8. sep. 2008

Let's go back in time

Før helgen hadde jeg en liten bla-runde rundt om i Dells nye mapper. Bare for å orientere meg på en måte. Til min store forskrekkelse lå alle de tusenvis av bildene og sangene mine i en mappe med navn Dell. Alle de 15000 bildene (av meg.) De utallige både lovlige og ulovlige nedlastede sangene mine. Alle de uforståelige skoledokumentene mine. Alle bildene av Ham.

For en med så dårlig hukommelse som meg er det som å se livet passere i revy. Jeg tenkte å vise dere litt av det jeg sparer på. Litt mindre gøy for dere enn meg, litt mer for den som faktisk har holdt øye med denne bloggen over lang tid. Den som kommer innom for første gang derimot -stakkar.

Noen spurte hvorfor jeg ikke ville ha brunt hår igjen. Her er svaret.


Min mor og jeg i sydens land. Jeg hadde i alle fall ikke grekere hengende over meg.

Her ser Mia ut som en gutt i kjole. I like.

Meg og Braddie som han liker å bli kalt.

Dette er kun et eksempel på "extensions gone bad".

En dag jeg bedrev min slitsomme latmannstrening.



Den gangen jeg skamklipte Tica. Det har satt sine spor.

Livet sammen med Lise



LDN - hvis det er lov til å si det. (London)



Tiden med nytt kamera. Skammelig.

Hvorfor gadd jeg?



Kåpa mi som ble fryktelig populær blant dere.

Osv.

For å oppsummere: nå har jeg og Dell det bra.


Dette ble dere sikkert mye klokere av. Jeg bare gidder ikke fortelle dere noe nytt.

38 kommentarer:

Anonym sa...

dette innlegget likte jeg :)
du vet når du fikk spisevegring, ikke for å bringe det opp. Men hvor gammel var du?
love u!

alvab sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
alvab sa...

Veldig arti! Søte Linnèa

Kamilla sa...

Oppsummering: du har alltid vært pen.

Nette sa...

Åååå, fantastiske bilder.

Maria sa...

Én mappe? Jeg misunner deg ikke den opprydningsjobben.

Gratulerer med gjenforeningen. :)

Mari:) sa...

Du er så skjønn:) For tiden er jeg ikke helt på talefot med Mr.Macbook. Håper vi finner tilbake til hverandre snart...
Les min nye blogg! marihole.blogg.no

Anonym sa...

oh my, du har vært EKKELT tynn..

Andrea sa...

åååh..:( du har alltid vært utrolig søt, men får vondt inni meg når jeg ser på bildet av deg og moren din. Er så glad på dine vegne for at du er frisk:-)

Marianne ! sa...

Heheh, det er så GØY med sånne gamle bilder. Sweet. Jeg synes særlig bildene av deg og Lise var heldige.

H a n n e sa...

Pumpkin`! :¤ Kul rød jakke - jeg hadde akkurat lik, og tok mange "who killed Kenny" bilder. Men de ligger på mr.Cybercom, som har en harddisk som ikke virker - at all :(

zathx sa...

Haha, mange bra bilder! : p

maia sa...

haha, i love nostalgia.

herlige vesen (selv med brunt hår, extensions, og fjortisfotografering)

Christine sa...

skamklipping av tica - jeg ler meg i hjel. :D

mariette sa...

Du er så fin! Morsomt med bilder:D

Anonym sa...

er det bare meg,Linnéa,eller har du noe på gang med en fyr i Stavern? du virker så glad og småforelska. am I wrong?

*--Christine--* sa...

Alltid morro med gamle bilder!
Jeg tør ikke se i gamle album fra en 4-5 år tilbake, blir helt sjokkert over at det faktisk er meg det lille monsteret som gliser med kjetting på tenna og med musebrunt stritt hår.. Bærre lækkert;-)

Anonym sa...

Morsomme bilder :D

Anonym sa...

hvor er øredobbene fra det nederste bildet fra?

Anonym sa...

du er så herlig:D
elsker bloggen din

hanna sa...

hehe, lykke til med å rydde opp i "dell-mappen". kjempefint det bildet av deg med boblejakke-hetta på :)

Amalie Kristine sa...

Godt å høre at du og dell hr funnet tilbake igjen til hverandre.. Gleder meg til mer blogging fra dere to :)

belinda sa...

Lucky ju som har alle gamle bildene dine fortsatt, I lost all of mine :( På en måte tragisk, på den andre siden himmelsk. Ikke alle bilder av meg selv jeg har lyst å sjå om igjen.

Linnéa sa...

anonym: 16

Kamilla: Korrekt!

Hanne: Hahaha, hadde et par av de jeg også. Fantastisk jakke. Ikke min, dog. Dessverre.

Anonym: spar meg. Jeg virker aldri glad og småforelska.

Takk Hanna, jeg vet det :)

Øredobbene er fra GT. Men de anbefales ikke ettersom dette er det 3. paret.

Aurora sa...

elsker den kåpen! vil kjøpe den hvis du selger den:P

FRIEND OF LAGERFELD sa...

du er dritflink til å innrømme fortidens makt! Envy you

Anonym sa...

hva skal stå på russekortet ditt?:D

mvictoria.blogg.no sa...

Digg hårfrisyre på Tica, skal også klippe meg slik. Delicious!

Marie sa...

dette var et artig innlegg. :)
pen du!

hgfhf sa...

Jeg drømte om deg i natt. Du var skikkelig drittsekk og sa "gå vekk, jeg liker deg ikke".

Døgnvill sa...

Det er godt å se at det ikke bare er jeg som har et forhold til pc'en min.

linnjs.blogg.no sa...

haha, ilu'r gamle bilder.

www.jannekake.com sa...

Får jeg lov til å si at du er søt? Litt?

Litt dårlig bilde, men jeg tror du bør holde deg blond. ^^

henkelenke.blogg.no sa...

jeg elsker kåpa di!!!!!!!! og jeg skal innrømme at jeg lo godt da jeg så bildet fra Free record shop.

Linnéa sa...

Anonym: Aner ikke. Lol eller noe bare.

Marie: takk!

Hgfhf: Haha, nice! Ble du lei deg?

Anonym sa...

jeg kjenner deg ikke Linnea men blir så glad når jeg ser bilder av deg nå, som frisk å rask, enn de gamle bildene du er syk på. Har selv hatt anoreksia, å når jeg ser de bildene der så minner d meg om da jeg selv så akkurat likedan ut, så er d som at alle tanker å følelesene kommer til bake. Anoreksia er et stort svart hull som det er vanskelig å klatre opp i fra. så til dere som sier "æsj" "ekkelt tynn" osv Dere vet faen ikke hva dere prater om før dere faktisk har vært der selv!
Forresten, er en fast leser av bloggen din, stå på du er coooool :D

Anonym sa...

Når ble bilde av deg og Mia tatt?:)

Øyvind sa...

jeg synes du skulle gi brunt hår en ny sjanse. det så faktisk ikke så fælt ut :)