6. aug. 2008

Ønskebilder del 1

Nå har jeg tatt noen av bildene dere foreslo jeg skulle ta. Og, jajaja jeg vet jeg er sen og at dere sikkert sover nå osv, men jeg jobbet sent.
Da bare begynner jeg.

Et hjørne av rommet mitt. Her soves og leses det, ikke noe annet.



Meg uten sminke.


Favorittskoene mine



..og de styggeste skoene mine. Hvilket kupp!


Tærne mine. Eller, skal jeg si trærne?

Håret mitt på 90-tallet. Poff.


Maria ba meg gjøre noe krampeaktig snilt. 1 kr til Unicef.

Noen spurte om middagen min... Og nei, jeg er ikke stolt av dette. Jeg kan ikke bare begynne å steke pannekaker på jobb nemlig.


Meg og Tica
Jeg hadde ikke lyst til å ta i henne i dag tidlig, ettersom hun hadde tisset på seg selv. Derfor ble det et 2 år gammelt bilde, da jeg ennå var glad i henne.


Den fineste plassen i Molde, det må bli tunnelen


Jeg fortsetter i morgen når jeg har fri, siden jeg kan tenke meg at dette var ganske så interessant.
Bare kom med flere ønsker, føler jeg ikke har sjokkert nok.

63 kommentarer:

www.malinx2.blogg.no sa...

Hvor er skoene fra?

Hva med et bilde av deg og den peneste moldenseren du finner i en random moldensisk gate?

Anonym sa...

du var utrolig pen uten sminke..de fleste (inkludert meg) ser ikke ut, uten sminke!

Margrete sa...

Styggeste klesplagget,mamman din, det værste med huset du bor i.

supergrei sa...

Ta bilde av den snilleste du kjenner. Og den beste kollegaen å jobbe med.

Kamilla sa...

Jeg VET at det finnes penere steder, vurderer å benytte ferien til å reise til Molde og bevise det.

Anonym sa...

Hvem du har et crush on.
Dine interesser.
Hva du gjør når du står opp.
Sminken din.
Dine søsken.
Første sydentur.

btw, beste bloggen jeg har lest så langt :)

Anonym sa...

klesskapet ditt!

Anonym sa...

Når du har sex!

Helene Mathea sa...

Ta bilde av det styggeste klesplagget til mammaen din, på deg.

Helene sa...

Rommet ditt var utrolig koselig, wow :o

Lest bloggen din en stund nå, første gang jeg legger igjen en kommentar, det var vel egentlig veldig på tide. Dagens høydepunkt er når jeg får lese et innlegg fra deg! (ok, det var vel kanskje og ta litt vel i) MEN, du har ihvertfall den beste bloggen!

Anonym sa...

det ekleste du vet av mat

Ella McCartney sa...

Hahahaha! Legg ut det fineste bildet av deg. Det er sånn de fleste syns er flaut.

Kristiane sa...

Skjønner hvorfor favorittskoene er favorittskoene;) liker bloggen din, den er faktisk spennende!

Margrethe sa...

Jeg digger at bloggen din er orginal og ikke som alle andres og i tillegg har et snev av god humor ;)

Anonym sa...

ta bilde av ei du møter på gata.. si at du er fra et nettsted/magasin eller noe, også tar du bilde av henne og stiller henne noen idiotiske spørsmål :)

Døgnvill sa...

Ta bilde av den styggeste personen du har rotet med. Jeg vedder på han er pen.

Anonym sa...

Den hunden din stakkars, jeg må bare le! Og den diadora-genseren fører meg straks tilbake til 90-tallet!

Monica sa...

Gøy å se :-D Fint rom du har!!

Flere barndomsbilder, det er gøy.
Favorittpersonen(e) din(e) :-P
Dataen din

Anonym sa...

Ta bilde av deg naken!

Mathilde sa...

Bilde av når du gjør noe du ikke burde ha gjort :)

Joakim sa...

Ta bilde av deg selv med en gang du våkner! ;)

Anonym sa...

Hva med det beste fyllebildet av deg selv?
Eller en såkalt venn..

Anonym sa...

Ta bilde av den fineste kjolen din!

Anonym sa...

Tærne/trærne, sjokkerte meg ganske bra vartfall.. haha..
Du kan ta bilde av det rareste/styggeste undertøyet du har.
Koslig soverom har du og.. sett bort fra den horete overmadrassen jeg har sterkt hat mot.

Sandra sa...

Bra bilder og for en søt hund :o

Anonym sa...

Ta bilde av brødrene og faren din :)

Eirik Andreas sa...

ahahha, du og tica var like på det bildet!! jeg har lyst å se deg i treningstightsen din (lenge siden sist nå)!

Ingrid. sa...

Du som er så ekstremt opptatt av rettskrivning burde vite at det ikke heter "Meg og Tica". Det heter nemlig "Tica og jeg"!

Jeg så foresten samme feil over i samme tekst. Den kan du jo finne selv som en øvningsoppgave !

Maria sa...

Du kledde å være snill!

Ingeling sa...

ta bilde av deg i den fineste kjolen din:)

ANE sa...

Klesskapet ditt
Styggeste plassen du finner

Linnéa sa...

Skoene er fra London, Malin:)

Takk anonym!

Når jeg har sex? Ja, hvis du stiller.

Ingrid: Nei, meg og Tica:)

TAkk for hyggelige kommentarer om bloggen og for forslag!

Anonym sa...

Hva med det mest sexy antrekket du har? Evt sexy lingerie ? :D
Og må bare få si at du er utrolig søt, både med og uten sminke:D

Ingvild Henriksen sa...

Søt hund! :D

http://www.ingvilt.com

Karen sa...

Kuuuleste rom.

Anonym sa...

Familien din! :D Deler av den hvertfall! ( Ånei, jeg mener ikke deler som i en fot eks;) )

Marianne sa...

For et HERLIG soverom :) Jeg er missunlig!

Anonym sa...

hårfargen du hadde på bildet av deg og tica var fint!!
jeg vil se bilde av tidligere kjæreste(r)

Anonym sa...

Kan jeg få ønske meg en videoblogg der du parodierer noen?
Kanskje du kan prøve deg som Mr.Bean?

Sunniva sa...

du er så søt !

Johanne sa...

Hun har for faen ikke bart. Skjerp deg.

Jeg ser noen morsomme forslag allerede, og det jeg vil at du skal legge ut bilde av (uten å vite hvorfor) er: Barndomsbilde/familiebilde, bilde av ekskjæreste, yndlingsbilde av deg selv vs det grusomste bildet av deg selv ;-)

Anonym sa...

innlegget slettet ser det ut som.? he he he . var det for stygt? jeg så det heldigvis og mener du er en drittunge anonym som disser henne for barten da det er tærne som virkelig se crazy ut.

hvor gamle er dere som leser denne bloggen egentlig. 12. har dere hørt sangen tenke sjæl eller er dere hjernevasket?

Anonym sa...

Mitt ønsker er bilde av deg kledd ut som old-school Britney Spears. Eventuelt dine yndlingsting!

Anonym sa...

hei
du atte kanke du ta bilde av deg sammen med jason mraz digger im yours og da hadde jeg hatt bilde av to favorittene mine sammen så jeg kan henge opp dit jeg har flyttet nå for det er så tomt på vegene og jeg vil ha deg der fordi du er den kuleste jeg vet om hva synes du om meg? mange synest jeg er dust men jeg er bare meg selv det er ingenting fælt med å ikke kunne sette komma eller punktum fordi de er egentlig for mye i det språket santja for man klarer jo å lese uansett please svar da

eller så kanke du ta bilde når du viser peace-tegnet for da er du kuuul

mvh
kyss
og
klem
din
nettvenn

Linnéa sa...

kristoffer...nei

Stine sa...

Bilde av deg når du var 14 år! :)

Anonym sa...

Bilde av deg da du var fra 11 år og oppover:)

Ellenpellen sa...

du glemte å ta bilde av d sjøl på do :p

Ellenpellen sa...

du glemte å ta bilde av d sjøl på do :p

icå sa...

Ta bilde av din verste uvane !

Anonym sa...

Ta bilde av en random totalt person!

Anonym sa...

Bilde av noe du synes er veldig rart !

anny sa...

haha, moldenisk gate....

Tonje sa...

Utrolig fint rom,Linnéa.

Anonym sa...

Bilde av noe du føler deg vel i, samt noe du føler deg uvel i

Sunniva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sunniva sa...

Ser toppen av taket mitt jo ;)

Joachim sa...

Du kledde ikke å være snill. Hold deg til Imsdal eller Bonaqua!

Anonym sa...

så fin du var uten sminke. Elsket rommet ditt foresten.

Fride sa...

Skoene var kjempe fint, og du var søt uten sminke!

Ta bilde av de kjekkeste gutten i Molde!

Julie sa...

hahahaha tåsprekker som synes i sko er så sexy

Caroline sa...

Du var pen uten sminke! Nydelig hud.

Camilla sa...

Utrolig fint rom du har! :O :)
Det så utrolig koslig ut!