9. jun. 2008

Trivia

Tenk om jeg bare kunne sove nå. Sove helt til Hovefestivalen.
I stedet må jeg opp på kjøreskolen igjen for å høre på tull og tøys jeg aldri kommer til å gjennomføre i praksis ute i trafikken uansett. Til mine sykkelmobbere: jeg skal SYKLE dit.

Jeg har også prestert å skryte på meg en spesialsydd myggnetting-drakt inne på Hovefestival-forumet, så nå må jeg faen meg sy meg dét også.

I løpet av de 24 siste timene har jeg spist 3 RØDE epler. Jeg føler meg faktisk en smule/eplebit UTRO mot mine gule venner/epler.

Jeg må kjøpe støvler til Hove. På de skal jeg sy på liksom-blomster. Det er mulig at tetthetsprinsippet faller bort da, men det er en risk jeg er villig til å ta.

Til slutt vil jeg meddele at lesertallene her inne har økt. Betraktelig.
Jeg kommer til å få en psykisk knekk etter å ha spurt om dette, med tanke på at jeg har en mistanke om at 90 % av dere er 11 år og fra Horten.
1. Hvem er du?
2. Alder og bosted?
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?

Tilleggsfakta er frivillig.

Avslutter med mitt anerkjente killerblikk, kun for dere.


229 kommentarer:

Eline sa...

Eg er Eline, 16 år, kjem frå Nordfjordeid og les bloggen fordi den er bra. Ein blanding av alt, med humor ! :)

Hilde sa...

Mitt navn er Hilde, er 13 år (snart 14) og er fra Stathelle, Telemark. Leser blogger din fordi jeg rett og slett digger deg, skriver bra og med mye humor.

Theresa sa...

Jeg er Theresa, 17 år og 10 måneder (viktig) og leser bloggen din fordi du er så Regina George. (ref: Mean Girls) Og det er gøy. :D

eja sa...

Elisabeth
18 år
Bor i Hemne, men kommer fra Aure.

Fordi du har humor!

Anonym sa...

Therese 15 år
Halden i Østfold
Er her daglig pga du står som et bokmerke oppi internettruta mi, og den står der fordi du er en pen jente som legger ut bilder osv av livet ditt, som er morsomt å se på :)

Anonym sa...

Julia, 16 år fra Troms.
Jeg leser bloggen din fordi du skriver bra og har humor.

Irenus sa...

Irene, 17 år, fra Skudeneshavn.
Fordi at den/du e så forbasket underholdende! Den har alt :-D

linn sa...

Jeg er 16 år, bor i Oslo, synes du er kul/syk/sykt kul, og derfor leser jeg bloggen din. Det er fint å lese en blogg uten skrivefeil óg. Date?

maria sa...

Maria, like gammel som deg, Trondheim. Leser den fordi du er rå!

Lisa sa...

Jeg heter Lisa, kommer fra og bor i Bergen by, er 17 år gammel, og leser bloggen din rett å slett fordi den er genial, og siden jeg ikke har andre venner liker jeg å tro at jeg kjenner deg gjennom bloggen din.

Okei, det siste var tull, men tror du skjønner poenget. Du er flink!

Helena sa...

Jeg er Helena, 17 år fra Moss, og leser bloggen din hver dag fordi den rett og slett slår alt annet !
Bedre, daglige innlegg skal man lete lenge etter ! :-D Fasinerende

LinnCh sa...

Hva med å LIME blomstene på?

Anonym sa...

Siri
16 år
Oslo.
Du er morsom :-)

Anonym sa...

1. jente
2. 18 trondheim
3. vet ikke .. har ikke noe bedre å gjøre

Camilla. sa...

Camilla, er 18 år.Kommer fra Meløy, nordland (: Fordi du har en bra blogg, that's why! :) Videoblogg snart?:D

maria sa...

Typisk kjøreskuleopplegg. Alltid skal dei ødelegga.

Maria, blir 19 ein gong i haust, bur i Hardanger. Hyllar bloggen din fordi du er genial, har fantastisk humor og får kvart einaste innlegg til å bli interessant. Med eller uten bilder.

Mari sa...

1. Hvem er du? Mari
2. Alder og bosted? 17 (18 i år!), Bømlo.
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com? Eg les fordi du har ein god dose sjølvironi, du e psycho og rettoslett fasinerande;)

Martha sa...

Martha, her.
16 år fra tr.heim.
Leser fordi du er flink til å skrive og fordi jeg ikke har stort bedre å ta meg til ;)

Anonym sa...

Jeg er anonym og bor ved vestfold. Jeg leser bloggen din fordi du er den eneste som skriver ting som ikke gå
r meg på nervene men som heller får meg til å smile. :)

Linnéa sa...

Linnéa, 19 år, Oslo. Leser fordi du skriver på en underholdende måte, ikke har plagsomme skrivefeil, og fordi det jo er litt festlig å lese om hva min navnesøster driver med.

Anonym sa...

Er 19 år (blir 20), kommer fra Lindesnes og leser bloggen fordi jeg liker måten du skriver på! Liker at du har humor og at du skriver ironisk:)

Unrealized Fish sa...

Ane, 16 år, Grong/hybel på Inderøy (altså i nordtrøndelag).

Hva annet kan jeg gjøre enn å lese alle blogger jeg kommer over, når man bor på bygda? Men du har en fin blogg da.

Mari. sa...

Mari. 20 år. Oslo. Tydeligvis eldste leser, men du er så søt og morsom, så da gjør det ikke noe. :)

Elisabeth sa...

Elisabeth, 15 år (iallefall om litt mindre enn ett år.) Jeg kommer fra en plass du garantert ikke har hørt om. kanskje om du står på ski, men det tviler jeg på.
Du får meg til å smile.

Frøken Marte sa...

Jeg er en prinsesse fra Kristiansand by som ikke har noe liv- derfor leser jeg altså deg.

BE HAPPY. sa...

Lisa, 16 år. Linnéa er Gud.

Anonym sa...

Jeg er 17 år og bor i en by ca en time uten for Oslo. Jeg leser bloggen din fordi du skriver morsomt og fengende, og tar bra bilder. Du er kul ;-)

Anonym sa...

22 år. Stavanger. Leser fordi jeg trenger et avbrekk fra motebloggene.

Elin Rebecca sa...

Elin Rebecca, 18 fra Sunndalsøra, leser bloggen din fordi du skriver på en råbra måte. Digger ironien!

FrkSavne sa...

Renate, 17 fra Sunndalsøra.
Fordi jeg bare må!

Nicoline sa...

Nicoline fra oslo.. 21 år..
fant linken gjennom Ellen sin side ;)
du har en fin og spennende blogg :)

mvictoria.blogg.no sa...

Jeg er Marie Victoria (men kalles også Bernt).
Er i fra Bodø City, Bodø By.
Leser bloggen din fordi jeg rett og slett ikke kan la være! : )

mvictoria.blogg.no sa...

Er forresten 15 år, så jeg er bare en liten pjokk :)

Anonym sa...

Hjælp, du har bart.

Monica sa...

Monica, 18 år, fra Bergen :-) Fordi jeg elsker humoren, men at du også kan være seriøs! Oppdaterer hver dag, og ingenting er som dagens dose Linnéa.

Ida/ missclumpsy.blogg.no sa...

Ida, 16 år, Stavanger. Hvorfor jeg leser bloggen din...eh, dette er det bare såvidt jeg tør å innrømme (fordi jeg kommer til å virke som en liten drittunge), men jeg ser rett og slett opp til deg ;)

Mr.Big sa...

Jente, like gammel som deg og kommer fra Oslo. Leser bloggen din fordi jeg kjeder meg en del og har ikke noe annet å gjøre.

Line. sa...

1. Line
2. 17/18 Stavanger
3. Fordi jeg ikke har et annet liv

pernille sa...

Pernille, 17 år, Molde. Bloggen din e sykt bra!

remy sa...

Håpe Sheila i Rescue Me brant opp i brannen....

Dean sa...

Sonja, 18 år.
Er født i Houston, TX.
Bur no på Sandane, S&F.
Eg les bloggen din fordi du er en frekk faen, og fordi du bur lenger nord i landet enn meg.

:)

Camilla sa...

Navnet er Camilla,er 16 år gammel, og bor på Åkra på Karmøy. Og siden du garantert ikke vet hvor det er - utenfor Haugesund;-) Grunnen til at jeg leser bloggen din er enkel; den er underholdende;D Alltid noe gøy å lese på^^

Anonym sa...

Monica - hun opptaterer jo ikke hver dag da;p ofte det tar to dager ja...

FRIEND OF LAGERFELD sa...

j_18 trheim tazte priv?

Kristina sa...

1. Hvem er du?
meg

2. Alder og bosted?
j19sunnmøre, duda?

3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?
Fordi du hater skrivefeil like mye som jeg gjør.

Solveig sa...

1. Jeg er Solveig.
2. Snart 17 er fra Alta.
3. Leser bloggen din fordi jeg synes den er fengende og morsom ;)

margrethe sa...

Jeg er da altså Margrethe, jeg kommer fra Skien og er 19år. Jeg leser bloggen fordi jeg synes den er morsom.

Anonym sa...

Fordi jeg tror du egentlig er en psykopat, noe jeg selv er. Jeg vil slå deg i magen. Jeg er 18.

sabrinaaa sa...

Linn, 24 år fra Sunndalsøra.
Leser bloggen din fordi den rett og slett er bra. Liker humoren din og måten du skriver på.

Anonym sa...

jeg heter Therese, er 15år og er fra Kristiansund.
Jeg leser bloggen din fordi jeg synes meningene dine er patetiske. Men alikevell er allt du sier fakta..

Silje sa...

Silje 18 gjøvik, leser fordi jeg savner deg og du er verdens morsomste. låvvs

Anonym sa...

18, fra Bergen
Leser bloggen din fordi den er stikk motsatt fra de fleste andre. Digger det!

ANE sa...

Ane Kamilla, 19 år og er fra Levanger. Jeg leser bloggen din fordi du skrive så bra, og ler hver eneste gang jeg er innom, selv om jeg har lest innleggene mange ganger før

Anonym sa...

Hadde satt pris på om du kom med et spm innlegg igjen snart! :D sånn btw..

lissis sa...

16 g bolsøya

mvh odd lasse!

Linn sa...

Linn
17 år fra Trondheim
Leser fordi du skriver så sykt bra! :)

Anonym sa...

Ser at ingen av de andre 11-åringene fra Horten har vedkjent seg her, så da må jeg bli den første.

Jente, 11 år, fra HORTEN.

Leser for å lære meg korrekt norsk, har altfor mange skrivefeil.

Anonym sa...

Fordi du og dine meninger er geniale, vi har mange like meninger. Dessuten er du pen, skriver bra og har en spennende blogg.

Anonym sa...

Og hva er egentlig feilen med Horten om jeg tørr spørre? Veldig festlig by, med mye å finne på.

Julie sa...

1. jente 14 ozlo tihi
2. det sa jeg joo
3. fordi jæi vil være som dæi

ingeborg sa...

Selv om jente 11 år fra Horten høres veldig klingende ut, må jeg skuffe og si at jeg er ei jente på 16 år fra området rundt Hamar (du hadde ikke visst hvor stedet jeg bor på var uansett). Jeg leser bloggen din simpelthen fordi jeg syns du skriver bra, og fordi du både greier å skrive morsomt og veldig alvorlig. Jeg kommer ikke til å slutte å lese den med det første heller : )

Katrine sa...

1. Katrine, snaart 18 ;)
2. Fra Radøy (nordhordland), men bur i Cardiff dette skuleåret, eller ja i 2 veker til i alle fall.
3. Fordi an er artig, enkelt og greit ;) Keep up the good work!

Anonym sa...

Marita, 19 fra Mosjøen(øde plass i nord-Norge). Leser bloggen din fordi du rett ig slett er helt genial!;)

thelise sa...

Thelise, 17 år fra Hønefoss.

Selv når man ikke kunne vært mer uenig kan man ikke annet enn å like stilen din.

Anneli sa...

1. Hvem er du?
Ann Elisabeth
2. Alder og bosted?
15 og Asker
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?
Fordi. Må jeg ha en grunn? :)

Kari sa...

Jente, 30, bor i Oslo, leser for å trekke opp alderssnittet.
(og fordi du skriver bra og er underholdende, så du har blitt en del av "ukeblad"-runden min på nettet. Beklager den stigmatiserende betegnelsen:)

Susanne sa...

Susanne, 16 år fra Trondheim. Leser bloggen din fordi det er underholdning

Michelle sa...

Jeg heter Michelle, og er 17 år. Jeg er bosatt i byen mellom de syv fjell; Bergen.
Jeg leser bloggen din daglig fordi du skriver utrolig bra, og du er utrolig morsom. :)

Anonym sa...

venner hadde linka deg, venner kjenner deg og bloggen var bra så jeg fortsatte å lese.

Karoline sa...

Karoline.
16år og fra Bergen.
Leser den forde du er tidi og underholdene! ^^ Og elsker ironien.

Lizzie sa...

1. Hvem er du?a total nutter, but magic with it. a self-harming anorexic with zero self-esteem and a heart of gold.
2. Alder og bosted? to young, commuting/travelling between stavanger/london. mom in london dad in norway. moste of the time in stavanger.
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?you are beautiful

Arma sa...

Du vet alt om meg allerede.

Anonym sa...

hvorfor bare tre epler?

Linn sa...

Linn, 19, Lillestrøm.
Fordi du har hakket bedre grammatikk enn alle andre bloggere. Med unntak av meg, selvfølgelig.

Anonym sa...

1 år tr.heim, digger deg

linn sa...

Er forresten lei av at folk skriver til meg på msn at de har funnet en fantastisk blogg (din). Da sier jeg bare "lest den i et år" og føler meg kul. Hvorfor vet ALLE om deg?!

Siri #1 sa...

Siri, Skålææææ da shø

Les bloggen fordi du e herlig og morsom og ei god venninne :-D

Maiken sa...

Jeg er 18 år og kommer fra Oslo:) fordi jeg er en nysgjerrigpeer vel!

marie sa...

Marie, 16 år og bor i Bærum. (så jeg er selvfølgelig en ekte snobb.)

Du skriver morsomt om hverdagslige ting på en kul måte. Og det er kult!

Yngvild sa...

Yngvild, 18 (jeg skriver 18 ettersom at det kun er 16 dager til), bor i Risør.
Du kan både skrive useriøse og seriøse ting, du virker utrolig sjarmerende og det er gøy å lese bloggen din.

emely sa...

Jeg er Emely, 16 år og er fra Sandefjord . Besøker daglig din profil pga... deg. Forståelig igrunn- elsker humoren og måten du skriver på.

Anonym sa...

Hei! Må bare spør;
Hvorfor hører vi aldri noe om faren din?

pistin sa...

jeg er kristin fra kongsberg og leser fordi du er så jævla rå.

ulv sa...

hehey! hove! jeg skal ikke sykle. men stå på, sykling er jo in!

1. Hvem er du? ulv
2. Alder og bosted? 18, bergen
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com? vi har ca. samme humor. men din er bedre.

Anonym sa...

Hilde 18 år.
Leser bloggin din for du gir meg en god latter. Dine latterlige innlegg om drit hvor du faktisk tror du er morsom og viktig. Morsom!

Sandra Michelle Skipnes sa...

1. Sandra Michelle
2. 20 år fra Råde
3. Fordi du skriver på en så morsom og engasjerende måte at man må le.

:)

Linnéa sa...

Linnch: LIME på blomster? Hvordan tror du det går etter 2 timer som full tenåring på Hove?

AnonymRandom: Jeg har ikke akkurat bart, men jeg har hår i ansiktet i likhet med alle andre.

Anonym retter som rettet på Monica: Jeg tar en dags avbrekk nå og da. Det er bedre enn at jeg sletter innleggene igjen, er det ikke?

Dere hører ikke noe om pappa fordi jeg ikke bor sammen med han. Men han holder på å bygge hytte hvis du lurte.

Linn: Ilu:)

Epleanonym: Ikke bare 3 epler, men røde epler generelt. Jeg er nemlig en gul-eple-fanatiker. Jeg spiser selvfølgelig andre ting også.

Tusen takk for ros og at dere kommenterer :) Ser det er et flertall jenter, men så er det jo heller ikke alle som kommenterer.

hbullshit sa...

Hanna Belise, 17 år fra Trondheim.
Bloggen din er genial, rett og slett :)

Anonym sa...

Jeg heter Carina, 7 1/2 år gammel! leser blogen din fordi jeg og du har mye til felles:D<333 koz og klemz<3

Anonym sa...

Gutt, 17.
Fordi du er peeen, og til tider artig/underholdende.
Ikke så teit som lissis..

Mor sa...

1: Anne
2: 40, Molde
3: For å følge med på hva ungen min driver med, og fordi du er morsom og fin, og fordi i e stolt av ungen min.

Mette sa...

Nå får du mye å lese gjennom, gitt. Jeg er Mette fra Geilo, snart 17 år. Leser bloggen din fordi den er morsom og man rett og slett blir avhengig.

Tonje kristin sa...

17 år gammel jenta fra Tromsø. Gikk tilfeldigvis på linken fra Toroborgen sin blogg, for et par mnder siden, no e æ innom regelmessig for å sjekke om du har oppdatert. Du skriv på en morsom måte.. Æ blir værtfall underholdt, om ikke anna! :-)

Linnéa sa...

Anonym sa...
Og hva er egentlig feilen med Horten om jeg tørr spørre? Veldig festlig by, med mye å finne på

Det som er galt med Horten... dere skriver "tørr".

Linnéa: Så gøy med navnesøster! I like.

Mor: Stolt av d og! Kan du massere me etterpå?

Anonym sa...

1.Ingeborg
2.16år, Hamar-området(Hedmark)
3.Du skriver morsomt og direkte med mange egne meninger. Det er rett og slett underholdende å lese bloggen din:D

Tonje Bare sa...

1. Tonje M., jeg er 17 år.
2. Jeg er fra Radøy/Bergen-- bytter ;p
3. Du er meget dyktig til å skrive, jeg er skikkelig imponert over dine tidige formuleringer og utsagn! Jeg digger deg, LinnÉa (skrev navnet ditt riktig!).

Marthe sa...

1. Hvem er du? Marthe
2. Alder og bosted? 18 år, bor i Horten (faktisk) og Fredrikstad
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com? liker humor'n

Mor sa...

Ok. Ska i slå opp massasjebenken?

Ivana sa...

Jeg er Ivana og er 20 år.Bor i Oslo og jeg leser bloggen din fordi du er utrolig flink.Gøy å lese dine innlegg og se på fine bilder :)<3

Mia, Kari og Ida sa...

Mia, 17 år fra Bergen.

Du er artig, enkelt og greit :)

Anonym sa...

Du kjenner ikke meg, så det er egentlig 0 vits med å si navnet mitt fordi det er ingen som bryr seg,men siden du spør så pent og siden du sikkert er kjempe nysgjerrig så skal jeg fortelle deg det. Jeg heter Henriette, er 14år og fra nord norge. Grunnen til at jeg leser bloggen din er at du skriver så bra, og humoren din eier! tilogmed når du ikke prøver å være morsom, så sitter jeg å ler av deg/med deg. Også er du jo ålreit pen i tillegg! okei.. du er mer enn bare ålreit pen, du er veldig pen.

Nugget sa...

jeg er Maria. Er 20 år og kommer fra Bergen, men studerer på Gjøvik. Jeg leser bloggen din fordi den er morsom. Jeg liker humoren din :)

Girl Occupied sa...

Jeg er Maria, er 18 fra Kristiansand/Mandal.

Leser fordi du skriver alltid noe morsomt, er interessant og se hva det neste påfunnet er.

skypus sa...

1. jeg er ..skypus?
2. 19,5 år, og bor på tjøme, litt utenfor tønsberg.
3. fordi du er morsom :)

Susanne sa...

Susanne heter jeg, 18 år fra Oslo, og leser bloggen din fordi det er akkurat passelig underholdning når jeg er sliten og trøtt.

Anonym sa...

å huffda.. en babyblogg dette jo, jeg er sansynligvis bloggen eldste leser, og jeg som trodde jeg "bare" var 22... føler alle her er 17, 16, 15.. Kanskje du skal starte en pubertetsproblemspørsmåls blogg? haha

Anonym sa...

Jente 17 Oslo.
Begynte å lese bloggen fordi jeg syntes du var KJEMPE pen. Har senere funnet ut at du er underholdende.

www.linniiie.blogspot.com lyser opp hverdagen min! Takk ;)

Anonym sa...

Carina, 26 år fra Lillestrøm.
Morsomt å lese bloggen din :)

Linda sa...

Linda, 19 år, Hønefoss!
Jeg leser bloggen din fordi du skriver så utrolig morsomme innlegg, selvom de ofte handler om ..ingenting. Sarkasmen din holder meg her! I tillegg liker jeg klærne dine, og "Jeg gir faen" holdningen.

Elena sa...

Elena, 16, Mo i Rana

Full av humor, ironi og fine kjoler!

may lene sa...

Jente på snart 18 år fra Averøya. Har lest bloggen din siden du starta å blogge, omtrent. Du skriver bra! :)

Nøve sa...

Mai neim is Synnøve, bøtt ju kæn kål mi Nøve lzm. 17 år og 10 mnd sånn ca.
Bur på Osterøy, det er i nærleiken av Bergen. Og eg leser bloggen din fordi du er zuperql og eg vil vere som deg. Eventuelt fordi det er eit morosamt tidsfordriv. :)

Karoline sa...

Karoline. 20 år. Fra Telemark. Jeg har fulgt med bloggen din i over et år, rett og slett fordi du er hysterisk morsom! :) Er innom hver dag!

line aurora sa...

en fisk ved navn line a (nesten linnéa!). men det ser man gjerne på navnet en halv centimeter opp. er trondhjemmer og blir 20 år 080808. bloggen leses fordi du fascinerer meg ved å være en himla fin blanding av morsom og dyp. ja, faktisk.

Elisabeth sa...

Jeg heter Elisabeth, er 21 år og er fra Kristiansund. Leser bloggen din fordi du er morsom, og fordi jeg kjeder meg en del på jobb... Jeg er den eneste fra Kristiansund som leser bloggen din virker det som, men det virker og som det er en overvekt av Elisabeth'er her..

linni sa...

1. Linni
2. 18 år og bor i Hammerfest
3. Fordi jeg liker bloggen din, den er morsom å lese.

Aida sa...

Aida. 16 (snart 17) år. Hedmark, nærmere bestemt Vallset, like ved Hamar. Jeg leser bloggen din fordi den er tvers igjennom bra.

Karita. sa...

1. Hvem er du?
Karita
2. Alder og bosted?
14, molde
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?
Fordi bloggen din ruler :D

Anonym sa...

Dæven med lesere du har! Keep up the good work :D

Tone sa...

16 år fra ÅLESUND, haha.du som elsker sunnmøringer;)
leser bloggen din fordi den har noe som de andre bloggene ikke har

Anonym sa...

Jeg er anonym, jente, 18 år, fra bærum.

Leser bloggen din for underholdning, desverre virker det noen ganger som du prøver veldig å være morsom. det er ikke så gøy. tror du er morsom naturlig, ikke prøv for hardt.

Anonym sa...

1. Malene

2. Kommer fra Bærum, og er ikke stolt av det! Kjipt sted å være bosatt, vil du bytte?

3. Fordi du er en av de råeste menneskene jeg vet om! Og fordi du skriver jævlig bra! ;D

Lisa sa...

1. Lisa
2. 17, Eide(?)
3. Fordi du er spydig, og det er artig.

Anonym sa...

Jeg er Lena, bor i Tromsø og er 31 år. Helt sikkert ikke eldste leser, men kanskje den eldste som innrømmer det ;D Du er veldig morsom, smart, ikke irriterende, og så liker jeg at du har outfits på kroppen uten at det er hele poenget i posten! Bloggen din er også variert, så du overasker ofte, noe som er et pluss.

Anonym sa...

- Heidi
- 16 år, Oslo
- Du er min Gud, Allah, Buddah, whatever. Jeg tilber deg og din væremåte.

*Ida* sa...

Ida, 18 fra Kongsberg. begynte å lese da bloggere jeg kjenner linka til deg. Etter det har du vært fast på leserunden. :)

Silje sa...

Silje, 17 år fra Fauske. Leser bloggen din fordi den er hysterisk morsom også har du rett i det meste du skriver!

Helene sa...

1. Helene
2. 16 år
3. fordi du er slem mot Tica

:)

linnj.blogg.no sa...

16 år fra Moss :)
Jeg heter Linn, og jeg leser bloggen din fordi jeg kjenner meg igjen på mange områder i personligheten din. Jeg liker at du er sarkastisk og ikke tar deg selv så høytidelig. Du er fun, og det liker jeg.

Anonym sa...

20 år fra Fredrikstad her. Jeg leser bloggen din hver dag fordi du er deg selv og du er ikke redd for å drite deg ut! Du tørr å si akkurat hva du mener og gjør deg ikke til eller er fake!! (ifohold til så å si alle andre blogger) :D

Carina Tharaldsen sa...

Carina :)
15, 16 om to mnd. VIKTIG VIKTIG ;D
Bor på Langhus

Leser bloggen din fordi du er morsom! :D

LaTavia sa...

21 år gammel jente fra Bergen. Leser bloggen din fordi du får meg til å le.

Liss sa...

Jeg er Liss, 18år, Fr.stad
Siden din er underholdning rett og slett..

Anonym sa...

mathilde, snart 18, oog Oslo. leser fordi jeg syntes du er morsom, liker humoren din og inleggene dine er bra :)

Anonym sa...

1. Hvem er du?
2. Alder og bosted?
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?
Tilleggsfakta er frivillig.


Jeg er Linn
17 år, og bor i Bergen.
Fordi din blogg er den råeste.!

Anonym sa...

Jente på 19 år fra Asker. Har lest bloggen din lenge, så må jo fortsette å følge med på det rare du driver med;p

maren sa...

mitt navn er Maren, 16 år fra Bergen. Jeg lese bloggen fordi den ikke er en av de kjedelige, random og fantasiløse bloggene (sånn som min egen).

Mona sa...

Heter Mona, er fra Stavanger og er 22 år! :)
Leser blggen min for du skriver utrolig bra, klarer å engasjere meg + at jeg har fått inntrykk av at du er en knall jente!!!

Malin sa...

Malin, 18 år om ca 3 mnd. Og du synes allerede synd på meg siden jeg ikke har bursdag før etter sommerferien. Syden blir herlig. 23 dager igjen. Jeg leser bloggen din fordi jeg kjenner meg litt igjen i deg (like bitter, hahah), lite skrivefeil og super ironi.

Maria sa...

Maria, 20, Oslo.
Jeg leser bloggen din fordi du får meg til å le:)

Jeg lar være å skrive noe mer utfyllende, fordi etter hundre-og-whatnot kommentarer, er du sannsynligvis drittlei mennesker.

Iselin sa...

1. Iselin, 16 år
2. Oslo
3. Bra skrevet med bra bilder. Du skriver ikke et tonn med ren tekst, men lite og ryddig + bilder som er morsomme.. Det gjør det hele ;)

Marie sa...

Marie
18 år, Kongsberg
Fordi bloggen er sjarmerende, underholdende og morsom

Anonym sa...

Eg er ei jente på 15 år frå Nordfjord. Syns bloggen din er underholdande å lese :)

Victoria sa...

16 (strengt tatt ikke før om en måned), Fr.stad. Fordi jeg elsker sarkasmen din! Er selv en realtivt sarakstisk person og syns det er kjempefestlig når andre er det. Sarakasme er humor

Anonym sa...

Oda
17 år
Fordi det er FRØKTELIG kjedelig....
Næææt.

Torill sa...

Jeg er Torill jeg :)
16 år gammel frøken fra trondheim.
Jeg leser bloggen din fordi den er morsom og en lett blanding av alt.
Dessuten skriver du veldig bra ;-D

[ Kristin ] sa...

Ulf. 54 fra Udrumsdal.
Jeg bruker deg som gratis porno.

Anonym sa...

Jeg er 16 år, kommer fra Drammen. Leser bloggen din fordi du er underholdende, og skriver utrolig morsomt. Fortsett sånn! :)

sa...

1. Marie
2. 20år, frå Verdens kulaste plass; Voss!
3. For å være ærlig bruker eg deg egentlig bare som ein kanal for å komme til Tica, ho er fantastisk ho!

Lise sa...

Lise, 16 år fra Trondheim. alltid hatt en drøm om å kidnappe en blondine :-) ...eller kanskje fordi du er en av de få(!) med selvironi. og det er inspirerende

Maud Angelica sa...

Maud Angelica, 15 år, bor på Kapp. Største hølet i hele Norge, hvor man ser flere traktorer enn sykler. Leser bloggen din fordi det gir meg to minutter mer med latter om dagen.

R a g n h i l d sa...

1. Hvem er du? En venninne av Hanne, Ragnhild heter jeg.
2. Alder og bosted? 19 år og skal ut i lære som kokk i Bergen 23. juni.
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com? Underholdning og interessant.

Mövenpick is sa...

Hei!
16 år gammel jente fra Bergen er jeg!
Leser bloggen din fordi den er spennende og morsom, som deg! Jeg elsker også is, og ser en del av mine egne egenskaper i deg, så det gjør bloggen din ekstra spennende!
Stå på! :)

Caroline sa...

Bø!
Jeg er Caroline. Et lite forvirret pikebarn på hele 16 år. Jeg er bosatt i Oslo, på Østkanten, på det lille pene stedet Oppsal. Jeg leser bloggen din fordi du er krass, humoristisk og sarkastisk. Det gjør det hele veldig morsomt å lese.

Så fortsett sånn du, så kanskje du jager bort alle 13-åringene fra Horten som muligens er for små til å skjønne ironien din.

Mövenpick is sa...

Glemte forresten å si at jeg fant din blogg via Ulrikkes, og siden den dag liker jeg din mye bedre! smisk smisk :D

huilei sa...

Jeg heter Susan, er 18 år og kommer fra Gjøvik (går/gikk på samme skole som Silje som jeg vet du kjenner). Bloggen din leser jeg fordi du er gjennomført flink til å skrive og hysterisk morsom. :)

carokal sa...

Jeg er den anerkjente Caroline. Straks 16 og bor i Oslo. Lesen den fordi jeg må

Maria sa...

:D
Og ditto!

Anonym sa...

1. Hvem er du?
Random :)
2. Alder og bosted?
20 og Krsund
3. Hvorfor lese linniiie.blogspot.com?
Fordi du er den morsomme og søte versjonen av lissis.blogg.no :)

liz renate sa...

jeg er liz, 17år, fra jessheim (brooooooom), leser bloggen din fordi den er sinnsykt original og du skriver utrolig bra ;) you go

V sa...

Jeg er Veronika! 18 år og kommer fra Hokksund som er 10 min unna Drammen. :)

Jeg leser bloggen din fordi du morsom. Dessuten er jeg så sjalu på dinosauren din.

Jeg må legge til at vi har veldig likt killer blikk, bare at jeg drar den med tiger-hånden.

Anonym sa...

heter berit, er 11 år og kommer fra horten.

Helene sa...

Helene, 20, Bergen/London.
Og eg lese bloggen din for samme grunnen som eg gong etter gong vender til alkohol.

Anonym sa...

Sofia, 21, Oslo. Liker måten du skriver på og at det ofte er mange bilder:) Sarkasme er herlig. Vet at du egentlig elsker Tica. Tror jeg i hvert fall. Hehe ;)

vicy sa...

Jeg er 8 år og kommer fra Svalbard, leser fordi jeg ikke har noe å gjera på.

Anonym sa...

jente fra oslo-området
16 år
DIGGER ironien din!

Anonym sa...

haha, du og mammaen din er så bra

Lena sa...

Haha! Gleder meg til å se din spesialsydde myggnettingdrakt!

Jeg er 19 år og fra Kristiansand. Det er veldig sjeldent at jeg ler høyt av noe jeg leser, med unntak av når jeg er inne på bloggen din. Du er hysterisk morsom!

Anniken sa...

Anniken. 17 år. Kr.sand. Jeg leser bloggen din fordi du har helt rå humor!

Liv sa...

Liv, 22 år fra Drammen(eller egentlig ikke, jeg bare bor her). Jeg leser bloggen din fordi den er morsom og underholdende, du skriver bra og bloggen din er annerledes enn alle andre blogger jeg har sett (ta det som et kompliment).

Kamilla sa...

Kamilla. 18 år. Oslo. Hvorfor ikke? Du er genial.

Elise sa...

Irene Elise, 18 og og holder til i Mexico. Vanligvis i Vestfold.

Leser bloggen din fordi den er genial. Underholdning på høyt nivå. Er et must, ergo innom hver dag.

Tonje sa...

1. Tånje
2. 11 og komer fra hOrten
3. fordi jeg synes du er kjempe snil å sån. også liker jeg hunnen din sjikkelig gått.

cissi sa...

Jag heter Cissi och fyller 16 snart.
Skriver ju på svenska, så bor i Sverige - Göteborg.
Hittade din blogg via Ulrikke som jag gjorde en intervju med för några månader sen. Fastnade direkt, för den har något väldigt fint som man vill läsa varje dag.

www.fashionabelt.webblogg.se

camomilla sa...

1.Millaaaa
2.Yup Norge..
3.Fordi du har så bra humor og er blitt addicted, må bare innpå hele tiden.. folk sier de er avhenging av facebook, jeg er avhenging an linniie.. sånn er det bare! heheh

Leonthine sa...

Katja, 18 snart, Fra Kristiansand, bor i Las Vegas. Ehm. Den er morsom :]

LiiseHelen sa...

Lise Helen, 16 år, fra Nordfjordeid. Eg lika bloggen din forde du skrive om alt, og ingenting, kind of :)

Ive sa...

Jeg er faktisk 11 år OG 7 MÅNEDER!!!! FAEN!!
Neida
Er egentlig 25 år og bor i Oslo. Jente (hvis man kan tiltale seg som det i den alderen jeg er i..).
Synes bloggen din er utrolig morsom, variert og blottet for døve "hvordan-style-håret-ditt" og "Jeg elsker hvaler og drikker derfor ikke tran"-innlegg! Hurra for deg Linnéa!!

Hilde :-) sa...

Jeg er 16 år og kommer fra vestlandet. Leser bloggen din fordi den er gøy, morsom og du skriver så bra!

Solan sa...

Solveig, 17 år, bor i Konsgberg toown. Leser bloggen din, fordi du er den morsomste og sureste personen noengang ;)

Anja sa...

Jeg er Anja, er 17 år snart. Jeg digger bloggen din for du er så jævla ekte!

Espen sa...

Espen, 32 år - Oslo.
Leser bloggen fordi jeg synes du skriver artig. Du er en light utgave av "Maddox" (bare å google han) og han er veldig morsom.

maia sa...

wow, kommentar-record.
jeg klarte heller ikke å la være.
17åring fra kr.sand som leser deg fordi du er genial.

Anonym sa...

Jente, 19 år, fra Akershus. Kom over bloggen din ved et tilfelle, og har lest den siden. Liker at du tenker annerledes enn jeg ofte gjør. ;)

Elisabeth sa...

Elisabeth 16(soon17) Kongsberg.

meget spennende.

Elisabeth sa...

jeg leser fordi det er spennende, du har selvironi.

ingrid sa...

Ingrid fra Tønsberg, er 18 år, leser bloggen din fordi den er morsom, enkelt og greit.

Jannekake sa...

Fack, nå husker jeg ikke spørsmålene. Men okei..

Jeg er Janne, 17 år og fra Os/Bergen. Leser bloggen fordi.. Vel, jeg skrev om det på min egen blogg. : )

H a n n e sa...

OMG så mange kommentarer!
U know me - i love you!

Jeg har oppdatert :O :)

Anonym sa...

jeg leser

Linda-Mari sa...

Jeg heter Linda-Mari, er 19 år og kommer fra Ålesund. Jeg leser bloggen din fordi den er utrolig morsom, og du er flink til å poste bilder:)

Prinsesse Iselin sa...

huff, jeg føler meg gammelt i dette selskap som 21 år, mye fordi de på min alder nesten ikke vet hva en blogg er :( 21, voss, superfan;*

Anonym sa...

Martine, 16 år, Ålesund. Leser bloggen din fordi den er morsom på en sær måte ;)

Marianne ! sa...

shiiit.... Jeg vil også ha så mange kommentarer. hvordan føles det å være best? *killerblikk*

18 år, fra kuleste Henrik Ibsens fødeby(Skien). Jeg leser bloggen din fordi den heter Alt du vet er feil, jeg prøver å finne noe som motbeviser det. (også er du vel morsom da.)

Mariah sa...

Jeg er Mariah, 16 år og kommer fra Trondheim. Til neste år flytter jeg til Sverige (östersund) for å gå skole der et år :-D
Jeg leser bloggen din siden du er tidenes kuleste person, haha :-p jeg digger måten du skriver på, og ikke minst behandler tica på !
neida, men du har en syk humor som jeg liker + drit kul stil .. et minus er molde-dialekta :|

Linnéa sa...

Hurra for ALLE sammen! Ilu

Anonym sa...

Vilde, 17 år. Kommer fra Oslo.
Har vært fast leser i snart 1 år.
Blir glad av å lese innleggene dine, du er vanvittig morsom og kul.

Elise sa...

1. Elise
2. 16, er fra Time i Rogaland
3. Jeg leser bloggen din for det er en kjekk blogg å lese :)

piixie sa...

16 år..
Bor like utenfor Oslo
- Fordi du liker The Kooks. Du er forresten veldig underholdende :)

Anonym sa...

Jeg heter Madeleine og er 16 år og jeg leser ikke bloggen din. Prøver hvertfall å overbevise meg selv om at jeg ikke gjør det...