15. sep. 2008

Fast car

Her om dagen ringte min mor fra Tromsø og fortalte meg at jeg hadde BULKET bilen. Det hadde nemlig en av naboene observert og sladret til mor. Jeg var selvfølgelig rystet. Først og fremst fordi nabokona brukte av sin tid til å sladre om meg, men også fordi jeg mente dette var løgn og fanteri. Fordi jeg er nemlig en meget dyktig sjåfør.
Uansett, den såkalte "bulken" var bare en liten skramme, og jeg synes naturligvis den ga bilen litt sjarm - den matcher den forrige skrammen min foran på bilen.
Det verste er at min mor tror hun kommer til å bli bankrott på grunn av denne hendelsen...





Dagens andre nyhet er at jeg vurderer å begynne på folkehøyskole til neste år. Den type skole jeg alltid har hatet fordi man som regel blir vennlig etter ett års opphold. Skrik ut om dere vet om noen flotte skoler

75 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA ;D
Du er morsom som har bulket din mors bil :P

Linnéa sa...

hilsen j_12

Mor sa...

Linnéa e IKKE morsom som har bulket mors bil...

Maddii sa...

Haha, ikke bra, stakars mor! :p
Jeg vurderer også folkhøgskole, men vet så lite om det at jeg tviler det blir noe av.

www.mh-salg.blogspot.com

Maria sa...

Herlig nabo, igrunn. :A

Anonym sa...

om du vil bli journalist vet jeg at det er en veldig bra i Fredrikstad.
Du blir ikke vennlig, du blir litt mindre sjenert kanskje. Og får respekt for forskjellige mennesker, det er ikke noe galt med det:)

H a n n e sa...

Men jeg vet om en god sjåfør som kan kjøre deg til hvorsomhelst!

Christine sa...

hahahahaha. jeg elsker deg. håper jeg møter deg i Molde snart. alkolisert selvsagt.

Simen sa...

Jeg har aldri bulka mamma's bil, hadde jeg gjort det hadde jeg blit torturert og hengt på veggen, så ja :S

iselin tara sa...

Rønningen folkehøgskole! den ligger i oslo.
skal gå på den om 2 år, tenker jeg :)

ANDREA sa...

hvliken bil driver du å bulker?

Solan sa...

Hahaha, jeg er glad du ikke er ungen min ;) Eller, at du låner bilen min da selvsagt!

Arma sa...

IKKE dra på fhs

Kasiopeia sa...

AFR skal jeg på til neste år - GLEDER MEG!

Elin sa...

arma: Er du teit? Eller mangler du bare grunnlag for å kunne uttale deg?

Ja, du burde så absolutt gå på fhs. Anbefaler Høgtun fhs, men det er ikke langt fra Molde så du vil vel lenger bort.

Fhs er ikke som en "melting pot" der alle tyter ut som kristne, livsglade og vennlige. Det er hva du gjør det til og ikke mer enn det. Men du får nok mange nye venner. Selv om du ikke er vennlig engang.

lise sa...

Du er for sjenert til folkehøyskole.

Nette sa...

Haha, genialt bilde av deg!

marey sa...

Du blir ikke bare snill, men også lesbisk!

supersigne sa...

haha!

Linnéa sa...

Hanne: Jasså? Utbroder.

Christine: Det er det liten sjanse for, jeg skal legge alkoholen på hylla. Delvis :) Når skal du hit?

Andrea: Aner ikke. Bil er bil, jeg kan ikke noe om sorter. Den er sølv.

Kasiopeia: Den så ekstremt bra ut! Fristende

Lise: det er det som er POENGET. Pluss at Siri skal være med. Hahaha.

Linnéa sa...

Marey: Lesbisk? DET tror jeg du kan slappe av med, det er faktisk 0% sjanse for at skjer.

Anonym sa...

Vil bare si at det å gå på folkehøyskole er noe av det beste jeg har gjort! Du kan prøve ut masse forskjellige fag eller fordype deg i et bestemt, du får venner for livet, masse gode opplevelser og i mitt tilfelle fikk jeg en bedre idé om hvilken studieretning jeg ville gå videre!

Siri f sa...

VI KOMMER TIL Å FÅ DET FÆNTÆSTIKK. Yaai

Sunniva sa...

NOFO ryktes å være en bra skole. er surnadalen stedet for deg?

Georg sa...

Hei! Jeg kan anbefale en Folkehøgskole og den ligger på Voss! Tenk deg ett år med friluftsliv og sinnsyk natur. Bare for å nevne det, så har jeg selv ikke gått der, men det var nære på...Måtte ett år i kongens grønne klær i stedet. Lykke til med bilen og moren din som nå har fått nervene i spenn! :-)

SUZI Q sa...

det der var jo rett og slett definosjonen på sjarm

SUZI Q sa...

jeg glemte helt å nevne hvor godt jeg liker den nye headeren

Anonym sa...

fredtun folkehøyskole! sinnsyk opplevelse:D

Tiiril sa...

du kan jo ta folkehøyskole i utlandet:) så blir det litt flere opplevelser.

Anne Cathrine sa...

En kompis mosa min første bil jeg fikk til min 18års dag inn i en tunnelvegg, totalvraka den, og drepte oss nesten! Så det der er ingenting å bekymre seg for. Skjønnhetsripe?:) Det pleier jeg å si.

Nina sa...

Fhs er fint det. Men det er ufint og!
Hvor har du tenkt til å gå? (IKKE) gå i Fredrikstad...

Tine sa...

stakkars bilen :/
likte den nye headeren din, herlig.

Anonym sa...

birkeland folkehøyskole :)

jeg gikk der og haddet det beste året i mitt liv :)

Marthe sa...

ikke alle naboer er gode naboer?:P sikkert en veldig godt likt nabo av alle:P

mvictoria.blogg.no sa...

Alltid gøy å bulke mammas bil, det skal jeg gjøre mye når jeg blit stor. Liker den nye headeren din forresten! : )

Joachim sa...

http://i1.no/06b0/

Der er nok skolen for deg Linnèa ;)

henkelenke.blogg.no sa...

<3kåpa di<3

Mia sa...

Haha, du så passe gal ut bak rattet også da :P fin header :)

Anonym sa...

Er du veldig sjenert irl? Hadde jeg ikke trodd!

Marie sa...

så kosleig nabo du har da :)
syns også den bulken var 'fin' den kledde den forrige, ja.

fin blogg :D

Anonym sa...

Anbefaler Ringerike Folkehøyskole på det sterkeste ;)

Anonym sa...

Hej Linnea! Vill bara tipsa om min sida som snart öppnar upp, närmare bestämt den 20 september. Gratis prylar i form av biobiljetter, menybiljetter och presentkort ges ut till medlemmarna, som tack för att dom slutför kampanjer, erbjudanden, tävlingar och besöker andra hemsidor. Allt gratis! Presentkorten som finns kan du använda i över 60 butiker (kläder, smink, hemelektronik och mycket mer). www.gratissajt.se - BESÖK OSS; du kommer INTE ångra dig!

Anonym sa...

Er du i Tromsø nå? :o

Anonym sa...

haha! Er vel fort noen tusenlapper som flyr der, så litt bankerott blir hun. Men hvem bryr seg vel om det?

Kamilla sa...

haha, jeg har også hatt noen uhell med mammas bil, like fælt hver gang. (Bare skjedd to ganger da).

Anonym sa...

Åsane FHS anbefales.

Anonym sa...

RISØYA FOLKEHØGSKOLE! Lover deg, du vil ikke bli skuffet! Dit skal jeg til neste år ;)

Trine

Marianne ! sa...

du ser gal ut bak rattet.

folkehøyskole er sikkert moro. null forpliktelser, bare møt opp.

Anonym sa...

AFR var gøy. Vi var mye fulle. Men forbred deg på kanskje litt frihet, likhet og brorskap og noe raddisandel. Men egentlig veldig fint!

Det er et år man absolutt ikke gjør noe fornuftig. Og det er jo digg. Du finner alltids noen du liker, noen du hater, og noen du blir venn med etter at du sluttet.

Eirik Andreas sa...

ikke dra på fhs, da kommer du til å bli sugd inn i sånn internt univers og si at tida der var den beste i livet ditt! ordentlig irriterende.

LISA sa...

Folkehøyskole høres gøy ut, men jeg tror ikke jeg tar meg tida til det. Hehe :p

Julie sa...

IKKE hør på Arma. FHS-to-tha-mææx.tk!
Alle vennene mine som er der elsker det. Skulle jo engentlig vært der sjæl nå, og gleder meg til neste år.

Supermange kule linjer man kan velge=)

Anonym sa...

www.ronningen.fhs.no

Oslos eneste folkehøgskole, fantastiske lærere, mange kule linjer og valgfag. Rett ut døra har vi hele nordmarka, med flotte turstier og løyper :) Har gått foto-linja der, og stortrivdes!

Linnéa sa...

Jeg bor heller i Molde i resten av mitt liv enn å bo i Surnadalen i ett år.

Georg: Takk for tipset!

Takk Suzi :)

Anne Cathrine: Håper du tok en høy sum for det.

Nina: Jeg vet ikke ennå.. Har lyst til å gå i Ringsaker. Eller tar jeg feil nå? Noe på R. Kanskje.

Anonym: Jeg er sjenert ovenfor nye mennesker. Når de ikke er nye lenger slår jeg meg løs.

Anonym reklamedude: Hva skal jeg med svenke biobilletter? ...

Nei, jeg er ikke i Tromsø.

Eirik Andreas: Hvorfor så negativ lille sukkerbit?

Takk for øvrige tips! Kommer godt med :)

Ine Margrethe sa...

Liker den nye headeren!
Oh my, IKKE begynn på folkehøyskole! Det suger rumpe. Men jeg tror jeg er den eneste i Norge som synes det var dritt..

Ingvild sa...

Psyco fin header det var her nå! :)

Anonym sa...

svar på resten av spørsmålene vi stilte snart?

Marija sa...

Dette kledde du, Linnéa!

Anonym sa...

Har hørt at Fana fhs i Bergen skal være veldig bra :)

Lykke til!

Anonym sa...

Hahahaha, folkehøyskole?! Whaat...
Hva skjer med verden?

Marie sa...

Jeg går på Backpack Surprise på Soltun. Det går ut på at vi får "overaskelser", altså ting vi må gjøre eller oppgaver som må løses innen en hvis tid. Er dødsgøy! I løpet av få uker har jeg rukket og haike fra svolvær til skolen som ligger nærmt harstad, bygget flåte og hatt flåterace, campet i skogen og gått med bind for øynene på rekke og rad. Etter jul skal vi reise jorden rndt på 60 dager....

Prinsesse Iselin sa...

DØD over folkehøyskole! det koster penger og alle er oversosiale og går med palestinaskjerf og hekler, få det vekK! Jobb og reis;)

Prinsesse Iselin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mia sa...

ÅL fhs ;D
En spesiell skole med utfordinger (sjekk ut på internett).. Klarer du det Linnea? ;D

Anonym sa...

Jeg vurderer også å gå folkehøyskole etter videregående. Jeg har nesten bestemt meg får RØDDE FHS. Ligger ikke langt unna Trondheim og har mange spennende fag. Synes Cross hill linja ser utrolig spennende ut:)

Astrid sa...

folkehøgskole? Da står du i fare for å bli hyggelig.....;)

Astrid sa...

folkehøgskole? Da står du i fare for å bli hyggelig.....;)

Mari sa...

Jeg går på Rønningen fhs i Oslo. Anbefales på det sterkeste :D

Kristine sa...

Altså, du vurderer folkehøyskole fremfor London? Folkehøyskoler er for idioter, det er noe alle vet.
Dra til herrlige London!

Linnéa sa...

Skal til London 3 mnd. etterpå tenkte jeg :)

Haha, Astrid. Tro det eller ei, jeg vurderer å bli hyggelig jeg også ;)

Drea sa...

Du så sånn passe gal ut på det bildet der. Jeg er glad du ikke kjører rundt her hvor jeg bor. :b

DEO sa...

risøya fhs er den beste i landet. beste året i mitt liv, u will not to be sorry1

Anonym sa...

hei linnea=)jeg vil anbefale skjeberg.
www.skjeberg.fhs.no

hilsen hanne

hvitnigger sa...

Folkehøgskole er ikke så jævla billig, så om du er lur melder du deg inn i Fagforbundet nå og mottar den nette sum av tolvtusen når du begynner på skolen. Du må ha vært medlem i minst ett år for å få penger og i tillegg kan ikke skolen være kristen.

Få kontordama, eller kontormannen, på skolen til å søke for deg, vent så i mange uker på svar (bare fordi de liker å pine deg) og vips, når du minst aner det, er du rik! Fagforbundet redda meg og linjeturen min fra undergang.

Og ta det med ro, en blir ikke nødvendigvis hyggelig av å gå på folkehøgskole. Jeg blir mer og mer gretten.

"Nabo'n" sa...

Kjekt at du nevne mej i bloggen din da ;)