13. jul. 2008

Sitron sommerful

Nå har min kjære lille blomst Jon kommet hjem fra et år i USA! Jeg elsker Jon! Ingen er så god til å dele seng med andre som Jon. Med klær selvfølgelig, for dere som lurte. Jon i alle fall. Jeg har jo sagt at jeg alltid går naken.

Noe av det jeg hater mest er når folk forteller om sin fyll - og pynter bloggen med wasted-bilder. Jeg gjør det kanskje litt selv når jeg tenker meg om. Men jeg har jo lov til alt.
I tillegg må jeg jo holde dere oppdatert med det faktum at jeg blir penere og penere for hver dag.






Det var selvfølgelig jeg som tvang dem.

Skulle egentlig bare vise dere at jeg går i ett med veggen. Det var for øvrig her jeg sovna dansende, og Jon bar meg rundt.

Frokost.

På vei ned fra soverommet til Beate la jeg merke til hennes tidligere kunstverk. Da jeg leste bildets undertekst begynte jeg virkelig å lure på hvorfor jeg og Beate er venner.

Men dere. I morgen er det Jazzfestival i Molde! Jeg har alltid nektet dere å dra hit, fordi byen er farlig. Men nå, hvis dere virkelig skal til Molde en gang: gjør det i denne uka. Kommer du? Jeg spanderer en is.

50 kommentarer:

Anonym sa...

grrr

maia sa...

nei, tenk at jeg går glipp av molde jazzfestival. det må være årets happening! kan du få det dokumentert?

Anonym sa...

* TVANG

Anonym sa...

Begynte å lure litt da jeg så at du hadde skrivefeil i overskriften, men så skjønte jeg jo grunnen når jeg så det siste bildet, hehe..

Anonym sa...

Hvilke sanger fra The Kooks er dine personlige favoritter? Jeg spør til tross for at dette ikke er noen spørrerunde...

miss h sa...

Skuer mitt øye en skrivelfeil linnéa? Er da ganske sikker på at det heter tvang, ikke tvingte.. ;) Men uansett: Keep on bloging! (Ja, jeg skrev blogg med én g, men det er fordi jeg brukte den engelske versjonen av ordet. Så det, så!)

Susanne sa...

Hehe. Lurte også på hvorfor det var en skrivefeil i overskriften din. Du pleier jo alltid å være så nøye med slikt. :)
Men skjønnte jo hvorfor etterhvert. :)

Lisa sa...

Jeg vurderte nesten å dra til Molde bare på grunn av den gratis isen jeg hadde fått av deg, men beklager. Ser fram til dokumentasjon av din tilstedeværelse under festivalen!

runezero sa...

Jon & Frank <3 Hører rykter om at Frank kjører på rødt lys. Kan det stemme?

runezero sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamilla sa...

Linnéa... Jeg sier ikke dette for å henge deg ut, for alle kan gjøre feil, men du har skrevet "Jon bærte med rundt" og det er vel strengt talt "Jon bar meg rundt"?

Har vært på jazzfestivalen i Molde i 7 år, men skal ikke i år. Nå lurer jeg på hvorfor...

Linnéa sa...

Jeg beklager mine to skrivefeil. Jeg skylder på dialekta mi. Og at jeg ble distrahert fordi katten drakk øl. Hvilket liv.

Maia: Dokumentering skal bli! Det er tross alt det jeg lever for.


The kooks-favoritter: Naive, Seaside, Shine On, Watching the Ships Roll In, Want you back og Ooh la.

RUne: Det stemmer på en prikk! Hvilken tulling!

Kamilla: Igjen beklager. Og, din dust! Er det på grunn av meg?

Drea sa...

Jeg har alltid elsket jazzfestivalen. De har alltid så mange kule hatter der. "Kule", forstås. Dessuten er det gøy med store folkemengder, is, sol og sommer. Men, kommer desverre ikke i år.

Lillian sa...

Jeg vil ha is !!

Anonym sa...

Jeg kommer faktisk! Og jeg er fra Bergen. Så jeg syns jeg fortjener to iser :)

Kamilla sa...

Hadde jeg tenkt langt nok kunne jeg dratt nettopp for å møte deg, for jeg har null planer. Jeg kjenner jeg har driti meg ut og skammer meg.

Anonym sa...

Håret ditt var superfint nå :)

Anonym sa...

Håret ditt var superfint nå :)

Anonym sa...

se å få av deg det festivalarmbåndet. lille fjortis

Linnéa sa...

Nei.

Nugget sa...

Jeg skal kanske flytte til Molde, hehe! Får jeg gratis is for det og?

Jon sa...

Jeg elsker deg, kjæresten min. Jeg spanderer lett is på deg i jazzen!

El fredrico sa...

Jeg skal faktisk til moldejazzen!! Skal dra helt fra oslo.. Og ikke interesserer jeg meg no for jazz heller.. Forstå det den som kan:)

Sunniva sa...

For en herlig kveld.. Håper noe lignende kan gjentas

Nette sa...

Sommerstygg ja. hihi.

Benedicte :D sa...

Jeg skal nok ikke til Molde, ingen is på meg. Men du har dell xps ikke sant? Vil du anbefale den til andre mennesker? (Hvis du ser bort ifra at den har streiket nå ;P)

Elisabeth sa...

Kommer hvis du spanderer øl

sa...

åhå, Linea. Jeg må bare le sånn av deg. du har så utrlig bra humor og du skriver så jævelig bra. har jeg lyst på noe underholdene på en trist dag, klikker jeg meg inn på siden din, og dagen min er bedre allerede.

Du er så søt syns jeg:*

Malin sa...

Du har så god humor jeg dør:D

Anonym sa...

ufattelig dølle bilder! får litt campingvognfølelse av dem. ta deg et fotokurs eller begynn å retusjere kraftig.
maaaan, thats bad

Jannekake sa...

Rawr, is. Jeg er lett med.

faiter sa...

Siste anonym: Du er herved tiltenkt en vondt og sakte død.

Gled deg - du onde menneske.

Linnéa sa...

Nugget: Du burde egentlig ha fått ris for det. Ikke som i kina-ris, men ris. Molde er ikke en by man flytter til.

Jon: Det er en date :)

El fredrico: Da er det KUN på grunn av meg, er det ikke?

Benedicte: Nei, jeg har Dell inspiron. Kanskje det er det samme, jeg vet ikke. Anbefaler det egentlig ikke, de er bare tunge og klumpete.

Elisabeth: Ok, øl er billigere enn is:)

LOtte: Så bra! Fortsett med det :)

Anonym: Vi vurderte faktisk å sette opp teltet ved siden av. Men sant skal være sagt, tror ikke du har vært på campingtur hvis det der gir deg vibber eller hva du kaller det. Og hvorfor skal jeg photoshoppe alle bildene mine? Pynte på sannheten? Er jeg ikke pen nok for deg? Kameraet mitt er ikke noe man tar fotokurs med heller, da det er et batteridrevet lite retardo-kamera til 700 kr.

For å avslutte pent: Lek i trafikken.

Monica sa...

Hahaha, så søt tegning :-D

Amalia sa...

Jeg kommer på fredag, OG jeg jobber som fotograf. Slå den!

Elisabeth sa...

jeg lurer virkelig på om jeg ikke skal til molde. jeg som er så glad i is..

Marianne ! sa...

Jeg skal ikke. Danmark venter på meg. Skal jeg kjøpe noe til deg?

Nugget sa...

MEN i og med at Molde ikke er en by man flytter til, så er snittene lavere. Råd til alle yngre: vær forsiktig med å slacke for mye på videregående, ellers må du kanskje flytte til Molde...

Ingeling sa...

Haha!

Mamma og de har fortalt meg at jeg var på jazzfestivalen i Molde da jeg var sånn 2 år. Dette husker jeg svært lite av , men har en film på over 1 time der jeg står på en benk å hopper opp og ned til musikken, so I guess it`s true;)

Du får kose deg på nok en festival;)

Desperat sa...

Hey Linnéa. Vanligvis bor jeg i en liten by på østlandet, men en gang i året tvinges jeg med på familieferie til vestlandet. Åndalsnes heter det vel. Her isoleres jeg fra omverdenen ved at jeg plasseres på en gård sammen med to yngre søsken, snørrete søskenbarn og gamle slektninger. Jeg tenkte jeg skulle stjele bilen og kjøre en tur til Molde, men etter sidevis av negativ omtale av Molde fra din side begynner jeg å lure på om det er verdt bryet. Hvis jeg rømmer til Molde, hva skal jeg finne på?

idawulff.com sa...

agurk og pepsi max til frokost. du æræ sjæl, søtings (L)

Anonym sa...

med all respekt: du kan ikke sende ut slike meldinger. en stakkars anonym er litt for ærlig , du tåler ikke kritikk og ønsker vedkommende død!? det blir for dumt og du fremstår som stakkarslig usikker på deg selv.... ps de bildene er ikke de beste du har tatt , faktisk enig

Anonym sa...

faiter , du er syk i knollen. pling pling plong for en syk kommentar. skjerp deg din idiot

Magnus sa...

Du er jo selvfølgelig nydelig og kan blogge om alt!
Men, det var jo utrolig fælt at du som er så perfekt kunne ha 2 skrivefeil :O Jeg tror vi overlever..

Linnéa sa...

Amalia: TA BILDE AV MEG! Neida. Joda.

Marianne: Dænmærk! Kjøp rød pølse til meg, selv om jeg ikke liker det. Du dejlige pige.

Desperat: VEL. Jeg har vært på Åndalsnes. Og det er vel hakket verre enn Molde. Så du kan nok trygt reise hit, og øke livskvaliteten din en smule.

Misfornøyd anonym: Jeg lurer på hvor lenge du har lest denne bloggen, som ikke skjønner at jeg tuller. Jeg orker ikke å forklare hver gang at jeg tuller, det får du nesten være Einstein og finne ut selv. Kan også legge til at det ikke er jeg som har tatt bildene, så det er ikke vits at du tar opp en gang. De bildene jeg er på tar som regel ikke jeg. Jeg tar ikke med speilreflekskameraet mitt på byen eller fest, og jeg har ikke redigeringsprogram. Hvis bildene ikke er bra nok for deg får du redigere de selv. Men så viktig tror jeg ærlig talt ikke at det er.

Margrete sa...

ska tru om sunniva va full:p

Sunniva sa...

Haha, Margrete. Tror det var folk som var enda fullere enn meg denne kvelden :)Så jeg kan trygt si at jeg sto på bena, og kom meg til Molde uten problemer.

justbrad sa...

cool blog eventhough i can't read a single word.. i can't even pinpoint the country and i'm usually pretty good at that.. finnish? norwegian? haha help me out

www.emiliaw.devote.se sa...

det där med lappen är så kul! haha

Anonym sa...

du er så sykt konge, du eier alle kommentarene her... :-D