31. jul. 2008

Ting jeg aldri skal gjøre igjen

-Bade undulaten min under tvang i såpevann, for så å se hvor lenge den kan holde pusten under vann.
-"Lure" hunden min ved å gi den alkohol i stedet for vann.
-Kalle broren min tykk. Jeg gjorde dette en gang jeg var 6 år, og jeg har fortsatt dårlig samvittighet.
-Drikke meg så fantastisk drita i et bryllup - som jeg serverer i.
-Sulte meg selv halvveis til døde.
-Blande eddik med 20 ulike typer krydder og gi det til ei dame på over 70. Unnskyld.
-Farge håret mitt mørkt. (Nei, faktisk ikke.)
-Kalle læreren min homofil (slikt gir ikke særlig gode karakterer)
-Ta extensions. Tanken om å få tykkere hår resulterte i krefthåret jeg fortsatt har.
-Spise 13 skiver loff med majones.
-Spise dyr for å tøffe meg. (maur, ...skrukketroll)

Kun en illustrasjon for å bevise at jeg faktisk er ei jente. Eller bare for å vise meg fram.

Inspirert av Storm

61 kommentarer:

Kine sa...

Yey! Jeg blir så godt humør av bloggen din :)

Jannekake sa...

Haha, høres bra ut. Skiver med majones skal du få lov til hvis du vil, men resten er det kanskje like greit at du holder deg unna.

Fin bilde forresten, du er nydelig Linnéa. ^^

Anonym sa...

Personlig har jeg også en egen liten liste, og den innebærer å aldri prøve å dra noen i tissen igjen.

Johanne sa...

Ler* Liker bloggen din. Gidder faktisk å lese det du skriver.. Bytte linker?

Nette91 sa...

Må bare si at bloggen din er utrolig genial, digger den!

Helene sa...

Haha, dødsbra! Måtte le når jeg leste dette her:D Stå på jente!

Linn sa...

Du er gal. Jeg har også gitt hunden min alkohol, stakkars. Hvordan reagerte din?

Mor sa...

Ser baken på Isabella inni hekken bak deg. Heh heh.

maria sa...

Fine sko:) Skrukketroll.. smakte det godt? Ein annan ting du aldri må gjera er å brenna krabbar levande eller skvisa levande froskeungar i ei klespresse

Anonym sa...

n ting jeg har lurt på. Hvordan kan du være så utrolig åpen med sfen du hadde?

Marianne ! sa...

Funny!
Det er skummelt med lærere. En av de første skoledagene :
- øy! Du mannen!
- Ingrid heter jeg.
- E-he-he. Visste jeg vel
5'ern var borte for godt

Vero sa...

Haha jeg daua av latter når jeg leste det om fuglen. STAKKARS

- M sa...

Haha. Spise dyr for å tøffe seg. Yuck.

AE sa...

Fint bilde!:D

Kamilla sa...

Perfekte skapning. Mener det.
13 skiver loff hørtes en anelse kvalmende ut.

Kristina sa...

æsj. har du spist ekle dyr? jeg også.

Anonym sa...

haha! blir glad av bloggen din :) Hvor er sandalene, shortsen og toppen fra, btw?

Hanne Katrine sa...

Haha genialt:D

Lene sa...

Haha, du er knall! ;-) Morsomt å lese. *Fnis, fnis* :-P

Henrikke sa...

Man ser da godt at du er jente.Fina.

idafres sa...

jeg ler, akkurat som de andre som har kommentert. 13 skiver med majo hørtes helt ikke helt digg ut.

Maria sa...

Du har fått en award av meg fordi du er så søt og flink til å blogge. Sjekk siden min, hent awarden din som jeg laget i photoshop og gi awarden videre til 7 andre bloggere! Håper du ble glad for det:) En liten oppmuntring i hverdagen.

Madeleine sa...

Haha, stakkars hu dama på 70.. kan jeg spørre hvilken sammenheng?

Ingvild sa...

"Blande eddik med 20 ulike typer krydder og gi det til ei dame på over 70". Jeg kjenner jeg ler :D

Ina Margrethe sa...

Haha :p Er det mulig ?
For litt dårlig samvittighet for deg jg :p

Malin V sa...

-Drikke meg så fantastisk drita i et bryllup - som jeg serverer i.

Høhø. Jeg klarte likevell å koke store mengder pølser til nattmat:P

Anonym sa...

Hi hi hi, morsomt å tulle med kreft, Linnéa.

Mona sa...

så mange skiver med majones? djisses!!!

Lillian sa...

Huff, stakkars dyr :p

Linnéa sa...

Takk Kine og Janne!
Likte bloggen din også, skal lese den litt oftere så får vi se etterhvert ;)

Linn: Tror ikke den var så begeistret at den drakk så alt for mye.

Marianne: Priceless.

Sandaler fra Vila, top fra Top Shop og shorts fra Tiger.

Madeleine: I sammenheng med barnevakt. Vi måtte jo lage noe underholdning.

Malin: jeg kom til desserten. Jeg ble stoppet da jeg prøvde å bære 30 tallerkener. Beina mine gikk strengt talt i kryss.

Anonym: jeg tuller ikke med kreft. Spar deg å føle deg truffet fordi jeg nevner ordet.

Sara sa...

Haha! Du gjør meg i godt humør :D
Kanskje jeg skal reise til Molde og gi deg en cd?

Johanne sa...

Jeg skal aldri mer:

1) Stjele fra venninnene mine. Da jeg var 5 år stjal jeg et lite plasthjerte med bilde av Minnie Mus på, og jeg måtte snike det tilbake morgenen etter, pga en gnagende samvittghet hele natta.

2) La meg lure av nabojenta til å drikke et helt glass såpevann. Jeg var en naiv drittunge - og hun djevelens avkom (:

Karoline sa...

Har du spist 13 skiver med loff? Lord..!
Du er så søt..!

Den lille onde ungen sa...

Ting JEG aldri skal gjøre igjen:

- fylle gjesterommet i kjelleren med vann i håp om å lage en vannseng til mine besteforeldre
- holde nevøen min i bleier ut av vinduet i andre etasje
- løfte en huggorm etter halen og kaste den til hunden, ettersom jeg trodde det bare var en pinne
- svi foten på en varm plate på jakt etter sukker til pannekakene
- spise 5-6 komper på rad
- dyppe snus i sprit og ha den i altfor lenge etter å allerede ha hellet innpå 8-9 cidere
- putte min avdøde katt i et melkespann og veive det rundt
- spionere på mamma på danskebåten mens jeg velter store stabler med skoesker utover gulvet
- gå rundt i nabolaget og selge serviettsamlingen til søsteren min for 10-15 kr pr serviett
- rappe for hele skolen
- pønske på å klore ut øynene til min nevø i tro om at han er en dukke, som førte til at han ble låst inne på rommet sitt når han sov
- betale 150 fuckings kroner for en Mary Kate og Ashley film og i det hele tatt se en Mary Kate og Ashley film igjen

Dette var noe av det jeg kom på, og må bare opplyse om at jeg gjorde det meste av dette når jeg var liten

Anonym sa...

Hvordan veit du liksom når du er halvveis til død'a? teit
tia

Silje sa...

Jeg elsker bloggen din, Linnéa! En av de få bloggene jeg faktisk gidder å lese, du er jo så jævla morsom! Keep up the good work. Lov meg at du aldri, aldri slutter å blogge!

Magnus sa...

Emma (en hund) drakk øl frivillig. Jeg sølte, den drakk!
Jeg kaller alltid broren min tykk, så kaller han meg dum, Så sier jeg: Ja, så lenge jeg er tynn.
Men, jeg er faktisk ikke dum. Har bare gjort MANGE dumme ting selv.
Og om du trodde læreren din var homo, var han sikkert det. Min radar har ALDRI tatt feil!

Nadda sa...

muhahah , listen din er ond ja
www.marykeds.blogspot.com

Anonym sa...

Gi oss 2 og 3 blogger om dagen? jeg er inne sikkert 150 ganger og ler av alt du skriver! Du er nydelig as!

Klisjee sa...

Så usannynleg herleg lesning^^

Frekke Frøken sa...

Det var døds bra, håper du ikke gjør det med hu gamle damen igjen stakker:)

Anonym sa...

Du kunne vel ikke skrivd i rekkefølge hvordan du har gått frem for å få den hårfargen du har nå? Kan sende deg mail om du vil, eller pm på mote.no

Ingeling sa...

hærlig antrekk :)

skal prøve å lære av dine feil, i stede for å prøve dem ut selv;)

Jeanita Helen sa...

Morsomt innlegg;)

Idings sa...

Eg trenger en stor dose med humor kvar dag. Viss ingen andre klare å dekke dei behova mine, så veit eg at eg får dekka dei her. Linnéa, du er rå.

Anonym sa...

Du er veldig morsom. Kan du ikke legge ut en videoblogg hvor du snakker? Kan aldri foretille meg i min villeste fantasi at du snakker med moldedialekt(?)

Anonym sa...

Stakkars den dama på over 70. Håper ikke hun drakk det :p

Malin Emilie sa...

haha stakars hunden da :(

hildring sa...

du overdriver for å være morsom. sånn var jeg også før. og er litt fortsatt. jeg tror du egentlig er ganske ordentlig og pertentlig.

Arma sa...

men du kan spise 14 brødskiver med majones:)

Maria sa...

Loff med -majones-?!
:O
Det høres forferdelig udigg ut! Og det kommer fra en som kan presse i seg uendelige mengder loff med smør.

Majones...

Linnéa sa...

Onde lille drittunge: Punktet med Mary Kate og Ashley: jeg kunne ikke ha vært mer enig.

Anonym som mener man ikke kan være halvdød: Ånei, jeg tok kanskje feil. Du har selvfølgelig rett.


ANonym: 2 eller 3 innlegg om dagen? Aldri.

Håranonym: send meg en mail.

Hildring: selvfølgelig overdriver jeg. Men dette er jo ting jeg har gjort for lenge siden. Nå er jeg ordentlig, og litt uordentlig.

Loff med majones-orgien var på nyttårsaften i 2000. Jeg hadde ikke noe å spise ettersom jeg ikke liker koldtbord-mat. Jeg har aldri spist majones etter det.


Takk til dere som sier fine ting :)

Anonym sa...

Kule klær (:
Forresten,hvordan får du til å få header på bloggen? Jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør d "/

Anonym sa...

Idag har jeg sjekket bloggen hele sju ganger.

Slutt aldri med bloggingen, hva skal jeg da gjøre med all fritiden min?

Jon sa...

Du er nydelig, og jeg vil ha nytt innlegg :)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den sorte singletten? (:

smertefri sa...

Til siste anonym rett over meg her:
Hvis du hadde giddet å lese gjennom alle kommentarene over deg, så hadde du funnet svaret. LOL.

Sofie sa...

Haha, lurt :p Fint bilde.

Hilde sa...

Jeg elsker de skoa dine!

idabianca sa...

Jeg håper det er lenge siden du spiste dyr for å tøffe deg! Haha, når jeg leste listen din, måtte jeg virkelig le. Elsker bloggen din, får meg alltid i godt humør :)

Ingvild sa...

hehe lo litt godt av det innlegget her :)
men er helt enig med deg i extensions biten, aldri igjen :p
hehe.