2. jul. 2008

linniiie.com?

Ikke nok med at jeg er arrivert Molde igjen, jeg kommer også midt i flyttekaoset. Jeg var klar for intens internettsurfing og avslapning, men det viser seg at midt oppi det hele bare BREKKER internettet i to. Om ikke tre. Så for å komme meg på nett, må jeg sitte helt oppi "boksen" i den gamle leiligheten, alene. Da blir jo ikke opplevelsen helt den samme, spør du meg. Ingenting er som å ligge pal i sofaen med beina i fire retninger og søle vann på seg selv og pcen annenhvert minutt.
Da jeg spurte om når det kom internett i nyhuset, svarte de lett "4 uker". FIRE UKER! De prøver å ødelegge meg!

Grunnen til at jeg forklarer dette er naturligvis for å informerere dere om at det kan forekomme mindre blogging. Men jeg sier bare kan. Jeg kan jo sitte her med boksen alene, og det tenker jeg faktisk å gjøre. Eller at jeg kan søke et annet midlertidig hjem. Jeg spurte Mia om å få bo der - og la til at jeg hadde løst kryssord i flere timer. Da bare lo hun.

Til sist har jeg tenkt å bytte til linniiie.com, siden jeg får hjelp av et supersnilt menneske.
Spørsmålet er bare da, kommer dere til å følge etter meg eller bare boikotte? Avstemning!

72 kommentarer:

Anonym sa...

Følge etter selvfølgelig!! We love you <3 Ja, "anonym" snakker for alle :D

line aurora sa...

linniiie.com er fint, men hva med linnea.com? enda finere! når du uansett skal bytte, liksom? :)

og så så fint bilde av dæ, da. sover du?

Mona sa...

selfølgelig følger jeg etter :)

Serianna sa...

linniiie.com e jo lett, for blir jo det samme som det forje. minus "blogspot" styret. Og linnea.com e jo allerede opptatt. Så i tror linniiie.com vil bli fab:-)

Prinsesse Iselin sa...

neeeeeeei, blogspot er bedre, .com er altfor pro! Klisjebarnet tapte seg etter hun ble .com

Anonym sa...

Følger etter :D

Linda sa...

Ja,vi følger deg alle sammen:-)

/Linda

Anonym sa...

følger selvfølgelig etter ;)

Anonym sa...

http://www.whowhatweardaily.com/website/full_article.php?id=657

Sykling er kult igjen:D
//AE fra aesinblogg.blogspot.com

Anonym sa...

behold de du he no ;-)

emely sa...

følger etter. Definitivt :)

Eve sa...

Følger med videre, men tror du vinner mye på å velge en lettere nettadresse. Vanskelig å husker hvor mange i'er og sånn..:D

Alvilde sa...

Jeg kommer til å følge deg :)

Sarah sa...

Følger etter selfvfølgelig :)

Sarah sa...

Huffda, skrivefeil, mente SELVFØLGELIG. Fornøyd?

Ida sa...

følger så klart etter favorittbloggen min!

Solveig sa...

Jeg følger etter :)

May Lene sa...

Følger etter, så klart!

Så deg i Molde i går, forresten :)

christine landre sa...

følge etter såklart ! :-D

Kamilla sa...

Følger selvsalgt med videre, ingen tvil.

Monica sa...

Denne siden FORTJENER å være .com :-) Selvfølgelig!

margrethe sa...

jeg kommer etter, ikke noe stress.

Frøken Marte sa...

INGEN TVIL. I'm following, baby.

Anonym sa...

Syntes du burde bytte til noe enklere. :)

Linn sa...

Jeg joiner, så lenge du får RSS-ting. Jeg klarer da virkelig ikke å huske på alle bloggene jeg leser, det overlater jeg til internetten min. Der popper det opp med jevne mellomrom, sånn at jeg slipper å anstrenge meg i det hele tatt. Prima.

ANE sa...

Leser bloggen din uansett hva den heter:)

Anonym sa...

Følger selvfølgelig etter om du får .com! Det fortjener du, viser hvor fantastisk bloggen din er. Er allerede så mange som har .com, som ikke er like bra som deg, så you go!

Uten internett i 4 uker? nesten som en bør ringe barnevernet, for å finne et alternativt hjem disse ukene. Det er snakk om psykisk tortur. Evt. får du kreve at noen sitter ved siden av deg og boksen, mens du holder på:)

Anonym sa...

skift til .com, men ikke kall den linniiie.com. kall den noe annet

Aida sa...

jeg kommer til å følge med!

Annalfabet sa...

Jeg er avhengig; følger med uansett hvilket domene du kjøper.

Laila sa...

Følge etter seff:)

Nina sa...

Jeg føler med! Lett!

hegeanita sa...

enå me e

Eirik Andreas sa...

men kjære søte linnea da, så KLART følger vi etter. ihvertfall jeg. ilu.

Arma sa...

jeg forlater deg alene i GRØFTA

ingvild sa...

Så fin blomst i håret. Hvor har du kjøpt den?


www.ingvilt.com

remy sa...

sellout!

Eline sa...

Eg kjem etter :)

Linn Merethe sa...

I will follow you into the dark

Kine Marie sa...

Ja! Jeg elsker bloggen din! Blir så godt humør, og det er sjelden jeg blir skuffet fordi det alltd er oppdatert når jeg titter nesen innom :) Jeg følger! LETT!

alvab sa...

dumt spørsmål. ALLE ELSKER LINNÈA.

Anonym sa...

Jeg er enig i at linnea.com er bedre, hvis det ikke er tatt allerede. Linniiie er tungvint og jeg klarte ikke finne fram til bloggen din før lenge etter at jeg faktisk ville lese litt her.

Karoline sa...

følger selvsagt etter!

Anonym sa...

Følger så klart etter;)
jeg gjør i alle fall de:D

Lisa. sa...

Selvsagt følger vi etter. Men, en ting jeg lurer på.. Hvorfor er det så mange av dere populære bloggere som plutselig får sitt eget domene eller hva det heter..?

Hanne Katrine sa...

Jeg liker måten du skriver på, og regner ikke med den forandrer seg selv om du bytter domene, så jeg henger på samme hva.

Linnéa sa...

Thank you! Som sagt er linnea.com opptatt... I tillegg er det flest som googler meg som linniiie, så da bare tar jeg det. Har bestilt også nå.

Takk for at dere henger med, setter jeg enormt stor pris på!

Frekke Frøken sa...

Ja, jeg føler etter;)

Victoria sa...

Jeg har ingenting imot at du bytter til linniiie.com :-) Men jeg bare lurte på en ting, er du født med brunt hår siden du har mørke øyebryn? :-)

Karen sa...

flokkdyr, så følger, elsker måten du skriver på, du er så jævla spydig.

Linn sa...

Kommer garantert til å følge etter!! ;)

Marianne ! sa...

ser ut som avstemningen er avgjort.. FOR JEG FØLGER NEMLIG IKKE ETTER!!!!!!!!!

Neida, følger vel med... men du gjør det bare tungvint for meg.

Anonym sa...

Næh, linniiie.com høres ganske fjortiss ut. Jeg ville valgt www.linnneamyhre.com eller linnea.no, linnea.com osv.

Hilde sa...

Jeg følger selfølgelig etter! Bedre med .com ! :D

Sandra sa...

selvfgeig følger vi etter. doooh.
Så deg på Hove forresten, The Teenagers :D

Sandra sa...

*selvfølgelig (vet du er litt sensitiv på det rettskrivings området)

Ivana sa...

Jeg er fast leser uansett! :)
Blir spennende å se åssen den nye bloggen blir om du skal forandre litt på layout osv :)

Anonym sa...

Mest sannsynlig ja!

Linda-Mari sa...

Jeg er fast leser, håper bare ikke du taper deg slik som Klisjebarnet:|

Inger-Johanne sa...

Jeg dulter selvfølgelig etter!

Linnéa sa...

Victoria: ja, jeg er vel brunette.

Sandra: Så flott! Teenagers var sinnsykt. Så ekstrem stemning på det lille publikumet.

Anonym: Jeg kommer ikke til å bruke etternavnet mitt, da jeg ikke vil bli googlet til evig tid. Linnea er opptatt, derfor Linniiie. Barnslig? Jeg er barnslig:)

Siri sa...

jeg er så glad i bloggen din

Jon sa...

Jeg skal lese bloggen din for evig, jeg. Nå skal jeg begynne å kommentere igjen. Søøøtis

Anders sa...

Du stjeler min idè og bruker .com-adresse du Linnea!

Forresten; du kan heller bare lage www.linniiie.com som du viderekobler til denne bloggen? :)

xoxo sa...

Selvfølgelig følger jeg etter!!! :)

Sunniva sa...

Linnèa for alltid, uansett hva <3

Anonym sa...

Følger etter :D Dt er jo det vi snakker om tross alt (:

Anonym sa...

FØLGER ETTER !! you are my nr1 blogger:D

Liv Bianca sa...

følger etter (:

Susanna sa...

nei dessverre, synes .com er bare tull, leste klisjebarnet veldig lenge, men stoppet opp etter ho valgte . com. en mindre leser, men det bryr du deg sikkert ikke noe om ;)

disa sa...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城

Anonym sa...

For å finne en venn må du åpne begge øynene, for å beholde han/henne må du lukke det ene øyet.
Det virker jo som du ser med flere øyne enn du har.
Jeg tror vi er like. Jeg hater alle mennesker jeg og, og sitter bare og trykker på et tastatur dagen lang. Jeg går sjelden ut, for det er jo disse ekle vonde stygge menneskene.
Men jeg har ikke behov for å kalle noen noe, jeg kan kalle meg selv et og annet, det kan du og, jeg er vant med det.Det preller av som vann på gåsa.
Men, ja jeg vet man ikke skal starte en setning med men, men men men når jeg ser andre som absolutt må tråkke på andre og kalle andre stygge ting, ja da er det vel for å gi et bedre bilde av seg selv, jeg synes bare synd på deg egentlig. Jeg forstår ensomheten du føler.
Du skal vite at du er ikke alene om å tenke og føle som du gjør, men å ha et slik eksponeringsbehov for disse "dype" tankene, huff huff.
Jeg må bare si at jeg ønsker deg lykke til og håper at de demonene som har satt seg i sinnet ditt gir slipp.
Klem fra meg.