8. aug. 2008

Sidn

Åhåhåh, nå fant jeg akkurat gamledataen min, Herr Acer. Det er egentlig ikke noe feil med ham, sett bort i fra at skjermen fungerer som et discotek etter en halv boks øl ble tømt i tastaturet en vakker dag i fjor. Likevel, gamle bilder - det har den.



Nå har det seg slik at jeg snart reiser til sydens land sammen med noen venner og stesøstra mi Lissis. I den anledning vil jeg mimre med meg selv fra tidligere sydenturer sammen med Lise.
Den eneste forskjellen fra den gangen og nå, er at vi var hot chicks.


Så et par år senere...




Ikke rart vi fikk napp.

46 kommentarer:

www.jannekake.com sa...

Det siste bildet kommer jeg til å huske lenge. Fantastisk bra. ^^

Sunniva sa...

Gleder meg til å se bilder fra turen dere skal på nå.
Jeg liker bildet der du sitter på stranda " awfully drunked ". Haha

Anonym sa...

Si meg, har Lissis vært i syden no' sånt som ca 3 ganger i sommer da? ;)


Money money

Anonym sa...

morsomt :D
men du: du må blogge mere!
jeg sjekker bloggen din sånn hvert 10minutt, for å sjekke om du har blogget.. Ikke blogg annenhver dag; hver dag! :)

Anonym sa...

dere to har jo de beste bloggene i norge :)

Gunilla sa...

Hahah, genialt!
Flere bilder, flere bilder ! :))

Nina sa...

Ah, kos deg masse! Håper på mange fiiiine bilder når du kommer tilbake;)

Ingrid sa...

Når ble kombinasjonen av bokstavene M og I ett ord ?

Torill sa...

hehe, alltid morsomt å se gammle bilder ;-)

Anonym sa...

legg ut flere ønskebilder da:D:D

Tonje Kristin sa...

Du ligner utrolig mye på hun der Tash i Home And Away, hvis du sku lure på det noen gang :-)

line aurora sa...

nawih! gotherlinnéa med rosa topp på det første bildet, skjønne æ. får påstå at det fisk-på-strand-bildet av deg er en smule heitere :D

Prinsesse Iselin sa...

Hvilken hotness;) Hvor skal du a?

- M sa...

Helt ugjenkjennelig på det første der da. Haha. Najs!

Sara sa...

er du å Wenche Myhre i slekt? :)

ANE sa...

Haha, så bra bilder! Hvor skal dere?

Karoline sa...

Haha...HERLIGE bilder! Du er skjønn..!

Ella McCartney sa...

Det ene bildet i sanden var dødskoselig!

Anonym sa...

hahahahahahhah

Elisabeth sa...

Jeg så du sendte inn bilder til Rockman's Musikkblogg:) !!

Anonym sa...

unnskyld meg. Er det deg til høyre på det første bilde? :O

Marie sa...

Ser bildene er fra Napa :) Elsker det stedet!

Linnéa sa...

Janne: Eller ikke.
Anonym: Dette var nr. 2. Plager det deg?

ingrid: hæ.

Anonym: Det blir ikke flere ønskebilder, det må være mulig å gjennomføre et forslag - hvilket 70% av tilfellene ikke er.

Iselin: Ayia Napa!

Sara: Ja, Wenche Myhre er mamma.

Elisabeth: Han tok bare de teite bildene jeg sendte inn da, og nå driver han og spammer meg med mail. Kjenner du ham?

Anonym: Oh yes! Var jeg hot?

Lillian sa...

haha. du er herlig :)

Anonym sa...

var du på blue village callisto på de bildene? haha

www.malinx2.blogg.no sa...

Jeg regner med jeg ler med dere, ikke av dere? Haahahha!!

Marija sa...

nei ikke rart du fikk napp!

Simen sa...

Haha, Acer suger. Min acer funka aldri -.-

Åj, skal si dere har forandra dere! Til det bedre da :)

FRIEND OF LAGERFELD sa...

fin du er! (uansett tidspunkt)

Christina sa...

haha, herlig! ;)

Maria sa...

Haha, strandbildet er fantastisk! Kos deg i syden. Drar selv til Chios, Hellas på mandag og gleder meg sinnsykt til å forlate regnet i en uke. Strand, sol og lave gutter, yeah!

Cecilie sa...

Digger håret ditt. (:

Hvilken hårfarge bruker du? Merke?

Vero sa...

Hahaha, digget brillene. Satser på du har de enda og sender de i posten til meg

Tone sa...

Det første bildet ser man godt at er redigert ved magen din, traaagiskt!

Helga sa...

Digg outfit frå syden.

Anonym sa...

hei tone jeg husker en gang du manipulerte deg selv inn et bilde på dagbladet.no og pappa som er advokat og kjører bmw sa at det var ulovlig og jeg kan faktisk anmelde deg hvis du gjør det igjen men jeg vil ikke for jeg vil presse deg til å drikke to liter cider i stedet for som straff for to liter er mye og du tåler jo ikke så mye så jeg synes du heller bør spy enn i fengsel jeg lurer på hvorfor de ikke har tv i barnefengsel jeg tror at mange firmaer kaster tver for eksempel fjord 1 når de kaster busser og båter kan de bare gi tven til barnefengselet slik at du kan se på tv når du kommer i barnefengselet

Anonym sa...

når drar du?

Linnéa sa...

Maria: Lave gutter? Så..hot.

Tone: Hehe, nei jeg var bare tykk=)

Nest siste anonym som er kristoffer: Hvor tar du det fra?

Anonym: Mandag :)

Nugget sa...

haha, tidige (aka bergensk for morsomt) bilder, dere er søte :D

Eja sa...

Vi skal også til Ayia Napa, men drar ikke før 25. august :) Ditt oppdrag er å finne sinnsyke uteplasser!

Johanne sa...

Linnéa: Du var ikke tykk, men større enn du er nå. Synes du er fin som du er uansett, men jeg har registrert noe som er litt synd. Det er at ofte virker det som at mote og "tynnhet" skal gå hånd i hånd; du fikk liksom så mye bedre stil da du "ble tynn", og plutselig var du solbrun og hadde lyst, fint hår.

Hvorfor må det være sånn, egentlig? (Obs! Dette er ikke klaging rettet mot deg, men mot.. jeg vet ikke, samfunnet sikkert.)

Et godt eksempel er Nicole Richie. Hun så ut som trash før, ikke nødvendigvis fordi hun hadde noen kilo for mye, men pga at hun ikke hadde hun der Zoe-dama (eller hva hun nå heter) til å style seg. Storesøstra mi er ganske tynn, og hun provoserte meg så sinnsykt en dag hun sa (om Lindsay Lohan): "Ja men, man ser jo bare ikke bra ut dersom man ikke er så tynn. Klærne ser bedre ut på de som er så tynn". Det verste er at jeg tar meg selv i å tenke det også. FY SKAM!

Anonym sa...

Hvilket årstall er det første bildet fra?

Johanne sa...

Takk for tips :-)

Skal kjøre roligere neste gang, så slipper jeg kanskje å (nesten) kjøre over en sau igjen.

Ps, i den der "Navn/adresse"-tingen her i kommentarfeltet; er det mulig å få navnet sitt med stor forbokstav? Jeg dør litt inni meg hver gang jeg ser navnet mitt som "johanne".

Linnéa sa...

Eja: du skal oppdateres :)

Johanne: Det er dessverre blitt sånn. Det er som du sier en trend, selv om jeg ikke ser på det som trendy å være modell-tynn. Modeller er tynne fordi de skal være som kleshengere, ikke fordi klærne skal passe dem. Jeg liker meg selv bedre som tynn, sånn er det bare. Tror mesteparten av befolkningen har samme følelsen også.

Anonym: hmm... Husker egentlig ikke. 2005 kanskje

Anonym sa...

du var ikke tykk da! blir feil å si :p

Øyvind sa...

jeg synes du var megasøt/heit på det eldste bildet. hvorfor slanket du deg?