19. jul. 2008

Fat fuck

Nå er jeg ikke bare lei av jazz, alkohol og mennesker. Jeg er lei av meg selv også. Jeg begynner å bli fantastisk irriterende og enda mer tilbakestående.
Jeg har den samme søndagsfølelsen hver dag, altså fylleangst. Man føler seg som en feit flodhest, og ute flyr det både kyr og griser. Jeg skulle egentlig til Mari akkurat nå, men jeg sitter fortsatt her i flodhestklærene mine og tenker at jeg aldri skal drikke igjen. ETTER i kveld.

Men en ting jeg aldri blir lei av, er å snakke sims-språk når man blir tilbudt å bli med en eller annen random utlending hjem. "Jai ikke skjønne hva do sie". Også ler vi hånlig av han, til han forsvinner ned i bakken. Må også legge til at jeg har greid å la være å sovne ute hele TO dager på rad!

I går var vi på Kent-konsert. Det var ok pluss, selv om det fløt unger som spurte om å få de tomme glassene våre. Jeg eter heller mitt eget glass til fordel for å gi det til snørrungene med øreklokker.




Jeg fikk forespørsel om å vise fram broren min, og det gjør jeg jo selvfølgelig. Når vi først er i gang tenker jeg å lodde han ut også! Han er nesten like pen som meg.



Nei, nå får jeg se til å gjøre meg pen igjen.
Herregud, jeg gleder meg til ølteltet skal vekk i morgen.

34 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg så deg på konserten i går :)

Camilla sa...

broren din er hunk!

Amalia sa...

Jeg var på Bunnpris, og du var ikke der! Fornærma lizm.

Margrethe sa...

guuud. jeg gruer meg til i morgen. Jeg blir ikke bare flodhest, men helt elefant! Skal med slutta å drikka... etter i kveld..

Du er IKKE perfekt sa...

Alkohol får deg pen den ene kvelden, dagen etterpå er en udugelig og forferdelig dag. Og man er rett og slett ufyselig, hvertfall jeg.

Wenche sa...

Mm mmm mmm, søta bror. Fylleangst er forresten jævla deilig

Frøken Marte sa...

Hvor mye skal du ha for han broren din?

Anonym sa...

Du ligner så sykt på hun som spiller Tasha i Home&away!

Jannekake sa...

Broren din var litt nice. ^^

Anonym sa...

TROND!

Anonym sa...

aww, der e trond joooo....Jeg har foresten møtt deg også, i anledning natt til 17. mai

ane sa...

haha, tøff do not want-genser.

tessa:) sa...

kan du spørre om hvor venninna di har kjøpt skinnjakka si? den sorte, hun som har på seg briller og sitter på gresset der? tusen takk på forhånd for svar :)

Monica sa...

Sims-språk :-D Hahaha! Jeg byr 10 kr for broren din, bare for å begynne et sted, liksom ;-)

Sara:) sa...

Utifra det lille vi har hørt om broren din trudde jeg han var 6år. Hvor gammel er han?

Linnéa sa...

amalie: huff da! dårlig planlagt av deg.

Frøken marte: Du skal få penger for han :)

Trond ja. Trond er naturligvis min.

Tessa: Uten å si sikkert, tror jeg det er ei silkejakke fra GT.

Sara: jeg har en lillebror på 5 også :) Ulrich er vel sånn... 21 eller noe

line aurora sa...

på storåsfestivalen skal jeg være en av de drittungene som spør om tomme ølglass. jeg er fattig. du hadde vel gitt meg ditt hvis jeg hadde spurt?

han derre broren din var småheit. er'n adoptert? tulla... det ligger nok i familien. ;)

Siri sa...

Det stemmer :-D

Margrethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

hvorfor har du slettet videobloggen din? :'((<3

HEIDI sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
www.heidiii.wordpress.com sa...

Herlige bilder! Festivalidyll:)

SINNSYKE André sa...

hahaha :)

Kamilla sa...

Herlig bogg du har :-)
Masse bilder osv, bra !

Kamilla - www.kamillah.blogg.no

Kamilla sa...

Bra det funka med .com-opplegget ;)

Linnéa sa...

Line Aurora: Aldri, 5 kr er faktisk mye.

Jeg slettet videobloggen fordi jeg synes 2000 hits er nok. Jeg så ut som en mann, og det var ingen god videoblogg.

Kamillah: Takk!

Kamilla: Nåja, vet ikke helt om jeg er fornøyd ennå.--

Julie sa...

Moldejazz ser LITT bedre ut en KOngsberg jazzfestival forråsirresånn

Maren sa...

Kåmasnala?

Linnéa sa...

Julie: det tror jeg faktisk på også :)

Maren: korrekt! "Quanta mala" var mer aktuell for oss da.

Marianne ! sa...

ååå, broren din var kjekk<3
Takk for oppfyllelsen av det største ønsket mitt!

Anonym sa...

Du har ikke tilfeldigvis en bror som heter Ulrik? Jeg var på fest i Trondheim med en som het Ulrik, og han var svinlik 'this Trond-character of yours'.

Ps, han var fra Molde, så det ville vært så ufattelig morsomt om du hadde en bror som heter Ulrik.

Anonym sa...

Å gud, du har jo en bror som heter Ulrik. Fantastisk!

Anonym sa...

Nå føler jeg forresten at jeg kjenner deg litt. Haha. Men jeg skal slutte å skvaldre nå.

Ordene mine sa...

FY FADER broren din er jammen pen! =)