17. jul. 2008

Jazzå

Tro det eller ei, jeg driver og lager en videoblogg til dere. Hvis jeg ikke skal på konsert etterpå, kommer den sikkert i kveld. Det tar nemlig litt tid å sette inn tekst på alt jeg sier.

I mellomtiden kan dere jo storkose dere med et par bilder fra i går.
Dette dukket opp på rbnett.no i dag. Det var i alle fall hakket bedre enn det av meg og Silje i fjor med blinkende briller. Legg spesielt merke til mannen ved min side, som holdt rundt meg store deler av kvelden.




Nå skal jeg til byen og spise is med Mari. PÅ EN TORSDAG!

14 kommentarer:

free online lottery sa...

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

hild3.weblogg.no sa...

De hadde glemt apostrof i navnet ditt ;o

Vero sa...

Alltid digg posering på deg

Jannekake sa...

Wow, videoblogg. Gleder meg =D

maia sa...

åå, du er villpuz. v-blogg blir gøy! snakk TYDELIG, moldisk er litt.. fremmed.

christine landre sa...

gleder megt til videobloggen :D

Anonym sa...

m holdt rundt med store deler... skrive feil i ekspertens blogg.. heng deg!

Fride sa...

Du er heldig. Ha en fin kveld! Vi gleder oss til videoblogg!

Magnus sa...

Hva slags konsert skal du kanskje på, hotness?

Nette sa...

Det første bildet av deg var utrolig pent!

Linnéa sa...

Free online lottery: Ja, selvfølgelig.

Hilde: JA! Men jeg tror det var jeg som glemte å skrive det da jeg var full. Da blir jeg litt mindre fanatisk.

Anonym: Jaja, skal henge meg.

Magnus: Jeg skulle egentlig på Mary J Blide(?), men jeg dro ikke. Hørte all musikk selv om jeg bor langt unna :)

Nette: Haha. Takk

Margrete sa...

hva er det med deg å plastposer,egetnlig?:D

undrer sa...

Kem e ho deilige jenta i gore-tex jakke?

(Kjendis) sa...

De skrev Linnéa feil, jeg skal slipe øksa mi!