9. jul. 2008

Hurra, (for meg selvfølgelig)

I går var jeg blant annet på oppsummering i forkant av oppkjøringa. Der var det ei jente(?) som kom på å si/lespe: "Hvis du er nervøs for i morgen, er det bare å kose med dyrene dine litt før du drar. Det hjelper altså!". Jeg gjorde som vanlig store øyne. Denne gangen følte jeg ikke bare et sterkt hat ovenfor vedkommende, men også en enorm form for sympati.

Kl. 01.45 bestemmer jeg meg for å gå til sengs sammen med Herr Kryssordblad. Kl. 03 bråvåkner jeg og er sikker på at jeg har forsovet meg. Dette gjentar seg hver time fram til 06, hvor jeg våkner av at Andrew VanWyngarden har forlatt meg. Det gjør at jeg blir sittende i senga dritsur med armene i kors enda en time før frokost. Det er egentlig ikke lov til å stå opp kl. 07 i en ferie, men i dag måtte det til.

Nå er nemlig dette sikkert 30 000 kr. dyre (midlertidige) papirsertifikatet endelig mitt. Jeg bestod selvfølgelig med glans.


En hel halvtime etter at jeg kom hjem, dro jeg ut og brøt fartsgrensa. Ikke med bil, men iført mine blå joggesko og trange treningstights. Siden det sikkert er 3 mnd. siden jeg sist løp er jeg en racer når det kommer til løping. Det er ikke uten grunn at jeg på barneskolen løp 60-meteren på sånn 13 sekunder.

64 kommentarer:

Mona sa...

Gratulerer kjempemasse!!!! :D

ikke gi meg dårlig samvittighet for at du har komt deg i joggeskoa og ikke jeg!!! ;)

madde sa...

gratulerer med lappen! heldiggris:)

Aida sa...

Gratulerer : )

Sara sa...

Gratulerer (:

Haha, jøss. Vi løp 60m like fort Linnea. Faen mæ'kke dårlig.

Marianne ! sa...

Gratulerer din fattige bilsjåfør ;D
jeg løp 60m på 10 sek, la oss konkurrere.....!

Sandra Michelle Skipnes sa...

Gratulerer med lappen :)

christina aas lauritzen sa...

Gratulereee :) Heldig du. Jeg har ikke 30.000 kroner jeg :(

sa...

Gratulerer a:D:D wii ... var det vanskelig?:O off. jeg gruer meg.. skal ta den om ikke så veldig lenge.. mange feil fikk du på teori enkli?:)

ingvild Henriksen sa...

GRATULERER!!!
Jeg har oppkjøring om en uke...
Håper bare jeg står! :O

Noen tips?




http://www.ingvilt.com

Solveig sa...

Gratulerer så mye!

Malin sa...

Naaaaaam. MGMT-vokalist. siiiiikleeeeee

Wilde sa...

Gratulerer! Heldigris. ^^

Line. sa...

Gratulerer :)

Anonym sa...

tok lappen i dag jeg og, hurra for oss!

Sunniva sa...

aww så deilig Linnéa ! Skjønte at du kom til å få det til.. Gratulerer så mye :)

FRIEND OF LAGERFELD sa...

GRAtulerer din vakre blomst!:-) jeg betaler deg mer enn gjerne for å brutalt kjøre på youknowwho.

Anonym sa...

grattulerer med lapen, lineea! :)
det fortjente du virkkelig <3
jeg er en kjemppe stor fann av deg!
klemm jente tønsberg

maia sa...

gratulerer! hurra for deg.

Anne Cathrine sa...

Gratulerer! :) Ikke drep noen!

Solveig sa...

Gratuler! : )

hanna sa...

gratulerer ;)

maria sa...

Grattullerrerr! Eg som trudde at du no ikkje skulle gjera byen utrygg til fots. Men nei...

Lillian sa...

Gratulerrer så mye! :D Kos deg med lappen! Det er dritgøy!

Ellenpellen sa...

grattis :D

Laila sa...

Gratulerer=)

Anonym sa...

du? kan du ikke skaffe deg sånn kommentarfelt som "popup-vindu" istedet for, for da får jeg til å kommentere også. nå sitter jeg på ei venninne sin pc, jeg vet om mange som ikke kommenterer pga det.

drittfjes sa...

13sek på 60m er jo imponerende! :O
gratulerer med lappen :)

/malin

Anonym sa...

Gratulerer,
og så må jeg få si en ting til;
du skriver utrolig godt, du skriver så jeg ler høyt for meg selv her jeg sitter, og det er det ikke ofte jeg gjør.. nemlig. spesielt det siste om at du på barneskolen løp 60 meteren på 13 sek., noe som gav meg både trøst og en latter.

Anonym sa...

Sjakktrekk å vifte med lappen slik at hvem som helst kan se fullt navn og personnummer da :p

Anonym sa...

Smart, smart, smart. Ber om å bli utsatt for ID-tyveri.

Anonym sa...

Grattis ! =)
Men det var vel bra kødd at 13 sek på 60 meteren var fort? ;S

Linnéa sa...

Tusen takk for gratulasjoner =)

Ingvil: Tips? Tenk 10 sekunder fraover, forutse alt. Overdriv.

Popup-anonym: Nei fysj, det er jo ikke noe hot vel. Man bruker akkurat like mye energi på å åpne et popupvindu som denne siden.

Anonym: Takk så mye! Nå vet jeg ikke hvor godt jeg liker humoren din, siden du ler høyt. Jeg er jo ikke hysterisk liksom. Men jeg setter veldig pris på det, vit det:)

Id-anonym: Ikke engang jeg med falkeblikk så de talla. Tror ikke noen vil ha verken id-en min eller posten min. Men jeg sladda det for din del.

Ida sa...

Grattis så meget!
Gidd gi meg dårli samvittighet for at jeg ikke har fått begynt på min...

Jannekake sa...

Gratulerer! :DD

Hanne sa...

Gratulerer! Ingenting er bedre enn å tenke at man aldri i livet trenger en kjøretime igjen. Og ikke minst, slipper øvelseskjøring med overnervøse foreldre!

Monica sa...

Gratulerer :-D Jeg har fått oppkjøring. Wææ

Anonym sa...

Grattis :) Hvor har du kjøpt den toppen ? lenge siden ? :DD

Aggis sa...

Gratulere med lappen :)

Ellen Marite sa...

Takk for at du hever selvtilliten min. Jeg sprang 60-meter'n på 10 sek, nå forstår jeg at jeg faktisk ikke var sååå ille.

Gratulerer forresten: ) Selv har jeg ikke engang meldt meg på hos kjøreskolen.

Men det snakker vi ikke høyt om.

Maud Angelica sa...

Gratulerer :)

Malin Emilie sa...

åååå grættis :D

B sa...

Gratulerer så mye med lappen, frøken:D

Anonym sa...

jeg løper 60 meter på 7 blank :)
er 15 år <3<3

Helene Mathea sa...

Ikke like fint som i Ålesund. ;)

Anonym sa...

Hei Linnea :)
Du, i og med at du er så dreven i skrivefeil osnt. Så lurte jeg på en ting, hvis jeg skal skrive "jeg er glad i deg å" er det å eller og?
blir glad hvis du svarer. stor klem fra oslojente<3

Jon sa...

Gratulerer :)

Susanne sa...

Gratulerer med lappen! :D

Mari Karoline sa...

Gratulerer med lappen!;)

Linnéa sa...

"Jeg er glad i deg-jenta ": Ideelt sett bør du faktisk skrive "jeg er glad i deg òg", med aksent på og, hvis ikke blir betydningen jeg er glad i deg og (insert navn/ting/whatever her). Ja. Tror ingen skyter deg hvis du skriver og uten aksent, men skriver du å må du regne med at noen kommer til å knekke fingrene dine langsomt så du aldri mer kan forpeste vårt vakre språk med skrivefeil.

Jeg er forresten ikke blogg-linnéa, bare hennes navnesøster og medgrammatikknazist (ja, det er et ord), så jeg tok meg den frihet å svare.

Luna sa...

Gratulerer! :D

Liker dessuten måten du skriver på. Du er artig. :P

margrethe sa...

gratulerer.

Karin sa...

Yay, gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerer med lappen! :-) Jeg våkna opp annenhver time dagen før jeg hadde oppkjøring også. :-o

Maria sa...

Gratulerer! Jettebra:)
Jeg skal (prøve å) ta lappen om et par måneder. Takk for terping på "forutse, forutse".

Jeg trampet ned 60 meteren på 14 sekunder eller noe. Ikke helt min sterkeste side.

Anonym sa...

ikke for å være frekk til linnea to, det var faktisk ikke deg jeg spurte. Og for det andre, jeg tror faktisk ikke blogg-linnea setter så utrolig stor pris på at du prøver å være som henne, wannabe. Liksom at du prøver å skrive så bra som blogg-linnea, det går faktisk ikke :)

Anonym sa...

fy faen å wannabe henne var :o haha,

Anonym sa...

ja? helt enig med dere to. Hvem tror hun at hun er ? Tar seg frihet til å svare på en annen sin blogg, skaff deg en egen blogg!!!

LOVE U LINNEA ( ALTSÅ BLOGGENS EIER)
<3333

Linnéa sa...

Alle som heter Linnéa er flotte mennesker. Hun må da få ta seg friheten til å svare(så lenge hun svarer rett) siden jeg er så treg på respons.
Men tilbake til spørsmålet: det heter "deg òg". Hadde det vært meg, hadde jeg sagt "deg også".

Singletten er fra Topshop.

Helene Mathea: Etter en episode på jobb i går, har jeg bestemt meg for å ta turen til Sunnmørsalpene i sommer. Blir du glad da?

Maria: 14 altså ? Da er jeg faktisk bedre enn noen... Men 13 var vel rekorden min, så resten kan du tenke deg selv.

Igjen takk for alle gratulasjoner! Hadde jeg bare hatt en bil.

Linnéa sa...

Ikke for å være kranglete eller noe, men jeg prøver ikke å være som Linnéa. Jeg kan ikke noe for at jeg heter det samme som henne (og faktisk hadde hett det i temmelig nøyaktig et år før hun ble født). Og jeg har hatt gudene vet hvor mange blogger gjennom de siste 8 årene, så føler i grunnen at jeg er ferdig med å skrive blogg, selv om jeg selvfølgelig gjerne leser andres blogger, da særlig når de er mer eller mindre blottet for skrivefeil, slik som denne, og eieren heter det samme som meg.

Det kan selvfølgelig diskuteres om jeg skulle tatt meg den frihet å svare på spørsmålet eller ikke, men siden jeg regner meg selv som nokså kompetent på det området, og spørsmålet var rettet til Linnéa (det ble aldri spesifisert hvilken Linnéa), tok jeg meg den frekke frihet å svare. Dette var på ingen måte fordi jeg prøver å etterligne eieren av bloggen, hun er seg, og jeg er meg, vi heter bare tilfeldigvis det samme.

For øvrig er jeg meget enig i at alle som heter Linnéa er flotte mennesker, og er også klar over at dette innlegget ble langt, og inneholder flere bisetninger og parenteser enn det som strengt tatt er nødvendig, men jeg gidder ikke å forkorte det. Både òg og også er forresten riktig, så man kan bruke hva man vil.

Sånn. Ferdig. Nå skal Linnéa få ha bloggen sin i fred igjen.

Linnéa sa...

And the winner is: Linnéa!

Elin Rebecca sa...

gratulerer så mye søtis:)
velfortjent, det føles herlig, ja?

-E

Janitor sa...

grattis!

Anonym sa...

Jeg betalte bare 11.000 for lappen min.

Ælliss sa...

Gratulerer med lappen :)