21. jul. 2008

Fjell.

Jeg slettet gårsdagens innlegg, fordi alt kom feil ut.
Nå kom jeg akkurat hjem fra fjellet, ergo jeg velger den sunne veien til en sunnere kropp.
Jeg var forresten alene på fjellet for dere som lurte. Det er deiligst, ettersom alle går så teit og tregt, pluss at de snakker hull i hodet på en stakkars asosial Linnéa. Tica får heller ikke være med. Det ender alltid med at hun bråsnur halvveis og spinger nedover fjellsiden - så jeg må løpe etter og rope drapstrusler etter henne. Den late lille dritten.

Dagens høydepunkt var da jeg fant denne capsen langt oppe i fjellet. Synd det Oscar O.K - finneren er vinneren!


Som dere kanskje ser overføres dere til www.linniiie.com når dere kommer inn her.
Dvs. at jeg har byttet domene nå. Så til dere perfekte mennesker som linker meg: det hadde vært strålende om dere byttet linken deres også! Og at dere har forståelse for at jeg ikke kan linke alle tilbake. Si gjerne fra hvem dere er, så tar jeg meg en tur!
Husk at linken må være www.linniiie.com, og ikke linniiie.com. Det går ikke. Dø teknologi.

Hvis noen har tips om design, eller bare kunnskaper om hvordan jeg endrer noe som helst- gi beskjed eller send mail. Denne møkka skjønner ikke hva jeg mener uansett.

39 kommentarer:

Nina sa...

Jeg vil også gå i fjellet, nærmeste jeg kommer er hoppbakken.

Uansett, linker deg jeg =)

Jannekake sa...

Hjelp, hvordan klarte du det? Jeg har kjøpt domene fra one.com, men finner ikke ut av det. Lest alt om CNAME og annet tull jeg ikke forstår meg på, og gjort som jeg får beskjed om. Men virker det? Neeei :/

Hvis du har fra one.com, kan du bare forklare fort hvordan du gjorde det? Hvis ikke får jeg prøve å finne meg en nerd.

Anonym sa...

hvor gammel er du? når er du født? :)

Kamilla sa...

Å gå tur alene er klart utrolig deilig, bare nyte musikken og det å være med tidenes mest geniale person; seg selv. Skulle ønske jeg bodde ved et fjell...

H a n n e sa...

Eg foretrekke stranda den veka. ok? hehe.. har forresten tatt meg tid til aa posta et vakkert bilde idag. haha. Miss ju!

www.heidiii.wordpress.com sa...

Deilig å gå på fjellet alene en gang i blandt!:) Linket deg jeg:)

Silje sa...

Du kan jo linke meg da. Skal endre linken når jeg får tilbake pcen min, akkurat nå sitter jeg på en stasjonær huleboer. Miss you

Følg med på fjesern forresten, lookalikes kommer straks ;)

Aida sa...

Da har jeg byttet linken! :)

hild3.weblogg.no sa...

Forstår at du slettet gårsdagens innlegg, siden det kanskje ble litt vel personlig..^^ Men måtte du slette videoen du nylig la ut!?

rina sa...

linken er endret :)

det er mulig det funker uten www hvis du sletter default-indexen som one.com har laget, så hvis du får logget deg inn på ftp eller lignende skal den ligge i hovedmappen der.

(men åå, siden du har domene og webhotell - at ikke du installerer wordpress og finner et fint theme, det er så utrooolig mye bedre enn blogspot!)

Anonym sa...

jeg elsket gårsdagens innlegg. det traff meg, synd du slettet det.

Mona sa...

skal endre linken! :)
sporty du er da!!!! Dra meg med på fjelltur også!

Helene Mathea sa...

Helt enig, det er kjempe deilig å gå alene på fjellet. Jeg går faktisk for ofte på fjellet.

Julie sa...

jeg skulle også gå i fjellet i dag, men så kom det en fransk gneldrebikkje og skremte meg vekk, hvis den er der i morra vurderer jeg og gå drastisk til verks

maia sa...

skulle ønske jeg hadde fjell å gå i. alene.

Monica sa...

Haha, er helt lik som deg. Liker å kunne gå i mitt eget tempo, så slipper jeg ekstremt raske folk, eller trege folk.

Linken min er i navnet, hehe ;-)

Linnéa sa...

Anonym: jeg er født i 1990, ergo jeg er 18 år.

Hanne: Hvilket fint bilde! Selv om undervannskamera er tre smuler tabu.

Silje: Glær mæ!

Hilde: Jeg Måtte vel ikke fjerne den, men du har jo sett den?

rina: Takk! Skal prøve :)

Mona: bli med på fjellmaraton i helga ;) Jeg skal helt til sunnmøre bare for å gå på fjellet. Vi kan jo gå mot hverandre?

takk til dere som har byttet linken, dere er pene mennesker.

Espen sa...

Linnea: http://linniiie.com/ funker fint her, så da trenger man ikke www :) Dette er uansett en justeringsak på servern og bør ikke være noe problem.. Utifra kommentarene du fikk i går er jeg enig at innlegget ditt kom feil ut. Men siden jeg er daglig leser fikk jeg jo med meg det uansett så who carez.

Karoline sa...

For en herlig caps! Haha<3 !!
Jeg vil også på fjellet..!!<3

ANE sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ANE sa...

Det er deilig å gå i fjellet. Spesielt sent på kvelden. Gjør det hver eneste dag. Minst.

Eller ikke, men skulle øsnke jeg gjorde det.

Anonym sa...

det slettede innlegget i går bar tydelig preg av at en sliten festivalkropp ikke tenkete over konsekvensene det ville få. noen lurte nok på hva i h..... du dreiv med. men du traff oss der med din ærlighet. ikke vær så tøff. vi vil høre mer fra en ærlig sjel

Anonym sa...

Hvor gammel var du når du hadde spiseforstyrrelser, og hvilket skoleår var det? Bare nyskjerrig :)

Anonym sa...

E d Moldevatne du bruke å gå til eller?

Arma sa...

jeg skifter linken min til deg, hvis du skifter min link til
www.hawtgirlbitch89wantsyou.com

:)

Maar sa...

Jeg synes kroppen din ser utrolig sunn ut. Og du er super søt!
Hva slags musikk hører du mest på?

Maar sa...

Jeg leste hva slags musikk du liker nå. Utrolig god musikksmak!

Eirik Andreas sa...

nå har bytta i linkene. jeg ser absolutt ingen forskjell med bloggen, annet enn headeren og .com. Meen, kudos til deg siden du klarte å lage .com :-)

Maria sa...

(Pistol er mest fristende atm.)

Linkendring gjennomført, grattis med nytt domene, eller hva man sier. :) Break a byte!
HEE HEE HEE

Anonym sa...

Faen da! Jeg har vært bortreist i en uke, og kom hjem nå og var klar for å sjekke bloggen din. Men så har du, ifølge kommentarene her, slettet både et interessant innlegg OG en videoblogg! :( Arrh, som jeg hater å gå glipp av ting!!

mariel sa...

Elsker bloggen din! Får meg alltid en god latter. Du skriver så morsomt! Linker deg eg :)

alvab sa...

jeg har linket deg, som du sikkert vet:)

Anonym sa...

æsj, i va sikkert den eneste som gikk glipp av gårsdagens innlegg. et innllegg i tydeligvis bure fått med meg :(

linni sa...

slik, da var linken forandret : )

Linn Cecilie sa...

Taada. Link er fikset! Og nå har jeg funnet ut hvem du ligner på!
Juliette lewis !

AGNETHE sa...

jeg linket deg jeg, det er deilig å gå tur i fjellet !

hanna sa...

jeg har endret linken ;)

Linnéa sa...

Espen: Korrekt! linniiie.com fungerer nå, takket være ei snill venninne. Så bra at du er fast leser, det hadde jeg aldri trodd. Gøy å følge med på ditt opplegg også:)

Jeg var vel 15 eller 16 da jeg var syk, altså i 10. klasse.

Nei, jeg pleier å gå hjemmefra til skihytta.

Arma: Er det ikke det du alltid har hatt da?

Eirik Andreas: Nei, ingen forandringer ennå. Jeg er ganske så sugen på alt som ligner på design.
Og bare se på headeren min, det ser jo ut som en unge som har redigert!

Anonym: Your loss :)

Linn cecilie: ehehe. Hun var vel kanskje så mindre pen som man kan få det. Så tusen takk for det.

Takk til dere som linker, endrer osv :*

Anonym sa...

Hvor ofte skal du gå på fjellet?