20. sep. 2008

Lørdagsfri!

I går presterte jeg nok en gang å forsove meg til halv 8! Jeg rakk riktignok skolen, men jeg måtte spise på kun 30 minutter, og da blir jeg stresset. Jeg bruker nemlig 35 minutter på å spise frokost. Jeg er verdens beste rutinemenneske, jeg må nemlig lese avisen mens jeg spiser knekkebrødene, og jeg sitte på Dell mens jeg spiser epler og drikker Pepsi Max. Har dere også slike rutiner? Eller er det bare jeg som er fantastisk igjen?

I går var jeg bartender igjen, hvor jeg og Siri serverte alkohol til eldre menn og damer som danset Quickstep. Det er kanskje noe av det koseligste jeg vet, bortsett fra å sitte i kassa på Bunnpris da. Og nei, jeg tuller ikke. Jeg elsker jobben min.



Fant forresten et bilde fra torsdag morgen etter russekroa. Det var en fin dag.


Nå skal jeg stå opp snart, jeg bare venter på at mamma skal bli ferdig med avisa så jeg kan spise frokost uten å være sur.

39 kommentarer:

Julia sa...

Er nok du som er fantastisk. Jeg har ikke slike rutiner hvertfall.. Hehe. Flott bilde det nederste! :P

marey sa...

Jeg har litt sånne rutiner. Jeg må ha hvertfall 20 minutter på frokosten, med kåmpjuter og aviser. Og forsover jeg meg, insisterer jeg likevel på disse 20 minuttene. Frokost er viktig!

zathx sa...

Rutiner er bare stress!
På nederste bilde så du jo opplagt ut ;p Hah

leonidiog sa...

God kveld fra Leonidio, Hellas. The nice blogg. stjernen du er.

leonidiog sa...

God kveld fra Leonidio, Hellas. The nice blogg. stjernen du er.

LISA sa...

Jeg har forsovet meg til halv åtte nesten hver dag denne uken. Fant til slutt ut at vekkerklokka ikke funka. Hehe ;p

noeria sa...

Bartender jobben høres spennende ut.

Janitor sa...

er ganske fornøyd med min jobb også - ingen that is..

Maria sa...

Rutinene mine innebærer å hente avise, og legge meg tilbake i senga, hvor jeg leser den, spiser frokost og drikker te. Og så komme for sent til t-banen. Every day.

You know, I'm in! London, London, London. Oxford Street føles som mitt andre hjem.

prinsessemarte sa...

Jeg har mange rutiner, men jeg tror det er best for alle at de forblir hemmeligholdt.

Og angående det siste bilde: genialt.

Nøve sa...

Eg har dødsmange sånne rutiner.

Maria sa...

Jeg og! La deg til:)

Anonym sa...

skal du klippe bob`?

victoria ♥ sa...

Aha, ser nesten ut som du tar en slags yogastilling, eller var det kanskje pilates?

Marius sa...

Haha, dette er ikke vaner, dette er tvangstanker!
Pepsi til frokost er vel strengt tatt ikke noen knallstart på dagen heller ;)

Linnéa sa...

Enig, frokost er viktigere enn klær og sminke - eller skolen for den saks skyld.

Leonidiog: Hello my friend! Thank you!

Lisa: Der mitt problem ligger også.

Anonym: Jeg har ennå ikke bestemt meg.

Victoria: Fosterstilling.

Marius: Ikke Pepsi nei, kanskje. Pepsi Max derimot. :) You should try it!

Anonym sa...

kussekro du var på ja :)

ANDREA sa...

det ser ut som du mangler et ben. bloggen din er kjempegod underholdning!

Kristina N sa...

rutiner er livsnødvendige. bare MÅ være ferdig på badet til halv åtte på hverdager, hvis ikke er jeg doomed..
Haha.

Anonym sa...

Har en del sånne rutiner ja.. Men det kommer an på hvor god tid jeg har. :P

Ragnhild sa...

Takk for kompliment for kjolen! :)

Leser bloggen din hver gang du har noe nytt på hjertet og fortelle. Like intressant og morsomt å lese every time.

Og til mine rutiner, vel. I wish I had some! :)

Are sa...

http://www.aafk.no/tango-tv/default.asp?progID=263210

Hvis du skal sikte på en sunnmøring neste gang du er på biltur litt lenger sør... La det være han. Vær så snill.

Marte sa...

Okei, dette her var nesten skummelt. Jeg ELSKER eple kombinert med pepsi max, og kan ikke spise uten å lese avis ved siden av. Spesielt ikke knekkebrød, som jeg spiser til frokost hver dag. Føler meg (nesten) like fantastisk som deg nå! :)

Marius sa...

Hehe, ikke så rart at Pepsi (Jada Linnea, det er MAX det er snakk om, men det er underforstått) harmonerer med eple, siden det er hovedingrediensen i Cola-drikker.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

du är verkligen vacker =)
kram!

Jeea sa...

Jeg har rutiner om morgningen, men blir helt stressa hvis jeg forsover meg :P

Anonym sa...

http://www.exposay.com/celebrity-photos/mena-suvari-solaris-los-angeles-premiere-thuBMG.jpg

du minner meg om hun :)

Kamilla sa...

Så flink du er. Rutiner er digg.

Anonym sa...

Du som sier hun ligner på "hun"
http://www.exposay.com/celebrity-photos/mena-suvari-solaris-los-angeles-premiere-thuBMG.jpg

Du er ikke lite frekk, det er ikke likt i det hele tatt, og dama på bildet er skikkelig stygg i tillegg. Skamme deg.

Anonym sa...

Før du skal kritisere meg, så les riktig i hvertfall. MINNER og LIGNER er forskjellig. Linnéa er mye penere, ja. Men var noe i den jenta som minnet meg om hun, og var ikke ment frekt i det hele tatt:)

Marit sa...

Det var en ganske velutviklet rutine må jeg si. Fin-fin dog. Her i gården har man bare tid til slikt på søndager. Eller lørdager.

belinda sa...

gitt om jeg og du har lik genser.

Prinsesse Iselin sa...

Fin ny header:>>>

Linnéa sa...

Siri: Det greier du flott selv.

Anonym: Oi, k og r ligger jo skikkelig langt fra hverandre også. Jeg haddde nok en baktanke.

Are: Hahaha, den filmen der så jeg faktisk på for noen dager siden. Jeg skal ikke tilfeldigvis kjøre ham ned, jeg skal oppsøke ham og spidde ham på hornet.

Marte: Marry me

Marius: Er eple det? Eller tar du/jeg skammelig feil nå?

Enig med anonym, jeg vil helst ikke høre om at jeg minner om en gris. For det gjorde hun bokstavelig talt.

P l a c e b o sa...

Jeg er også fantastisk. Spesielt på morgenen. Og ja, macern + meg + pepsi max er alltid lik sant:)

Karoline sa...

Det er nok du som er så fantastisk igjen.. slike rutiner har ikke jeg..!<3

Marius sa...

Rødt eple er det som smaker mest i Cola, synes jeg ja. Men, appelsin, kanel, vanilje, sitron og lime er også med på festen. Billige kopier som Cola-is og slikt har ofte ingrediensene mer i klartekst enn de store gutta som skjuler alt i E-stoffer, se selv :D

Hva smaker du?

Marte sa...

Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg sjekke ingrediensene i pepsi max. Og trodde jeg det ikke - ikke èn eneste frukt, grønnsak eller krydder i vår dyrebare Pepsi max. Så isåfall må det skjule seg bak e-stoffene? Dette her må du utdype mer Marius. ;)

I will marry you Linnéa! Så serverer vi ingenting annet enn vår favorittmåltid i bryllupet. Og brudepikene går i bunnpris-arbeidsklær :)

Vutarie sa...

jeg må kysse hånden min hver gang klokken viser like tall. som kanskje er mer rart og ocd-ish enn rutine, i s'pose