18. sep. 2008

Bob bob, ikke sant.

Nå vurderer jeg å bare klippe av meg alt håret. Jeg er dritlei av håret som aldri vokser. Håret som er så tynt at jeg må surre strikken rundt 10 ganger for å kreere en liten musehale.
Jeg går aldri til frisøren på grunn av at allerede på vei bort til frisørstolen roper de "herregud, her må vi nok ta en del. Bruker du kur? Vi har en kjempebra en til kun 800 kr!". Så skal man betale for å bli skamklipt. Det gidder jeg ikke, og derfor ser jeg ut som en skog på håret.

Så har jeg tenkt litt på dette med å klippe meg bob. Ettersom jeg skal bo her i ett år til, og i Molde spiller det egentlig ingen rolle hvordan jeg ser ut siden byens utvalg av det motsatte kjønn er heller labert.
Har dere noen innvendinger eller meninger om denne tanken? Før jeg klipper meg skallet i frustrasjon.

Og ja, som dere ser er jeg i jobbklær ettersom jeg skal på jobb om..snart.
Enda jeg ikke har vært på skolen i dag. Jeg og Jon våknet nemlig litt sent etter gårsdagens russekro. Så spiste vi frokost, før Jon dro på skolen - og jeg...la meg.

For en utrolig morsom overskrift jeg har forresten (...)

99 kommentarer:

mvictoria.blogg.no sa...

Håret mitt er også helt.. håpløst, må snart gå for en Donald Trumph - hentesveis. Men tror du blir å kle bob : )

Anonym sa...

ikke bob :(
men klipp det litt kort, og oppklipt. litt rocka-tøft.

Anonym sa...

JA, KLIPP BOB :D

Thomas sa...

Hvorfor stoppe med bob. Hvorfor ikke ta alt? Spiller ikke noen rolle siden du bor i molde, right? Så da innen 1 år har du bob - og da kan du flytte? :)

Anonym sa...

BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB BOB

(beklager så mye for spamminga)

:D

Anonym sa...

Du hadde kledd bob:)

Kristina sa...

Jeg forstår. Har samme problemet selv, og har hatt lyst på bob i flere år nå. Jeg tør aldri å gjøre det, dessverre.

skypus sa...

du hadde helt garantert kledd bob, eller en rufsete variant, men like kort som en bob. jeg tror bare rett og slett du hadde kledd alle slags hårfasonger til litt over skuldrene :)

Christina sa...

Klipp bob!!! :D
Trur du vil kle det :)

Dere hadde forresten veldig innpåslittsome frisører. Min er utrolig flink. Så når jeg var hos henne sist så snakket vi om håret mitt (det er noe rart med det) og sier hun: jeg trur ikke hårkur vil ha noe nytte egentlig. Jeg synes rett og slett at hårkur i seg selv hjelper veldig lite. Så man kan jo kure det og kure det men det hjelper ingenting egentlig. :P

Anonym sa...

Prøv en bra hårkur! "Sebastian" har utrolig gode kurer. Dersom jeg var deg, ville jeg klipt tuppene (2-cm), hver 3. mnd. Da vil ikke håret falle (altså "ikke vokse") pga at det er slitt. Ved og bare klippe det hver 3. mnd vil det også rekke å vokse ;) Men dersom det er helt ødelagt, da bør du farge det mørkt og ta en glansvask. Det kommer til å se utrolig bra ut! Jeg synes i allefall ikke du skal klippe deg, for det er mulig du vil angre noe veldig. Lykke til da!;)

Anonym sa...

klipp bob !!

Kamilla sa...

Ikke bob!

Kristine sa...

Finn ut hvordan du vil se ut med bob på taaz.com. Det gjorde jeg og jeg skal ikke klippe bob. Jeg har nemlig ingen umiddelbare drømmer om å bli med i Great Garlic Girls.

Siri sa...

Klikk bob, tror du hadde sett fantastisk ut :)

Anonym sa...

klypp bob
men dog en lang bob. godt råd fra en frisør.
du vil kle en som går rett nedenfor haka.!

farger du håret selv? veldig pent.:)

Anonym sa...

Du hadde sikkert passet bob, men du er veldig pen med den type lengde du har på håret.

Helene sa...

klipp BOB! Det er gøy :)

Døgnvill sa...

Ikke gjør det. Håret ditt er nydelig, ser iallefall slik ut på bildene. Bob kommer til å bli sånn Bertine Zetlitz (eller hvordan det skriver) style, og det liker vi ikke.

Victoria sa...

omg, kjenner meg såååå igjen med frisøren! Går aldri til frisør lenger selv -_-

Nina sa...

Alt kler den smukke sies det:) Men bob? Hmm.. Jeg syns du ser bra ut med langt hår jeg!

pernille sa...

Har akkurat samme problem. Håret mitt vokser aldri, og jeg vil ha det langt. Har ikke vært hos frisøren på snart to år, fordi de kommer til å kreve å klippe 20 cm, ikke faen.

camilla sa...

du hadde passet bob kjempe bra!
og hvis du angrer er det jo alltids hairextencions.:)

Johanne sa...

Herregud, så konservative noen av dere er. Bob er ikke nødvendigvis sånn stram bolleklipp, hvor ikke et eneste hår kan ligge skjevt (selv om det finnes noen av dem også).

http://farm3.static.flickr.com/2049/2336693776_71459fb672.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2049/2336693776_71459fb672.jpg

Jeg synes det er fint, jeg :-)

Johanne sa...

Hmm, det skal være .jpg bak linkene, ellers funker de ikke. Vet ikke helt hvorfor det ikke kom med.

hildereality.blogg.no sa...

det hadde du kledd :)

Anonym sa...

ikke klipp bob, jeg lover deg at du blir misfornøyd. Bare mennesker som vil at du skal bli stygg sier sånn, du er verdens peneste. derfor er folk sjalu, og vil få deg styggere. derfor sier de til deg at du burde ha bob. Jeg holdte på å si at du burde ha bob, for at du er irriterende pen. Men nå skal jeg være snill og si folkets sannhet. ikke klipp bob. love you!!

Jon sa...

Jeg hørte rykter om at du ikke kom på skolen, ja. wannabe Jon eller? Jeg synes håret ditt er fint :)

Tiiril sa...

Klipp bob! Har lyst å gjøre det selv, men kommer bare aldri så langt. Men du hadde nok kledd det:)

Anonym sa...

hehe, morro anonym.
Og jeg sa du burde klippe bob fordi du ville kledd det. men da behøer du en god frisør:)

og du får nytt å nydelig hår på null , niks:) .. du ville sett mega bra ut, men VÆR Så snill, du må ha oveer haka. :)

Kristine sa...

ikke klipp bob, du kommer til angre. jeg hadde lengre hår enn deg, klipte meg... ja.. resultatet var jeg ikke fornøyd med! har angra i 13 mnd nå;)

Anonym sa...

du kommer ALDRI til å tørre å klippe deg bob! :P å det vet vi vell alle...

Anonym sa...

Ha det slik det er :) Bob kan nok passe deg, men jeg synes du er fin som du er nå :)

Frøken Frisørskrekk, Mari. sa...

Haha. Vi lever samme sjebne - frisørsskrekk. Håret mitt er like tørt som en ørken, like splittet som FRP og KRF og like tynt som... en pinne ytterst på en liten buskegren? Jeg tar saksen fatt selv en gang i blant jeg! Men føler kanskje at en profesjonell bør få prøve å redde det snart.. Stakkars håret mitt. Kanskje jeg tør etter at du klipper deg en fantastisk BOB, og beviser for meg at frisører ikke er farlige... Tror du kler det! :)

Anonym sa...

Du må jo ikke klippe deg!!!!!!!!!
Det er sånn hår som du har, som jeg ønsker meg:)
Du har sykt pent hår eller hele deg er jo pen:)

maia sa...

hater frisører.
klippklipp, det vokser jo ut igjen.

Frøken Blom sa...

Du kommer til å kle hvilken som helst frisyre du bestemmer deg for. :)

Mariette sa...

Etter en hestekur av en medisin og et par år med sf, så håret mitt helt grusomt ut, slitt, pistrete og tørt. Har aldri hatt tro på frisører og deres "vidunderprodukter", men så kom jeg over et produkt fra KMS som het moistrepair. Det har virkelig reddet håret mitt. Må stusse et par cm nå og da for å få vekk mye slitt hår, men det kommer seg. Kostet 240kr, pluss minus.

Og en ting til, tror ikke bob er tingen for deg. Kanskje ta litt i lengden, gradere eller klippe en kortere versjon av din frisyre som den er nå?

prinsessemarte sa...

Du er fin uansett

zathx sa...

Ta en 'Britney', du ;p

Anonym sa...

ikke klipp deg skalla, og du har trolig ikke møtt så mange av moldes kjekke ungdommer ;)

Espen sa...

Elendig ide!
Synes ikke du har noe å klage over når det gjelder håret ditt jeg. Synes det ser bra ut jeg! Nei, hør med Jon - skal vedde på han er enig med meg :)

Eva sa...

Haha! Du har en morsom blogg du! Jeg har håpløst hår selv og det ender alltid i en knute. Jeg tror du hadde vært superfin med bob!

www.metrobloggen.se/wigertstil

Du er IKKE perfekt sa...

jeg tror du hadde kledd bob utrolig bra :)

Anonym sa...

Du burde DEFINITIVT klippe bob. Tror du hadde kledd det skikkelig godt.

Lene sa...

Tror du blir fin med bob, eller kortere oppklipt hår! :-) Alt kler den smukke og du er jo jævlig sexy! :-D

FRIEND OF LAGERFELD sa...

dæri dæri bob bob suuuuue. JA, stiliig

Christopher sa...

ikke klipp håret. det er fint slik det er nå. russ ja. mulig jeg også skal være det nå da jeg har begynt på "vg3" =P
du dør? neh, guttungen som prøvde å robbe meg døde nesten da jeg sa jeg hadde ringt politiet. hehe. han løp, eller syklet da, rimelig fort hjemover =P

Maria sa...

Du ville kledd bob dritbra! En halvlang variant spesielt.

Selvom skallet hadde vært rimelig killer, det óg. ♥

Linnéa sa...

Pernille: Man kan jo alltids true frisøren på livet, da klipper de ikke mer enn du ber om.

Anonym: Hahhaa, jeg kjenner meg igjen. Jeg sier ofte til folk at de skal klippe seg fordi jeg vet at de ikke vil kle vedkommende. Jenter er dramatiske.

Jon: Jeg fikk bare ikke til. Senga frista mer enn noen gang!

Kristine: Det jeg er redd for! Det er ingen vei tilbake.

Anonym: At jeg ikke tør? Nå fikk jeg lyst til å gjøre det for å bevise at jeg gjør det. Spørsmålet er vel heller om jeg vil utsette meg for det. Vel skrives forresten med en L.

Mari: Jeg klipper meg selv jeg også. Ganske flink faktisk :)

Anonym: Tusen takk, men da vet du ikke helt hva du går til.

Mariette: Takk for tipset :) SF er vel hovedårsaken til at håret mitt er ble som det ble.

Zathx: Da klipper jeg heller av meg hodet.

Anonym: er ikke ungdommene jeg er på jakt etter :)

Espen: Synes du? Det er ofte kommentarene fra det motsatte kjønn som veier tyngst!

Lene: (L)

Christopher: Tenk ju! Flott, ses på russetreff :)
Fy fader, japanere/kinesere/indonesiaere altså.

Linnéa sa...

Takk for ytringer forresten :)

victoria sa...

hva skjer med å klippe seg kort? bob saget !

Simen sa...

Du er rå uansett hvilken hårsveis du har! :D

crust sa...

ikke bob, men bolle!!!!

Prinsesse Iselin sa...

Haha, enig, det eneste positive med å ha sånn ca 1,- fjon på hodet er lite hårvekst på bein og armer og slikt, kjipt med barteper osv.

Registrerer en "prinsessemarte", finn deg ett nytt navn, hva med "marte-barte-bjarte" eller "marte for svarte"

Jorunn sa...

Bob er kjempe tøft!!! Gå for det...

Anne Cathrine sa...

Jeg blir aldri fornøyd hos frisøren, fjern alt håret og kjøp deg parykk. Jeg vurderer det, håret mitt er så slitt at det faller av når som helst:p

Hanna sa...

Gjør det! gjør noe drastisk! Enten bob, eller så kan du jo ta en Agyness, med guttekort, rocka hår :) Kan sikkert bli kjempekult!

Katrinemonsas sa...

GO bob1, gjorde d for en uke siden, har ikke angret og du kan alltids ha clip on extentions

Ida sa...

jeg gidder heller ikke frisøren. Jeg stoler ikke på de heller. har ikke vært hos frisøren på sikkert snart ett år.

Bob er kult

Vilde sa...

Jeg hadde ditto hårsituasjon, klippet bob og har ikke angret et sekund:) Nå ligner håret mitt endelig på hår i stedet for fjær og er mye lettere å ha med å gjøre:)

Amalie sa...

Jeg synes du er fin på håret jeg, men om du har hatt det lenge akkuratt slik, skjønner jeg at en forandring vil gjøre susen...eh kanskje

Susanna Nutti sa...

nei du skal vel ikke klippe det, bobb? Ö

Christina sa...

go for it! jeg har bob og trives!

Ellenpellen sa...

Da er vi to som aldri gidder å gå til frisør :p Får jo bare slengt oppi trynet om hvor stygt og slitt hår man har og betaler haugevis med kroner for å se ræva ut. Har sikkert tynnere hår enn deg selv etter bleking og d andre du vet :p

Regner med bob var en spøk?

Anonym sa...

kjøper du bare ikke exctation?

Triine sa...

jeg hadde like langt hår som deg i februar, helt til jeg klippte meg bob. det var utrolig fint, men jeg lengter fortsatt etter å ha langt hår, er litt dilemma. men jeg må si, det er virkelig verdt å prøve det. derfor - go for it ;)

fredrik sa...

heheey, jeg jobber og på bunnpris. Hater butikken der. Sånn virkelig hater. Godt å se flere som bailer fangetrøya iaff, ehhe

lissis sa...

KLIPP DEG.

Marianne ! sa...

Bob er jo gøy ! Du hadde definitivt kledd det. Trenger jo ikke være sånn kort bolle-bob. Uansett, det vokser ut igjen.

Mary Soprano sa...

Jesus, NEI! Og ka med at du får opp mobilen snart? I har div lolle ting å skrive.

marey sa...

Jeg klippet bob for akkurat et år siden, og det er det smarteste jeg har gjort noen sinne. Aldri følt meg så stilig uten å gjøre noe for det annet enn å gre håret:) Tror du kunne kledd det godt, men det er ikke alle som gjør det.. Man må ha litt smalt ansikt.

Linnéa sa...

Iselin: Enig! Jeg har relativt lite hår på resten av kroppen også.

Hanna: Guttehår? Som i RUFS? Kommer absolutt ikke på tale.

Ellen: Nei, det var ikke en spøk.

anonym: axtacion? Jeg har allerede extensions, men det sliter jo bare enda mer på håret.

Fredrik: HEY! Ingen hetsing av Bunnpris! Jeg elsker jobben min :)

Marianne: Jeg vil ikke være GØY på håret. Jeg vil være fin på håret.

Mari: I dag våkna i en time etter i skulle på grunn av den horemobilen. MEN, har bestilt ny i dag og sendt mail til netcom og bokstavelig talt skjelt dem ut.
Men jo lenger opphold, jo større blir gleden når man finn tilbake igjen! missu

margrethe sa...

bob, jeg stemmer for bob.

Thale sa...

jeg synes bob er blitt fryktelig oppbrukt. please dont.

Espen sa...

Ja det mener jeg virkelig Linnea.

"If its not broken, dont fix it :)"

Marianne sa...

Digger bloggen din frøken! Linker den straks til min. Hilsen fra en dame og enda en Dell

Anonym sa...

har du extensions i håret på bildet?

Anonym sa...

..og ikke klipp bob! Du kler hestehale og sånn spenne.

margrethe sa...

IKKE KLIPP DEG!!
Jeg klippet bobb da jeg hadde like langt hår som du har nå. Greit jeg var maks fornøyd, men etter en mnd var jeg maks lei og tok extensions igjen.. Ikke gjør d :P

joakim sa...

*Ønsker seg videoblogg av Linnèa*

Karoline sa...

du er så pen!!
tror du vil passe bob jeg<3

Ingeling sa...

Tror du kunne kledd bobb;)

Anonym sa...

Jeg er misunnelig på håret ditt! Det ser ikke slitt og tørt ut på bildene, men det vises kanskje bedre i virkeligheten?
Personlig så syns jeg langt hår (som regel) er penest på jenter. Men du har et veldig pent ansikt, så du hadde sikkert kledd bob også! Men - du er nydelig med langt hår :)

Belinda sa...

Om ikkje jeg tar grådig feil heter det "bob bob bob, ikke sant". eller?
Jeg stemmer hvertfall for bob. Jeg klippa bob i vinter. ELSKET det de 2 første ukene, de neste 9mnd har jeg hatet det. But ey, thats life.

hannastrand sa...

klipp bob. Tror du vil kle det kjempe godt! :D

Anonym sa...

Tror du ikke i så d eller? Kjørte oppå fortautet me stadion der? HÆHÆ????

Sandra sa...

Liker håret ditt jeg :)

xoxo sa...

Du er så pen at jeg tror du kan kle alt :) Forandring fryder!

Linnéa sa...

For et flott ordtak, Espen!

Marianne: Takk! Dell (L)

Anonym: Det ser absolutt ikke bra ut på bildene heller, men takk :)

Belinda: Jaja, men personlig synes jeg det er en bob for mye.
Alle gode ting er to.

Anonym: Hahaha, ja jeg hadde kjørt meg vill. Hvem var du? En av de randomene som ALDRI flytta seg ut av veien som jeg NESTEN meide ned?

xoxo: ilu

Anonym sa...

Kjørt deg vill på stadion? Det er godt gjort. Var en av tilskuerne i en bil som kjørte forbi.

Linnéa sa...

Egentlig skulle jeg bare frakte kokken hjem. Åja, en råner - så kult :)

vodkalady sa...

Nei hva er galt med håret ditt da? Min frisør er nok så grei (gått hos han i 9år). Han spør igrunnen ikke om unødvendige spørsmål som f.eks om jeg vil ha verdens beste hår kur til en tusenlapp. Om han spør så er han ikke så dyr heller.. Betalte synhundre kroner i dag for en klipp (tok ca 15cm av håret mitt), en shampoo og balsam som begge varer i ca et halvt år. Dessuten er frisør shampoo og balsam bedre for håret enn dagligvare shampoo og balsam. + de varer lengre.. gå til en mannlig frisør som ikke er homo. Har ingenting i mot homofile, men i frisør yrket har jeg lagt merke til at homofile gutter og jentene er de som er mest pågående og skal ha deg til å kjøpe allslags + de får deg til å gjøre ting med håret som du egentlig ikke vil..

Anonym sa...

Er alle som kjører forbi stadion rånere? :)

Linnéa sa...

Vodkalady: Du sier noe, ja!

Anonym: Neida

Mary Soprano sa...

I har sterke motforestillinga om at du klippe bob. Dem som sir det blir fint bare smiske.

Anonym sa...

Om du skal klippe bob må du vente litt til. Det oppklipte håret må nå den lengden du vil ha på bob'en først ;) Ser kind of mongis ut om ikke. Hater at alle skal ha bob, så ikke gjør det!

Godfadder sa...

Klipp håret kort og liket ditt vil aldri bli funnet...Du er herv/med advart!

Balderina sa...

Utrolig bra blogg! :D
Hvor har du kjøpt skjorten du har på deg på profilbildet ditt? :)

johanne sa...

kort hår er konge!