22. sep. 2008

Håper hun ikke er en mann

Hver høst går jeg inn i en slags vinterdepresjon. I år går jeg inn i streik og nekter å la meg påvirke av kulden og at det er mørkt ute kl. 17.
Men så kommer problemene da. Som akkurat nå hvor jeg kom hjem fra aerobic. På dagens time hadde en nykommer stilt seg ved siden av meg - og hun var type 3 meter høy. Armene var selvfølgelig enda lenger. I noen tilfeller minnet hun meg faktisk om en blekksprut hvor samtlige armer dengte meg samtidig. Til tross for killerblikkene mine ga hun seg ikke. Jeg ville dø, helt til jeg kom på at jeg har veldig spisse albuer.
Hun gikk ut 20 minutter før timen var over. Om det skyldes meg eller ekstremt dårlig kondis driter jeg i, jeg ble kvitt henne.

Over til de gode tingene. Jeg skal til London igjen - og denne gangen sammen med en fremmed. En blogger. En Maria! Som jeg aldri har møtt før. Men det blir fint! Den 4. oktober for å være nøyaktig.
Som i alle andre pre-London-innlegg illustrerer jeg meg et bilde fra forrige tur. Ingen unntak denne gangen heller.

Først fra London i 2005 - hvor jeg var prikk lik Mr. Bean! En mann spurte til og med om jeg var Mr. Bean! Nesten.

Og dette var i mars.


Til sist vil jeg sterkt anbefale dere tv-serien Skins. Gi den 5 minutter, og kast Gossipgirlhorene i søpla. Link her

45 kommentarer:

idabianca sa...

Så spennende! Jeg vil også til London. Men det blir Glasgow på meg da. Hehe. God tur når den tid kommer! :)

Ingeling sa...

Hvordan har du råd til å reise så mye?:)

Victoria sa...

Hva er greia med at alle bloggere er hekta på Skins a? o:

banana sa...

hei, kan jeg få bli med til London og?
jeg mener det seriøst.
jeg er ganske kul.
:)

joakim sa...

ingeling:
aldri jobba i kassa på bunnpris eller? jeg lover deg.. det er syyykt bra betalt!!

sandramu sa...

skins er genialt, elsker det.

Tiril sa...

Skins er tv-gasm!
London er orgasm, kos deg!

zathx sa...

Heldig du :)
London er deilig!

victoria ♥ sa...

Å gud bedre det er så mykje å sjå på, orker ikke å begynne på ein ny serie. jeg nekter from the bottom of my butt.

Nugget sa...

hadde vært litt kjekt om det viste seg at hun faktisk var en mann.

Anonym sa...

Skins er herlig <3

Vutarie sa...

aw, skins er nais :D

Sonea sa...

Skins er blandt de beste seriene noen sinne.

Jon sa...

Ta med meg neste gang da. Jeg har utrolig lyst, men pengene blir brukt før jeg oppdager at jeg har dem. Etter Jul, yes? Jeg spandrer (en is)!

Nina sa...

Linnéa! JEG har aldri vært i London. (Merker jeg skjemmes) Ta meg med neste gang. Ok?

Maria sa...

Hurra! Jeg tror det blir kjempegøy:)

Johanne sa...

Ånei, huff.. Hun blekkspruten du snakker om minner om meg selv. Hadde min aller første aerobic-time idag, og hang vel ikke heeelt med i alle svingene. Gjorde mitt beste da! Haha.

Maria sa...

Og, btw, jeg lover at jeg ikke er en mann. Nå har du det i internet-swear, og alt som står på internett er sant.

<3

Eiivind sa...

Skins e så bra :D Vett du om det skjer med fleire episoder? Såg alle iløpet av 2 dager.. veeh :v

Thomas sa...

Hvis du er glad i å danse, sjekk ut Pineapple Dance Studio i nærheten av Covent Garden.

www.anevilnes.com sa...

hvor skal dere bo i london? vi er der samtidig. :)

Anonym sa...

Haha, trompetdamen på "god morgen norge" ligner sykt på deg! det gikk i dag tidlig! Det må du se, bare se i arkivet til tv2 elns..

Marie sine ord, lest av deg. sa...

JEG LOVER DERE folkens:
se SKINS!
Dere vil ikke bli skuffet!

Selvom det er gøy medm Gossip Girl og spennende med Prison Break, er SKINS noe helt annerledes enn du noengang har sett. Og BEDRE!
;)

---marie

linnjs.blogg.no sa...

Enig! Skins er sinnsykt bra!

Anonym sa...

hvor er toppen du har på headeren fra? fin!

Benti sa...

jeg elsker London! skal tilbake ja!

goo tur:D

Linnéa sa...

Ingeling: jeg jobber, og buker ikke penger på mainstream klær fra Norge. Derfor reiser jeg til utlandet når jeg har spart opp nok :)

banana: seff

Nina: Kom på besøk når jeg flytter dit :)

Eivind: Jeg vet at sesong 3 er i gang, men vet ikke hvor den kan finnes dessverre :)

Thomas: Hørtes litt... men jeg noterer det! Takk! :)

Ane: Er du? Vi vet ikke ennå, dere/du da?

Mona sa...

Tøfft gjort å reise til London med noen du ikke har truffet :) Gleder meg til å høre mer om turen når dere kommer hjem!

Ninaballerina sa...

Lett! :) I´ll be there!

Liv Bianca sa...

ååh :D skins er good shit:D Hadde premiere da jeg bodde i England, faktisk. kanskje derfor jeg er så glad i den serien:p
God tur til London:D

www.anevilnes.com sa...

jess, er der fra 30. - 7. skal bo på et hostel på russel square (http://www.generatorhostels.com/london/). latterlig billig!

Arma sa...

Tenk når du møter meg og det viser seg at jeg er mann

Marianne ! sa...

du var usedvanlig fresh på bilde nr 1. turned me on

Eirik Andreas sa...

I loove skins!

Anonym sa...

Jeg skal også til London 4. okt :) Reiser du fra Gardermoen ?:)

Mari! sa...

Åh. Jeg vil også tilbake til London! Det er blant mine topp 3 sammen med New York på topp, og Paris<3

Linnéa sa...

Anonym: Toppen er fra Top Shop.

Ane: Hehe, har sett på det hostellet selv - og vurderer det. Jo billigere, jo...flere nye klær.

Arma: For you information har jeg allerede møtt deg... Men siden vi ikke hadde sex vet jeg ikke om du er en mann, ENDA

Anonym: Yep!

victoria ♥ sa...

Jeg håper hun er en mann

Nette sa...

Åh, jeg vil reise.. Du var ett stk digg mr bean!

prinsessemarte sa...

Jeg har hørt den serien der er gull. Tror jeg må ta meg et kikk..

Maria Helene sa...

Nye serier må jeg sjekke ut. Skins har jeg til og med ikke hørt om :x

Så mange ganger du har vært i London, aldri vært der selv. Men vil dit en gang. Antar at du vil anbefale det :P

www.anevilnes.com sa...

nemlig! vi sees på topshop.

Kathleen sa...

Skins er dritgøy!

Maria sa...

Den serien er herlig. Jeg er mer enn nok stolt av å være skins-junky, og ikke gossip-hore.

Anonym sa...

det er faen meg unødvendig at chris døde i sessong 2 av skins.