6. jul. 2008

Lanounger

Grunnen til mitt fravær i bloggen skyldes selvfølgelig raseri. Jadajada, jeg strøk på PRØVEoppkjøringa. Fordi jeg glemte å stoppe foran et overgangsfelt som jeg hadde full oversikt over. Det er jo like dumt som å stoppe for et overgangsfelt i en flat ørken fordi det KANSKJE kommer noen.
Grunn nummer 2 er selvfølgelig fordi jeg som sagt ikke har internett. Jeg løper mellom de to boligene våre hver gang jeg vil på internett, ergo jeg blir dritsprek. Noen ville kanskje kalt det et dobbeltliv, men jeg kaller det bare ekstrem internettavhengighet. Og det skal jeg aldri slutte med.

Bilder har jeg tatt i bøtter og spann, og jeg kan jo dele noen.
For det første har jeg mobil (-og penge)-problemer. Derfor har jeg blitt tilbudt noen av disse småtrolla. Hvilken bør jeg ta?

Ellers har jeg vært i familieselskap. Dette må selvfølgelig dokumenteres, siden hele selskapet ble brukt til å snakke om mormors foccacia-brød. Applaus for mormor.


Også har vi fått jordbær i hagen! Men disse stjal jeg fra mormors kjøleskap.


I går var jeg på byen, og da jeg skulle gå ut i sted oppdaget jeg at jeg ikke hadde noen sko.
Ikke et eneste par. Så da stod det mellom mors turkise crocs og en barbent tur til byen:









Magnus Ole får selvfølgelig smake på tyvgods-potetgullet vårt som jeg tok fra et random hus oppi gata. Vi hadde bare 3 poser selv, liksom.

Jeg må legge til at jeg har...sett på TV. Etter et langt opphold har jeg prestert å se TO episoder av Paradise Hotel, og i dag så jeg og broren min på Stompa... TV gjør folk dumme(re). Og jeg tror jeg rett og slett ikke kan bli dummere, så det får gå som det går.

(illustrasjonsbilder fra da vi skulle ta lanoungen-bilder, selv om jeg personlig synes de egner seg bedre til leverposteiungen-konkurransen)

42 kommentarer:

ulv sa...

eg stemmar for gull-mobilen.
gull og blondt hår går bra sammen!

Lene sa...

Hah, fresheste bildene ever. :-) Du har noen knallgode uttrykk, må jeg si.

Kamilla sa...

Du har utrolig fine øyebryn. Oppdaget det nå...

Benedicte :D sa...

Kanskje sølvmobilen, den så nyest ut. Du står sikkert neste gang, i forhold til oppkjøringen ;)

Sunniva sa...

velg den nyeste samsung telefonen. u700 eller ka d e for nåkka

Anonym sa...

hvor var den nydelige sølvkjolen fra?
den var SMASHING

Frøken Marte sa...

Jeg var redd for at du var død, noe som ville ødelagt all min fritid, ettersom du er min eneste underholdning i livet.

Anonym sa...

ta den sølvmobilen, hehe <3

hanna sa...

i savna chips posen, neste gang e d du som blir frastjelt ;)

Linnéa sa...

HERREGUD, det er jo min mobil da. Trodde dere skjønte såpass.

Takk kamilla!
Kjolen er fra Forever21

Benedicte :D sa...

hahaha. Det burde menneskene kanskje skjønt. Men da får du vel bare ta den nyeste da, eller er de gamle og dustete alle sammen?

Jannekake sa...

Linnéa som Lanoungen 08? Lett! Og jeg ville tatt en av mobilene med antenne, det sier vel nesten seg selv.

Martine sa...

haha :p alle mobilene var like fine

Ida sa...

Hvis den til venstre er Samsung ville jeg valgt den. Det finnes ikke noe vondt å si om Samsung, tenk!

Hærli' blogg, linker deg på min :)

Cecilie sa...

veit kordan d e å stryke på oppkjøringa!

enten må du velge den blå, eller den største svarte mobilen

Marianne ! sa...

jeg synes den svarte var best, kast din mobil.

jeg skal sende inn bilde av deg som forslag til Lanoungen. Hvem vet? kanskje det norske folk faller for det... sjarmerende? smilet ditt

Marianne ! sa...

btw: jeg var på profilvisningen på den 15 000nde gang. Jeg vil ha premie

Ida sa...

Du bør ta den øverste mobilen, altså den med antenne. Jeg hadde en slik før, den har snake!! XD Men den er litt tung da...

sandra angelica . sa...

åh, typisk at det skal skje ;o du klarer da sikkert neste oppkjøring :) men jeg stemmer for sølvmobilen forresten. og kjempe fin blogg du hadde ! ha en forsatt fin kveld.

Linn Cecilie sa...

Den blåe telefonen var retro!

Sandra Michelle Skipnes sa...

Kom hit så skal jeg prøve å lure mamma til å lage milkshake til deg xD

Eiivind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elin Rebecca sa...

Du er så bra, heheh.
Jeg har bestilt meg den kjolen, jeg vil nemlig bli som deg!!

-E

Eiivind sa...

Du har samme mobil som meg ;) nice silver-dress:)EE

Mari sa...

Samsung, det holder.
Du er igrunn veldig søt du linnea, men på somme bilder er det litt vansklig å sjå:p haha.. du er eit herlig vesen det skal du ha;)

Ina sa...

ta den som kunne vært samsung

Anonym sa...

hvor er øredobbene fra? :):)

Mari sa...

Kva, er Dorios i Noreg!? Kor ? Visst dette er spøk, så ler eg ikkje!

LINA ;-) sa...

Hei søte Linnèa!
Takk for det. Tar å linker bloggen din jeg, ettersom jeg på en eller an måte har klart å unngå det det siste året.

Linn

Søtsak sa...

Fantastisk herlig, og ikke minst,- skammelig bra blogg! Du må da tjene fett på dette..

xoxo sa...

Bloggen din er... helt spesiell! =) Og like avhengighetsskapende for oss blogglesere som internett er for deg ;P Så kjedelig å stryke på prøveoppkjøringen, bedre lykke neste gang!! Da går det sikkert bra!

Susanne sa...

Du står nok neste gang vet du :)
Hadde jeg skullet valgt av de telefonene hadde jeg nok valgt den sølvfargete. :)

Må virkelig si at bloggen din er underholdende og morsom å lese.
Jeg linker til bloggen din jeg, så kan jeg lese videre på den :)

Anonym sa...

Sølvmobilen, UTEN TVIL :) Forresten, hva synes du om Klisjebarnet og Kenza? Helt ærlig.

Linnéa sa...

Elin Rebecca: NÅH, du er bra søt da.

TAKK Eivind:¤

Som sagt er den sølvfargede allerede min, og den er ØDELAGT. Jesus.

Søtsak: Takk, men det gjør jeg ikke :)

Lina: Jeg gjør det samme!

xoxo og susanne: Det er slike som dere som gjør at jeg vil fortsette. Tusen takk!

Anonym: Jeg leser ikke bloggen til Kenza, men Ulrikke er en meget søt pike.

Takk så mye for skryt, det får man aldri nok av :)

Anonym sa...

hlt klart den blå telefonen da..:;P hehe

iszting sa...

ericssonT10, saa klart.
bloggen din ble etterhvert litt kjedelig, men det skal du sikkert slette siden det er en negativ kommentar. det har du jo gjort foer.

men sant skal det sies: du var mer underholdende og mindre selvgod foer.

Prinsesse Iselin sa...

du er saa artig:)

Maria sa...

Du er mitt definitive førstevalg til lanoungen 08!
Desverre finnes det bare én leverposteiunge for meg, og det er guttkjakan som alltid har vært der. Jeg nekter bastant å kjøpe leverpostei om de er tomme for de med han på.

Linnéa sa...

iszting: Det er en grunn til at sommernyheter kalles agurknytt i avisene. Men kom gjerne med forslag dersom du er misfornøyd.

Når det kommer til min narsissisme, er det stadig under vekst - og større skal den bli :)

Iselin: Har du det fint på ferie? Jeg misunner deg!

maria: Den ungen er jo ikke annet en stygg! Jeg er mye penere =)

Anonym sa...

hvor er øredobbene fra?

Eveelyn ! sa...

Samsung mobilen, for eg har heilt lik :) den e god. btw fin blogg :) du skrive bra.

Dominique sa...

Er du interessert i å selge meg den blå mobilen?