12. sep. 2008

Ligner Tica en sau?

Av og til er livet så fint. Når det er fint vær og man kan bruke mange timer på å bare sitte sammen med venner og le mens man ser sola forsvinne bak fjellene. Jeg og to venner var på stranden og grillet i noen timer før jeg tok med Tica ut på en lang tur for første gang på utrolig lenge. Vi gikk til det strøket hvor jeg vokste opp - strøket som gjorde meg til en shitkid uten like. Alt som tidligere virket så stort var nå blitt lite.


Det er utrolig hva man kan få til på en grill. Et fullverdig måltid hvor bestikk er et fremmedord.




Jeg hadde helt glemt at barn pleier å le av Ticas utseende. Allerede 20 meter unna begynte småjenter å fnise, og en av de var så frekk at hun stoppet og kommenterte at Tica lignet en sau.
Siden jeg var i mine gamle barnetrakter tillot jeg meg å være så barnslig at jeg satte armene i kors, tok et skritt så jeg ble stående ovenfor henne og spurte om hun hadde noe imot det.
Det hadde hun naturligvis ikke.

50 kommentarer:

Anonym sa...

Tica er kjempesøt:)

maia sa...

skjer med sommer i molde? gi meg litt idyll og en grill da værsåplis

Anonym sa...

hva er det du spiser?
kylling?

marie sa...

hei, meg igjen. står det noen nettside till topps/tops middagen bakpå pakken?
finner den ikke noen sted!

Mia sa...

haha, når du sier det så ser jeg litt saueliket ja:) men hun(?) er søt da :D

Kamilla sa...

Jeg ser aldri ørene på den bikkja. Ligner også på et av Jons påfunn, bikkja altså.

Wilde sa...

Tica er nydelig.

Mariette sa...

Hvis man skal sammenligne henne med et annet dyr, må det bli sau. Men ville ikke forvekslet henne med en sau liksom. Søt hund, søt eier!

Hilde sa...

Du ligner på Tasha på Home & Away!
Og du er utrolig pen! :)

Nøve sa...

Tica er jo skjønn.

Anefisk sa...

Haha, hun er fin. Hva skulle man gjort uten venner, en sauehund og pepsi max.

marievictoria.blogg.no sa...

en sau er en sau, tica er tica.. filosofisk

Alexandra sa...

Søt sau.

Anette sa...

ligner faktisk litt på en sau. men søt alikevel:)

vicy sa...

Jeg elsker sauer. Sauer er best

Ingrid Marie sa...

søt sau, eller hund da:)

Helene sa...

Kan jeg bare få si: Du er 50 ganger bedre enn hva Lissis er på en dårlig dag og irriterende klisjébarnet kan falle ned fra den bloggtronen sin. Geez..... Hun ligner en sau... bææ. Men de er dritkule! :D

trude sa...

jeg liker fine dager. jeg hater frekke småbarn.

Elena sa...

Den eneste likheten er jo krøllene da.
But still..

Camilla sa...

Så utrolig fine og koselige bilder :)

Simen sa...

Tica ser ut som en sau!! Det er helt sant, hakke tenkt over det før nå. Ho er søt da ;)

Linn sa...

Jeg trodde hun var en sau og at hun lignet på en hund. Seriøst sagt; Ja hun var litt lik en sau på dette bildet ihvertfall:)

Mari:) sa...

Tica er nydelig! Kanskje ikke heelt ulik en sau, men sauer jeg jo veldig søte da:)

Emmi sa...

Hun ligner på en sau. En søt en sådan. :) Så herlig at dere har grillevær! :O

Sandra sa...

Hun ligner jo på en sau x'D

Anonym sa...

Hahahahaha.. Du er så morsom! JA; jeg har tenkt det LENGE men ikke turt å si noe, Tica ligner en SAU!

Anonym sa...

Nei, Tica ligner ikke en sau. Hun ligner seg selv :)

Anonym sa...

jeg å vil ha en sau!

H a n n e sa...

Jeg trodde det var en sau?!

H a n n e sa...

Nei nå tuller jeg godt, jeg får ikke til å være slem. Dyre elsker som jeg er. Tica er vakker hun også, og jeg tror hun er god å kose med!

Anonym sa...

Du og tica ligner på hverandre.:)

Ingrid sa...

haha, hun ligner faktisk på en sau.
Men det gjorde sikkert den ungen også.

Joachim sa...

Tica e forferdelig stygg, tror nok du må klippe ho igjen :)

Mona sa...

hun var jo ikke heeeelt ulik en sau da... men veldig søt :)

Linnéa sa...

Spiser kylling, ja.

Marie: http://www.topsfoods.com/

Hilde: takk!

Joachim : Tror jeg også :)

Takker på Ticas vegne.

AE sa...

Tica er i såfall den søteste sauen jeg har sett.. :D

Karoline! sa...

Ja, det gjorde hun :D Men hun var ufattelig, ufattelig søt!

Lotte sa...

Tica er nydelig. får lyst til å gi henne en stor bamseklem! :D

Linn Anida sa...

Jeg var ute og gikk tur med hunden vår da jeg var lita og fikk høre at hun lignet på en kalv. Da ble jeg sur, også gikk jeg hjem til mamma.

Unger kan være grusomme..

Anonym sa...

har dere fortsatt den "spøkelsesuniformen" på bunnpris?

Siri sa...

søteste hunden jeg noen gang har sett. : )

Marianne ! sa...

Send Tica til Jan Thomas studio. Da blir'a fin da!

Karoline sa...

så søt tica er !
herlige bilder..!! <3 så koselig ut!

M sa...

Jaa, jeg kjenner jeg får LITT lyst å spørre hva slags gress hun beiter på når jeg ser henne. Søt sau.

Døgnvill sa...

Er det nå man skal lage teorier om kva moren til Tica egentlig drev med? Altås, er faren til Tica en sau? Okei, det var veldig barnslig. Tica er søt.

Lillian sa...

Ja hun ligner på en sau! Gi henne til meg?! :p

Lisa sa...

Haha, stakkars Tica. Hun er en styggsøt sau ;)

Linnéa sa...

Lillian: Hun er din.

Om vi har spøkelsesuniformer på Bunnpris ennå? JA, det har vi. Ble du klokere nå?

Anonym sa...

Ja, det ble jeg.. Takk

Anonym sa...

Hun ligner kanskje litt på en sau, men sauer er søte, og det er hun og.