28. sep. 2008

Bomull til kvelds

Dypt inne i en ny Skins-episode og halvveis nede i smågodtposen ble jeg oppfordret til å bli med ut. Klokka var halv elleve - men hvorfor ikke? Jeg har jo bare verdens vanskeligste økonomiprøve å øve til i morgen. Dermed røska jeg av meg ullgenseren, med meg ei flaske vin og dro til en kompis.

Siden jeg kun var middels beruset klarte jeg for første gang å registrere hvilken fantastisk grusom musikk som spilles. Men for all del, jeg danset.
Etterpå gikk vi bare hjem for å teste ut slankemyten om å spise bomull. Jeg spiste faktisk 2 pads.



I dag skal jeg liksom løpe coopertest-test. Men det ser dessverre ut som det regner litt, Hans.

Til sist må jeg vel kommentere dette. Noen har kanskje fått med seg min mors intense kommentering rundt om på blogger for å skaffe trafikk. For ja, min mor har gått til anskaffelse av en blogg - på min bekostning. En blogg hvor hun prøver å "latterliggjøre" mine feil og mitt liv.
I tillegg velger hun å publisere bildene jeg sparer dere for. Når jeg tenker meg om er dette ulovlig.


Bortsett fra å være en god mor er hun over middels interessert i steinarter. Jeg har til tider fått kjeft fordi jeg har prestert å miste "lykkesteinene" hun har gitt meg.
I tillegg til å være (no offence) dobbelt så stor som meg er hun også umåtelig flink i Paint:


Hva synes dere, skal vi ikke bare boikotte henne?

54 kommentarer:

Anonym sa...

haha,mammaen din er søt!

Nøve sa...

Hahaha, genialt!

Anonym sa...

ilu Linnéa sin mor :D

Madeleine sa...

Festlig, sarkasmen har gått i arv skjønner jeg:P

Sunniva sa...

Nei. Moren din er kjempe søt og morsom! Ser at du har fått det fra henne. :)

idabianca sa...

Hehe, syns det er morro at mamman din har fått seg blogg jeg :p

Monica sa...

Hahaha, så morsomt :-D

Anonym sa...

HAHAHA, absolutt ikke. Digget det !

Kamilla sa...

Boikotte? Hvorfor i alle dager skulle vi gjort det?

Hanna sa...

ha ha, herlig!

Zathx sa...

Haha, moro å lese bloggen hennes da!

Marthe Sofie sa...

Hun gav meg en god latter i alle fall!

Anonym sa...

du er den eneste bloggeren jeg gidder å følge med på. men nå begynner det å bli kjedelig. når hele familien skal blogge og det reklameres for hverandres blogger osv. kjedelig og utvannet har dette utartet seg til å bli.

Kamilla sa...

"Nå har jeg bestilt et 1-stjerners hotell til Linnéa i London. HAHAHAHA."

Digger moren din :D (Føler med deg og Maria...)

Anonym sa...

Mamman din er RÅ!

Linnéa sa...

Anonym: your loss

Marianne ! sa...

pads ser jo bare så godt ut.

velkommen mor.

benedikte sa...

Visste du forresten at det er farlig og spist bomull, den trekker til seg altfor mye blod ellernoe. Kansje jeg burde slutte og se på greys anatomi, men det skal visst nok være sant :p

Maria sa...

Jeg har lagret henne under bookmarks, hihi<3

Christian Støkkan sa...

HAHAHHAH for en morsom mamma du har!

Malin amalie sa...

Fy fader å bra du skriver.

Kristina sa...

Mammaen din blir nok en hit i blogg-Norge :)

Anette sa...

haha moren din er morsom!

Anonym sa...

Hva er en coopertest?

miagorz sa...

så utrolig kjekt det må være med en mamma som jobber i reisebyrå. ser du skins på nettet? link? ehe

Nina sa...

Haha, må bare sei at eg elska bloggen din, og at du har ei geniaal mor! :D

miagorz sa...

ah fant det på youtube.

MARTEYY sa...

Haha. jeg elsker morra di!

Linnéa sa...

Benedikte: Vel, dette blir nok ingen vane. Men takk for opplysningen :)

En coopertest er når man drar på Coop for å ha handlevognrally.

Miagorz: Ja, men jeg finner ikke episode 3 sesong 2. Skulle ønske noen kunne hjelpe meg.

Takk for kommentarer!

Anonym sa...

jaja, da vet vi hvorfor du har blitt sånn som du har blitt hvertfall xD

belindajakobsen.com sa...

aj aj aj! ikkje spis bomull!

ANITA sa...

Flott mamma! Det der slår herved det lille faktum at min mor liker "fj0rTiZzz" språket så mye at en hver sms må innholde en aldri så liten "koZ & kLemz" e.l.

Elsker bloggen din.

Espen sa...

Mora di er søt Linnea. Og hun er morsom, har lest bloggen hennes!

Cooper testen blir piece of cake, bare start rolig for å deretter øke og øke.. Er jo bare 12 minutter?? Selv har jeg løpt coopertesten 9 ganger i dag. Også kalt halvmaraton!

CAMILLA sa...

herre, dette har jeg vanskelig for å ta seriøst.

Nugget sa...

tygget du de? eller svelgte de hele? ymmmi.

Silje sa...

Takk for tipset om ''Skins''! Jeg har nå fått meg en ny favorittserie :)

Mmmar sa...

HAHA, moren din sin blogg er jo morsommere enn din..! :D

hanna sa...

moren din har fått en ny leser.sorry linnèa, jeg klarer ikke boikotte henne!

Anniken sa...

Skulle vert russekort dt der;)

belindajakobsen.com sa...

Enig med deg. Men moteblogger gøye å SE PÅ, men ikke å lese.. ps. di mors blogg er jo fantastisk :)

mariette sa...

Så gøy at mamman din også blogger! Er herved fast leser av hennes òg:D

Bella. sa...

Så søt mamma du har! :D

sunnysola sa...

jeg er stor fan! mora di er kul og coopertest er et helvete.
:)

Marianne sa...

Nommen... sje han Trond da! Søte alkisen ^^

Linnéa sa...

Espen: jamen du liker jo å springe! Da blir det noe annet. Tror jeg må skulke, i år også :) Flink du er!

Camilla: du også, ja.

Mmmar: ja, skammelig.

www.stineja.blogg.no sa...

haha, jeg har møtt moren din! i nordland faktisk.. liten verden a'gitt... :)

nalille sa...

Hehe. Morsom mamman din er^^

Ine Margrethe sa...

Hahaha, leste litt av bloggen til mammaen din. Morsomme saker! Men kommer nok ikke til å bli fast leser av den, nei ;)

Anonym sa...

NO OFFEN-S-E ;))))

M.B sa...

virker som en kul mor :)

Vera sa...

haha, du har en litt morsom mamma :-D opp ned med pcen liksom? hahaa. meeen, jeg har vært der 8)

Amalie sa...

Dette var vel både rart og morsomt på en gang.

Andrea sa...

Bloggen din er skikkelig morsom å lese:)

kristine reitan sa...

hahha, nå har jeg fullstendig latterkrampe, herregud. om mamma hadde gjort noe sånt hadde jeg dødd! :)