19. jun. 2008

OUTFIT!

Jeg er forbanna. Ikke bare litt heller, men sånn dritforbanna. Se for den mensen-forbanna ganger 288, så er vi kanskje der. Som sagt skal vi jo flytte, og mistenkelig nok bare forsvinner innboet her hjemme. Jeg står feks. med hendene fulle av dritt jeg skal kaste, men så ER ikke søpla der lenger. For den skal visst stå oppe i det nye huset som er ubebodd. Logisk. Derfor bare slipper jeg all dritten på gulvet, i håp om at noen forstår min frustrasjon. Dessverre må jeg gi tapt da søpla fortsatt ligger der dagen etter. Ingen forstår meg.

Jeg er selvfølgelig sur for masse, men jeg skal spare dere.
Jeg lar det heller gå utover barna i den nye gata mi. Full av maling og søppel låser jeg døra etter 3 timers maling i det nye huset. Da står det jaggu med to barn utenfor og glor på meg som om jeg var en spedalsk. "Er du dem nye?" Jeg gjør store øyne og stopper. For det første, når ble det tillatt å snakke SÅ feil? For det andre står de på "min" eiendom. Men jeg var snill. I stedet for å dytte dem i grusen og si "ALDRI SE PÅ MEG IGJEN!", bare gikk jeg. Og de stod igjen som to dumme brødhoder. Det var på en måte dagens lyspunkt.

Et annet lyspunkt er jo denne drakta. Jeg tenkte å kjøpe meg en til for å ta med på Hove - den kan jo brukes som myggkamuflasje. Hva synes dere?

Jeg har for øvrig kjøpt alt for mye tull til Hove. Plastkopp med motiv, fat, masker, hatter, lommelerke og ikke minst nytt digitalkamera. Det var svart, nå er det hvitt. Jeg har malt.

42 kommentarer:

Emijo sa...

wow, fin drakt : )

Prinsesse Iselin sa...

enig, GO AND DIE KIDSSSSS!!!

Anonym sa...

Good work ;D

sommeris sa...

absolutt. den drakta kommer til å bli en trend.

Kamilla sa...

Kødder du? Er du dem nye? Du behandlet dem ufortjent bra. Hvor små var de?

line aurora sa...

he he he jeg har også kjøpt (dyre)masker til hove. kødda. kjøpte dem for noen år siden. men allikevel! har planer om å ha på en på animal collective-konserten, bare for å være mongo. BLI MED. vi havner garantert på tv!

Marthe Sofie sa...

Jeg liker ikke kidz

R a g n h i l d sa...

Knæsji drakt ;-)

H a n n e sa...

Hvordan skal det gå i London, du kommer jo til å skremme livet av barna jeg skal drasse med!!!

Anonym sa...

Haha, Linnea! Du er så morsom :) du og de ungene, jeg ser det for meg!!

Ive sa...

Du imponerer! Synes mora di bør belønne deg med masse is til kveldsmat :)

Lissie sa...

Ja, de ungene må dø!
Jeg kan kverke de for deg, jeg!

Tiina sa...

Hah, tror jaggu jeg skal invistere i slik drakt til sommerfestivalen jeg også ; )

HansF sa...

dexter-drakt

Elisabeth sa...

Lommelerke er jo et must på festival. Bra kjøp!

Linnéa sa...

Kamilla: Barn er barn.

Line A: Ta med MANGE! Så kan vi bytte på under de ulike konsertene.

Hanne: Skal du ta med barn? Det var ikke en del av planen vår! Mann er ok, men ikke barn!

Lissie: Takk, gjerne.

Hans: Fy faen, ja. Det har jeg ikke tenkt på. Nå må jeg kjøpe meg et sett med Global-kniver.

Maria sa...

Husk ducktape! :)

Übersexy drakt, forresten. Hva slags hatter og masker?

H a n n e sa...

Det er jo levebrødet mitt! Hjemmet vårt skal jo være barnehage!

;)

Arma sa...

er den greia vanntett? isåfall regner jeg med at du tar med en til meg.

Mari sa...

Jøss, du er fin når du er forbanna! Eg ser umennesklig ut. "Søt drakt, hvor fra?" :p haha

Anneli sa...

digger hvordan du kombinerer den hvite drakten med øredobber. Trendsetter! ;)

Eja sa...

Send meg en kasse pærebrus da :D Finnes ikke her..

Ida sa...

Hahaha, unga kan vere jævla iriterandes av og til.

Kven du skal flytte med? og eit heilt hus? HELDIG!

Er grønn av misunnelse fordi du skal på HOVE. åeeeh:P

Monica sa...

Hahaha, digget drakten!! Du er så forbaska heldig som får gått der :-P Jeg skal til syden, men ville heller ha utsatt den, om det var mulig!! GOD TUR <3

carokal sa...

Jeg likte drakta, den så nyttig ut!

tuttifrutti sa...

du kommer til å måtte skrive autografer i drakta der. skikkelig kjendisliv. forvent paparazzier fra både se&hør og dagbladet.

Julie sa...

haha, ta den med på hove da! så du hadde lovt det på forumet:P

line aurora sa...

jeg skal ha med FIRE. panda, tiger, mus, ape. de er typ barnemasker.

har allerede lagt en plan for hvordan finne en rættle kar til deg. & it goes like this: jeg løper kalvbeint rundt som den stygge venninna og intervjuer div. mennesker med utovertiss, og så står du i bakgrunnen med trutmunn og rumpe. kan neppe slå feil!

MalinEH sa...

ojoj drakten får hvertfall guttene til ikke å sverme rundt deg ;) haha lækkert

Lene sa...

Næmen, søte drakta! ;-)

Lykke til med drittungene i gata! :-P

Ida sa...

Eg hata små unga! Eg kan aldri sitte barnvakt/jobbe i barnehage! Lika unga som istte i ro og helde kjæft!;)

Nice outfit til Hove ;D

BE HAPPY. sa...

Den drakta er strøken.

alvab sa...

du gir virkelig aldri slipp på store øredobber du! selv når du maler . søting!

Karoline sa...

Jeg leste om bloggeren Marie Amanda i VG. Det fikk meg til å undre. Hvor mange lesere har du egentlig daglig/i uka? Vil tro det er endel?

Anonym sa...

Nice Linnea! :) hvor er øredobbene i denne og to poster under fra? Altså to forskjellige. :)

Anonym sa...

slutt å blogg mer enn en gang om dagen!!!!!!:@

(skrev det, sånn at du gjør det mortsatte :))

Karoline sa...

haha.. du er søt da..

Aida sa...

"er du DEM nye?" ARGH, det irriterer meg så mye at jeg får vondt i sjela mi.

Mia sa...

Du er så fashion!

Jannekake sa...

Du er til og med søt når du er sint. Sorry. ^^

Siste setningen var hilarious :)

Linnéa sa...

øredobber fra GT og Glitter..

Malena sa...

Tøffeste bilde noen gang!