7. jul. 2008

Nok en gang

Nå har jeg vært hos legen, og det viser seg at jeg ikke har så veldig lenge igjen. Det er i alle fall det jeg tror, da. Jeg er nesten litt sånn som en mann hver gang jeg blir litt syk/dårlig. Vi vet jo godt at menn blir dødssjuke bare den ene mandelen er litt hoven.

Nå skal jeg ut og leke, unnskyld jeg mente kjøre enda mer bil. I mellomtiden kan dere jo kanskje fortelle meg hvilken header jeg bør ha på den nye siden min(som snart er oppe og går). Denne gangen kan det hende at jeg hører på dere også. Sjekk ut mine paint-skills!
#1

#2

#3 - ja til sumobrytere.

#4 (av Lene)

#5 (Også av Lene)


For å sitere en kommentator: "du var mer underholdende og mindre selvgod foer." Foer? Neida, jeg skal ikke hetse deg for det. Men et liv roer seg som regel ned om sommeren - og jeg akter ikke å skaffe meg en hobby for å underholde deg/dere. Når det kommer til selvgodheten min - den har kommet for å bli. En dag skal jeg bli narsissismens dronning.

164 kommentarer:

Martine Gisele sa...

nr 1! Den var fresh

Anonym sa...

nr 4

Susanne sa...

Jeg syns nr. 1 var fin jeg :D

remy sa...

nr 3 eller 4!

elisabeth sa...

Den siste!

Jeg synes forresten at du er minst like underholdene nå, som før:)

Lizzie sa...

nr5

Kaja sa...

Nr 2

Anonym sa...

1 eller 2

Annalfabet sa...

Nr. 1, 2 eller 5 :-)

Mona sa...

Den første var finest :)
Så du syns Are var kjekk, nå blir han fornøyd! hehe...

AudM sa...

1

thea sa...

jeg synes nr 5 :)

Kamilla sa...

5!!!!

Anonym sa...

nr 1. helt klart ; DD

Ingvild sa...

liker helt klart nummer 1 best.



http://www.ingvilt.com

Inger-Johanne sa...

4 eller 5!:)

Ida sa...

Absolutt nr 1 som var finest =)

Marianne ! sa...

Jeg synes nr 3 er best. Synes de andre kanskje er litt kjedelige. Rødt vekker oss ;D

Bekkesverden sa...

5!!

Laila sa...

nr 1 synes jeg var best:) men 5 va også kul:)

Anonym sa...

Nr. 1 eller 5 :)

Anonym sa...

2 eller 5 ;)

Linn sa...

Likte best nr.5

Thea Pernille sa...

nr 5 var finest :)

Sunniva sa...

nr. 2 eller nr. 5

Anonym sa...

Den nederste!

Gølla sa...

Nummer 4 og 5 var de beste.

Anonym sa...

nr 1 !

Silje sa...

Nummer en!

Anonym sa...

nr 5!!!!!!!!!

linn sa...

Nummer 4, trur eg.

Elise sa...

#5

Anonym sa...

5!:)

Monica sa...

Nr 2 :-)

Anonym sa...

2 eller 4

Vilde sa...

nr 1!

Ida Mjanger sa...

1 eller 3 :)

iszting sa...

ang.:
"du var mer underholdende og mindre selvgod foer." Foer? "

uten a ville sjokkere deg forteller jeg at jeg ikke er norsk.
jeg er faktisk alt annet enn norsk.
verden er stor og det finnes andre folkeslag enn nordmenn.
det at jeg ikke er norsk og ikke bor i norge resulterer -bl.a.- i at jeg ikke har norske karakterer/bokstaver pa min tastatur.
jeg kan naturligvis bruke ctrl+c --> ctrl+v hver gang nar jeg vil skrive "ø" og "å" og sann, men du skjonner vel at det har jeg lite lyst til.
sa alternativene blir: ö eller oe eller en simpel o.
capisci?
og for/för/foer du spor/spör/spoer: jeg er en jodisk/jödisk/joedisk -italienisk neger fra manhattan.
ha en god sommer videre!

Anonym sa...

#4

hillis sa...

nr.1 :)

Torill sa...

nr 5 var kjempe fin :-)

Anonym sa...

Fått lappen? ; p

Anonym sa...

Nr 1 er teit - liksomuskyldig, liksomflørt med liksomfotografen.

4 og 5 var best

maia sa...

nr. 1 er finest.

Anonym sa...

nummer 3 eller 5

Sarah sa...

Nr 1! :)

Lillian sa...

nr 2 :) Men alle var fine!

Eiivind sa...

#1 var fin :)

Maud Angelica sa...

Nr. 5!

Anonym sa...

den siste!

Anonym sa...

Linnéa da. Det heter kanskje!!! Ikke kanksje.

Unrealized Fish sa...

2 eller 3

ANE sa...

Nr. 3!

Anonym sa...

den siste, helt klart!!

www.malinx2.blogg.no sa...

Ikke 3 hvertfall.
Jo!

Anonym sa...

nr2 :):)

Linn Anida sa...

#1 :)

Dollsie sa...

5ern ! : D

Anonym sa...

# 5

Anonym sa...

nr 4

trine sa...

nr 4

Frøken Marte sa...

nr 2 eller nr 5, uten tvil. Jeg syns forsåvidt at nr 2 kanskje ville vært finere uten være redigert. Men det var stilig, though.

line aurora sa...

liker best det første. det er så heitt og bustete. skulle dog ønske litt tydeligere skrift. en smule større? :) og mer kontraster. kanskje litt rødere vegg. uff, jeg er så pirkete.

line aurora sa...

...eventuelt nummer fire, men uten den småteite ramma. da hadde det blitt fint. FINEST. :)

Mia, Ida og Kari sa...

nummer 5

Mari sa...

nr 1 eller den siste synst eg;)

Linnéa sa...

Tusen takk for tilbakemeldinger, stenger "avstemninga" i... morgen.

Iszting: Takk for informasjon om ditt liv, selv om jeg sa jeg IKKE hetsa oe-ingen din. God sommer ja.

Line Aurora: Du din pirk! Bare lag noe om du vil, du har det med å få vilja di som regel =)

thelise sa...

nr 1 :)

Henrikke sa...

Nr.3!

Marte sa...

3!! den var kjempe fin <3

christina aas lauritzen sa...

Den røøøøøøøde!!!!:) Faen jeg digger deg altså. Du skriver så bra!

Girl Occupied sa...

nr 1 eller 5 :]

moi sa...

nr. 1, 4 og 5 var best :-D
Klarer ikke å velge mellom de :-)

Astrid sa...

1 :)

Kristine sa...

Nummer 1, uten tvil.

Nina sa...

Nr 1, definitivt

Linnéa sa...

Jeg sletter kommentarer som er urelevante. Bloggen min er ikke et diskusjonsforum mellom 2 personer, og denne krangligen din er for alle andre helt uinteressant.

Jeg er som regel snill og grei. Jeg la ut kommentaren hennes for å forklare situasjonen. Blogger har en tendens til å tape seg i løpet av sommeren, noe jeg forklarte. Jeg henger henne på ingen måte ut.

hedda sa...

nr1 eller nr5!

Anonym sa...

Jeg synes egentlig nummer 2 var den beste.. Den var annerledes enn andre har, veldig pen. Ellers var du nydelig på nummer 1 og 5. Men jeg stemmer for 2!

Magnus sa...

jeg liker den 1 best. and I am gay, so I know every trend. så skal jeg bli make-up artist. hør på meg!

er du litt hypokonder? da stemmer jeg med menn, jeg føler meg lett syk :p

Ida sa...

Nummer 2!

maria sa...

Nr. 1 eller 5. Såg litt reklame ut, på ein positiv måte. I ein personlig blogg kan ein jo skriva omtrent kva ein vil, så fortsett som du gjer. Sjølvgod eller ikkje - humor har du iallfall.

Maria sa...

Enten nummer 1 eller nummer 5!
De var lekre alle sammen, though.

Magnus sa...

Ja, jeg vil gjerne det! Du har perfekt ansikt som jeg kan sminke. Kontakter deg, sånn at du kan sitte modell sometime.

Eja sa...

Nr. 1 :-)

God sommer!

Ina sa...

1 eller 4

Hanne Katrine sa...

Jeg likte nr 1. Eller nr 5. Kommer veldig an på hva slags design du skal ha på den nye siden.

Anne Cathrine sa...

Likte nummer 5 jeg :)

Ellen Marite sa...

número uno! den va heit

Lene sa...

Kan godt lage nr. 4 UTEN den ramma altså... ;-) Blir den bedre da? :-)

Anonym sa...

NUMMER 5 : D selv om den du har nå er kjempefin

Aida sa...

nummer 1! :D

Ingrid Kristine sa...

nr 4 eller 5 ; ) synes nesten "alt du vet er feil" må være med !

Anonym sa...

nr 1

Anonym sa...

nr 5!!!!!!

Tina Annie sa...

nr2 og nr5 ! :)

Anonym sa...

1!

linnj.blogg.no sa...

nr. 1 :D

Eline sa...

Nr 3 :)

Anonym sa...

nr 1 var jo finest, uansett.

sa...

hahhaha.. digger deg Linnéa!!:D:D du er så morsom... du er deg selv.. det er så bra.. :D og den siste headern var finest:)

Marit sa...

Nummer 1 eller 5, likte de klart best!

iszting sa...

saken er at du slettet siden i gar natt kommentarer av flere mennesker -de kommentarene som var kritisk imot deg og ikke forgudet deg. uansett hva du sier gjor du det med a slette, fordi du ikke kan fordra kritikk.
og det er bade barnslig, pinlig og latterlig.

iszting sa...

OG BARE AT DU VET: DET SKAL JEG SKRIVE INN AKKURAT SA MANGE GANGER DU SLETTER DET:

saken er at du slettet siden i gar natt kommentarer av flere mennesker -de kommentarene som var kritisk imot deg og ikke forgudet deg. uansett hva du sier gjor du det med a slette, fordi du ikke kan fordra kritikk.
og det er bade barnslig, pinlig og latterlig.

hanna sa...

den første eller den siste ;) syns du bør beholde "alt du vet er feil" sjøl om du bytte fra blogspot ;P

Christina sa...

Nr 1 synes jeg var finest.
Gav litt mer perspektiv ;D

Eileen Mack sa...

Nr 1 eller 5 ;]

Nina Helen sa...

nr 1 :)

Johanne sa...

nr 1

Anonym sa...

Nr 1, men gjør noe med fonten.

Linnéa sa...

Hanna: Jeg har Alt du vet er feil i den nye bloggen, som en slags undertittel. Så det blir egentlig bare smør på flesk ;)

Iszting: Tenk deg litt om, er det egentlig noen som liker kritikk? Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ligge ute på nett.

Helene sa...

4 eller 5 :)

iszting sa...

nei, det er ingen som LIKER. men det er noen som TåLER -hvis du forstar hva jeg mener.
men det er virkelig unodvendig a ga inn dypere pa det.
jeg skal ikke kommentere mer -og onsker deg virkelig alt godt. uten ironi.

Mia sa...

Nr 1 :-)
jeg elsker måten du skriver på!

Nina sa...

Number ONE! :)

Anonym sa...

2 eller 5 :)

matilde rødseth sa...

nr. 1, heilt klart!

Nic sa...

header nr 1

Maria sa...

nr 1 eller nr 5 :)

Elise sa...

Den siste. Uten tvil!

Ellenpellen sa...

syns den siste var finest :) men alle var kule! og følger nok etter når du får .com domene, bare du ikke får samme kommentar system som klisjebarnet, for d suger :p

drittfjes sa...

5!!!

hege sa...

5

Anonym sa...

Jeg syns du burde beholde det bildet du har nå, eller bytte til nr. 4. På de ser man ikke hvor sykelig tynn du er.

Anonym sa...

4 eller 5 :)

birtee sa...

nr 1 : - D

Anonym sa...

Det er ikke pent å pille seg i nesen!

Elisabeth sa...

Nr 1!!!:D

Anonym sa...

hvor er øredobbene fra forrige post fra? :):):)

Tiril sa...

Nr. 3! :D

Anonym sa...

2 elr 5 :)

- M sa...

Nederste. Basta.

Anonym sa...

synes egentlig du bør beholde den du har, den er kjempefin.. men hvis ikke, ville jeg sagt den siste. husker ikke nummer.

Anonym sa...

4

Camilla sa...

Synes alle var kjempe fine, men nummer 1 sier jeg :)

Anonym sa...

#1 eller #5 :-)

Elin Rebecca sa...

nr 5, søtis:)

siljemm sa...

Laget en layout til deg jeg, så har du enda en du kan velge mellom ;-)
http://i37.tinypic.com/2ihwmtl.jpg

Elise sa...

2 eller 5 :)

Ole Marius sa...

Iallefall en av de øverste tre. Den øverste var finest syns jeg ^^

Lise Marielle sa...

den siste :)

Sandra Michelle Skipnes sa...

Jeg ville gått for 4 eller 5 :)

Anonym sa...

Jeg syner den du har nå er finest, uten tvil. De nye nå så bare ut som om dårlig redigerte bilder.

Linnéa sa...

Siden du sier jeg er sykelig tynn, skal jeg IKKE beholde den jeg har nå. Kun for å plage deg. Off.

Øredobbene er fra GT.

Jeg piller meg PÅ nesen, ikke i.

Siste anonym: Den jeg har nå er også bare et dårlig redigert bilde. Jeg er ikke Jesus.

Anonym sa...

Det henger jo en kjempebubb på fingeren! Det er, etter min mening, hevet over en hver tvil at DEN fingeren har vært I grotta...

Linnéa sa...

Neida, jeg har bare klumpfingre.

Forresten heter det ..enhver.

Anonym sa...

At jeg trykte en gang for mye på space, får så være. Du måtte titte en ekstra gang på bildet for å avkrefte bubbmanien, og det er deilig. Forfengelig der du er...

Linnéa sa...

Vel, det skal ikke forekomme.
Og neida, jeg er kjent med alle mine edle kroppsdeler. Du skulle ha sett tærene mine! Men det er en annen historie...

Anonym sa...

DU HAR EVIG MANGE KOMENTARER!! MARIE AMANDA SOM SKAL VERE BLANDT DE "STORE", HAR JO NESTEN INGEN KOMENTARER (HAHA)..DU ER DEN STØRSTE OG BESTE I NORGE. TAKK FOR MEG

Anonym sa...

nr 1 men med tagget "alt du vet er feil" på muren

Anonym sa...

Når funker nettet i det nye huset ditt ? :D Jeg savner såååå at du blogger ofte:(<''3
jeg har ikke noe liv uten din blogg...

Linnéa sa...

Marie Amanda har ikke stort flere lesere enn det jeg har. Så da vet du det.

Siste anonym: Uansett om du er ironisk eller ikke, jeg har stjålet meg til naboen sitt nett nå. Men det betyr ikke at jeg kommer til å blogge oftere fordi :)

Anonym sa...

# 2 !

Ivana sa...

Nummer 1 elle 2 likte jeg best.
Du er utrolig pen,men det vet du jeg synes.

karoline sa...

1 :)

Anonym sa...

4. :)

Anonym sa...

Siden du peker på nesa de på murbildene, og det ser litt ut som du prøver å vise noen at du har noe rart i ansiktet(?) må jeg si den siste. Eller syns jeg de murbildene var veldig fine:)

Elise sa...

nr 3:)

Elise sa...

nr 3:)

ANDREA sa...

1 eller 3

Anonym sa...

Nr.1

Frk. Alwaysright sa...

"Nå skal jeg ut og leke"
Det skrives "nå skal jeg ut å leke", med Å, ikke OG. Vil du vite hvorfor? Nei? Jeg sier det likevel, for det ser ut til at jeg har rett (som vanlig) og DU har FEIL. Å SKULLE er infinitivsformen. Å skulle - skal - skulle.
Beklager Linnéa. Looks like I'M right - and YOU'RE wrong.

Linnéa sa...

Spar meg, lille uvitende barn.
I stedet for å forklare meg henviser jeg til språkrådet:
http://www.sprakrad.no/Sprakhjelp/Rettskriving_Ordboeker/Skriveregler_og_grammatikk/Aa_eller_og/#spise

Les under avsnittet med "ut og spise".

Dina Celina sa...

and the winner is..

nr 1!