1. sep. 2008

Ein bunadane

Nå er jeg lykkelig. Da jeg kom hjem fra Volda i går stod det nemlig en stor eske rett innenfor døra. Tica som hadde vært alene hjemme i 2 dager kom overraskende nok logrende mot meg, men jeg kunne ikke gjøre annet enn å slenge henne unna. For i esken lå nemlig Dell. Jeg hylte av glede og kastet meg over ham. Tilbake fra rehab og tilbake i mine armer. Endelig har jeg noen å spise og sove sammen med igjen!


Jeg må bare meddele at jeg har en så grusom skrivesperre at jeg vurderer å kjøpe Allsang på grensen-cden for å få inspirasjon. Da mener jeg kanskje ikke her på bloggen, for dere driter vel egentlig i hva jeg skriver. Jeg mener in real life. In nynorsk life.
For å utsette skrivingen dro jeg faktisk på aerobic. Da har man vel relativt lite lyst til å skrive.
Det morsomme er at koordinasjonen min er dårligere enn de eldre damene på 40, så dit bare jeg neste gang for å ødelegge for resten av gruppa. Det er tross alt sånne ting jeg lever for.

Å Jesus, Josef og Maria - gi meg og Dell en hobby.

44 kommentarer:

Anonym sa...

Hva med puslespill? :-)

camilla sa...

hva pleier du å spise til frokost, lunch, middag og kveldsmat på hverdagene?

Kamilla sa...

I uke 40 har jeg muligens en aktivitet for deg: la meg vise deg at Molde er vakkert. Kommer kanskje oppover en tur i fire dager.
Ellers foreslår jeg at du begynner å holde kurs i norsk grammatikk for bloggere.

Julie sa...

Si ifra når dere er forlovet, jeg kommer=)

Anonym sa...

var også på aerobic i dag, syntes da det er morro, selvom jeg er den eneste unge.

Maria sa...

Hurra!

Disse damene på 40+ glimter til iblandt.

Mia sa...

haha, så bra du er glad i hunden din da ;)

Johanne sa...

Jeg må innrømme at jeg blir litt turned off ved tanken på aerobic, etter å ha sett den der gule sider-reklamen.

Ikke det at det trengte en ekstra grunn til å være turnoff, considering alle de svette fourty-something mødrene man ofte finner der.

M sa...

Hva med å bygge kittfigurer?

Kamilla sa...

De gangene jeg har vært på aerobicliknende timer har jeg alltid følt meg dødsdum fordi jeg ikke har klart å henge med i trinnene... Tror kanskje det hjelper om man kommer flere ganger...

Nå linker jeg til bloggen din siden du har så kul blogg!

Maria sa...

Jafysøren! Fattige barn kan bare lide, jeg skal ha kult interiør isteden. :D

Om jeg faktisk finner putene, kommer jeg til å bli så lykkelig at jeg gledelig kjøper med til deg. Hvilke bokstaver ville du isåfall hatt?
Jeg ville hatt s, u, p, e, r, i, o og r. Jeah!

MalinV sa...

Hva gjorde du i lille Volda?

Arma sa...

HVA FAEN?
si at det der er et gammelt bilde. Det HOREregner her, jo.

Belinda sa...

Brenn Dell og kjøp deg en deilig MAC:)

Linnéa sa...

Anonym: Puslespill er for viderekomne. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Camilla: knekkebrød, epler og fjordland.

Kamilla: Uke 40? Hva med en dato?

M: Ja, slikt blir man sprek av.

Kamilla: så hyggelig :)

Maria: Jeg ville ha hatt... l,o,l.
eller r,o,f,l.

Malinv: Overnattet etter fjelltur :) Bor du der?

Arma: Itz teiken tudei! Håper du regner bort.

Anonym sa...

Volda <3 <3 ;)

MalinV sa...

Kan vel nesten si jeg bor der, går på skole og tilbringer store deler av tiden min der.

Mariette sa...

Hva er "ein bunadane"?

Sandra sa...

Haha, hva får vell ikke du til ? ^^

Marie rocks my socks sa...

Dell er godt for kropp og sjel.
Kva skal man med andre ting?

Anonym sa...

hva gjor du i volda?
ørsta er bedre ;D

Cecilie sa...

Kan du lage flere videoblogger? :)

Marianne ! sa...

Dell ER din hobby :)
uansett, congratz. I hope im invited to his birthday

alvab sa...

kna samle på frimerker? det har jeg hørt er ganske intressant faktisk.

maia sa...

jeg har et spørsmål. kan du pliispliis svare? lurer nemlig på hvordan du får mellomrom mellom overskriften og teksten. går ikke på min og.. jeg har ikke iq.

Pernille sa...

2 spørsmål. for det første; den klokka du har/har hatt på rommet (den svære fra ikea),tikker den? sånn irriterende tikking som du ligger våken av om kvelden,liksom? også 2; bruker du selvbruning,fondation,bronze brusher ellerno? isåfall; hva? du er kul,btw ; )

Linnéa sa...

Malin: Unnskyld, men stakkars deg.

Mariette: Det er slik jeg bøyer bunad.

Anonym: Ett fett for meg. Øde er øde, jeg så ikke forskjell.

Cecilie: Neppe.

Marianne: Du har delvis rett. Tror ikke du skal håpe på noe fødselsdag, han blir nok aldri 1 år.

Maia: Jeg vet faktisk ikke. Det bare er slik. Du kan jo bare ta mellomrom før du begynner å skrive.

Pernille: Klokken tikker ikke :)
Og nei, jeg bruker ikke noe form for brunkrem eller pudder.

MalinV sa...

Tro meg, hadde du sett hvor jeg bor så hadde jeg vært heldig hadde jeg bodd i ørsta/volda.

dysletiskre sa...

kan du slutte på skolen å beggynne å blogge heltid?

Foresten , skal du bli journalist?

:P

Johanne sa...

Linnéa sier: "Og nei, jeg bruker ikke noe form for brunkrem eller pudder."

I hate you.

Hvordan er det mulig å ha en sånn hud uten å jukse? Jeg bruker forsåvidt heller ikke brunkrem eller pudder, men så er jeg bleik som pokker óg.

maia sa...

Ok. da er det bloggen min som er hjernedød, for det går nemlig ikke.

Pernilleee sa...

Jeg er så utrolig fasinert av deg, og bloggen din! du skriver så utrolig bra, og i tilleg er du så søt at jeg får lyst og gi deg den stor klemmen! : )

Nugget sa...

sjonglering er en fin hobby. det trenger ikke være med baller. vær kreativ!

[ kristin ] sa...

FÅ DEG INSPIRASJON!

ÆÆÆGÆGÆGÆGÆGÆÆGÆGÆGÆGÆGÆGÆÆG

maia sa...

neineinei. du har mellomrom mellom overskriften og teksten. det går ikke uansett hvor mange mellomrom jeg lager. herpa blogg.
uansett, hvor er dagens innlegg? venter i spenning

maia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
CamillaHuuse sa...

Aerobic er bra når man har skrivesperre, da kan man trene og skrive om alle de rare menneskene som var på timen etterpå :D

Linnéa sa...

Dysletiskrdfsdrn: akkurat nå, veldig gjerne. Kanskje du med dysleksi vil skrive nynorskstil for meg?

Jeg vil bli musikkjournalist, men - you wish.

Johanne: ta masse sol og pass på sukkeret :) Pluss at man bør ha et par gode gener.

pernille: takk! Sånne som deg liker jeg.

Maia: Da vet jeg ikke. Synes du har det fint som du har det, jeg.
Dagens innlegg kommer ikke ettersom jeg ikke har tenkt en eneste tanke i hele dag.

dysletiska sa...

Eg kan godt skriva ein stil på nynorsk, eg saknar det.(Å skriva stil) Eg likte det så godt. Men diverre fekk eg ikkje noko bra karakterar så eg tykkjar du skal ta saka i eigne handleter.

Kva skal du skriva om? Eg har klar ein stil (til karakter 2) innan halvtimen. That's the way I do it.:-)

og: I wish? Du kjem nok langt med skrivetalentet ditt:-)

Lisa sa...

Jeg har linket deg på den nye bloggen min! Håper det går fint :)

☆ vicy ☆ sa...

Eg trur du lignar litt for mykje på Tasha i Home And Away

KS sa...

Du e berre heilt genial :D

ginus sa...

du er så morsom. selv om du ikke prøver. jeg ler nesten hver gang jeg leser bloggen din. hurra for deg!

Anonym sa...

har du pause igjen eller?