


"Hei! Jeg har kanskje aldri hatt det så fint i hele mitt liv. Jeg felte tårer under naive på The Kooks, og for ikke å snakke om at jeg blotta meg. Det var så sinnsykt og jeg vil aldri hjem. Jeg er så utrolig skitten, men det er jo bare deilig. Alle er skitne! Nå spiser jeg nøtter. Herregud, jeg har ikke pusset tenner enda. Jeg lever på knekkebrød og cider, og jeg tisser i skogen. Må vel dusje nå for å ikke plage de andre. I går var jeg emo, fordi jeg fikk kuldeallergi. Så jeg la meg tidlig og droppa Vampire Weekend. Men men. Savner ingen! "

Linnéas bilde fungerte ikke helt, så jeg bruker heller mitt eget. Heldiggrisen fikk nemlig tak i Beyonce i går!




31 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Må si knekkebød og cider har gjort Linnea feit :O

*--Christine--* sa...

Haha, høres ut som hun har det gøy:)

Maud Angelica sa...

Be om bilder!

Anonym sa...

Bra at du har en som blogger for deg mens du er borte. Hun er flink og blogge.
Veldig artig!

Marianne ! sa...

Til Linnéa som leser dette når hun kommer hjem:
Jeg misunner deg sterkt, selv om du er skitten.

alvab sa...

ah å se the kooks spille naive vil være en opplevelse for livet! Og ida, du er flink å ta over for L. :)

Hils jenta fra meg da!

Anne Cathrine sa...

Har sikkert kommet til å felt en tåre selv hadde jeg sett the kooks live! :) Du er flink til blogge for Linnèa, Ida!

Mari sa...

haha, fint bilde:P

ANDREA sa...

I envy her! var det kanskje hun som ble ferska sammen med the kooks vokalisten?

Anonym sa...

jeg vil se bilder :-D

Elise sa...

Jeg tror skittenhet er obligatorisk.
I morgen går jeg glipp av Babyshambles. :(((((

sa...

Til tross for all skitten ut-shina du Beyonce, no problem!


Eg vil ha update på om det var love at first sight med Luke?!

Dessuten er eg svært interessert i å finne ut om denne artikkelen her er skrivd for deg:
http://www.adressa.no/kultur/article1106147.ece

Lise Fredrikke sa...

Søtt av deg og oppdatere bloggen hennes :) Liker innleggene dine ;)

Elin Rebecca sa...

høres HERLIG ut:) jeg vil se bilder!!

Eirik Andreas sa...

http://www.side2.no/musikk/article2027824.ece
jeg tror linnéa knullet luke pritchard.

ü sa...

Såg deg under ett opptak fra mgmt - konserten! :)

Amalia sa...

Tror kanskje jeg så deg på P3-tv under Band of Horses. Din tiss.

sondre sa...

"Eirik Andreas sa...
http://www.side2.no/musikk/article2027824.ece
jeg tror linnéa knullet luke pritchard."

hehe, tanken slo meg óg :P

Astrid sa...

Ikke alle har ei venninne som orker å skrive i bloggen hennes, mens hun er på festival :)Cred til deg.

Linn Merethe sa...

http://www.side2.no/musikk/article2027824.ece

LINNEA!??!!:| you bitch!

SINNSYKE Andre Solvang sa...

jøss en blogg jeg ikke har sett før ;)

Anonym sa...

garantert linnéa som tok en liten svingom med pritchard :D

og ja, vi vil ha bilder!

Ivana sa...

Haha genialt;)

Anonym sa...

Sto hun fremst på The Kooks?

Anonym sa...

bilder av linnea på hove!!!!!!!

Lexxi Foxxx sa...

yo hoe =) hva er opp :D min blogg eier din :D haha<3 nuss!

Lexxi Foxxx sa...

å forresten :( jeg var faktiskt innom på hove her endag :) kjørte noe kompiser osv.. men så kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde nr ditt :D hehe..tenk at du bare er 30 min unna :O

Anonym sa...

Hvorfor er et innlegg slettet?

Frøken Marte sa...

Hva skjer med å slette innlegg? Jeg var så fort innom i går, men rakk ikke lese. I dag er det bortevekk..

Anonym sa...

Jeg så Store Høvding Linnèa på, hm, var det Band of Horses? Kanskje, noe uklart ettersom jeg hadde skjenkebånd..
Uansett, god blogg, god blogg.

Anonym sa...

Innlegget er vel kanskje slettet fordi linnea syntes den mld hun sendte var litt for personlig til å publiseres? var i hvertfall det jeg tenkte når jeg leste det..