3. aug. 2008

Outfit

Hva sier dere til at jeg blir en moteblogg? Da slipper jeg jo å vise IQ

62 kommentarer:

Klisjee sa...

Eg ler, og eg ler :D

Linn sa...

Om det hadde skjedd, hadde jeg drept deg. Heldigvis skjer det ikke.

Anonym sa...

Jeg ville gått for IQ! Får fnatt av alle motebloggene, selvironi er en gave <3

Espen sa...

Hvis det skjer får du ivertfall en mindre leser her :) Det er så kjedelig med moteblogger. Spesielt for gutter.

emely sa...

DET skjer ikke! Jeg liker når du overrasker oss med kule antrekk som overhodet ikke er ment som outfitbilder.

Margrethe sa...

Det tror jeg hadde blitt en jævlig dårllig moteblogg....Bunnpris er jo ikke akkurat kjent for sin fantastiske design på klærne;)

Kamilla sa...

Jeg sier som de over meg; nei. Likevel må jeg si jeg synes det er tøft at du har en slik t-skjorte. Hørt mye bra om dette merket, Bunnpris. Eksklusivt.

Anonym sa...

I <3 YOU

shhh sa...

hva skjedde med konkursransen?

Sandra sa...

Fortsett slik som du gjør, beste blogg ever ! : )

huilei sa...

Hvor har du kjøpt veska???

JUNE sa...

du bør fortsette med å vise iq. vi trenger noe annet enn moteblogger :)

AE sa...

Moteblogg med IQ. Det er orginalt!

Kenny sa...

MOOOOTE :D

Anonym sa...

hvor ble det av den posten du hadde om at du etterlignet 2 andre bloggere? hvorfro slettet du den?

Nina sa...

Prøv deg!

Linnéa sa...

Kunne selvfølgelig vært utrolig festlig og sagt JA!!1!, men føler ikke at det er noe vits. Så får bare være nummer 17984376 som sier nei, og eg ler og ler og alt det der som de andre har sagt allerede.

Linnéa sa...

Konkurransen ble fjernet fordi dere ikke tippa selvfølgelig, dere er for dumme. Hvorfor klage når dere ikke tippa engang?

Linnéa: hvilket vakkert navn!

Huilei: Oscar Sylte

may lene sa...

Skulle ikke du til Ayia Napa nå i august? Eller er jeg helt på bærtur nå? :p

Lillian sa...

hahahah! no need! :P

- M sa...

Nå så jeg overskrifta og trodde du hadde blitt kjip. Heldigvis var ikke det tilfelle. ;P

KristineBirgitte sa...

Haha, jeg elsker deg! =)

Elisabeth sa...

Du hadde mista en leser.

Anonym sa...

Du har faktisk et vakkert navn også :) Bare synd det har blitt "trendy" nå. Da blir det så fort oppbrukt.

Ellers har du bare å beholde bloggen som den er. Ser på de populære bloggene i feks Sverige. What? De har ingenting i forhold til deg. Kenza virker søt og pen å se på, men ligger ikke så mye mer til det enn det. Blondinbella er en sak for seg selv... Uff sier jeg bare.
Du har hele pakken, keep it up :)

Kjersti sa...

Haha. Er så patetisk med alle som skal ha moteblogg for tiden. "Se her, dagens antrekk! Klær herfra og derfra. Det var jeg alt jeg hadde å fortelle for denne gang, siden jeg ikke eier personlighet."
Fant bloggen din for ikke så lenge siden, og nå er jeg fast leser :)

Linnéa sa...

Linnéa: Takk, og det samme til deg! Og veldig festlig at du skriver med aksent over e-en du også. Det er sannelig ikke ofte en støter på, gitt.

Marianne ! sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nadia Tee sa...

Ikke bli det!

Anonym sa...

SLAM!

FRIEND OF LAGERFELD sa...

fine sko

Anonym sa...

Kan du si hvem du etterligna i konkurransen da? Hvis ikke du har planer om å poste den igjen. Jeg lurer så fælt.

Anonym sa...

Fete tøfler/sko!

Anonym sa...

Du må blogge mer! Mitt liv er tragisk denne uken og jeg brister hver gang jeg klikker meg inn på siden og du ikke har skrevet noe herlig!
Mvh Viggo :)

Eliisa sa...

Jeg er veldig nysgjerrig på det innlegget du skrev igår som dukket opp på min bloggkoll, men var fjernet da jeg skulle lese det.
Legg det ut på nytt! (:

frkHanne sa...

Synes du skal fortsette og blogge slik du gjør og heller legge inn noen om mote avogtil :)

martine sa...

fortsett å vis IQ, men du kan gjerne mikse inn litt mote iblandt

Hilde sa...

Jeg tror ikke det skjer. Heldigvis.

www.jannekake.com sa...

Da blir jeg lei meg, outfitbloggere er det nok av. Linnéa er det derimot bare en av.

Smask.

Anonym sa...

Vi elsker deg jo nettopp fordi du viser litt iq iblant, men du har en utrolig kul stil så du kan jo poste outfit bilder iblant.. bare kalle det noe annet :D

Kristina sa...

nice outfit. hvor er teen fra? :p

Sallie sa...

Fortsett slik du gjør nå. Liker bloggen din slik som den er :D

Simen sa...

Ikke bli moteblogg, jeg liker bloggen din for det den er nå! Jeg leser aldri uansett moteblogger.

Litt outfit går jo, men ikke OVERPØS bloggen din med det ;D

Cathrine sa...

Finnes nok av motebloggere, og din blogg er unik. Stay that way! :-D

Anonym sa...

Tss, så du mener du viser IQ?

line aurora sa...

diggør måten du matcher veska med den gule skrifta på t-skjorta di.

kan ikke du bli norges første nakenmoteblogg? plis'a.

Karoline sa...

Du er så sykt sykt sykt søt! Moteblogg hadde vært moro, men liker at du viser iq! <3

Linnéa sa...

Nei, jeg kommer ikke til å si hvem jeg etterlignet.

Jeg viser iq ja, å gud som jeg viser iq.

Sara sa...

Nå må jeg begynne å henge på bloggen din 24/7. Du sletter jo innlegg om en gal;)

Sara sa...

Jada. Det skulle stå som, ikke om.

Madeleine sa...

IQ er en fin bil

Arma sa...

du er så sexy

Anonym sa...

Haha, kjenner til den outfiten der ja, jobber i butikk selv.

Nugget sa...

hehe, du er morsom :D

Anonym sa...

Hvor er de blomster øredobbene dine fra?

Prinsesse Iselin sa...

koseskooooo :)

Linnéa sa...

Jeg bare få ha sagt at jeg ikke mente noe "vondt" med den setningen. Altså, jeg synes ikke at de er dumme, men jeg kunne ha levd på bilder mener jeg.
MENS JEG MÅ PRESTERE OG PRESTERE!
Neida.

Hvilke blomster?

ida Marie sa...

Jeg liker så utrolig godt bloggen din som den er :D

Magnus sa...

Jeg synes man kan snakke om mote og vise IQ.
Må man være dum for å like mote?

Magnus sa...

haha. greit, fashionistas er ikke dumme, vi er enig ;)

Anonym sa...

plis skift til pop-up-vindu som kommentarfelt

Linnéa sa...

aldri

Ingeling sa...

det hadde blitt bra;D