3. jul. 2008

Helt ærlig:

Holy macaroni, for noen retardo naboer vi har. Helt fra 5 år gamle gutter som spør meg om jeg liker Metallica til gamle damer som spyler hekken stående i 90 graders vinkel. Jeg må selvfølgelig tilføye 1 mnd. gamle horeunger på andre siden av gata som hyler som stukne griser. Denne varmen gjør meg ekstra irritert, spesielt når jeg ikke kan gå naken hjemme. Derfor har jeg nok en gang rømt ned til gamleleiligheten hvor jeg kan være naken. Jeg synes alle burde være nakne hele tiden.
Går dere ofte nakne, eller er det bare jeg som er usedvanlig fantastisk?

Resten av dagen har jeg bokstavelig talt bare ligget rundt.

Dette er selvføgelig ikke for å pirre de 99% kvinnelige leserne jeg har. Jeg er tross alt heterofil. Dette er kun et relevant spørsmål.

57 kommentarer:

christine landre sa...

Er nok bare du som er usedvanlig fantastisk ;)

remy sa...

ditt nye nabolag høres vanvittig kjipt ut. mye kulere å overvåke råneran i storgata!

Anonym sa...

Får vi se bilder av det nye rommet ditt når det er ferdig?

Camilla sa...

Jeg vil også ha hengekøye !:o

Lillian sa...

Hehe. Du er nok usedvanlig fantastisk ja! :) kos deg med nakenheten du!

Mystic Girl sa...

Jeg går kun naken inne :P

Cecilie sa...

går naken så ofte i kan

sa...

Kanskje du kan overtala ungane og 90graders-damene til å begynna å gå nakne dei og. Hadde kanskje ikkje blitt mindre retard med eit nudist nabolag. Men usedvanlig festlig kunne da blitt!

Anonym sa...

Er det mora di du har flyttet sammen med i det nye huset?

Sarah sa...

Nei, ganske sjelden. Huset har mange vinduer og nysgjerrige naboer..

FRIEND OF LAGERFELD sa...

naken hele tiden jeg

Magnus sa...

våre naboer hilser aldri på oss. snobbete bergensere som ikke liker nordlendinger.
jeg liker å gå naken.

FrkSavne sa...

Kan ikke gå naken , har stirre naboer.

Lissie sa...

jeg skjønner ikke hvordan du tørr å gå naken i en leilighet. Jeg bor på en gård med nærmeste nabo sånn 2 km unna meg, og alikevel tørr ikke jeg å gå naken hjemme!

Sunniva sa...

Jeg elsker nakenhet. Hurra.

Christopher sa...

nope, har i det minste på meg boxer og tøfler (jeg har kalde føtter), hvilket jeg hadde fra 11 til 16 i dag. dæven steike, så varmt det har vært i dag.

Anonym sa...

Jeg skulle ønske at nakenhet var sosialt akseptert.
Jeg skulle ønske alle kunne gå rundt nakne når de fant det for godt. For hva er vel egentlig problemet med det? Og så kunne de der ute, om de finnes, som fant dette støtende, rett og slett se en annen vei.
Slik man gjør med alt annet man ikke liker her i verden.

Mari sa...

Ja, å vera naken er det beste. Når ingen ser meg, er eg somregel naken. For ein frihet, alle som ikkje har opplevd den gleden har jommen gått glipp av noko.

Kathy sa...

Haha, du bor jo i den delen av gata med mest småonga og da!

Her hos me har i bilduring om morran, ofte! Naboen driv bilverksted i garasjen!

line aurora sa...

for å herme litt etter anonym #1: får vi se deg naken?

jeg finnes uten klær kun når jeg er alene hjemme og har dusja. det skjer ikke så ofte. men det skjer. men ikke særlig lenge. blir så fort kaldt. og så får jeg så liten tiss.

Frøken Marte sa...

Hipp hurra for nakenhet, Når som helst, hvor som helst. (med hvem som helst?)

Anonym sa...

Du dusjer sjeldent med andre ord? Snasent...

Janne sa...

Jeg er ofte naken når jeg er hjemme alene. ^^ Tar meg en dusj, og bare går rundt for meg selv. :)

Valentina sa...

Det der ser koselig ut :-)
Og så fin sommerkjole !
http://valentinaklomp.blogspot.com/

Marianne sa...

næ. har LITT store vinduer og for mange av dem til å tenke på å gå naken.

Marie sa...

Så herlig å høre at det ikke bare er jeg som liker å rusle rundt naken så ofte jeg kan!;)

Anonym sa...

ELSKER å gå naken!

Kamilla sa...

Heia nakne mennesker. Selv har jeg dessverre for mange store vinduer i huset og er ikke stolt av kroppen min.

Anonym sa...

tjener du penger på bloggen din ?

Anonym sa...

Nei, er bare naken når jeg dusjer og når jeg skifter klær :)

Anonym sa...

Jeg bor ikke alene, så da går jeg som regel ikke naken. Men når jeg er alene skjer det iblant. :p

Ivana sa...

Det så utrolig deilig ut å ligge i den å nyte varmen.
Og det er nok bare du som er så usedvanlig fantastisk søta;) Hihi

Linnéa sa...

Anonym: Jeg dusjer hver dag, så vet du det.
Rom-Anonym: kanskje det! Jeg tror ikke jeg kommer til å bli fornøyd.


Kathrine: Det tror jeg på, jeg hater biler mer enn barn egentlig.

Line: Du har jo allerede sett meg naken, din fis!


Om jeg tjener penger på bloggen min? Ser det slik ut?

ole-wombat sa...

jeg går støtt naken.

Anonym sa...

Har noen fortalt deg at du ligner på Tasha i Home and Away?

Anonym sa...

Jeg går naken på hytten når jeg er alene, men det er faktisk sjeldent. Sover også naken noen ganger. Altså å være naken er helt naturlig! Men i denne varmen vil jeg gå naken hele tiden. Men dere, legene sier jo at iallefall kvinnens underliv må få litt fri fra truser å slikt. Altså moralen er: gå naken :) Men siden jeg er jente og bor med to gutter er det skjeldent jeg går naken. Løper kun fra badet til rommet etter en dusj.

K sa...

Hey, du har skjønt det. Det å gå naken er undervurdert. Så da er vi faktisk to som er usedvanlig fantastisk.

Nette sa...

GO UNDERTØY sier jeg :)

julie aida sa...

jeg går selvfølgelig rundt naken twentyfoe', kunne ikke tenke meg å gjøre noe annet. jeg hadde samme samtale med kjæreste, han var helt e9 at vi alle burde bare gå naken. varmen ber jo faen meg om det! nudisttime ffs

emely sa...

Linnéa er fantastisk uansett hvor mange av dere som skryter av at dere liker å gå nakne.

Anonym sa...

få se bilder av det nye rommet ditt når du er feridg da :D<33

Anonym sa...

plis, vis bilde av rommet ditt :)
Du er forbilde mitt<3

Anonym sa...

jaaa, enig :D SHOW YOUR ROOM

Anonym sa...

og gaa naken er alltid goy:) selv om vi bare har store vinduer i huset spretter jeg rundt i evas drakt.
Thumbs up for nakenhet:D

Anonym sa...

Hvilken bok leser du i? :)

siri sa...

jeg vil ha hengekøyee

Elin Rebecca sa...

det er nok bare du som er usedvanlig fantastisk ;-) lurer på hvorfor ikke du har blitt omtalt som norges største blogger noen plass? du skriver jo mye bedre enn alle andre til sammen. Dessuten har du mange flere kommentarer og tar bedre vare på leserne dine. skryt,skryt. Du er flink Linnea, og ja, jeg kommer til å fortsette å lese uansett hvilken adresse bloggen måtte ha :)

-E

thea sa...

fin blogg du har :)
og det er nok bare du som er usedvanlig fantastisk, for å svare på spørmålet ditt. nabolaget hørtes dessuten ganske vanlig ut. for oss som har bodd i byen da... *himle*

hedda sa...

spørs om det bare er du som er usedvanlig fantastisk

Linnéa sa...

Homeandaway-anonym: Ja, mye faktisk. Men jeg har ikke sett på det, så jeg vet ikke.

Jeg leser...eh. Shopaholic and Baby? Noe sånt.

Ellers takk for ros :)

Maria sa...

Du var det første internettrelaterte jeg sjekket da jeg kom hjem fra en ferie på nesten to uker uten internett. Selv før MAIL. Og facebook.
Jeg tror jeg er -hakket- mer avhengig av bloggen din enn jeg trodde!

Jeg går mye rundt naken. The perks of living alone are neverendig.

&hearts

Sunniva sa...

Jeg elsker å gå naken !
Og du er usedvanelig fantastisk!

Stagger Lee sa...

Jeg pleier ikke å gå rundt naken, men i undertøy. Det er nasty å sette seg ned når man er naken.

Anonym sa...

du skulle vært på roskilde du
der gikk folk nakne hele tiden..
til og med på konserter.. HURRA

Marthe Sofie sa...

Jeg går naken når jeg er alene, og _inne :D Jeg liker'e.

hank man sa...

hver en kvinne som vil gå rundt naken hele tiden er fantastisk, må være en manns drøm og ha en deilig dame som er naken hele tiden, jeg hadde vært i paradis vist jeg var så heldig, jeg har aldri sett en naken dame i virkeligheten før så hadde vært interresant

Atle Valaker sa...

Hei som Nudist er jeg Naken inne hos meg selv og hos Alle jeg er og besøker.
Og på Alle strender uansett her i landet eller i syden. Der går jeg naken hele tiden vis mulig.