24. jun. 2008

livstegn fra en alkoholisert blogger

Tenk at jeg har fått ansvar for å opprettholde Linnèas blogg mens hun er bortreist. Hun er min absolutte favorittblogger, så dette er jo drømmejobben. Og bare for å være like ærlig som vår kjære Marie Amanda; jeg tjener 2 millioner på dette, samtidig som jeg får 15.000 lesere. Dette innlegget skal vel egentlig ikke handle om meg, men jeg tkente at jeg skule gjøre noe så revolusjonerende som å prsese in noen skrivefeil på bloggen til jenta som er sykelig opptatt av å skrive rett. En slik mulighet kan jeg ikke la gå fra meg. UANSETT. Det dere er her for;

" På Hove er det orkan. Seriøst. Beyoncey kommer til Hove! Jeg skal voldta henne. Neida. Men jeg ligger i et telt og drikker cider. Jeg har spist ris og ketchup, resten er bare cider. Jeg har mistet soveposen min, og teppet mitt. Holdt på å dø i går natt. Ellers er det ekstremt mange kjekke gutter her, så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Ilu!"

Om det skulle oppstå noen tvil, så er "ilu"-en til meg. Å være elskverdig og hyggelig er vel kanskje ikke en side av Linnèa dere skal få oppleve, men jeg hadde ikke hjerte til å sensurere det. Nå avslutter jeg før hun dreper meg! Bare for å være jævlig frekk: verdens beste blogg finner dere på http://www.idawulff.com/ - etter denne såklart!

31 kommentarer:

idawulff.com sa...

Jeg klarer dessverre ikke å få apostrofen på navnet til Linnèa riktig vei :(

Anonym sa...

She's one crazy girl..

Hehe, morsomt med skrivefeil. Sjekker ut siden din nå ;)

V sa...

Genialt Ida

Thea Steen sa...

Skriv gjerne om hvordan Jay-Z var on stage, dersom du fikk med deg han :)

Gunilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

For å få apostrofen riktig vei så holder du inne "Alt Gr" og trykker på den tasten som er til høyre for plusstegnet (der er vel ikke mer enn ett?) ... Voilà ! (den apostrofen skal være nedover ja.. (I think)

restrup sa...

(Y)

ris og ketchup hørtes veldig godt ut må jeg si.

Anonym sa...

Åhh herlig herlig :)) Kos deg på hove Linnéa. Og du må se Beck!!

Så snill du er Ida, som gjesteblogger for a. Likte innlegget :)

Hilde sa...

Morsomt innlegg :)

Anonym sa...

Herlig!

Drea sa...

Hehe, måtte le litt av det med 15 000 besøkende og 2 millioner. Vel, tjener man 2 millioner på bloggen må det trekkes skatt, og da er det bare å sjekke skattelistene om et par-tre år. : )

Anonym sa...

jeg digger dere begge, dere er glatt mine favoritt bloggere, iallefall av de norske bloggene :D

Maud Angelica sa...

Konge innlegg

Camilla sa...

Haha, du er så søt Ida^^

Ivana sa...

Hehe morsomt det der.
Skriver jeg fort så blir det selvfølgelig noen skrivefeil,men retter det som regel opp med engang! (Om jeg ser det)

Forresten,du er NYDELIG!

huilei sa...

"Neida."? Skuffet. Jeg synes du godt kan voldta henne. "Neida."

Anonym sa...

Linnéa?

morsomt:))

Elise sa...

Linnéa er gal..

Kamilla sa...

Hahahaha herlig innlegg!

Anne Cathrine sa...

Morsomt at du blogger for henne ;) Jeg stemmer for at dere to må lage videoblogg når dere møtes igjen!

Malin sa...

Jeg er så misunnelig jeg biter snart av meg armen!

Men ellers var dette en morsom vri!

christine landre sa...

ida esså søt !

Mari sa...

;)

Linda-Mari sa...

Linnea ble observert på Oslo s;)

Anja sa...

Jeg tror jeg elsker dere begge to, jeg.

Victoria sa...

så akkurat på The Kooks sin opptreden på nrk p3. Jeg tror jeg dør av misunnelse! Jeg begynte faktisk å gråte! Jeg har så lyst til å være der at jeg har ikke ord. Jeg har virkelig ikke ord.

Anonym sa...

JEG MÅ SI AT JEG TROR EIEREN AV DENNE BLOGGEN ER SVÆRT SKUFFET OVER ARBEIDET DITT. DET DU KLARTE Å GJØRE HER VAR BARE ETT INNLEGG :(( SAVNER LINNEAA

Anonym sa...

MEN DU ER JO FLINK DA , ida :)

idawulff.com sa...

Skulle gjerne plaget dere mer, men jeg skal bare oppdatere når Linnèa sender meg mms! Hehe :p Skal purre på henne i dag, jeg. Hun kan jo ikke glemme dere helt?

Prinsesse Iselin sa...

Håper du har heftig sex me vokalisten i The Killers;)

Anonym sa...

Så henne på mandagen. Hun tustet rundt der med noen venner i sin hvite kjole.

Vurderte å leke gal "stalker", men droppet det.