26. sep. 2008

Midtchill

Det er rart hvordan jeg driter i det dere mener og finner på et nytt og endelig forslag.


Gående i skolekorridorene i dag var det kun étt ord som trengte seg gjennom hodetelefonene mine. Coopern. Det kvalmende og samtidig overflødige ordet. Jeg sperrer opp øynene og i stiller meg i forsvarsposisjon hver gang det nevnes.
Jeg står nemlig for tur på tirsdag. Jeg gjennomførte testen i fjor for første gang, og det var definitivt de verste 12 minuttene i mitt liv.

Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt til å snakke med dere i dag. Men hvorfor ikke.
Jeg vil ikke være noe dårligere enn alle andre som blogger 3 ganger daglig.
Det hadde faktisk blitt for mye av det gode for min del.

Dette er...

Dere husker vel at jeg sa jeg hadde en hemmelig drøm om å bli god i tennis? Vel, I wish.
Tenke seg til: tennis har til og med regler.


Her har jeg altså ingen føtter.


Til sist: Jeg har hørt at det er "hipt" med "midtchill" i høst.
Er jeg "hipp" med "midtchill"?

67 kommentarer:

Anonym sa...

Definitivt "Hipp" med "Midtchill" :)

Kristin sa...

Jepp, du er hipp med midtchill :)

Anonym sa...

Fine øyne i hvertfall !

H a n n e sa...

Du er alltid hotish!

Anonym sa...

Ja det var fint :)

Kult klassebilde forresten :)

xoxo sa...

Hipp med alt, du =)

idawulff.com sa...

Finn deg en billig flybillett og vær hos meg fra fredag tiende i ellevte til søndag tållte i tijendeee!! koz

Anonym sa...

Farger du håret selv? Isåfall; hvilken type/merke? (Bleking eller lystoning?)

Mor sa...

Pst: Si te han tenniskompisen din at ballen ligger på bakken ved føttene hans.........






*makan!*

Figure sa...

Det ser ut som at du har én lærer på 150 cm og en anne npå 190 cm.

Tilfeldig at de ikke står ved siden av hverandre?

tenniskompis sa...

wops, ser ut til at jeg blei tatt på fersken der. my bad!

hildereality.blogg.no sa...

Absolutt! Det kledde du!

Mariette sa...

Du var fin. Våger å si at du minte meg om en freshere versjon av meg selv på 90-tallet!

Sunniva sa...

Herlig russekort.
Det kjempe pene ansiktet ditt kler alt!

Christina sa...

Drithipp. Så hipp atte.. hjælp!

Anonym sa...

du er nydelig.

Arma sa...

NEI, linnéa. Æsj:)

mvictoria.blogg.no sa...

love the russekort! : D du er hipp med mitchill

Mor sa...

Husk at du får så stor nese når du tar bilde av deg selv på så nært hold.

PS har alle sett bloggen min?
Hva syns dere egentlig?

idabianca sa...

Jeg syns aldri noen er fine med midtchiiill. Men! Når jeg så deg endret jeg mening. Du var hottt.

Anonym sa...

Æsj, du kler faktisk alt!

Marius sa...

Kuper'n var grei den vel, slapp man ut av klasserommet i alle fall. Trikset er Mp3-spiller og 12 minutter motiverende musikk som jager deg.

Vanskelig å si på så små bilder, men syne håret ditt på klassebildet var heftigere, om det er du som er nede nesten helt til høyre.

Skulle til å disse "mor" for å hemmningsløst promotere sin egen blogg i din, meeen, det er visst faktisk moren din?

Anonym sa...

MOR. Du må gjøre det enklere for folk uten blogg til å legge igjen kommentarer. Utrolig morsom blogg! Keep on!

Mor sa...

Du har frestn sinnsykt lange øyevippa nede.
Har du IKKE arva ette me, for å si det sånn..........

Lene sa...

Lykke til på Cooper'n! :-)

Og ja, du er knallsexy med midtCHILL! Fantastisk fin, faktisk. :-D Go for it!

Karoline sa...

du er så fantastisk..!!
herlig russekort..digget det <3

Linnéa sa...

Takk mine venner!

Ida: så jeg skal være hos deg i 11 mnd?

Jeg bleker IKKE håret. Jeg farger det lyst, type 10. Nutrisse.

Marius: vær så vennlig, diss i veg!
Fordi, ja. Det er min mor.

Mamma: Slutt å bytte mellom dialekter. Du burde også vite at det heter "synes".

Kristina sa...

du var jo faktisk kjempefin på klassebildet! Jeg ser ut som bin laden på alle mine. Har gjemt dem i nederste skuff.

Hanne sa...

Cooperen suger så heftig. Heldigvis var jeg for trøtt til å ta min siste coopertest, og sovnet heller i gymsalen.

Anonym sa...

herregud. du kler alt.
ALT, LINNÈA!

Anonym sa...

herregud. du kler alt.
ALT, LINNÈA!

Anonym sa...

Heia Linnéa!:) Fint med midtskill. Er "mor"bloggen den virkelige mora di? I såfall, hahaha, morsomt!:)

Ordaz sa...

midtskill e jævlig stygt.
men du passte det.

B sa...

Midskill er stygt. Men jeg husker jeg sa at du burde ha det en av kveldene på napa, så tydeligvis må noe ha forandret synet mitt litt(alkohol?). Jeg overrasker meg selv til stadighet.

konklusjon: Du kler det faktisk, i alle fall i noen tilfeller:)

Zathx sa...

Haha, rå hot med midtchill!

Anonym sa...

du ligner på Celina Midelfart med midtchill !

Kjersti sa...

Utrolig gøy med tennis da! :)

Maria sa...

Jeg løp Cooper'n én av de 6 gangene vi skulle løpe den. Den ga meg angst, og forkjølelse, og kreft, livsfarlig.

Kan jeg få russekort?

Ida sa...

cooper-testen er det aller verste i verden! stakkar..=)

Anonym sa...

midtSKILL*

Anonym sa...

chill med midtchill

Maria sa...

Veldig hipp! Coopertesten er noe dritt. Jeg skulka nesten alltid når vi hadde den. Lykke til! :P

Espen sa...

Jøss.. Synes du kledde midtskill drit bra jeg... Men mulig jeg bare er litt gammeldags :)

Hvis jeg skulle velge med eller uten hadde jeg valgt med!

Anonym sa...

Gardiner er store, gardiner er små. De kan være hva som helst men hvertfall ikke nå (?)

prinsessemarte sa...

Du så eldre og mer skikkelig ut med midtskill. hoihoi

Antte sa...

off,skal springe coopern snart;s
du var fin med midtskill :)

Marianne ! sa...

jea, det var jo ganske chill..

Jeg kler ikke midtskill for å si det såånn. Så sånn sett slipper du å konkurrere med meg

Anonym sa...

Legg ut skolebilde av DEG da :-D

Anonym sa...

Synes egentlig du så ganske bra ut med midtskill, bedre det enn fjortis-sideskill.
Russekortet var forresten ganske morsomt.

Anonym sa...

Så helt ok ut ;)

Ehm, kan du legge ut et klart bilde av gulvet på rommet ditt? Skal velge ut ny parkett selv og syns den ser fin ut. Skulle likt å sett nermere på det.

Linnéa sa...

kjersti: Det er sabla gøy ja, - uten regler :)

Maria: Jeg trenger det kanskje til å trene opp kondisen til vi skal løpe i Oxford Street!
Herregud, glem det.
Ja, selvfølgelig :)

Espen: med eller uten....hva? Hår? For da skjønner jeg deg i alle fall.

Dere som sier midtskill er stygt - det er jo ikke helt sant da. Det har bare vært ute av motebildet en stund. Det var jo ikke så lenge siden vi likte neonfargede gensere heller.

Anonym: korrekt. Skal jeg bruke den om igjen synes du?

Anonym: Vi tar ikke portrettbilder, så der må jeg nok skuffe deg stort.

takk anonym, og dere andre :)

Wippzann sa...

Hei :)
Ville bare si at jeg har lagt inn en link til din blogg, på min blogg.
:)

Espen sa...

Mente at det så best ut MED midtskill. Bra uten, men best med :) Visste ikke engang at det hadde vært ute av mote jeg .. Men jeg er gutt, så jeg er unnskyldt!

Gunilla sa...

"Hipp" med "midtchill" oyesh! :D

Du var kjempepen på klassebildet ditt !

fashiion sa...

Vi hadde nettopp coppern, grusomt. Du var garantert hipp med midtskill:)

Triine sa...

ååh, du går jo i klassen til ingrid <3

Sara sa...

Du tok det kuleste bilde på russekortet :D Men det med sand i Sahara var kulere!

www.jannekake.com sa...

Jeg hadde midtskill til midt (haha) i 10. klasse. SLÅ DEN.

Det har aldri vært noe fint.

lisa sa...

Alt kler den smukke. Digger russekortet ditt! :)

Lisbeth :* sa...

du er søt :D

Anonym sa...

du kan endre russekortet senere. Trenger ikke gjøre det ferdig enda. tror jeg ;)

Nadia Tee sa...

Foretrekker sidechill :P

Monica sa...

Du er "hipp" uansett hva du gjør :-D

Ivana sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ivana sa...

Du må virkelig være den peneste her på jord!
Og ja, du var hipp med "midtchill"!

www.Ivana.blogg.no

Anonym sa...

du var heit med midtskill! go for it

Joachim sa...

Wow, du passet med midtskill!